Leipzig School of Media

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Neziskové sdružení pro akademické další vzdělávání

Leipzig School of Media (LSoM) , založená v roce 2008, je nezisková společnost pro průběžné průběžné vzdělávání. Je dceřinou společností Nadace médií společnosti Sparkasse Leipzig.

Kurzy dalšího vzdělávání LSoM jsou zaměřeny na zaměstnané pracovníky ve společnostech v mediálním průmyslu, v podnicích v jiných sektorech, v nevládních organizacích a ve veřejných institucích. Hlavním cílem LSoM je pomoci společnostem a organizacím vyrovnat se s digitální transformací a jejími důsledky.

Nabídka LSoM zahrnuje čtyři magisterské programy a širokou škálu kurzů a seminářů. Magisterské studijní programy jsou vedeny ve spolupráci s University of Leipzig, HTWK Leipzig (univerzita aplikovaných věd, umění a kultury) a Fresenius onlineplus a uzavírají s mezinárodně uznávaným magisterským studiem - v závislosti na studijním programu Master of Arts (MA) nebo Master of Science (M.Sc.). Účast na kurzech a seminářích je potvrzena certifikáty LSoM a může částečně oprávnit účastníky k přijímání zkoušek od organizací v komunikačním průmyslu.

Naše základní hodnoty

Volná média se sociální odpovědností a hodnotově orientovaná komunikace

Pro LSoM jsou klíčovým předpokladem pro fungování demokracie klíčové předpoklady pro nezávislé a svobodné média. Pouze prostřednictvím komplexního, objektivního a kritického zpravodajství mohou občané společenství formulovat stanovisko k relevantním otázkám a uplatňovat jejich demokratická práva. Žurnalistika jako demokratické dobro je proto ústřední hodnotou LSoM v popsaném smyslu.

Demokratický diskurs se stále častěji odehrává v oblasti public relations, marketingu a podnikové komunikace. Těmto aktérům tak také nese společenská odpovědnost. LSoM proto představuje komunikaci založenou na celkové hodnotě, která zahrnuje i tyto subjekty. PR, marketing a jakákoli jiná organizovaná komunikace musí být transparentní, čestné, spravedlivé, pravdivé a profesionální, jak je popsáno například v komunikačním kodexu Německé rady pro vztahy s veřejností.

Veškerá komunikace dnes probíhá za podmínek rychle se vyskytujících digitálních transformací. Tento proces, označovaný také jako digitální revoluce ve společnosti jako celku, nejen mění všechny technické procesy, ale také naše pojetí veřejné a sociální účasti. Novináři a další komunikátoři čelí měnícím se očekáváním. Čtenáři, uživatelé a zákazníci chtějí být vážně chápáni jako dialogoví partneři v digitálním světě, požadují transparentnost a chtějí mít své rozhodnutí v rozhodování.

Změny jsou někdy pro profesionály v médiích velmi náročné, například když dříve spolehlivé obchodní modely již nefungují nebo zmizí celé pracovní profily. LSoM se však zaměřuje na příležitosti, které doprovázejí změnu. Novináři mohou lépe informovat a bavit své publikum prostřednictvím mediálních nabídek, obchodníci jsou schopni lépe se zaměřit na své zákazníky a odborníci na PR mají příležitost přímo komunikovat se zúčastněnými stranami. Zkrátka: změna digitálních médií nabízí neustále nové zajímavé možnosti. Tvorba je hlavním zájmem LSoM.

Naše jedinečné prodejní body

Křížová média, praktická a akademická.

Jedinečným prodejním místem LSoM je především vysoká kvalita výuky a výcviku, která je vždy založena na praktických i akademických standardech. Na LSoM vyučují pouze renomovaní profesoři a zkušení lékaři. Studenti a studenti se na LSoM učí v malých skupinách. Moderní infrastruktura mediálního kampusu Villa Ida zajišťuje dobré vzdělávací prostředí. Podpora je intenzivní, všichni zákazníci LSoM dostávají každou představitelnou podporu.

Naše poslání

Formovat změnu digitálních médií

Leipzig School of Media pomáhá společnostem a organizacím vyrovnat se s digitální transformací a jejími důsledky tím, že poskytuje nezbytné znalosti a dovednosti prostřednictvím akademického a praktického vzdělávání a odborné přípravy.

Místa

Lipsko

Adresa, 1. řádek
Lipsko, Sasko, Německo