Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma
Úvod
DĚJINY Studijní plán v podnikatelských subjektů byl nejprve nabídnut v roce 1913 prostřednictvím podřízeného škole v College of Arts and Sciences nazývá School of Commerce and Industry. První osvědčení v obchodu a průmyslu byly uděleny v roce 1915. Název byl změněn na School of veřejného a soukromého podnikání v roce 1917. V červnu 1923, tabule vladařů založil školu podnikání jako samostatné dvouleté školy univerzity a pověřila ji udělit míru Bachelor of Science v podnikání. První Bachelor of Science v obchodních stupních byly uděleny v roce 1924. V následujícím roce se School of Business byl přijat na členství ve sdružení Advance Collegiate školy Business (AACSB International), mezinárodní akreditační agentury pro bakalářské a magisterské tituly v podnikání. Chcete-li získat a udržet si akreditaci, tyto studijní programy musí projít přísnou první vyhodnocení a musí být pravidelně přehodnotit. Tyto programy vysoké školy byly plně akreditovány od roku 1926. Kromě toho programy vedoucí k bakalářské a magisterské tituly v oblasti účetnictví se setkali samostatné AACSB Mezinárodní akreditace standardy specificky pro účetní programy. V roce 1929, tabule vladařů změnil School of Business na College of Business Administration. V roce 1997, absolvent Michael F. Cena oznámila příspěvek ve výši 18 milionů $ na College of Business. OU Regents oficiálně přejmenována na College of Business Administration Michael F. Cena College of Business. V ceně jsou prostředky použity strategicky do oblastí dokonalosti. Tato dotace byla založena obdařené pozice schopnosti, knihovna dotace, stipendia a postgraduální asistentských, podpůrný studentské centrum, a poskytuje podporu pro řadu dalších iniciativ. MISSION Posláním školy je „Chcete-li podporovat objev a předávání poznatků o vzniku, fungování, řízení a pokračování adaptace organizace v měnícím se globálním podnikatelském prostředí.“ Naši absolventi budou uchopit příležitost vidět, jak jednotlivé kousky obchodního skládačky jsou sdruženy vytvořit novou podnikání nebo odvětví. Koncepční myšlení a real-world výcvik jim umožňuje řešit složité problémy v rámci podniku nebo odvětví. Strategie akademie za vynikající integrovaná s tím univerzity pomáhá škola dosáhnout svých cílů zvýšení kvality a příspěvky pro ekonomiku státu, národu a světu. CÍLE To podporuje své poslání, vysoká škola poskytuje studijní programy v bakalářských, magisterských a doktorských úrovni, s cílem poskytovat pracovní příležitosti v nejrůznějších profesních a podnikatelských rolí. Zatímco většina Absolventi najdou uplatnění v soukromém sektoru, bude Michael F. Cena Vysoká škola obchodní vzdělání poskytují obecné znalosti a porozumění pro, řídících procesů, které platí ve veřejném sektoru a ne-pro-zisk instituce stejně. Kromě technické způsobilosti v oblastech specializace, vysoká škola očekává absolventům dosáhnout takové úrovně pochopení a porozumění pro, svobodná umění a společenské vědy. Cílem je poskytnout vzdělávací základ, na kterém může absolvent stavět nejen technické, ale i sociální schopnosti přes celý život dalšího růstu a rozvoje. Důraz je kladen jak na utváření postojů a pochopení složitých otázek, například o dosažení znalostí a dovedností. Vzhledem k tomu, formální vzdělání může mít tendenci stát se roztržitý od reality praxi, škola se snaží udržovat úzké vztahy s profesionálními komunitami, kterým slouží. Možnosti praxe pro studenty, účast tím, že cvičí profesionální manažery ve třídě, poradenství a výzkum fakulty, desky z poradců na vysoké školy, konference a podobně, zahrnující lidi ze zemí mimo univerzity poskytují příležitosti pro pokračující interakci s okolním světem organizací. Při zachování praktické a relevantní pohled, schopnost se snaží urychlit hranice znalostí pomocí výzkumu, a to jak aplikovat i teoretické. Tento výzkum je zásadní pro celkové dokonalosti výuky funkce. Studentů na všech úrovních mohou očekávat, že budou vystaveny nejen osvědčené znalosti, ale také nápady a otázky, které jsou v čele výzkumu a experimentování. Jako doplněk k studijních programů, kolej zahrnuje další vzdělávání a programy manažerských rozvoje pro praktikující profesionály. Skrz širokou škálu vzdělávacích programů a ve svých cílech v oblasti výzkumu a veřejné služby, vysoká škola se snaží udržet standardy kvality v souladu s úlohou univerzity jako jeden z předních vysokých škol v národě.
Požadavky na přijetí do programu
Prokažte své odhodlání a připravenost uspět na obchodní škole složením zkoušky GMAT – nejpoužívanější přijímací zkoušky, která měří vaše schopnosti kritického myšlení a uvažování.
Stáhněte si mini kvíz GMAT a získejte představu o otázkách, které ve zkoušce najdete.
Místa
- Norman
Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,