Milano Fashion Institute

Úvod

Read the Official Description

Milano Fashion Institute je konsorcium nastavit poskytnout vysokoškolské vzdělání v oblasti módy třemi Milan univerzit: Bocconi University, Cattolica univerzity a Politecnico v Miláně. Tyto tři vysoké školy představují mezinárodní centrum excelence, kreslení na konsolidované zkušeností ve výzkumu a vzdělávání pro podniky v odvětví módy v oblasti řízení, komunikace a designu. Tudíž, Milano Fashion Institute je unikátní iniciativa v Evropě pro mezioborový přístup aplikované na kompetencí přispěla akademické partnery. Výcvikový program zahrnuje akademické a výzkumné ekonomika a řízení disciplíny od Bocconi University, ve společenských vědách a sdělení Cattolica univerzitě a v technologii a designu od Politecnico v Miláně. Obvykle, programy v módním průmyslu zahrnují pouze jeden nebo dva z těchto disciplín, a proto mají potíže seznámit studenty s obrovské množství otázek, které kreativní, výrobních a komunikačních procesů v módních firem.


Program Milano Fashion Institute, na druhé straně, si klade za cíl seznámit studenty s odbornými interdisciplinárních dovedností, které potřebují efektivně řídit celý desgin, výrobní a komunikační proces módních produktů.

Účast mistra měnové finanční instituce poskytuje jedinečný kulturní, osobní a profesní příležitost strávit velmi intenzivní období v Miláně, jeden z hlavních světových módních metropolích.

Silné vazby mezi Milánem a módy, nastavené od druhé poloviny minulého století, nejsou zastoupeny výhradně butiky a obchody, které jsou typické pro nejvíce kosmopolitních měst po celém světě. Ve skutečnosti, v Miláně, existuje více než 600 showroomech a 3,000 módní společnosti. Milan je také domov pro některé z nejaktivnějších a nejdůležitějších public relations a reklamní agentury v mezinárodním měřítku. A to není všechno. V Miláně a okolní provincie jsou všechny obchodní, které tvoří módní potrubí: ateliérů fotografů, průzkumné agentury, produkční společnosti, publikační systém a některé z nejznámějších, nejmodernějších a inovativních forem distribuce v globálním měřítku. Milan je také město, ve kterém byly stanoveny nejdůležitější průmyslová sdružení nahoru, jako je Národní Komory pro italské módy (CNMI) a Fashion italského systému (SMI).

Více než produkce a profesionální systém, Milan je globální módní etapa: v módním předních události, včetně Milano COLLEZIONI, Mipel (International Kožené zboží na trhu), MIDO (International Eyewear Fair), MICAM ShoeEvent (International obuv Fair), a Milano Unica (italsky Textil Fair), působit jako katalyzátor, kreslení provozovatelé odvětví módy z celého světa po celý rok.

Kulturně-mluvení, Milan je město, ve kterém je silně přítomen italské historii a navíc, ve kterém je umění úzce souvisí s kulturní jevy, které charakterizují současnost, jako jsou módy a designu samotní divadla La Scala, Duomo, královský palác, hrad Sforzesco, divadla Arcimboldi, Triennale Design Museum se Brera Pinacoteca se Poldi Pezzoli Museum, dvacáté muzeum století a Muzeum módy z Morando paláce jsou hlavními symboly rozsáhlý systém kulturních památek, které jsou hostiteli akcí a výstav po celý rok.

Na osobní úrovni, Milan nabízí mnoho různých možností zábavy TOO: do restaurace a místa v Brera a podél kanálů Navigli butiky v módě "Golden čtyřúhelník" (dále jen luxus maloobchodní čtvrť v centru Milána) a mega-obchodů v Corso Vittorio Emanuele, showroomech nejlepších současných designových značek, četné události, jako je Mezinárodní veletrh nábytku (Salone del Mobile) a Fuorisalone akcí, spolu s aa rozsáhlé sítě malých butiku, které animovat život mnoha čtvrtí mimo dobře známý centrum města. Milan má také sportovní tradici kořeny v dávné minulosti, s týmy, které získaly nejvíce titulů na evropské a světové úrovni, v obou hlavních i menších sportů. A konečně, stejně jako bytí nachází v Evropě, Milan je v severní Itálii je nejvíce důležitým železničním uzlem, s více než 80 km od metropolitních sítí (a další dvě linky ve výstavbě) a 280 km tramvajových linek.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Zobrazit magisterské programy » Vidět Kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magistr V Módní Režii: Značka

Campus forma Denní studium 1 rok January 2019 Itálie Milán

Značky mají kulturní identitu a kořeny, které často vycházejí z produktů a technických znalostí a zručností společnosti, zatímco v jiných případech je výsledkem pečlivé strategie značky a komunikační architektury. Řízení a využívání této oblasti jsou pro globální konkurenceschopnost stále důležitější. V této oblasti se od profesionálů vyžaduje, aby disponovali dovednostmi, které by vytvářely hodnotu pro konečného zákazníka a různé jiné cíle komunikačních a marketingových strategií, a také aby mohli komunikovat se všemi segmenty potrubí od řízení designu a produktu po marketing a maloobchod. [+]

Mistr v módní režii: Značka

Značky mají kulturní identitu a kořeny, které často vycházejí z produktů a technických znalostí a zručností společnosti, zatímco v jiných případech je výsledkem pečlivé strategie značky a komunikační architektury. Řízení a využívání této oblasti jsou pro globální konkurenceschopnost stále důležitější. V této oblasti se od profesionálů vyžaduje, aby disponovali dovednostmi, které by vytvářely hodnotu pro konečného zákazníka a různé jiné cíle komunikačních a marketingových strategií, a také aby mohli komunikovat se všemi segmenty potrubí od řízení designu a produktu po marketing a maloobchod.

... [-]

Magistr V Módní Režii: Značka

Campus forma Denní studium 1 rok January 2019 Itálie Milán

Mistr v módní režii: Značka [+]

Mistr v módní režii: Značka

Mistr v módní režii: Značka

Master Course je úplně v angličtině. Během celého kurzu je k dispozici italsko-anglický dvojjazyčný asistent výuky pro italské i zahraniční studenty.

Termíny Začátek registrace: 1. února 2018 Konec registrace: 30. listopadu 2018 Orientační den: 18. ledna 2019 Zahájení přednášek: 21. ledna 2019

Všichni mistři v Milano Fashion Institute jsou na prvním stupni univerzitní magistráty, akreditovaní Milánskou polytechnikou, škola designu. Všichni mistři uvolní 60 univerzitních kreditů (CFU, tj. "Krediti formativní univerzitari").

Přijatý vzdělávací model je charakterizován multidisciplinárními aktivitami učitelů ze tří univerzit spolu s odborníky pocházejícími z nejdůležitějších a kvalifikovaných firem v oboru.... [-]


Magistr V Módní Režii: Značka

Campus forma Denní studium 1 rok January 2019 Itálie Milán

Řízení podnikání módní firmy znamená kombinovat módní marketing, módní management a módní maloobchod. V Master v módní režii: Značka [+]

Mistr v módní režii: Značka

Od nakupování po digitální marketing

Módní kupující. Marketingový manažer. Omnichannel Strategist.

Řízení podnikání módní firmy znamená kombinovat módní marketing, módní management a módní maloobchod. V Master v módní režii: Značka

První krok: studium obchodních modelů, jejich vývoje a jejich podnikatelských strategií v průmyslu.

Druhý krok: rozpoznávání a studium různých maloobchodních a obchodních kanálů, základní obchodní logiky a jejich specifických operací: od nákupu módy a maloobchodního merchandisingu až po prodej

Třetí krok: pochopení spotřebitele a vztahů mezi různými kanály. Z analýzy chování zákazníka a vlivu smyslového designu a jeho životního stylu, až po celoplošnou strategii a digitální integraci.... [-]


Contact
Adresa destinace
Milano Fashion Institute
Registered Office
Via Sarfatti 25,

Milan, 20136 IT
Social Media