Keystone logo
BAA Training

BAA Training

BAA Training

Úvod

Baltic Aviation Academy je evropský standard letectví školící středisko, kde zkušenost míru odborná příprava je zabalen v osobní péči.

Sídlo Baltského Aviation Academy jsou v Litvě. Akademie čítá více než 20 let zkušeností v oblasti letectví tréninku, zatímco jeho dědictví sahá až do roku 1938, kdy byl litevští letecké školení Oddělení založena zřízení.

Dnes Baltic Aviation Academy nabízí ab initio, typ Hodnocení pilotní výcvik, výcvik palubních průvodčích, pozemní odbavování a mnoho dalších letectví školení řešení. V roce 2013 získala statut EASA ATO. Navíc, certifikáty absolvování kurzu, které jsou vydané Baltského Aviation Academy jsou platné v: země Evropské unie, Brazílie, Číny, Filipín, Indonésie, Nigérie, Bělorusko, Afghánistán, Kazachstánu, Bulharsku a Izraeli.

Hlavní činnosti Baltského Aviation Academy: Baltic Aviation Academy je součástí Avia Solutions Group, všeobecně známý jako poskytovatel komplexních služeb v oblasti letectví. Skupina integruje MRO služby a dodavatelského řetězce, pilot a posádka výcvik leteckého personálu, pronájem, manipulace zemních a plnění paliva do letadel, řízení letadla, obchodní chartu, stejně jako poskytovatelé řízení letiště.

Naše vize: Vést průmyslu s ambiciózní, odpovědné a flexibilní obchodní výhledu, který vytváří přidanou hodnotu pro klienty, partnery, akcionáře a zaměstnance.

Naše poslání: Vám poskytne flexibilní řešení letectví školení, které jsou hnací silou k bezpečnějšímu leteckému průmyslu. Současně, splnit naše ambiciózní růst a vývoj odpovědné obchodní praxe.

Příběh o úspěchu: Z sen DREAM JOB

Baltic Aviation Academy Rád bych vám vyprávět příběh. Příběh o muži, který se nikdy nevzdal svého snu na. Kdo prošel všemi "up" a "sestřelí" směrem k jedinému cíli - stát se profesionálním pilotem.

Jako většina skutečných pilotů, Vitas Kanaporis vyvinula svou vášeň pro letectví v raném dětství. Bydlení v blízkosti letiště a sledování Il-76 letadla sovětské armády mu pomohla uvědomit si, že může být letectví a měla by být jeho budoucnost. To je důvod, proč bezprostředně po absolvování střední školy, Vitas přidal školu vojenských pilotů a od roku 1989 do roku 1991 létal na L-39.

Po jeho povinností v armádě přišel do konce, Vitas stál fakt, že jeho znalosti nebyl použitelný na současném trhu práce. Takže s klesající Sovětského svazu, sní pokračovat v létání pomalu začal slábnout. "Byly tam prostě žádné možnosti, jak přizpůsobit létání dovednosti a praktické znalosti získané v armádě, takže jsem musel vybrat něco jiného", komentuje Vitas. V roce 1992 Vitas začal Dopravní inženýrství bakalářské studium, poté získal titul magistra a začal pracovat jako inženýr v různých společnostech.

Přesto se nikdy nevzdala snu pokračovat v létání. V roce 2006 Vitas se dozvěděl, že aby se stal pilotem nemusíte nutně potřebují podporu letecké společnosti. V důsledku toho, že opustil svou práci jako inženýr na farmaceutické společnosti a vstoupil do pilotní výcvikovou akademii. Bohužel letech strávených v provozu letadla v armádě by neměl být používán jako výhoda už, tak Vitas začal pilotní výcvik od samého začátku. Private Pilot Licence, Commercial Pilot Licence, ATPL studie a 200 hodin letového výcviku trvalo 2,5 roku svého času a oddanosti, které byly odměněni práci na jednom z litevské letecké společnosti. Zde Vitas shromáždili 2240 letových hodin jako první pilot Focker 50. Bohužel po nějaké době, kvůli škrtům na letecké flotily a personálu, Vitas přišli o práci, a opět se vrátil k výchozímu bodu. To bylo, dokud se dozvěděl o Baltském letecké akademie. Díky vynikající doporučení od svých přátel letec, Vitas rozhodl vstoupit Baltského Aviation Academy a splnil svůj sen tím, že získá Boeing 737 typ CL hodnocení školení.

"Vybral jsem si Baltské Aviation Academy spoléhat na mnoha faktorech: pozitivní doporučení od přítele pilotů, strategické umístění akademie a rovnováhu mezi cenou a kvalitou. Musím říci, že jsem byl většinou dojem náročných a oddaných instruktorů Baltského letectví akademie, a já jsem velmi vděčný za jejich vstupu v mé kariéře, "komentuje Vitas Kanaporis.

Tím, že jeden ze speciálních nabídek Baltského letectví akademie pro výcvik pilotů, Vitas získal Boeing 737 CL (B737 300-500) typ hodnocení, po němž následuje základní výcvik. Po úspěšném absolvování výcviku, Baltic Aviation Academy podařilo zajistit Vitas se odhad pilota v jedné z partnerských leteckých společností. Vitas letové schopnosti a vhodnost pro pilotní pozice byly hodnoceny odborníky a protože z velkých výsledků, které Vitas ukázaly, že byla nabídnuta práce v jedné z partnerských leteckých společností Baltského letectví akademie.

"Být nezaměstnaný mi dal nějaký čas na analýzu leteckého trhu práce, a já jsem velmi rád, že být schopen chopit se dané příležitosti a stát se pilotem poptávky. Vždycky jsem snil o tom stát se obchodní letecké dopravě, pilot a pomocí Baltského Aviation Academy jsem dosáhl můj sen ", sdílí jeho myšlenky Vitas Kanaporis.

Místa

  • Vilnius

    Dariaus ir Girėno g. 21

    Otázky