Přečtěte si oficiální popis

Více než čtyřicet let zkušeností s organizacemi

Společnost byla založena v roce 1970 Assolombarda a skupinou velkých italských a nadnárodních společností (včetně Pirelli, Olivetti a IBM), dále jen " ISTUD vždy doprovází vývoj italského hospodářství, významně přispívá k šíření moderní "kultura řízení" v naší zemi. První fakulta Business School se skládala z profesorů Harvardské obchodní školy , kterou podporují italští odborníci v oblasti managementu .

Nadace ISTUD je dnes jedinou nezávislou vysokoškolskou Italskou obchodní školu . Během 40 let své činnosti absolvovalo více než 51 000 vedoucích pracovníků a středních manažerů a 2300 absolventů vysokoškolských vzdělávacích programů a mistrů a mnoho odborníků působících ve světě vzdělávání a výzkumu bylo od ISTUD od sedmdesátých let dnes.Chronology

Naše poslání

Podpora růstu podniků a manažerů, kteří chtějí konkurovat vytvořením nového udržitelného ekonomického modelu, zaměřeného na vytváření hodnoty pro všechny aktéry v procesu. Jedná se o mise Nadace ISTUD , první nezávislé Business School v Itálii, která od roku 1970 působí v oblasti vyšších odborných školení a manažerského výzkumu a nabízí integrované portfolio manažerských výzkumných a vzdělávacích programů přímo aplikovatelné na skutečnosti a výzvy, které organizace.

Naše hodnoty

Udržitelnost: systémový, etický a udržitelný přístup.

Náš přístup

Nadace ISTUD má v úmyslu být jiným hlasem v oblasti výcviku a rozvoje managementu , přičemž v centru všech svých aktivit je jedinečnost a potenciál jednotlivců a organizací, ve kterých působí.
Na bázi různých navrhovaných iniciativ probíhá neustálá výzkumná a inovační aktivita s rozvojem aktualizovaného know-how orientovaného na problémy a problémy, které se dnes dostávají do pozornosti firem, organizací, manažerů.

Výběr ISTUD znamená "kontakt s vedoucí firmou v italském manažerském vzdělávacím prostředí s téměř čtyřicetiletými zkušenostmi v oblasti manažerského vzdělávání a výzkumu organizací .
Prokázaná schopnost přispět k rozvoji manažerského myšlení, mezinárodní síť, kvalifikovaná přítomnost ve firmách a institucích, vysoká úroveň nabídky a proces výuky společně s kvalitou fakulty, slávou a prestiží značky jsou některé z hlavních prvků, které vedou k tomu, že ISTUD za jedinečnou volbu vynikající kvality v italské scéně.Business meeting-1209640_960_720

ISTUD : srovnání zkušeností

Účast na semináři nebo cestě ISTUD znamená prožít vysoce ISTUD tréninkový zážitek , v němž je účastník protagonistou učebního procesu , v stimulačním prostředí s neustálou přítomností profesionálů ISTUD kteří doprovázejí celý kurz.
Analýza konkrétních situací, hledání efektivních řešení, převzetí odpovědnosti, mezilidská komunikace, vyjednávání a skupinová práce jsou vždy hodnoceny v učebnách. Profesoři fakulty v souvislosti s různými momenty programu a zpracovávaným obsahem využívají širokou a flexibilní kombinaci didaktických nástrojů, jako jsou lekce, cvičení, případové diskuse .

Základem našeho přístupu je velikost srovnání . Srovnání, které vychází z dialogu s účastníky z různých sektorů a profesních rodin a z neustálé debaty a výměny s profesory fakulty, všemi odborníky v oblasti odborných znalostí s efektivní znalostí obchodních problémů získaných z významných zkušeností v oblasti řízení, poradenství nebo výzkum.
Všichni účastníci mají vždy k dispozici širokou škálu teoretické dokumentace k tématům, stejně jako kompletní a aktualizovanou bibliografii (kromě použití exkluzivních materiálů ISTUD připravených a přizpůsobených podle potřeb zákazníků).

Programy se vyučují na:
  • Italština

Tato škola dále nabízí:

Manažerské kurzy

ISTUD Business School

Master se rodí z potřeby vytvořit důkladnou a solidní znalost distribučních kanálů a jejich provozních pák, které souvisejí s marketingovými a prodejními politikami. Cíle ... [+]

Magistr v maloobchodním marketingu

Master se rodí z potřeby vytvořit důkladnou a solidní znalost distribučních kanálů a jejich provozních pák, které souvisejí s marketingovými a prodejními politikami. Cílem je vytvořit silné spojení mezi mladými lidmi a společnostmi patřícími do různých segmentů produktů, od módy až po velké maloobchodní řetězce, s cílem podpořit silné rozšíření v Itálii a ve světě specializovaných řetězců, elektronického obchodu a značek, které musí spravovat novou distribuční dynamiku.

Síla Master je nabídnout vám intenzivní a praktický výcvik, který okamžitě vstoupíte do společnosti zabývající se nákupem a prodejem, elektronickým obchodem, vizuálním merchandisingem, řízením exportu, řízením kategorií, inštorem marketingu, obchodním marketingem, obchodními analýzami.... [-]

Itálie Stresa
Kontaktuj školu
Italština
Denní studium
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině
ISTUD Business School

MSc v marketingovém řízení ISTUD vám nabízí ambiciózní a vzrušující cestu vstoupit do světa marketingu, komunikace a digitální. ... [+]

Magistr řízení marketingu

MSc v marketingovém řízení ISTUD vám nabízí ambiciózní a vzrušující cestu vstoupit do světa marketingu, komunikace a digitální.

Master in Marketing Management je akreditovaný specializovaný kurz ASFOR, určený pro ty, kteří přicházejí z různých fakult, chtějí obohatit své znalosti, rozvíjet své pracovní dovednosti tím, že experimentují s konkrétními pracovními situacemi a získávají nástroje a techniky, které je připravují pro vstup do společnosti a pro položí základy pro brilantní kariéru a realizují své profesionální touhy.

Čísla magisterského oboru Marketing6 měsíců na plný úvazek v učebně a projektové práce3 až 6 měsíců praxe ve společnosti40 partnerských společností97% umístění485 studentů již absolvovalo studiummaster ve třech krocích... [-]
Itálie Stresa
Kontaktuj školu
Italština
Denní studium
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině