Keystone logo
Brics Aviation

Brics Aviation

Brics Aviation

Úvod

Brics Aviation je zprostředkovatelská služba. Vedeme a radíme studentům během jejich letového výcviku v Polsku. Poskytujeme jasné informace o školení a souvisejících nákladech. Jako nadšení a vášniví piloti leteckých společností máme znalosti a zkušenosti. Tímto způsobem pomáháme studentům během jejich školení v Polsku. Například představujeme studenty polským leteckým úřadům. Představujeme je světu letecké legislativy. V případě potřeby podporovat a působit jako zdroj informací.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

Vše, co potřebujete vědět!

Pro mnoho pilotů je létání pro letecké společnosti konečným snem - takže pokud jste se zeptali na otázku „Jak se mohu stát komerčním pilotem?“ Elinor Evans sdílí několik odpovědí, aby vás mohla začít na cestě do své kariéry…

Létání po celém světě při ovládání některých z nejsofistikovanějších letadel, které jsou v existenci, je pro mnohé vysněnou prací. Takže pochopitelně jste položili otázku: Jak se mohu stát komerčním pilotem?

Na cestě k kariéře jako komerční pilot budete muset učinit mnoho rozhodnutí - neexistuje žádná „normální“ cesta k práci na levém sedadle, existuje mnoho různých vzdělávacích tras, možností financování a kariéry cesty. V tomto článku odpovíme na pár otázek, které vás dovedou na pravou nohu.

Kde mám začít?

Než se přihlásíte na tečkovanou čáru pro jakýkoli druh výcviku komerčního pilota, měli byste se podívat na získání své první lékařské praxe třídy 1, která je nezbytná pro každého, kdo chce trénovat licenci pro pilota komerční nebo letecké dopravy.

Nenechte se zmást některými mýty, jako například: „Nemůžu být profesionální pilot, protože nosím brýle.“ Na rozdíl od všeobecného přesvědčení můžete létat komerční letadla s brýlemi nebo kontaktními čočkami, pokud je vaše viditelnost opravitelná na 20/20.

Žadatelé o licenci ATPL musí mít minimálně 21 let a všechny zdravotnické prostředky musí být prováděny leteckým střediskem schváleným agenturou EASA. Můžete očekávat, že lékařská prohlídka bude trvat až čtyři hodiny, a zkoumá vaši lékařskou anamnézu, zrak, celkovou fyzickou kontrolu, sluch, srdeční rytmus, plicní funkce, stejně jako testy krve a moči. Více informací o získání třídy 1 naleznete zde.

Uvědomte si, že stát se komerčním pilotem je obrovský finanční závazek a je také velmi konkurenceschopný. Obchodujte s celou řadou škol, zvažujte všechny různé trasy a nakonec získáte zkušenosti.

Pracovní stáže s leteckými společnostmi mohou pomoci, ale pokud jste ve škole - zapojte se do svého místního sboru leteckého výcviku nebo do kombinované kadetní síly. Pokud se chystáte na univerzitu, zvažte také univerzitní leteckou eskadru. Všechny tyto zkušenosti vám pomohou rozhodnout se, zda je pro vás pilotní kariéra, stejně jako nastavení vás v dobrém místě, jakmile se dostanete k výběru pilotů a když soutěžíte o pracovní místa letecké společnosti.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Slyšel jsem o pilotním nedostatku - je to pravda?

Ano i ne; je to jistě smíšený důkaz. Je pravda, že projekt Boeing's Pilot a Technik Outlook předpokládá, že v průběhu příštích 20 let bude světový letecký systém vyžadovat 790 000 nových pilotů komerčních leteckých linek. Jedna třetina těchto pilotů bude vyžadována v asijsko-pacifickém regionu, dalších 206,00 v Severní Americe a Evropě 146 000 - to je spousta potřebných pilotů!

Je také pravda, že vzhledem k úpravám věkových předpisů pilotů existuje velký počet pilotních kapitánů, kteří mají v příštích několika letech dosáhnout věku odchodu do důchodu, což způsobilo větší povědomí o potřebě výcviku pilotů budoucnosti s dovedností kapitána. na mysli.

Místa

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    Programy

      Instituce také nabízí:

      Otázky