Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

Úvod

Read the Official Description

Polimoda - International Institute of Fashion Design & Business je centrem excelence, celosvětově uznávána pro své vysoce kvalitní, módní-orientované vzdělávání. Uvedeny v Britové vytvořili BoF Global Fashion School Rankings jako jeden z 10 nejlepších módních škol na světě, a poprvé v Itálii, S ročními zapsaných studentů z více než 1500 studentů, z toho 70% zahraniční studenti, a to díky své odborné přípravy prostřednictvím vysoce specializované práce a metodologie výzkumu. Non jen tréninkové centrum, ale tvůrčí kampus, místem setkávání "vizionáři" a veřejného mínění ze světa módy, kultury a vzdělávání, Polimoda je mezinárodně uznávaný odborník.

Se sídlem v Florence, Nový kapitál mezinárodní módy a srdci Made in Italy výrobě, Je to centrum s genem pro italský dokonalosti, stejně jako mezinárodní povolání. Společnost byla založena v roce 1986 jako součást iniciativy pojaté a financovaného z měst Florencie a Prato a obchodních sdružení móda sektoru, Polimoda chloubou 30 let praxe ve školství specializuje na poli módy a luxusu, Ferruccio Ferragamo, prezident stejné společnosti, byl jmenován prezidentem Polimoda v březnu 2006, osvícený podnikatel a jméno, které představuje to nejlepší z "Made in Italy" módě po celém světě. Od ledna 2016 Polimoda uvádí na trh Strategy & Vision Platform v Paříži, aby upevňovat a rozvíjet globální vztahy, režie Linda Loppa, jeden z nejznámějších profilů v mezinárodní módní vzdělávací scéně, s více než 45 let zkušeností v oboru. Spolu s Danilo Venturi, nový děkan Polimoda s pozadím v sektoru luxusního zboží a Fashion Business & Management vzdělávání, bude nová kapitola růstu být napsána v rámci rozsáhlého a dalekosáhlejší sítě.

Polimoda nabízí širokou škálu didaktických programů a mistrů, které poskytují vysoce kvalitní odborné přípravy z hlavních profesních profilů požadovaných odvětví, od tvůrčí do manažerských a strategických odborníků, v oblastech Móda & Technology a Business & Communication. Sítě a pokračující interakce s módními společnostmi, tým učitelů složený z profesionálů a odborníků, a flexibilní, vysoce kvalitní odbornou schopné reagovat na rychle se pohybujících móda potřebuje, jsou některé z přidaných hodnot, které zaručují největší datum, up-to- školení zůstat obkročmo s profesionálním světem. Není náhoda, že tím, 88% Polimoda absolventi naleznou zaměstnaných do 6 měsíců po ukončení studia, A že rostoucí počet bývalých studentů držet prestižní postavení v hlavních mezinárodních značek, nebo patří mezi rozvíjející se nové talenty v módním poli.

Akce, setkání, spolupráce a schůzky s keynote mezinárodními řečníky integrovat didaktické programy dává cenné svědectví a stimulaci diskuse o klíčových témat v odvětví. Vždy pozorný k rozvoji talentu, Polimoda věnuje řada iniciativ a akcí upozornit na své nejlepší studenty, mezi nimiž Polimoda Show, Důležité každoroční schůzku s konečnými sbírek módních návrhářů, obchodními vazbami na podporu setkání mezi absolvování studenty a společnosti, a Polimoda Talent, Skauting platformu k podpoře nejlepší ex- studentů. Dva jsou umístění ústavu: historický komplex Villa Favard, Sídlo v centru města Florence, Ideálním místem k pořádání vizionáři, manažery a tvůrčí nadání, díky své historické prestiže a krásou, jakož i své strategické poloze a vnitřní význam pro město. Nové Polimoda designu Labs v Scandicci, Slavnostně otevřen v lednu 2015, je "kreativní" zařízením Polimoda, Hosting laboratoře pro navrhování, šití, pletení, módní technologie, obuvi a doplňků pro průběh Design & Technologie area.

This school offers programs in:
  • Angličtina
  • Italština

Zobrazit magisterské programy » Vidět Bakalář »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Kreativní Směr Master

Campus forma Denní studium 9 měsíců June 2018 Itálie Florence

Široká a důkladný program, který tvoří nejvyšší vývoj módních návrhářů: Creative Director, postava schopen vést grafické studio, identitu módní značky, jako nějakého zvláštního projektu ve společnosti spektáklu, využití, které "smyslové a koncepční přístup k umění charakteristické řízení. [+]

Široká a důkladný program, který tvoří nejvyšší vývoj módních návrhářů: Creative Director, postava schopen vést grafické studio, identitu módní značky, jako nějakého zvláštního projektu ve společnosti spektáklu, využití, které "smyslové a koncepční přístup k umění charakteristické řízení. Master in Creative Direction je založen na třech vzájemně závislých modulů. Design: jako trend a kulturní výzkum jsou přeloženy do konceptu zobrazit. Analýza trhu kulminovat ve strategii pro danou identity značky: Brand. Komunikace: tvorba textů, vizuální a video, které mají být navržena a vyvinuta týmem. Tento mistr nabízí přístup k módní přehlídky, veletrhy, výstavy a muzea v Itálii a Evropě, a stáží. Kurzy jsou vyučovány fakulty a průmyslu hosty a poskytují one-to-one ověřování pokroku, kterého studenta. Konečný projekt je kniha koncept, který bude představen před porotou s instalací na Villa Favard. Akademický rok, který trvá devět měsíců, od června do března, s celkem 800 hodin školení, která se rovná 80 kreditů. Jsou nutná znalost anglického jazyka a málo zkušeností v oboru. Kandidáti s praxí nebo pedagogickou kvalifikaci v módním průmyslu a podobně, budou vybráni na základě přijímacího řízení, který se skládá z dotazníku orientace a rozhovoru s vedoucím učitelem kurzu. Studijní plán design Sociology of Imaginary: antropologie a psychologie. Creative Režie: design, vizualizace, briefingy a implementace konceptu. Prognózování vývoje: určit trend a ukotvit hlavní koncept. Trend Lab: barev a materiálů testování. Advanced módní design: transformace koncepce do sbírky módní nebo řada doplňků. Design Management Móda: Vedení týmů a tvůrčí prostředí, z krátké ke konečnému výsledku. značka Současná móda: hluboké spojení mezi návrháři a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Módního Návrhářství

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Itálie Florence

Kurz, který realizuje sen o vstupu do světa módy, mávaje klíče od svého hlavního jazyka. Fashion Design je osobní vyjádření hlavního tvůrce schopné počít představu a přeměnit ji na kultovní kus oblečení, který je předmětem touhy po všem, kteří hledají změnu. [+]

Kurz, který realizuje sen o vstupu do světa módy, mávaje klíče od svého hlavního jazyka. Fashion Design je osobní vyjádření hlavního tvůrce schopné počít představu a přeměnit ji na kultovní kus oblečení, který je předmětem touhy po všem, kteří hledají změnu. Tento kurz spojuje dvě slova obsažená ve svém názvu, módy a designu, v co největším počtu výukových modulů. První z nich je založen na výzkumu, plné ponoření do pořízení technických a kulturních dovedností, zatímco druhý má praktický přístup a poukazuje na tvorbu a prezentaci nezapomenutelnou kolekci kapsle. Fashion Design je vyučován lektory z průmyslu a zvláštní hosté, a zahrnuje neomezený přístup do Design Lab, laboratoři a obrovské knihovny počítačů, stejně jako sadu nástrojů pro zahájení a návštěvu Milan Fashion Week. Existují dva hlavní projekty, které mohou být obsaženy v osobním portfoliu: první z výzkumu se objeví, druhá se objeví z kolekce kapslí. Akademický rok, který trvá devět měsíců, od října do června, celkem 700 hodin školení, která se rovná 80 kreditů. Vyžadována znalost angličtiny a povinné docházky. Kandidáti budou vybráni na základě přijímacího řízení, který se skládá z dotazníku orientace a rozhovoru s vedoucím učitelem kurzu. Studijní plán Tyto dva moduly, módu a design, se odrážejí v těchto kurzech: soudobé módě; Sociologie a módní trend pro výzkum; Barvy a materiály; Grafický design a 3D tisk; Móda Kreslení a ilustrace; Design oděvu (včetně modelování a drapérie) technik; Móda pro rozvoj; Módy komunikace; Osobní Capsule Sběr a portfolia. Fashion Design je určen pro muže a ženy oblečení tkaniny, ale zahrnuje také... [-]

Magistr V Luxusním Podniku

Campus forma Denní studium 9 měsíců April 2018 Itálie Florence

Luxury Business je mistrovským dílem program na kulturní podniky a podnikání kulturu a vytvořit generálním ředitelem pro všechny luxusní kategorie. To je ten, kdo, levering na dědictví nebo inovace, řídí malé společnosti nebo finanční řízené kartely, dobývá zralých či rozvíjející se trhy, a dělá sen. [+]

Luxury Business je mistrovským dílem program na kulturní podniky a podnikání kulturu a vytvořit generálním ředitelem pro všechny luxusní kategorie. To je ten, kdo, levering na dědictví nebo inovace, řídí malé společnosti nebo finanční řízené kartely, dobývá zralých či rozvíjející se trhy, a dělá sen. Luxury Business rysy 7 do hloubky a intenzivní modulů, řemeslo, design, kvalita, cena, Prestige, životní styl, Brand. Každý modul obsahuje cvičného projektu, plus konečný projekt založený na jedinečnost, kde studenti realizují svoji vlastní vizitku vzorec k novému startu nebo k již existující společnosti. Tento magisterský kurz zahrnuje mnoho exkurze, včetně jednoho týdne v Paříži v doprovodu Linda Loppa a možnosti stáží. Třídy se zaměřují na hands-on materiálů a provozují učitelů a hostů z průmyslu, kteří pak působí jako one-to-one poradci v průběhu závěrečných projektů, které jsou prezentovány v přední části Headhunters, investorů a manažerů lidských zdrojů. Akademický rok trvá 9 měsíců dlouhá, od dubna do prosince, s celkem 800 vyučovacích hodin, cenný pro 80 kreditů. jsou povinni anglické jazykové znalosti a účast. Kandidáti s praxí nebo relevantních studií v módě a příbuzných oborech bude vybrán po dotazníku zápisu a rozhovor s předními učitelem samozřejmě je. Studijní plán Řemeslo Postřehy a pochopení klíčových faktorů, které tvoří průmysl, míchání dědictví, inovace a paradoxní řízení. design Vzorec produkt, který vytváří dědictví štítku, jak dělat to životaschopný, finančně udržitelná a je k dispozici při zachování původní kouzlo. Kvalita Uvedení do provozu linky v tradičním horizontální i v moderním vertikálním dodavatelském řetězci, jak vytvořit skutečnou kvalitu bez kompromisů. Cena Distribuce,... [-]

Magistr V Módních

Campus forma Denní studium 9 měsíců April 2018 Itálie Florence

Fashion styling vytváří mistr obrazu, ten, kdo je schopen diktovat styl detekuje jazyk v dnešní době-estetických paradigmata a tvar kolektivní imaginární zítřka. Jako Ikona Maker, stylista je velmi v poptávce v různých oblastech módního průmyslu, jako je design, show, obchody, časopisy, celebrity a digitální prostředí. Jako profesionální obrazu, experimenty stylistka, dává ... [+]

jsou povinni anglické jazykové znalosti a účast. Kandidáti s praxí nebo relevantních studií v módě a příbuzných oborech bude vybrán po dotazníku zápisu a rozhovor s předními učitelem samozřejmě je. Studijní plán osobní Styling [-]

Magistr V Módě Brand Managementu

Campus forma Denní studium 9 měsíců April 2018 Itálie Florence

Fashion Brand Management je nejvíce up-to-date a kompletní program na Polimoda pro vizionářské a aktivní, kreativní a relační, pro někoho s charismatickou osobností; Brand manažer. To je mistr v tvorbě, udržení, a přetvářejí identitu značky, ten, kdo mluví do podvědomí a vyhrává bitvu v myslích spotřebitelů. [+]

Fashion Brand Management je nejvíce up-to-date a kompletní program na Polimoda pro vizionářské a aktivní, kreativní a relační, pro někoho s charismatickou osobností; Brand manažer. To je mistr v tvorbě, udržení, a přetvářejí identitu značky, ten, kdo mluví do podvědomí a vyhrává bitvu v myslích spotřebitelů. Tento magisterský kurz obsahuje tři hlavní oblasti. Vize: ladění mezi člověka, společnosti a průmyslu, která dělá značku relevantní. Management: strategický marketing obchodního modelu reálných scénářů. Komunikace: vytvoření a doručení zprávy jistém smyslu na bázi svést a kameniva. Fashion Řízení značky je řízena učiteli z průmyslu a mezinárodních hodnocení lektorů. Exkurze na veletrhy, módní přehlídky, podniků a podnikových muzeí jsou zahrnuty, stejně jako možnosti praxe. Kurz má dva hlavní projekty, rebranding hlavní štítek a spouštění nově vznikající značky, jsou školen Polimoda ředitel a jsou v kvalitě představit jako osobního portfolia. 9 měsíců akademický rok se pohybuje od října do června nebo od dubna do prosince, činí 700 vyučovacích hodin, a je cenná pro 80 kreditů. jsou povinni anglické jazykové znalosti a účast. Kandidáti budou vybráni po dotazníku zápisu a rozhovor s předními učitelem samozřejmě je. Studijní plán Oblasti Vision, řízení a komunikace získal konkrétní podobu v následujících modulů: Současná móda Módní systémy; designéři, výrobků a značek konceptu. umělecký směr Sociologie imaginárního; art & módní; Značka ID architektura; v polovině období a závěrečný projekt. Módní Futures Metodika Trend, současné trendy v maloobchodě, obchod formáty a strategie, buyology. Módní řízení značky Obchodní model inovace; polohování; obchodní rozvoj. Vedení Collection Módní merchandising; Sběr složení a sortiment plány. Módní... [-]

Master V Módní Marketing & Komunikace

Campus forma Denní studium 9 měsíců January 2018 Itálie Florence

Módní Marketing & Komunikace je analytický program vytvoří hlavní plánovač. To je člověk, který shromažďuje informace z různých zdrojů, píše marketingový plán a navrhuje praktická opatření pro maximalizaci viditelnost společnosti. Móda je nejúplnější vyjádření společnosti a pochopení jeho složitost je rozhodující pro jeho uvedení na trh. [+]

Módní Marketing & Komunikace je analytický program vytvoří hlavní plánovač. To je člověk, který shromažďuje informace z různých zdrojů, píše marketingový plán a navrhuje praktická opatření pro maximalizaci viditelnost společnosti. Móda je nejúplnější vyjádření společnosti a pochopení jeho složitost je rozhodující pro jeho uvedení na trh. Tento kurz je dokonale integruje tři slova obsažená ve svém názvu, módy, marketingu a komunikace do učebních oblastí. Nad a pod hranicí, konvenční nebo nekonvenční, online nebo offline, pomocí obrázků, čísel nebo slov; Celkovým cílem je jednoznačně sdělit zprávy, které jsou jasné a účinné. Vyučují učitelé z průmyslu a představovat mezinárodních hodnocení lektorů, módní marketingu a komunikace je praktické dva projekty připravené prezentovat v osobním portfoliu; zahájení časopisu a marketing společnosti. Kurz je ukončen dvěma zážitkové momenty; návštěva Pitti Uomo a Milan Fashion Week, a stáží. 9 měsíců akademický rok, který jde od ledna do října nebo v červnu do února, činí 700 vyučovacích hodin, a je cenná pro 80 kreditů. jsou povinni anglické jazykové znalosti a účast. Kandidáti budou vybráni po dotazníku zápisu a rozhovor s předními učitelem samozřejmě je. Studijní plán Tyto tři oblasti, Móda, marketingu a komunikace získal konkrétní podobu v následujících modulů: Contemporary Fashion; Sociologie imaginárního; Módní trend předpovídání; Business Intelligence; Módní Marketing; Digital Marketing a komunikace; Fashion Styling; Digitální Styling; Strategické plánování a copywriting; Správa účtu; Události, PR a tisková kancelář; Media Nákup a plánování; Reklamní. Módní Marketing & Communications má také rozsáhlý program semináře a přednášky, jako jsou: Fashion psaní a žurnalistiky; Redakční Content Management; Módy blogování; Web... [-]

Videos

Polimoda Fashion show 2016 at Palazzo Strozzi, Florence

Contact
Adresa destinace
Polimoda, International Institute of Fashion Design & Marketing
Villa Favard Via Curtatone

Florence, I-50123 IT
Social Media