Keystone logo
Japonsko

Nejlepší univerzity pro Mistr Programy v Japonsko 2024

Počet institucí: 169
    • Ghent, Belgie
    • Alcoi, Španělsko
    • + 2 více

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japonsko

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) se může ohlédnout za 50letou historií jako akreditovaná soukromá vzdělávací instituce v akademickém srdci Japonska. Aby společnost KUAS učinila další krok a výzvu v globálním měřítku, pozvala špičkového generálního ředitele celosvětově úspěšné firmy se sídlem v Kjótu jako předsedu s cílem nabídnout své akademické zdroje na mezinárodní scéně. Zavedení inovativního inženýrského programu vyučovaného v angličtině je jedním z hlavních příkladů těchto snah, protože KUAS nadále posiluje svůj závazek stát se na vrcholu moderního vzdělávání.

    • Rio de Janeiro, Brazílie
    • Bailrigg, Spojené království
    • + 3 více

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japonsko

    Počínaje otevřením Yamagata Prefectural Normal School v roce 1878, pět vzdělávacích institucí (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) začalo v roce 1949. Zemědělská a lesnická škola) byla založena jako nová národní univerzita. V roce 2019 jsme zdědili historii a tradici oslav 70. výročí našeho založení a vysíláme do společnosti mnoho vynikajících lidských zdrojů.

    • Tottori, Japonsko

    Symbolická značka univerzity představuje počáteční písmeno „T“ Univerzity Tottori University , které je navrženo ve formě dynamicky létajícího ptáka. Plynulé linie zahrnující značku vyjadřují dynamiku, s níž se univerzita flexibilně přizpůsobuje nové éře jako jedinečné a atraktivní univerzity s výraznou identitou. Dvě křídla protínající se ve středu symbolizují nekonečnou (∞) možnost a Fúzi znalostí a praxe, základní principy univerzity, a představují neustálý růst univerzity. Tři kruhy složené ze dvou křídel a ocasu představují cíle* vzdělávacích a výzkumných aktivit univerzity, zatímco modré a zelené barvy obrazu představují oblohu a moře nebo zemi a život, což jsou symboly Země, což naznačuje že univerzita se vyvíjí globálně a je živena bohatou přírodou. 1) Rozvoj vzdělaných lidských zdrojů, které mohou hrát klíčovou roli ve společnosti 2) Podpora špičkového výzkumu k řešení globálních, lidských a sociálních problémů 3) Příspěvek k průmyslu a kultuře místní komunity

    • Taito City, Japonsko

    Tokyo Geidai je mezinárodně jedinečná umělecká univerzita, která nabízí programy nejen ve výtvarném umění a hudbě, ale také ve filmu a nových médiích a řízení umění jako součást globálních uměleckých studií. Jako „zdroj kreativity, který může změnit svět“ bude univerzita po boku zaměstnanců a správců fakulty pokračovat v úsilí o výchovu další generace vynikajících umělců, podporovat sílu japonského umění a kultury a přispívat k globální rozvoj umění prostřednictvím úzké spolupráce s příslušnými organizacemi, včetně japonského ministerstva školství, kultury, sportu, vědy a technologie a Agentury pro kulturní záležitosti, čímž univerzitě umožní maximalizovat své schopnosti a hodnoty.

    • Nisshin, Japonsko

    V dnešní globalizující se společnosti soužití mezi více jazyky a kulturami je přikládána důležitost nejen angličtině jako globálnímu jazyku, ale i dalším jazykům. Stejně jako jazyky je postoj přijímání více kultur také považován za zásadní. Ve světle tohoto sociálního zázemí má Škola zahraničních studií akademický přístup k prozkoumávání světových jazyků a kultur. Studenti se zapojují do akademického učení o jazycích, literatuře, kulturách, společnostech a dalších rysech lingvistické oblasti, v níž se specializují, a ponoří se hluboko do způsobů myšlení a chování lidí s odlišným kulturním původem. Kromě svého hlavního jazyka se také učí více jazyků, aby získali mnohostrannou perspektivu a stali se globálními lidskými zdroji s vynikající jazykovou znalostí a interpersonálními dovednostmi.

    • Kobe, Japonsko

    Le Cordon Bleu pomáhá vášnivým studentům plnit si jejich kulinářské sny za posledních 125 let. Studenti přicházejí do Le Cordon Bleu ze všech oblastí života. Jsou to začátečníci nadšení kuchařským uměním, ale zcela nezkušení; jsou daleko na jedné profesní dráze a připraveni na další; jsou to etablovaní profesionálové, kteří se chtějí zlepšit. Bez ohledu na jejich konečný cíl - provozovat restauraci nebo cateringovou společnost, management hotelu nebo maloobchodu, žurnalistiku, poradenství, styling jídla - studenti Le Cordon Bleu přijíždějí za kulinářským vzděláváním, které jim umožní uspět.

    • Shibuya City, Japonsko

    United Nations University (UNU) je globální think tank a postgraduální výuková organizace se sídlem v Japonsku. Posláním Univerzity OSN je přispívat prostřednictvím kolaborativního výzkumu a vzdělávání k úsilí o řešení naléhavých globálních problémů lidského přežití, rozvoje a dobrých životních podmínek, které jsou předmětem zájmu OSN, jejích národů a členských států. Při plnění této mise Univerzita OSN spolupracuje s předními univerzitami a výzkumnými ústavy v členských státech OSN a funguje jako most mezi mezinárodním akademickým společenstvím a systémem OSN.

    • Chiyoda, Japonsko

    Celosvětové šíření nákazy novým koronavirem si vynucuje změny ve způsobu, jakým by vysokoškolské vzdělávání mělo být. Zejména omezení skutečných zámořských výměn bylo bolestí pro Sophia University , která podporuje globalizaci, ale poskytovali jsme podporu nejen zahraničním studentům v Japonsku, ale i v zámoří, soustředěným na našich zámořských základnách. Zejména centrum ASEAN Hub Center v Bangkoku, které založilo obchodní společnost s cílem od loňského roku dále revitalizovat vzdělávací funkce, pracuje na pokračování svého podnikání zavedením kompletních online kurzů. Největší změnou způsobenou katastrofou Corona je rychlý pokrok online přístupu na univerzitách po celém světě. V důsledku toho můžeme očekávat bezprecedentní výzkumné výměny, jako jsou například dálkově zvaní profesoři, kteří provádějí špičkový výzkum na zámořských univerzitách. Naše univerzita také pracuje na zavedení takové možnosti jako systému.

    • Toshima City, Japonsko

    Rikkyo University sídlem v Tokiu a založená v roce 1874 začala školou svatého Pavla. Zřídil ji misionář biskupské církve biskup Channing Moore Williams jako soukromou školu, která učila křesťanská biblická studia a angličtinu. V té době Japonsko spěchalo, aby dohnalo vyspělé národy Západu, a oblast vzdělání měla také silnou utilitární tendenci. Znalosti a technologie byly často považovány za nástroje materiální prosperity a vlastního pokroku. Rikkyo šel proti trendu věku, modeloval podle tradičních vysokých škol svobodných umění na Západě, který se úspěšně rozvíjel dodnes.

    • Chiyoda, Japonsko

    Nihon University , která slaví 120. výročí, pochází z právnické fakulty Nihon, která byla založena v roce 1889. Od svého založení si univerzita udržuje své prvenství v čele univerzitního vzdělávání a výzkumu s globální perspektivou a podnikavým duchem. Jako atraktivní univerzita se širokou škálou studijních oborů se Nihon University zapojila nejen do vzdělávání a výzkumu, ale také do zdravotnictví, celoživotního vzdělávání a do řady dalších aktivit přispívajících k rozvoji společnosti.

    • Chiba, Japonsko

    Zakládající duch Keiai University v Keiai, „paní Keiten“ (miluje ty, kteří respektují nebesa), je slovo, kterým dříve býval nápis Saigo Takamori (Nanshu), vůdčí postava restaurování Meiji. „Nebe“ představuje důvod, který řídí přírodu, a „člověk“ označuje celé lidstvo, včetně sebe sama, a zároveň život a společnost budovanou lidmi. Pod dojmem víry „respektování rozumu a lásky k lidem a jejich aktivitám“ zřídil zakladatel Masayuki Nagatoro tento základní duch školy a nazval jej „respektem“, aby tuto aspiraci zprostředkoval. Od toho je také odvozen Keiai University Slovo „Keiten Aijin“ (Uctívej své nebe, Miluj své sousedství) se objevuje v učení Takamori Saiga, vůdce obnovy Meiji. V tomto výrazu „deset“ znamená důvod k ovládání přírody a vesmíru. Všechny lidské bytosti. Vztahuje se také na Uctívej své nebe, Miluj své sousedství. Masaji Nagatoro byl tímto duchem respektu k rozumu a lásky k bližním hluboce zapůsoben. V důsledku toho přijal tuto myšlenku jako svůj ústřední princip a pojmenoval naši univerzitu „Keiai“, aby ji předal dalším generacím.

    • Kyoto, Japonsko

    Doshisha Women's College of Liberal Arts byla založena v Kjótu v roce 1876 Josephem Hardym Neesimou, zakladatelem Doshishy; jeho manželka Yae Neesima; Alice J. Starkweather, americká misionářka; a další. Vysoká škola, která se věnuje základním zásadám křesťanství, internacionalismu a svobodných umění, má historii neustálých inovací. Rozrostla se o jedenáct oddělení na šesti fakultách a čtyři postgraduální školy ve dvou areálech v Kyotanabe a Imadegawa. Celkový zápis je v současné době přibližně 6500 studentů.

    • Niigata, Japonsko

    Blížíme se ke konci první čtvrtiny 21. století. Během této doby stále dochází ke konfliktům a přírodním katastrofám symbolizovaným teroristickými útoky ve Spojených státech v roce 2001 a zemětřesením ve Velkém východním Japonsku v roce 2011. Nyní čelíme obrovským výzvám pandemie COVID-19, která uvrhla naši společnost do chaosu. Na druhé straně existují velká očekávání pro rychlý rozvoj vědy a technologie jako hybné síly pro rozvoj udržitelné společnosti. V důsledku toho je v průběhu sociální reformy vyžadován zásadní přezkum poslání univerzit. Niigata University klade za cíl být potřebná a v turbulentní společnosti 21. století nadále svítit ještě více. Za tímto účelem budeme vždy přemýšlet o tom, co můžeme jako národní univerzita v Japonsku udělat, jednat a přispět k podpoře jednotlivců příští generace a k rozvoji vědy i společnosti na základě předpovědí budoucnosti. Tato Niigata University 2030 se vrací k základům Niigata University a ukazuje různým zúčastněným stranám, jaká by měla být Niigata University V této vizi považujeme rok 2030 za bezprostřední budoucnost, protože je to termín pro cíle udržitelného rozvoje (SDGs). Nastavíme-li „stát se průkopníkem inovací budoucího života“ jako poslání, které má Niigata University splnit směrem ke společnosti budoucnosti, shromáždíme znalosti o Niigata University jako komplexní univerzitě za účelem obohacení lidských aktivit na Zemi. Na základě tohoto pohledu jsme formulovali vize toho, jaká Niigata University v budoucnosti do roku 2030, a stanovili cestu k těmto vizím jako náš cíl.