Cie-Oxford

Úvod

Read the Official Description

hlavička

Studovat angličtinu v Oxfordu

Studium v ​​malých skupinách s osobní podporu

V průběhu akademického roku, náš počet žáků ve třídě zpravidla neobsahuje více než 8 studentů-často poloviční velikost skupin u většiny ostatních škol. CIE blízkosti rodinná atmosféra po celý akademický rok přispívá k tomu, intenzivní studium jednodušší a mnohem příjemnější.

Studujte v centru města

CIE Bocardo Dům se nachází v centru Oxfordu, naproti světoznámého Oxford unii. Naše obsazeno Letní škola je také držena v centru zařízeních, jako jsou lady Margaret Hall Oxford University, v blízkosti University Parks.

hlavička

Volný přístup k CIE Online

Při registraci u nás, dostanete své osobní účet s CIE Online, naší interaktivní databáze učení. Veškerý materiál je přizpůsobit vašim osobním potřebám, takže můžete studovat tolik, kolik chcete ve svém volném čase. To zahrnuje stovky IELTS zkouška praxe papíry a vaše individuální časové ose. Když necháte CIE, ty jsou uvedeny tři volné měsíce pro přístup k účtu.

Pathway to University a internátních školách

Naše vysoce hodnocené kurz Business Foundation vás připraví na University ve Velké Británii a pomůže vám k dosažení IELTS skóre budete potřebovat. Tento kurz je uznávaný a schválen Oxford Brookes University. Máme také prokazatelně úspěch v přípravě studentů k účasti na internátní škole ve Velké Británii s naší Pre-Boarding kurzu. Máme dohodu o partnerství s více než 15 internátních školách ve Velké Británii.

hlavička

Naše cíle

CIE cílem je poskytnout prostředí, ve kterém studenti z celé řady kulturních, etnických a náboženských prostředí může

  1. Uvědomte si plně své akademické a sociální potenciál
  2. Pochopit a ocenit bohatou rozmanitost jejich různých kulturních tradic

Snažíme se to tím, že:

  1. Poskytování kurzů, které budou rozšířit vzdělávací příležitosti pro studenty
  2. Výuka, která je na vysoké úrovni a přiměřené schopnostem a potřebám každého studenta
  3. Pastorační péče, které umožní studentovi cítit bezpečně v pečující a podpůrném prostředí
  4. Společenských aktivit, které rozšiřují znalosti studentů z jejich prostředí a které vytvářejí více příležitostí pro sociální interakce
  5. Bezprostřední prostředí, které je bezpečné a spolehlivé
  6. Škola prostředí, ve kterém studenti a učitelé cítí oprávněna vypracovat své schopnosti a také cítí oceňují a respektována

V zájmu nás přispět k dosažení těchto cílů, budeme vás požádat o zpětnou vazbu na konci prvního týdne a znovu na konci kurzu. Nicméně, pokud byste chtěli diskutovat o cokoli v jiném čase, prosím, přijít a mluvit s námi.

Curriculum Policy

  • "Skutečná cesta objevu nespočívá v hledání nových krajin, ale v tom, že nové oči". Marcel Proust
  • "Vzdělávací program by měl umožnit všem mladým lidem, aby se:
    • úspěšní studenti, kteří mají rádi učení, pokroku a dosáhnout
    • věří jednotlivci, kteří jsou schopni vést bezpečné, zdravé a naplňující život
    • zodpovědnými občany, kteří mít pozitivní přínos pro společnost "- revidovaný Národní kurikulum Cíle QCA 2007.
  • "Jeden z našich největších potřeb je pocit hodnotě, hodnoty a respekt". Abraham Maslow.

Cíle a výsledky

Učební osnovy by měly být o vývoji celého člověka.

To znamená, že osnovy je o postoji a hodnotami, stejně jako dovednosti a znalosti. Studenti by měli:

  • cítí oceňují a rozvíjet pocit vlastní hodnoty a sebeúcty
  • pochopit význam jejich vztahu s ostatními prostřednictvím zvážení, zodpovědnost a poctivost "Žádný člověk není ostrov a"
  • byl schopen sdělit své pocity a názory s ostatními
  • být konstruktivní členem komunity.

Všichni žáci by měli mít rovné příležitosti k učení.

To znamená, že osnovy by měly být relevantní pro ně a přístupné. Studenti by měli:

  • pochopit význam toho, co dělají
  • rádi to, co dělají
  • aktivně se podílet na jejich vlastním učení
  • používat svůj vlastní zkušenosti, na jehož základě jejich učení.

Osnovy by měla podporovat studentům rozvíjet důležité dovednosti.

Učební osnovy by měl seznámit studenty s komunikací, analýzy, řešení problémů, šetření a logického a tvůrčího myšlení. Studenti by měli být schopni:

  • myslet kreativně, analyticky a kriticky
  • pochopit, že učení dovednosti jsou přenositelné
  • účinně komunikovat o jejich učení.

Osnovy by měla předložit studenty s novým výzvám a příležitostem

Prostřednictvím zažívá výzvy, příležitosti a rizika v bezpečném prostředí by studenti měli být schopni:

  • být vynalézavý a ukázat iniciativu a podnikání
  • riskovat zodpovědně a tvořivě
  • porozumět a usilovat o potřeby jejich komunity
  • pomocí technologie jako nástroj pro inovace
  • pracovat samostatně i jako člen týmu.

Učební osnovy by měly odrážet žáci místo v národní a globální komunity.

To by jim mělo umožnit rozvíjet jejich smysl pro identitu mimo jejich osobní zkušenosti, rozvíjet pocit sounáležitosti a zplnomocnění, aby se rozdíl k lepšímu v širším světě. Studenti by měli:

  • vyvinout pýchu na jejich vlastní národní kultury a respekt a porozumění kultuře jiné národnosti a regionů
  • pochopit pojem závislosti na mikro a makro úrovni
  • uznat svou odpovědnost jako členové národní a globální komunity.

Co musíme vzít v úvahu?

Jak můžeme zajistit, aby byly výsledky pro studenty brát co nejvíce v úvahu jejich osobní rozvoj a blaho jejich studijní výsledky?

  • Pozitivní osobní vztahy uvnitř školy
  • výukový systém
  • poradenstvím
  • Společenské aktivity
  • Malé třídy
  • Jedna ku jedné relace
  • Volba materiálů EFL
  • Teorie Motivace Business Studies
  • INSET personál na humanista přístupy ke vzdělávání

Jak můžeme zajistit, aby všichni žáci měli mít rovné příležitosti k učení?

  • výukový systém
  • Pozitivní sociální vztahy
  • Sjednaná den
  • Zajímavé a dobře naplánované lekce
  • Zkušenostní učení
  • Malé třídy
  • Poradenství o vzdělávací progrese od vedoucích pracovníků a vysokých školách poradce

Jak můžeme zajistit, aby osnovy podporuje studenty získat důležité dovednosti?

  • Schémata práce včetně řešení problémů cvičení
  • INSET
  • individuální výuka

Jak můžeme zajistit, aby osnovy poskytuje výzvu pro studenty?

  • Individuální a skupinové projekty, prezentace
  • Osobní cíle nastavit a revidovanou v seminářích

Jak můžeme zajistit, aby osnovy odráží žáci umístit do národní i globální komunity?

  • Výběr materiálů
  • Společenské aktivity
  • Prezentace
  • Pozitivní sociální vztahy
This school offers programs in:
  • Angličtina

Videos

Welcome presentation for summer programme - (Ages 14+)

Introduction presentation (academic year)

Contact
Adresa destinace
Bocardo House, 24B
St. Michael’s Street

Oxford, Anglie, OX1 2EB GB
Social Media