Riga Teacher Training and Educational Management Academy (RTTEMA)

Úvod

Read the Official Description

Filozofie akademie

Humanity a demokracie; Internacionalizace vzdělávacího procesu a mobility; Aplikace a využití moderních technologií; Kreativita; Integrace akademických disciplín a praxe; Účast studentů zlepšování studijních programů.

Mise

Posláním RTTEMA je nabízet a poskytovat celoživotní vzdělávání v akreditovaných studijních programů akademie a významně přispívají k vzdělávacího a kulturního života Lotyšsko - jak její regiony a Rize.

Cílem akademie je poskytnout každému studentovi příležitost získat odborné a akademické vyšší vzdělání v oblasti pedagogiky, psychologie, podnikání a managementu, stejně jako motivace pro profesionální život a neustálé sebezdokonalování.

Pojem

RTTEMA připravuje učitele, kteří jsou schopni připravit žáky pro život a práci v informační společnosti. Koncepční kameny studijního procesu RTTEMA jsou inteligence, kompetence a odborné způsobilosti. Každý studijní program umožňuje našim studentům rozvíjet nezbytné odborné kompetence.

historie

RTTEMA je koncepčně a technicky moderní profesionální vysokoškolská instituce (HEI), založený státem.

Je zahájila svou činnost v roce 1994 s 1273 studenty a nyní je jedním z největších vysokých škol v Lotyšsku, pokud jde o počet studentů.

Bez ohledu na jeho mladém věku, RTTEMA zdědil tradice vzdělávacích institucí pro učitele se datuje do roku 1946. RTTEMA byl založen při příležitosti sloučení obou institucí: "ústavu a Imanta učitelů ústavu RIGA učitelů.

RTTEMA Fact File

RTTEMA:

je instituce, státní vysoká škola založená v roce 1994; vzdělává více než 3,5 tisíc studentů na plný úvazek a na částečný úvazek studií; Zaměstnává 160 lektorů a docentů; organizuje mezinárodní konference; publikuje vědecké články; realizuje projekty vědeckého výzkumu; usnadňuje studentů a učitelů mezinárodní mobilitu; Je aktivním členem mezinárodních organizací; organizuje hostující přednášky a mistrovské třídy významných odborníků; nabízí 25 studijních programů na vysoké škole, bakalářských, magisterských studijních písku PhD; poskytuje příležitost k získání povolání učitele, vzdělávací manažer, personální, obchodní a vedoucí kanceláře, kariérního poradce, obchodu a marketingu a PR specialista, získat vzdělání v oblasti psychologie.

Vidění

Naše akademie je uznávané univerzitě a mezinárodním centrem pedagogického výzkumu, s areálu a výzkumnou základnou, stejně jako poboček v jiných zemích.

Strategická studia

Akademie vytvořila příznivé prostředí charakterizovaném humánních hodnot a vztahů. Činnost našich zaměstnanců jsou založeny na kreativní, rovni v právech, který je zodpovědný spolupráce a dialogu. Strategickými cíli v nadcházejících letech jsou:

povzbudit Akademie je pokračující rozvoj prostřednictvím tvůrčí práce; provádět výzkum směřující k vývoji a implementaci koncepce ČSAV a dokonalosti lotyšského vzdělávacího systému; poskytovat vysoce kvalitní studie cílevědomě zlepšující metodické a technické zabezpečení studijního procesu; udržovat regionalismus - nabízejí nové možnosti vzdělávání pro obyvatele Lotyšska v blízkosti jejich bydliště.

Akademie Duševní Životní prostředí

Představenstvo profesorů v pedagogice; Pedagogická Vědecký ústav; Kreativita Vědecký ústav; Dítě Language Research Center; Psychologický výzkumný ústav; Příroda a pracovní prostředí ústavu; Několik metodické center; Mladý učitelů Club; RTTEMA Centrum dalšího vzdělávání; Knihovna s akciemi v 10 městech Lotyšska. Akademie Psychologická Životní prostředí Demokratická a kreativní; Zvýhodnění totožnost každého jednotlivce; Zaměřena na vzájemné spolupráci.

Servis studentů a společenský život

Studenti jsou poskytovány administrativní podporu na Mezinárodním úřadem a sociální podpory pro studenty "Parlament. Kromě těchto jednotek studenti mají možnost zapojit se do Následující kulturní podniky:

Smíšený pěvecký sbor "Fortius"; Female Choir "Balta"; Komorní orchestr "Gaudeamus Orchestra"; Big band; Sportovní klub; Folk Dance Group "Dejotprieks" (Joy of Dance). Také, tam jsou aktivity nabízené lotyšským výměnných studentů přes ESN (Erasmus Student Network) Rize.

Akademie fyzického prostředí

3 budovy - 1 v Rize, 1 Cesis a 1 v Kuldiga; Café studentů; 2 sportovní haly, stadionu; 2 počítačové místnosti s přístupem na internet; postupně a pravidelně zrekonstruované studijní prostory; Zajištění technické pomoci (video kamery, OHPS, projektory, počítače, mikroskopy atd dispozici je bezplatný přístup k klavíry, digitální varhany a varhany).
This school offers programs in:
  • Angličtina

Vidět MSc » Zobrazit magisterské programy » Vidět Bakalář »

Programs

Tato škola dále nabízí:

MSc

Evropský Magisterský Program V řízení školství

Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Lotyšsko Riga Rakousko Norsko + 2 více

Program nabízí kombinaci praktických znalostí, koncepčních rámců a state-of-the-art výzkumu a zároveň zdůrazňuje globální pohled na řízení školství. [+]

Stupeň: Vzdělání fakulta magisterský studijní Profesní status: Poskytuje přístup k zahájení výzkumu, pedagogické a odborné činnosti v odvětví Vzdělávací cíle a cíle: To připravuje budoucí vedoucí představitelé vzdělávacích institucí k práci v oblasti raného dětství, středním, odborné, dospělých, pokračující nebo vyšší vzdělání a další související sektory na národní nebo mezinárodní úrovni. Program nabízí kombinaci praktických znalostí, koncepčních rámců a state-of-the-art výzkumu a zároveň zdůrazňuje globální pohled na řízení školství. Program umožňuje absolventům plnit funkce ve všech organizacích vzdělávání související. Budou demonstrovat pokročilé znalosti současného managementu, vedení a pedagogické otázky a výzvy vzdělávacího sektoru, stejně jako schopnost přijmout globální perspektivu v řešení otázek řízení v oblasti vzdělávání. V reakci na širokou škálu problémů, které vznikají v praxi, absolventi získají pokročilé znalosti a dovednosti v oblasti řízení, vedení a pedagogiky. Jejich kompetence profil jim umožňuje převzít vedoucí pozice v těchto typů institucí a průmyslových odvětví: školka a mateřská škola, základní a poskytovatelů sekundární vzdělávání, odborné vzdělávání poskytovatelů poskytovatelů dalšího vzdělávání, vysokoškolského vzdělávání poskytovatelů vzdělávání dospělých poskytovatelů vzdělávání Poskytovatelé speciální, servisní firmy (např poradenství), asociace, veřejné instituce a úřady (ministerstva atd.). [-]

Magistr

Profesionální Magistr V Pedagogice Hudby

Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let October 2018 Lotyšsko Riga Rakousko Norsko + 3 více

Schopnost analyzovat zákonitosti v interpretaci různých stylů hudebních děl; objektivně posoudit, hudební vědu a skladatel tvůrčí dědictví; provádět vědecký výzkum v oblasti hudební pedagogiky, použijte kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu; připravit kulturní návrhu projektu pro přístup k financování; práce s počítačovými programy určené pro poslech hudby. [+]

Titul získal: Profesionální magisterský titul v pedagogice hudby Délka studia: Délka plný úvazek studia: 1 rok a 5 měsíců nebo 3 semestrů Délka částečný úvazek studia: 2 roky nebo 4 semestry Vedení studií 1. ročníku - říjen (úvodní přednáška, cvičení atd.), Leden, červen, červenec; 2. ročníku v říjnu, lednu (obhajobu diplomové práce). Požadavky pro začínající studijní program: vyšší odborné nebo profesní bakalářské vzdělání a / nebo kvalifikace učitele v různých předmětech spojených s hudbou. Požadavky pro získání kvalifikace: - Akademické kurzy, které poskytují nejnovější pokroky v teorii a praxi v oboru; - výzkum a inovace studijních kurzů; - Praxe; - Vývoj a obhajoba hlavního papíru. Profesní status: Právo na práci v oblasti výzkumu, výuky a profesionální práci v oblasti hudební pedagogiky. Možnost pokračovat ve studiu na doktorské úrovni. Výsledky studií: Znalosti v: hudba pedagogika, didaktika, metodika; world music a lotyšská historie; Kulturologie, managementu umění a marketing teorie; moderní pedagogické a psychologické přístupy; jednota lidské fyziologické motoru a mentálních funkcí. Schopnost analyzovat zákonitosti v interpretaci různých stylů hudebních děl; objektivně posoudit, hudební vědu a skladatel tvůrčí dědictví; provádět vědecký výzkum v oblasti hudební pedagogiky, použijte kvalitativní a kvantitativní metody výzkumu; připravit kulturní návrhu projektu pro přístup k financování; práce s počítačovými programy určené pro poslech hudby. Attitude: kladný postoj k profesi učitele hudby, pozitivní postoj vůči dětem, školáky, studenty. Studenti jsou nabízeny možnosti účastnit se speciálních příslušných workshopů: - Choir vodičů - se seznámil s lotyšskými sbor tradicemi; - Jazz hráči - Podílet se na Saulkrasti Jazz Festival http://saulkrastijazz.lv/ - instrumentalisté... [-]