Design Akademie Berlin

Úvod

Read the Official Description

Design Akademie Berlin, SRH Hochschule für Kommunikation und Design, vybavuje novou generaci odborníků a vedoucích v oblasti komunikace, marketingu, reklamy a designu.

Komunikace je aktuální výzvou a náš přístup k výuce odráží to tak, že současné i budoucí potřeby mohou být splněny. Tím, že mají přímý přístup k vizionářské projekty, budete rozvíjet schopnost myslet, chovat a design s dopředu myšlení přístupu. Nabízíme pobyt nedaleko změny ve vnímání, k urychlení komunikačních procesů na pozadí příležitostí, jak socioekonomickými a technologické. To, co se pracuje na dnes je plán pro média budoucnosti.

Více vstup, více praktických zkušeností, více příležitostí více kontaktních hodin, více prostoru a oblasti, kterých se více expertise.Teaching relací jsou podporovány softwarem a technický materiál standardu agentury. Naše třídy v nahrávacích studiích poskytovat výuku v osvětlení, fotografie, filmu a audiovizuálních médií, videa a editovat techniky. V našem modelovém studiu vyvíjíme digitálního designu a poskytne vám v životní velikosti rozměrů pro interiérový design a autentické obalového designu.

Strategie se setká design učíme komunikaci jako komplexní, strategický proces. Bereme multidisciplinární přístup, který kombinuje strategické znalosti marketingové komunikace s možnostmi designu komunikační design. My zostřit schopnost studentů vnímání sociálních, hospodářských a kulturních souvislostech. Přitom my vás daleko za obvyklé obsahu kurzu.

Motivujeme každý z našich studentů a hodnoty, uvolnění a podporovat jejich potenciál. Komunikujeme předmětu zkušenosti, spolu se sociálními a kreativní kompetencí, a to prostřednictvím procesu neustálého zpětné vazby a individuální podporu. Jedním z našich hlavních cílů je rozvinout svůj smysl pro kritické sebereflexe.

komunikace je aktuální výzvou a náš přístup k výuce odráží to tak, že současné i budoucí potřeby mohou být splněny. Kurz trvá profesní orientace se zaměřením na reálné požadavky kladené na ty, kteří pracují na komunikační smluv. Kvalifikace se akademický přístup jako jeho základě. Víc než to. Jsme pečlivě sledovat na neustále se zvyšujícími se nároky jsou vyrobeny z našich absolventů ve svém profesním životě. Podporujeme tvořivost a touhu být experimentální, aby bylo možné přijmout rychlé tempo změn v komunikaci. Vysoce kvalifikovaní zástupci akademické obce a řečníci, kteří učí s námi veškeré práce ve velmi úzké spolupráci mezi sebou a jsou čerpané z agentur, vydavatelů, výzkum, kreativního průmyslu a akademického světa. Důsledně dělat praxe a projektové práce jsou nedílnou součástí jejich výuky. Tento přístup k kurzů odráží naše chápání toho, co by mělo být učení.

This school offers programs in:
  • Němec

Vidět MA »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MA

Ma V Marketingové Komunikaci

Campus forma Denní studium 4 semestry October 2017 Německo Berlin

Globální komunikaci, a tím řešit jedince. Strategicky a tvůrčí čin. Dialogy iniciovat lidé patří. promyslet kampaní a marketingových aktivit a plánování online a offline. [+]

Marketing Communications | Master of Arts Strategie, řízení kampaní a odborných znalostí značky Globální komunikaci, a tím řešit jedince. Strategicky a tvůrčí čin. Dialogy iniciovat lidé patří. promyslet kampaní a marketingových aktivit a plánování online a offline. A boční pohled na rozpočtu, která není zapomenout. Absolventi magisterského programu v marketingové komunikaci vylepšit svou odbornou kvalifikaci na jistý manipulaci s značek a produktů v digitálním věku. vaše studium Marketingové komunikace je nyní ve tvaru a prováděného příjemci. Řídící procesy jsou velmi složité, protože každá komunikace impuls vyvinuté - v neposlední řadě v sociálních médiích. Naši studenti učí ve čtyřech semestrech, jak se vyvíjet za těchto podmínek kreativní kampaně, představené produkty jako zkušeností, příjemce si myslí, že zapojení a vždy vše kriticky a nové. Zisk značky, produkty, služby a organizace slyšel. V magisterských programu marketingových komunikací získáte teoretickou, vědecky založený základ pro moderní a ucelené strategie rozvoje. Naučíte se rozvíjet komunikační koncepty autonomně a koordinovat realizaci návrhu. Se simulací a skutečnou obchodní práce, kterou připravuje pro vaši kariéru a navázat osobní, profesionální síť pro vaši budoucnost. Jsme s vysokým potenciálem studovat společně s různými schopnostmi a kvalifikacemi. Výměna a úzká spolupráce s fakultou v malých skupinách k zajištění produktivní, inspirativní atmosféru a individuální rozvoj každého jednotlivce. Považujeme za důležité, aby zahrnovala vaše první stupeň získané dovednosti v tréninku se a dát svůj profesní profil charakterizoval dotváří. kariérní vyhlídky Ve vysoce diferencované marketing průmyslu existuje vysoká poptávka po absolventech, kteří mají jak technické dovednosti v různých předmětech, stejně jako hluboké znalosti marketingové komunikace.... [-]

Ma V Oblasti Podnikových Komunikací / Pr

Campus forma Denní studium 4 semestry October 2017 Německo Berlin

Vyprávěj příběh přesvědčivé a odeslání věrohodný zprávu s ní. Lidé pro mé společnosti, moje organizace zaujalo, a tak mluvíme. znát rizika a překonávat krize. [+]

Corporate Communications / PR | Master of Arts Teorie a praxe pro úspěšné řízení vztahů Vyprávěj příběh přesvědčivé a odeslání věrohodný zprávu s ní. Lidé pro mé společnosti, moje organizace zaujalo, a tak mluvíme. znát rizika a překonávat krize. Korporátní komunikace budoucnosti žije z dialogu, transparentnosti, živosti a autentičnosti. Magisterský program firemní komunikace tvoří studenti komunikaci komplexně myslet a aby dialog se všemi zúčastněnými stranami. vaše studium Kontakt s vývojem velvyslanectví a strategií udržitelnosti sebe a pochopit a analyzovat komunikaci jako holistický proces. Naučíte se, jak zahájit témata, nosiče záznamů nahrané a přesvědčil veřejnost silnými argumenty. Jsou si vědomi komunikačních situací a procesů. Studenti se naučí hodnotit mediálních rizika a příležitosti k dialogu a někdy být výkonové makléři. Studium je zprostředkována k zachycení podnikání v jejich prostředí a pěstovat vztahy s životním prostředím a úspěšně řídit. To je založeno na hlubokém, teorie založené na porozumění řízení zainteresovaných stran a metodologických dovedností sociálního výzkumu a. Etické úvahy jsou diskutovány, stejně jako výbušné společensko-politických otázkách. Můžete získat akční způsobilost k strategických a operativních rozhodnutí a musí být schopen posoudit finanční a právní důsledky pro firemní komunikaci profesionální. Společné projekty se studentům magisterského programu marketingových komunikací zajistí nezbytnou integraci různých komunikačních výzvy značek a firem. Mnoho projekty jsou realizovány pro klienty v soukromém sektoru - perfektní způsob, jak připravit pro vaši kariéru. kariérní vyhlídky Moderní firemní zřetelně přesahuje použitím běžných technik PR: Jedná se o strategický, profesionálně vypadající dialog se všemi zúčastněnými stranami. To hodnoty zpět jde o transparentnost a odpovědnost stále více... [-]

Mistři V Strategické Navrhování

Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Německo Berlin

Nový magisterský studijní program Strategický design se zaměřuje na systematické studium vztahů a vzájemného působení mezi myšlenek, lidí, značek a prostor, stavební ucelený soubor navržených rozhodnutí, účinně řešit problémy. [+]

Nový magisterský studijní program Strategický design se zaměřuje na systematické studium vztahů a interakcí mezi myšlenek, lidí, značek a prostor, stavební ucelený soubor navržených rozhodnutí účinně řešit problémy. Se zvláštním důrazem na rozvoj silných výzkumných a syntéze dovedností pro inovace značky, náš pán kurz připravuje návrhářům strategicky přistupovat a řešit složité problémy, vybudovat pevné interdisciplinární / interkulturní komunikační dovednosti a naučit se spoluvytvářet s ostatními zúčastněnými stranami designu. To vám dá dovednosti a odborné znalosti pro práci a vést na strategii, design, značka, odvětví Výzkum a vývoj pro inovace a kreativního průmyslu. Interkulturní V Komunikační Studium v ​​kreativní centru Berlína Pole designu se mění drasticky, rozšiřuje od zabývající se tvorbou objektů a vystoupení na ten, který bude strategicky transformaci a mít vliv na všechny aspekty každodenního života profese. Ve složitém konkurenčním světě poháněné nápadů a inovací, soukromých a veřejných institucí strategicky umístit tento nový, širší pochopil projekční praxi, ve středu své značky, aby se kreativně reagovat na nové výzvy, výzkum obchodní příležitosti a nabídnout smysluplné transformace. Berlín je přímo v centru všech těchto změn, na místě, kde kreativní a Obchod Průmysl setkat a sílu nové umění, inovace a sociální změny dneška a zítřka, perfektní strategický kontext pro studium a rozvoj životní kariéru. Globálně síťové komunikace Integrovaný myšlení To po sobě jdoucích kurz je speciálně navržen pro ty, kteří úspěšně dokončili první titul v oblasti komunikace, průmyslového designu, produktového designu, obalového designu, umění a architektury, a kteří chtějí integrovat a posílit jejich stávající profesní dovednosti s promyšlenou tvůrčího procesu metodiky design,... [-]