Milano Fashion Institute

Úvod

Read the Official Description

Milano Fashion Institute je konsorcium nastavit poskytnout vysokoškolské vzdělání v oblasti módy třemi Milan univerzit: Bocconi University, Cattolica univerzity a Politecnico v Miláně. Tyto tři vysoké školy představují mezinárodní centrum excelence, kreslení na konsolidované zkušeností ve výzkumu a vzdělávání pro podniky v odvětví módy v oblasti řízení, komunikace a designu. Tudíž, Milano Fashion Institute je unikátní iniciativa v Evropě pro mezioborový přístup aplikované na kompetencí přispěla akademické partnery. Výcvikový program zahrnuje akademické a výzkumné ekonomika a řízení disciplíny od Bocconi University, ve společenských vědách a sdělení Cattolica univerzitě a v technologii a designu od Politecnico v Miláně. Obvykle, programy v módním průmyslu zahrnují pouze jeden nebo dva z těchto disciplín, a proto mají potíže seznámit studenty s obrovské množství otázek, které kreativní, výrobních a komunikačních procesů v módních firem.


Program Milano Fashion Institute, na druhé straně, si klade za cíl seznámit studenty s odbornými interdisciplinárních dovedností, které potřebují efektivně řídit celý desgin, výrobní a komunikační proces módních produktů.

Účast mistra měnové finanční instituce poskytuje jedinečný kulturní, osobní a profesní příležitost strávit velmi intenzivní období v Miláně, jeden z hlavních světových módních metropolích.

Silné vazby mezi Milánem a módy, nastavené od druhé poloviny minulého století, nejsou zastoupeny výhradně butiky a obchody, které jsou typické pro nejvíce kosmopolitních měst po celém světě. Ve skutečnosti, v Miláně, existuje více než 600 showroomech a 3,000 módní společnosti. Milan je také domov pro některé z nejaktivnějších a nejdůležitějších public relations a reklamní agentury v mezinárodním měřítku. A to není všechno. V Miláně a okolní provincie jsou všechny obchodní, které tvoří módní potrubí: ateliérů fotografů, průzkumné agentury, produkční společnosti, publikační systém a některé z nejznámějších, nejmodernějších a inovativních forem distribuce v globálním měřítku. Milan je také město, ve kterém byly stanoveny nejdůležitější průmyslová sdružení nahoru, jako je Národní Komory pro italské módy (CNMI) a Fashion italského systému (SMI).

Více než produkce a profesionální systém, Milan je globální módní etapa: v módním předních události, včetně Milano COLLEZIONI, Mipel (International Kožené zboží na trhu), MIDO (International Eyewear Fair), MICAM ShoeEvent (International obuv Fair), a Milano Unica (italsky Textil Fair), působit jako katalyzátor, kreslení provozovatelé odvětví módy z celého světa po celý rok.

Kulturně-mluvení, Milan je město, ve kterém je silně přítomen italské historii a navíc, ve kterém je umění úzce souvisí s kulturní jevy, které charakterizují současnost, jako jsou módy a designu samotní divadla La Scala, Duomo, královský palác, hrad Sforzesco, divadla Arcimboldi, Triennale Design Museum se Brera Pinacoteca se Poldi Pezzoli Museum, dvacáté muzeum století a Muzeum módy z Morando paláce jsou hlavními symboly rozsáhlý systém kulturních památek, které jsou hostiteli akcí a výstav po celý rok.

Na osobní úrovni, Milan nabízí mnoho různých možností zábavy TOO: do restaurace a místa v Brera a podél kanálů Navigli butiky v módě "Golden čtyřúhelník" (dále jen luxus maloobchodní čtvrť v centru Milána) a mega-obchodů v Corso Vittorio Emanuele, showroomech nejlepších současných designových značek, četné události, jako je Mezinárodní veletrh nábytku (Salone del Mobile) a Fuorisalone akcí, spolu s aa rozsáhlé sítě malých butiku, které animovat život mnoha čtvrtí mimo dobře známý centrum města. Milan má také sportovní tradici kořeny v dávné minulosti, s týmy, které získaly nejvíce titulů na evropské a světové úrovni, v obou hlavních i menších sportů. A konečně, stejně jako bytí nachází v Evropě, Milan je v severní Itálii je nejvíce důležitým železničním uzlem, s více než 80 km od metropolitních sítí (a další dvě linky ve výstavbě) a 280 km tramvajových linek.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Zobrazit magisterské programy » Vidět Kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magistr V Módě Směr: Brand & Product Management

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Master in Fashion Režie: Brand & produktového managementu je zaměřen na vytvoření odborníků s různými dovednostmi, které jsou schopny přispět k procesu řízení značky a budování fondů. [+]

mistr v módě směr: brand & Product Management Master in Fashion Režie: Brand & produktového managementu je zaměřen na vytvoření odborníků s různými dovednostmi, které jsou schopny přispět k procesu řízení značky a budování fondů. Jsou to profesionální postavy, které integrují multidisciplinární dovednosti (design - řízení - komunikace), hodně v poptávce ze strany módních firem, které vzniknou, ale které nejsou tvořené tradičních vzdělávacích kurzů, obvykle orientován výhradně na jedinou disciplínu. Tito odborníci jsou schopni řídit a koordinovat proces řízení značky, od deklinace jazyka značky na různých tratích, na plánování a rozvoje sbírek a nakonec až k řízení komunikace produktu obchodním trhu. Mistr Kurz je zcela v angličtině. Během celého průběhu Ital - English dvojjazyčná výuka Asistent je k dispozici jak italských i zahraničních studentů. termíny Spuštění registrace: 1. 02. 2017 Konec registrace: 1. prosince 2017 Orientace den: 19 leden 2018 Přednášek 'start: 22 leden 2018 Všechny Masters Milano Fashion Institute jsou první univerzitní úrovni Masters, akreditované polytechnice v Miláně, School of Design. Veškeré Masters uvolní 60 univerzitních kreditů (CFU, tedy "crediti formativi universitari"). Vzdělávací Model přijatý je charakterizován multi-disciplinární činností prováděných učiteli ze tří univerzit spolu s odborníky z nejdůležitějších a kvalifikovaných podniků v průmyslu. popis kurzu Obsah Master integrovat různé interdisciplinární témata pro lepší pochopení a řízení procesů vývoje módy produktu a marketingu v průběhu celého potrubí. Mistr se skládá z 720 hodin výuky v učebně a závěrečné stáže nejméně 480 hodin. Konstrukce se skládá ze šesti studijních bloků: zahřát, kvantitativní a projektové nástroje, módní pilíře, módní procesy, zvědavost,... [-]

Magistr V Módě Směr: Značka A Obchodní Management

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Řízení podnikání Módní firmy znamená skloubit módní marketing, management módy a módních obchodech. V Master in Fashion Režie: Brand & Business Management budou sloučeny více než jednu disciplínu, aby se vlak nejkvalifikovanější a inovativní profesionální osobnosti, které budou odpovědné za obchodní vedení ve světě módy a luxusu. [+]

Master in Fashion Režie: Brand & Business Management Od nákupu na digitální vysílání FASHION MARKETING Móda Kupující. Marketingový manažer. Omnichannel stratég. Řízení podnikání Módní firmy znamená skloubit módní marketing, management módy a módních obchodech. V Master in Fashion Režie: Brand & Business Management budou sloučeny více než jednu disciplínu, aby se vlak nejkvalifikovanější a inovativní profesionální osobnosti, které budou odpovědné za obchodní vedení ve světě módy a luxusu. První krok: studuje obchodní modely, jejich vývoj a jejich obchodní strategie v průmyslu. Druhý krok: uznání a studium různých maloobchodních a obchodních kanálů, základní obchodní logiku a ve svých zvláštních operací: z módy nákup a maloobchodní merchandising, do prodeje a správu digitálních. Třetí krok: porozumění spotřebitele a vztahy mezi různými kanály. Z analýzy chování zákazníka a vliv na smyslové designu a životního stylu až do strategie omnichannel a digitální integrace. Naším cílem: postavit spotřebitele do středu, k vytvoření bezproblémové zážitky, které spojují všechny různé kontaktní body, a vědět, jak identifikovat a vytvářet a plánovat úspěšné obchodní a prodejní strategie. Mistr Kurz je zcela v angličtině. Během celého průběhu Ital - bude k dispozici jak pro italské i zahraniční studenty anglicky dvojjazyčné asistentem. termíny Spuštění registrace: 1. 02. 2017 Konec registrace: 1. prosince 2017 Orientace den: 19 leden 2018 Přednášek 'start: 22 leden 2018 Všechny Masters Milano Fashion Institute jsou první univerzitní úrovni Masters, akreditované polytechnice v Miláně, School of Design. Veškeré Masters uvolní 60 univerzitních kreditů (CFU, tedy "crediti formativi universitari"). Vzdělávací Model přijatý je charakterizován multi-disciplinární činností prováděných učiteli ze tří... [-]

Magistr V Módě Směr: Značka A řízení Komunikace

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Značky mají kulturní identity a kořeny, které často pocházejí z výrobků a technické odbornosti společnosti a řemeslného zpracování, zatímco v jiných případech je výsledkem pečlivé strategie značky a komunikační architektury. Vedení a využívání této oblasti jsou stále důležitější pro celosvětovou konkurenceschopnost v této oblasti, odborníci musí mít dovednosti, aby mohly vytvářet hodnotu pro koncového zákazníka a různé jiné cíle komunikačních a marketingových strategií, stejně jako schopnost komunikovat se všemi segmenty potrubí od návrhu a produktového managementu do marketingu a maloobchodu. [+]

Master in Fashion Režie: Brand & Communication Management Značky mají kulturní identity a kořeny, které často pocházejí z výrobků a technické odbornosti společnosti a řemeslného zpracování, zatímco v jiných případech je výsledkem pečlivé strategie značky a komunikační architektury. Vedení a využívání této oblasti jsou stále důležitější pro celosvětovou konkurenceschopnost v této oblasti, odborníci musí mít dovednosti, aby mohly vytvářet hodnotu pro koncového zákazníka a různé jiné cíle komunikačních a marketingových strategií, stejně jako schopnost komunikovat se všemi segmenty potrubí od návrhu a produktového managementu do marketingu a maloobchodu. Jako ve skutečnosti, firmy koncipování těchto rolí, jak vychází z multidisciplinární kompetencí a na schopnosti interakce s různými "kulturní jazyky", pochopení sofistikovaných různé pocity, nálady a přístupy, které jsou rozdílné tržní "segmenty a cílové skupiny mají s tradiční a digitální nástroje a kanály, tedy schopnost přeložit tuto kulturního dědictví DNA a do politiky a manažerských směrů pro různé procesy zahrnující positioningu značky, reklamy a marketingu, komunikace a propagace představuje další výzvu, aby podniky čelí. Vizuální obrazy, komunikační koncepce, digitální management, dispoziční řešení, události a stiskněte tlačítko řízení jsou zakládajícími pilíře této profese. Miláno - italské hlavní město komunikace - ideální prostředí a konkurenční výhodu pro komplexní prostředí pro vzdělávání. Mistr Kurz je zcela v angličtině. Během celého průběhu Ital - English dvojjazyčná výuka Asistent je k dispozici jak italských i zahraničních studentů. termíny Spuštění registrace: 1. 02. 2017 Konec registrace: 1. prosince 2017 Orientace den: 19 leden 2018 Přednášek 'start: 22 leden 2018 Všechny Masters Milano Fashion Institute jsou první univerzitní úrovni... [-]

Contact
Adresa destinace
Milano Fashion Institute
Registered Office
Via Sarfatti 25,

Milan, 20136 IT
Social Media