Řízení digitálního marketingu MSc
University of Westminster
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 19 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 16 500 GBP – domácí 17 000 GBP – Mezinárodní
Úvod
Svět marketingu proměnily digitální technologie, díky nimž je snazší a levnější cílit na zákazníky a sledovat chování kupujících online.Zaměstnavatelé potřebují absolventy připravené pracovat v oblasti analýzy dat, automatizace marketingu, uživatelských zkušeností a vytváření obsahu, což jsou některé z klíčových dovedností, které se naučíte v Digital Marketing Management MSc.
Ať už jste marketér, který se snaží specializovat na tuto rychle se měnící oblast, nebo možná vystudoval jinou disciplínu a nyní chcete změnit kariéru, tento vzrušující kurz prozkoumá teorii, dovednosti a atributy, které vás připraví na kariéru v managementu digitálního marketingu. .
Bootcamp digitálního marketingu během zavádění pomáhá každému seznámit se s klíčovými médii, marketingovými nástroji a novými trendy v oblastech, jako je obsahový marketing, strojové učení a umělá inteligence, a to ještě předtím, než začne studovat psychologii digitálního spotřebitele, prozkoumávat cesty a zkušenosti zákazníků a přijímat rušivé inovativní přístupy.
Později se naučíte, jak sledovat kampaně pomocí analýzy, vyvíjet vícekanálové marketingové komunikace a vytvářet digitální strategie s využitím praktických zkušeností v naší nejmodernější laboratoři digitálního marketingu Switch 23, která obsahuje stejné aplikace Adobe Creative Cloud používané ve špičkových agenturách.
Máte také možnost dále zvýšit svou zaměstnatelnost studiem volitelného dvoudenního krátkého kurzu, který vás připraví na to, abyste se mohli posadit a složit první úroveň profesionální certifikace Scrum Master.V modulu Web Design and Analytics se seznámíte se Scrum, jedním z předních rámců pro agilní řízení projektů.Je široce používán organizacemi po celém světě a může podporovat iterativní vývoj a poskytování webových stránek a dalších digitálních aplikací.
Hlavní důvody, proč studovat s námi
Silné průmyslové vazby zajišťují aktivity vedené průmyslem, jako jsou přednášky pro hosty a živé briefingy s podniky a marketingovými agenturami
Cvičte se stejnými aplikacemi Adobe Creative Cloud, které se používají ve špičkových agenturách v naší specializované laboratoři digitálního marketingu Switch 23
Zaměřte se na hodnocení založené na praxi s flexibilním závěrečným projektem disertační práce nebo konzultační zprávy, který odpovídá vašim silným stránkám a zájmům
Volitelné umístění pro získání cenných pracovních zkušeností.Například jeden předchozí student marketingu strávil šest měsíců jako asistent podcastu pro Mail Online, zatímco další pracoval v IBM
Poslechněte si odborníky a spojte se se studenty marketingu tím, že se připojíte ke studentské Westminster Marketing Society nebo získejte zkušenosti se studentskými Westminster Business Consultants (WBC)
Proč studovat tento kurz?
- Globální umístění města
Díky našemu kampusu Marylebone v centru Londýna si budete užívat výhod studia ve velkém globálním městě. - Budujte spojení
Spojte se s kolegy, marketingovými profesionály a budoucími zaměstnavateli prostřednictvím našich vazeb s CIM a IDM. - Staňte se tvůrcem změny
Staňte se zodpovědným obchodním lídrem, který přináší pozitivní, etické a inkluzivní změny.
Profesionální akreditace
Digital Marketing Management MSc je akreditován Chartered Institute of Marketing (CIM) se statusem programu Graduate Gateway.Po absolvování budete osvobozeni od modulu úrovně 4 „Aplikovaná marketingová a plánovací kampaň“ směrem k certifikátu CIM úrovně 4 v profesionálním marketingu / kvalifikaci profesionálního digitálního marketingu a od modulu úrovně 6 „Marketing a digitální strategie“ směrem k úrovni CIM 6 Diplomová kvalifikace v oboru profesionální marketing.
Kurz je také akreditován Institutem dat a marketingu (IDM).
Galerie
Kariérní možnosti
Digitální marketing se rychle stává jednou z nejdůležitějších dovedností požadovaných zaměstnavateli, protože příležitosti k přizpůsobení a personalizaci poskytují podnikům nové příležitosti, jak nabídnout zákazníkům vyšší hodnotu.
Náš kurz vás připraví na vytvoření a realizaci digitální marketingové strategie. Během studia, stejně jako na pracovišti, budete identifikovat obchodní příležitosti a potřeby zákazníků pomocí sociálních médií, webových stránek, e-mailu a obsahu.
To vám pomůže vyniknout, když se ucházíte o práci v digitální marketingové komunikaci, analýze, e-commerce a obsahovém marketingu, interně nebo v agenturách. Můžete se rozhodnout specializovat se na oblasti, jako je platba za proklik (PPC) nebo optimalizace pro vyhledávače (SEO), nebo pokračovat v dalším profesním rozvoji s CIM.
University's Careers and Employability Service vybudovala síť více než 3 000 zaměstnavatelů po celém světě a pomáhá všem našim studentům objevovat vzrušující příležitosti a kariéry a spojit se s nimi.
- Připravte se na práci
Kurz navržený po konzultaci s průmyslem, který vás připraví na vedení strategie digitálního marketingu. - Rozvíjejte své CQ
Rozvíjejte svou kulturní inteligenci studiem se studenty z více než 100 různých zemí. - Zlepšete své rozhodovací schopnosti
Naučte se kriticky myslet a činit rozhodnutí založená na důkazech pomocí spolehlivých marketingových metrik a analýz.
Odkazy na průmysl
Mnoho zaměstnanců, kteří v současné době vyučují na tomto kurzu, má rozsáhlé odborné zkušenosti v řadě obchodních sektorů a mnoho z nich udržuje spojení s průmyslem prostřednictvím poradenské a školicí práce.
Prostřednictvím naší série Alumni Voices také uslyšíte od bývalých postgraduálních studentů marketingu, kteří se podělí o zkušenosti, včetně těch, kteří pracují pro globální mediální skupiny nebo si založili vlastní marketingové poradenské společnosti.
Pracovní role
Kurz vás připraví na širokou škálu rolí v podnikání.
- Vedoucí obsahového marketingu
- Správce digitálního marketingu
- Analytik digitálního marketingu
- Manažer digitální marketingové kampaně
- Manažer digitálního marketingu
- Digitální producent
- Výkonný ředitel pro reklamní reklamu
- Specialista na marketing e-commerce
- Pay-per-click analytik
- Programový manažer
- Vedoucí optimalizace pro vyhledávače
- Specialista na sociální sítě
Westminsterská cena za zaměstnatelnost
Zaměstnavatelé si váží absolventů, kteří investovali do svého osobního a profesního rozvoje – a naše Westminsterská cena za zaměstnatelnost vám dává příležitost tyto aktivity a úspěchy formálně zdokumentovat a prokázat.
Cena je flexibilní a může být dokončena ve vašem vlastním čase a zahrnuje soubor základních a volitelných mimoškolních aktivit.
Činnosti mohou zahrnovat získávání zkušeností prostřednictvím práce na částečný úvazek nebo stáže, přihlášení se do univerzitního programu – jako je mentoring nebo výuka ve škole – nebo absolvování online cvičení.
Přijímací řízení
Osnovy
Cílem tohoto kurzu je připravit vás na to, abyste se specializovali na plánování a aplikaci strategií a řešení digitálního marketingu, kombinování uživatelsky zaměřené, kreativní, mediální a marketingové komunikace se strategickým marketingem, analýzou a řízením. Digitální bootcamp odstartuje kurz v úvodním týdnu, pomůže vám poznat své spolužáky a pochopit roli, kterou hraje digitální technologie v současném marketingu. Kurz má také své vlastní mediální kanály, pro které budete vytvářet obsah jak individuálně, tak společně (reklamy na sociálních sítích, vstupní stránky na webech, aplikace, blogy a návrhy uživatelského dojmu), abyste oslovili a zapojili publikum jako součást svého učení a hodnocení.
Nejprve představíme aspekty spotřebitelské psychologie v kontextu většího výběru spotřebitelů, měnící se tvář technologií a globalizace. Dále se zaměříme na digitální chování spotřebitelů a na to, jak organizace využívají digitální technologie v převratných inovacích k předvídání a naplňování jejich potřeb.
Uvádíte do praxe techniky a teorie ve vztahu k novým přístupům k akvizici, konverzím, uživatelské zkušenosti, plánování kampaní, multikanálovému marketingu a měření. Budete vytvářet a testovat prototypy webových stránek, abyste pochopili, jak měřit výkon a jaké taktiky řídí provoz a zapojení.
Finální projekt hraje na vaše silné stránky, zkušenosti a zájmy: disertační nebo poradenská zpráva pro firmu, kterou jsme identifikovali my nebo vy, zde ve Velké Británii nebo v zahraničí. Kreativní nebo analytické, můžete vytvořit video nebo digitální kampaň, například, nebo studovat webové stránky, abyste porozuměli různým skupinám uživatelů nebo obsahu specifickému pro jednotlivé země.
Následující moduly naznačují, co budete v tomto kurzu studovat.
Základní moduly
- Digitální zákaznická zkušenost
- Psychologie a výzkum spotřebitelů
- Digitální marketing a inovace
- Multiplatformní marketingová komunikace
- Digitální marketingová strategie
- Web Design a Analytics
- Sociální média a obsahový marketing
- Závěrečný hlavní projekt
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Univerzita se věnuje podpoře ambiciózních a vynikajících studentů a nabízíme širokou škálu stipendií oprávněným vysokoškolským studentům, které pokrývají všechny nebo část školného.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.