IED – Istituto Europeo di Design Milan

Úvod

Read the Official Description

Cradle of Design a průmyslu.

V centru metropolitní oblasti srovnatelné do Londýna a New Yorku, Milan je synonymní ve světě umění, průmyslu, financí, designu a módy. V tomto městě, které pracovali umělci, jako je Leonardo a Bramante a čtyři století později, Marinetti a Boccioni, zakladatelů hnutí futuristy.

Více nedávno, architekti a designéři, stejně jako bratři Castiglioni, Magistretti, Zanuso a designéry, jako Armani a Versace, abychom jmenovali alespoň některé, dělali Milan světovým centrem módy a designu.

Umění a věda, průmysl a finance jsou kultury stojí za pragmatismu a tvořivého ducha / podnikání tohoto města.

Není náhodou, že naše škola byla založena v Miláně inspirovat jeho učení, aby mohli dělat, myslet a inovovat charakteristiky oblasti a historie Milána. Navrhování pro průmysl a průmysl výrobu i služby, je povolání IED Milan, ve kterém výuka a praxe designu ve všech jeho podobách.

This school offers programs in:
  • Angličtina
  • španělština
  • Italština

Zobrazit magisterské programy » Vidět Summer courses » Vidět BA programy » Vidět Kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Magisterský Titul V Oboru Tvůrčího Směru - Cross-mediální Komunikace Mistři

Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Milán

Master in Creative Direction je v oblasti odborného vzdělávání, odpověď na tyto mimořádné změny. Je to příležitost utvářet budoucnost reklamy, laboratoř, ve které žijí renesanci kreativity. [+]

Dnes kreativní ředitel musí umět řídit strategickou a tvůrčího procesu při 360 ° C, vědomi toho, že nejnovější technologické nástroje, digitální a sociální sítě jsou vytváření nových nápadů a příležitostí pro dialog značky spotřebitele. Il Mistr v Creative Direction je v oblasti vzdělávání, odpověď na tyto mimořádné změny. Je to příležitost utvářet budoucnost reklamy, laboratoř, ve které žijí renesanci kreativity. Strukturován do tréninkových ploch, které zahrnují základní předměty, aktivity specifického projektu a intergrative souvisejících činností, Master je doplněna vzdělávací turné v Londýně ve velkých reklamních a komunikačních agentur, setkat se a diskutovat s příslušnou kreativní ředitelé, Planner, Account Director a ředitel Film City. profesní příležitosti - Na konci Mistra student vstupuje do světa komunikace jako textař, umělecký ředitel, kreativní a digitální tvůrčí specialista, s vyhlídkou na získání role kreativní ředitel. Zaměstnatelnost oblasti jsou reklamní agentury, kreativní butiky, digitální a sociální agentura, integrované komunikační agentury a obsahu, mediální platforma sociální, vydavatelské a firemních kreativní oddělení ao volném povolání a startech. Cíl - Mistr je ten správný směr pro absolventy v kreativních oborů - například grafiky, designu, architektury a podobně - i pro absolventy v oblasti humanitních věd - včetně dopisů, antropologie, sociologie, filozofie, komunikačních věd. Metodika a struktura - Výcvikový program poskytuje komplexní pochopení procesů a vytváření globálně příslušných kampaní metodologie se zaměřením na všechny fáze, návrh a vývoj reklamy. Tyto aktivity jsou navrženy tak i přímo z některé z nejznámějších italských i zahraničních kreativních ředitelů, jejímž prostřednictvím mohou účastníci naučí a analyzovat anamnéza nejúspěšnějším a prohloubení vývoj digitálního prostředí, sociální... [-]

Magisterský V Sociálních Médiích A Digitální Pr

Campus forma Denní studium 10 měsíců November 2017 Itálie Milán

Sociální nástroje a digitální PR se stále častěji podílejí na marketingových a komunikačních strategiích, opravdu vyžadují specifické dovednosti. To je důvod, proč se odborníci schopní vypořádat s tak širokým, stále se měnícím kontextem stále více a více požadují. [+]

Sociální nástroje a digitální PR se stále častěji podílejí na marketingových a komunikačních strategiích, opravdu vyžadují specifické dovednosti. To je důvod, proč se odborníci schopní vypořádat s tak širokým, stále se měnícím kontextem stále více a více požadují. Po intenzivní cestě 7 měsíců ve třídě - plus 3 stáže - účastníci vstupují na trh práce v sociálních médiích, ve firmách nebo agenturách. Navíc čelí různým tématům spojeným s digitálními technologiemi a jejich síťovými funkcemi vůči zákazníkům, partnerům a ovlivňovatelům. Profesionální příležitosti - Master poskytuje vysoce kvalifikované know-how jako: sociální mediální manažer, specialistka na sociální média, manažer komunity, manažer digitálního PR, digitální konzultant, strategik digitálního obsahu. Cíl - Absolventi uměleckých nebo humanistických oborů, ať už technických nebo ekonomických; Profesionálů s minimálně 2 letými zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura - sociální média jsou klíčovým faktorem marketingu, což je radikální změna ve vyvažování komunikace mezi firmami a spotřebiteli. Stejně jako v minulosti používaly společnosti předávání zpráv prostřednictvím tradičních médií a spotřebitelé reagovali na nákup těchto výrobků, současný scénář vidí spotřebitele, kteří se podílejí na vztazích se společnostmi, schopni s nimi a o nich mluvit. Sociální - obecně řečeno digitální svět - se tak stalo ústředním tématem firem, podporujících tuto plodnou výměnu. Mistr trénuje profesionály schopné interpretovat identitu značky, vytvářet a řídit správnou strategii. Absolventi identifikují a koordinují různé druhy profesních profilů, přičemž se zaměřují na sociální média a digitální PR Didaktika je rozdělena do 3 oblastí: Technická a nástrojová oblast - základní znalosti teoretického nebo technického využití nástrojů. Plánovací oblast - strategické... [-]

Magistr V Animace Designu

Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Milán

Rozšiřování internetu a digitálních médií vedlo k nárůstu mezinárodní produkce a distribuce obsahu v animacích, reklamě, televizních seriálech a specialitách, hraných filmů, ale také krátkých filmů a dokumentů. [+]

Rozšiřování internetu a digitálních médií vedlo k nárůstu mezinárodní produkce a distribuce obsahu v animacích, reklamě, televizních seriálech a specialitách, hraných filmů, ale také krátkých filmů a dokumentů. Významný je i rostoucí poptávka v oblasti her, animace a crossmedia, speciální efekty pro filmy a televizní produkci. The Mistr v animačním designu Nabízí možnost zapadat do jednoho z těchto profesních odvětví: v nezávislých produkčních společnostech, poradenských firmách v oblasti výzkumu a designu, servisních agentur, interních struktur vysílacích stanic, specializovaných oddělení vydavatelství. Kariérní možnosti - Návrhář animace se může hodit do profesionální oblasti animace, křížové a transmedie. Master zaručuje vysoce kvalifikované odborné znalosti pro profily, jako jsou Koncepční umělec, Návrhář charakteru, Ambient Designer, Storyboard Artist; Character Animator 2D; Animátor 3D charakteru; Asistent produkce; Sazeč. Cíl - magisterský v animačním designu vítá studenty s vyznamenáním nebo diplomem na úrovni I nebo rovnocenné v Ilustrace, CG animace a akademické disciplíny nebo diplom udělený školami specializace v komici a animačním designu. Vítá také profesionály, kteří mají alespoň dvouleté zkušenosti a mají zájem o získání většího stupně specializace. Metodologie a struktura - Master v animačním designu si klade za cíl konsolidovat a zdokonalit dovednosti v koncepci animace koncepce se zaměřením na témata, obsah a styly, které charakterizují současnou výrobu. Identifikuje některé body související s vývojem toku produkčních prací, které představují rozsáhlejší studie, které v současné době zavádějí nová umělecká řešení a techniky pro výrobu sériových a celovečerních filmů: 2D / 3D integrace, výřez, frame-by-frame Bezpapírová animace, postprodukce, VFX. Metodika Výuka je rozdělena do tří hlavních oblastí:... [-]

Magistr V Event Management

Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Milán

Stále více společností - bez ohledu na to, zda jsou podniky nebo spotřebitelé, veřejné nebo soukromé - v současné době investovat do akcí okouzlí neuvěřitelnou všestrannost strategické nástroje. [+]

Stále více společností - bez ohledu na to, zda jsou podniky nebo spotřebitelé, veřejné nebo soukromé - v současné době investovat do akcí okouzlí neuvěřitelnou všestrannost strategické nástroje. Kompletní médium schopné produkovat jedinečnost, přímé interakci s cílovou, emoce, spectacularization, ale také zajistit rychlé výsledky pro podniky a okamžité zhodnocení vlastních investic. Jedná se o nový komunikační hranice ověřena specializované profesionální úspěchy, které jsou schopny zvládnout box, který je stejně složitý jako magie. Pracovní příležitosti - Master v řízení událostí má za cíl vyškolení nové generace odborníků s "plným zpracováním", schopných řídit "událostní stroj" od začátku až do konce od plánování až po jeho realizaci; Který v podniku nebo v agentuře má naprostou kontrolu nad médii a soutěží, stejně jako schopnost integrovat a synchronizovat zdroje a odborníky potřebné pro realizaci takové události. Master je organizován ve spolupráci s SKY. Cíl - Master v řízení událostí je určen pro ty, kteří studovali nebo studují humanitní, společenské, ekonomické nebo vědecké disciplíny; Absolventům v italských nebo zahraničních projekčních školách v tvůrčích oborech; Odborníkům s minimálně dvouletou praxí v oboru. Metodika a struktura - V první části Master poskytuje pečlivou analýzu trhu událostí zobrazováním různých případů a poskytuje základní kulturní znalosti potřebné pro práci na poli s vášní a tím, že je vždy aktualizován. Tyto pojmy jsou: trh událost, zapojené professionalisms, typy událostí, historie a důvody. Poté, Mistr se zaměřuje na všechny kroky, procesů, rolí a časové programy spojené s realizací akce: tvůrčí proces, zúčastnění rolí (z uměleckého ředitele na projektového manažera), řízení nákupu, směr... [-]

Magistr V Grafickém Designu

Campus forma Denní studium 10 měsíců November 2017 Itálie Milán

Grafický design pole se neustále vyvíjí. Profesionální oblastí a jejich specializace, komunikace trhu a společnosti pracují v stoupají a vyvíjet se speedly mění, stejně jako technologické scénáře. [+]

Grafický design pole se neustále vyvíjí. Profesionální oblastí a jejich specializace, komunikace trhu a společnosti pracují v stoupají a vyvíjet se speedly mění, stejně jako technologické scénáře. Mistr vlaky odborníky schopen správně řídit tým, efektivní při správě integrovaný pracovní postup. Profesionál, který může stavět, spravovat a dokončit vizuální komunikace v rámci projektu: od strategie, do konceptu, až po největší správnou realizaci k tisku nebo sociálních médií. Pracovní příležitosti - toto povolání není omezeno na skupinu hyper-specializovaných osob podléhajících referenčním médiím; Lidé pracující na designovém projektu pocházejí z různých soutěží a zázemí, pracují integrovaným způsobem z hlediska výměny a spolupráce, vyjadřují různé dovednosti podle strategického plánu spolupráce a vzhledem k společnému projektu. Cíl - Jako ve skutečnosti, Master kurz je určen všem, kteří studovali komunikaci, grafiku a design a hledají pro pokročilý výcvik pro práci v oboru grafiky s schopností a profesionality. Metodika a struktura - Kurz Master - s 10měsíční dobou trvání, 7 měsíců ve třídě plus 3 pro stáž / terénní projekt a částečná účast - vyškolení profesionály v oblasti komunikace tím, že rozvíjí manažerské dovednosti a projektovou kulturu zakořeněnou v historii designu. Ale ze všeho nejvíc, to je způsob, strukturu a proces, organizované v manažerské způsobem. Master se skládá ze tří kroků. První krok je zaměřen na získání znalostí o kultuře komunikace projektu, na posílení technicko-instrumentální dovednosti, a na rozvoj základního výzkumu přes čelní metodiky výuky, provázený projektu laboratoř a individuální studium. Výuka je určena odborníkům a odborníkům. Druhý krok v cestě se zaměřuje na řízení komunikace v... [-]

Magistr V Módě Komunikaci A Styling

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Komunikace módního obsahu je složitý úkol, který vyžaduje reaktivní přístup a uplatnění strategických opatření na měnícím se a nestabilním trhu. Mistr v módní komunikaci a styling tvoří klíčové postavy v módě, kteří se zabývají vztahem mezi trhem a vývojem nových médií a zásadní roli vizuální komunikace ve světě dnes. [+]

Komunikace módního obsahu je složitý úkol, který vyžaduje reaktivní přístup a uplatnění strategických opatření na měnícím se a nestabilním trhu. Mistr v módní komunikaci a styling tvoří klíčové postavy v módě, kteří se zabývají vztahem mezi trhem a vývojem nových médií a zásadní roli vizuální komunikace ve světě dnes. Stylist je ten, kdo přidává hodnotu ke komunikaci módních výrobků, který vytváří obraz a je zodpovědný za výběr položek a výběr kombinací, které se mají prezentovat v kolekci. Stylista je skutečný módní reportér, spojení mezi módním výrobcem, spotřebiteli a čtenáři módních časopisů. Kariérní možnosti - Studenti mohou pracovat jako módní komunikační manažeři, konzultanti obrazu, módní stylisté, výzkumní pracovníci a trenéři, public relations Manažeři v tiskových kancelářích, agentury pro styk s veřejností a organizacemi událostí, vydavatele (pro tisk, web a TV) a projekční kanceláře italské a mezinárodní Módní domy. Cíl - Master je určen těm žadatelům, Italům i cizincům, kteří mají vysokou úroveň v oboru Móda, Komunikace a Marketing, stejně jako mladým odborníkům s minimálně dvouletými zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura - Zaměření Master v módní komunikaci a styling je kombinace teoretického obsahu, analýza a studium výrobců nejúspěšnějších módních a praktických aktivit, prováděných ve spolupráci s firmami a odborníky z oboru v mezinárodním kontextu. Vzhledem k tomu, vizuální komunikace značky se nyní stala zásadní, kurz klade zvláštní důraz na studii o styling, která byla vypracována praktická cvičení, jejichž cílem je reprezentovat tržní hodnoty a estetiku značky efektivně. Komunikační expert módní, musí mít dobré znalosti o trendech určitého odvětví trhu, budou moci... [-]

Magistr V Módě Marketing - Od Strategie K Brandingu

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Mistr v módním marketingu - od strategie až po značku trénuje odborníky schopné čelit novým výzvám světa v rychlém a neustálém vývoji. Kurz se zabývá především studiem nejdůležitějších aspektů řízení marketingu módy, komunikačních technik - se zaměřením na aspekty strategií určování polohy a řízení značky - identity a potřeb spotřebitelů, aniž bychom zanedbali analýzu digitálních médií. [+]

Mistr v módním marketingu - od strategie až po značku trénuje odborníky schopné čelit novým výzvám světa v rychlém a neustálém vývoji. Kurz se zabývá především studiem nejdůležitějších aspektů řízení marketingu módy, komunikačních technik - se zaměřením na aspekty strategií určování polohy a řízení značky - identity a potřeb spotřebitelů, aniž bychom zanedbali analýzu digitálních médií. Kurz je založen na tvůrčím přístupu k rozvoji inovačního myšlení a experimentování s novými strategiemi v oblasti. Kariérní možnosti - Absolventi mohou přistupovat k různým segmentům módy: řízení značky, firemní marketing, rozvoj obchodu, distribuce a maloobchodu, jakož i poradenské a komunikační agentury. Cíl - Kurz je určen italským a mezinárodním absolventům oboru Móda, komunikace a marketing, stejně jako mladí odborníci s minimálně dvouletými zkušenostmi v oboru. Metodika a struktura - magisterský kurz je strukturován v doplňkových jednotkách zabývajících se plánováním a marketingovým řízením. Zaměření studia procesů a metodik pro efektivní testování strategií marketingu a brandingu v módním průmyslu. Studijní cesta poskytuje studentům tradiční přednášky ve třídách a tematické diskuse o akvizici zavedených teorií a metod. Dále zahrnuje laboratorní a experimentální projektové aktivity, které studentům pomáhají prostřednictvím obchodních projektů, workshopů, konzultací, případových studií, využití technik, herních rolí a reverzního mentoringu. Módní průmysl je zkoumán jako historický a kulturní fenomén, od vývoje stylistických kodexů konce 20. století až po vznik avantgardního stylu 21. století. Studenti analyzují vznikající talenty, módní týdny, komunikaci prostřednictvím papíru nebo webu. Studenti přistupují k módnímu podnikání, včetně výrobních a kulturních prvků, a zkoumají interakce v módním průmyslu. Naučí se připravovat marketingový plán,... [-]

Magistr V Oděvního Návrhářství

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Master in Fashion design vytváří kreativní praktici, kteří jsou schopni spojit teoretické znalosti, poznatky a inovativní schopnost experimentování navrhovat stylových kolekcí. Nová generace módních návrhářů, musí mít schopnost identifikovat a analyzovat současné trendy je zpracovat v podobě originálního příběhu, se snaží vyvážit individuální tvořivost s konceptem rychle se měnící módní ze světa i z trhu. Neméně důležité je vědět, jak spojit tyto prvky s pevnou znalosti designu a vizuální kultuře světě módy. [+]

Master in Fashion design vytváří kreativní praktici, kteří jsou schopni spojit teoretické znalosti, poznatky a inovativní schopnost experimentování navrhovat stylových kolekcí. Nová generace módních návrhářů, musí mít schopnost identifikovat a analyzovat současné trendy je zpracovat v podobě originálního příběhu, se snaží vyvážit individuální tvořivost s konceptem rychle se měnící módní ze světa i z trhu. Neméně důležité je vědět, jak spojit tyto prvky s pevnou znalosti designu a vizuální kultuře světě módy. Kariérní možnosti - Díky školení získanému během magisterského programu mohou účastníci pracovat jako módní návrháři jako specialisté na tvůrčí proces a vytváření kolekcí oděvů pro módní domy v Itálii i v zahraničí. Mohou také pracovat jako produktový manažer, módní obchodník, tvůrčí poradci. Cíl - Master v módním designu vítá studenty s Honours Degree v módním designu a designéry působící v tomto odvětví, kteří cítí potřebu zlepšit a / nebo aktualizovat podle současných přístupů výzkumu a designu. Pro získání přístupu k předmětu je nezbytné dobře znát techniky módního designu: modelování a krejčovství, technické kreslení, Photoshop e Illustrator. Metodika a struktura - Prostřednictvím modulárního výcviku se magisterský předmět zabývá návrhem předmětů, které mají sladit a implementovat základní dovednosti studentů. Kurz se zaměří na technologické učení workshopy souběžně s kulturními pohledy, které zdůrazňují historické a sociologické aspekty nutné vyvinout módní projekt. Během studijní cesty budou studenti také rozvíjet manažerské dovednosti: předispozice k týmové práci, komunikační dovednosti a spolupráce s různými odvětvími a výrobci tkanin a oděvů. Kurz se zabývá různými otázkami: koncepce a vize, výzkum, nákresy designu, barvy, materiály, vyhodnocení sběru... [-]

Magistr V řízení Značky A Komunikace (ve Spolupráci S CBA Design - Básně A Ubertis)

Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Milán

Master in Brand Management a sdělení si klade za cíl vychovat profesionální postavu, která v podniku nebo agentura je schopna řídit značky a definovat strategie značky, která kombinuje hmatatelné hodnoty kvality a výkonnosti as nehmotný majetek se týkaly zejména diferenciace, relevance, úcta a pověst. [+]

Il Mistr v řízení značky a komunikace Jejím cílem je vyškolit profesionální postavu, která v podniku nebo agentura je schopna řídit značky a definovat strategie značky, která kombinuje hmatatelné hodnoty kvality a výkonnosti těchto nehmotných především v souvislosti s diferenciací, relevance respekt a proslulost. Kompletní profesionál, schopný použití s ​​příkazem jak kreativní jazyk strategického designu je trenér procesu brandingu. profesní příležitosti - Master vlaky odborníky schopné, aby se vešly ve společnosti, agentury, v poradenských firem, s různými rolemi. U společnosti: Brand Manager značky specialista, marketingový manažer, produktový manažer. Pro poradenské firmy: Project Manager, Client Manager, stratég, Brand Consultant. Na agenturu: Strategické plánování, Account Manager, digitální stratég, New Business Manager. Pro podniky: Startupper. Kdo by se měl zúčastnit - The Masters je určen pro mladé absolventy, kteří chtějí dokončit své strategické a manažerské zkušenosti v oblasti řízení značky a komunikace. Master je také zaměřen na ty, kde získal titul v humanitních a společenských věd, obchodu a vědy; pro absolventy v kreativních oborů na italských i zahraničních školách designu; profesionálům s nejméně dva roky zkušeností v oboru. Metodika a struktura - Master v řízení značky a komunikace, nyní v jeho 16. ročníku, zajišťuje střídání přednášek, cvičení, případové studie, semináře a projekty ve spolupráci s průmyslovými zařízení, individuální a skupinové projekty. Kurz má úzký vztah s profesionálním světem přes práci vyvinutého mezi partnery a pedagogických pracovníků. Výuka se domnívá, že různé fáze procesu: od budování hodnoty značky, která definuje hodnoty, umístění a plánování marketingových aktivit, k těmto akcím zaměřeným na podporu růstu a... [-]

Master In Design - Inovace, Strategie A Produkt

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Mistr v designu - inovace, strategie a výrobek si klade za cíl připravit novou generaci návrhářů připravených považovat jakoukoli proměnnou za konstrukční problém, a to buď analýzou trhu a potřebami současných uživatelů, a to buď představením budoucích scénářů ve prospěch Inovativní řešení. [+]

Italské a mezinárodní obchodní modely vyžadují, aby odborníci schopní řešit projekt nejen z technického a výrobního hlediska, ale především ze strategického a strukturálního hlediska. The Master in Design - inovace, strategie a produkt Má za cíl připravit novou generaci návrhářů, kteří jsou připraveni považovat jakoukoli proměnnou za návrhový problém, a to buď analýzou trhu a potřebami současných uživatelů, a to buď představením budoucích scénářů ve prospěch inovativních řešení. Design se stal nástrojem schopný inovuje strategické cíle společnosti. Tradiční uživatelsky orientovaný přístup (UCD) upravuje pojem od "projektování pro" na "navrhování s" lidmi, přizpůsobení dnešní sociálně-ekonomické a produkční systém v evoluci. Kariérní možnosti - Master in Design - inovace, strategie a produkt připravuje odborníky s odbornými znalostmi v oblasti designu a inovací, schopné vstoupit do role Designer v kreativní / designu a strategické / manažerské oblasti, design agentur, společností, self-zaměstnání a Vlastních produkčních skutečností a institucí. Titulní stupeň - Kurz je uznáván MIUR (Ministerstvo školství, univerzity a výzkumu) jako titul akademického magisterského stupně I, který má 60 kreditů a umožňuje studentům pokračovat ve studiu v Itálii nebo v zahraničí. Vstupní požadavky - Master musí zahrnovat titul Honors v oblasti architektury, inženýrství, designu, ekonomie nebo humanitních oborů pro italské i zahraniční studenty. Metodika a struktura - Filozofií kurzu, projektu a klienta, je vést účastníky z metodologie designového myšlení k experimentování a praxi. Na základě interdisciplinárního pracovního týmu umožňuje všem účastníkům - prostřednictvím vývojových procesů a kreativních metodologií - společné uvažování sdílením svých znalostí a know-how a využíváním dovedností jako kritická analýza, stanovení problémů... [-]

Master in Visual Arts for the Digital Age

Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Milán

[+]

Kursové stáže uskutečňované v rámci společností nebo agentur relevantních pro cíle Master nebo v areálu s profesionálními simulačními projekty. [-]

Master V řízení Značky A Komunikace (ve Spolupráci Se Zeměmi)

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Master in Brand Management a komunikace tvoří odborníků schopných vytvářet, vyvíjet a řídit povědomí o značce přes všechny nástroje marketingu a komunikace. [+]

Dnes Brand Manager představuje klíčovou postavu společnosti, a měla by být znalec značky, inovátora připravenou a kompetentní a zkušený taktik. Master in Brand Management a komunikace tvoří odborníků schopných vytvářet, vyvíjet a řídit povědomí o značce přes všechny nástroje marketingu a komunikace. Studenti se naučí tajemství strategie značky (hmatatelné hodnoty kvality a hodnoty výkonu a nehmotných aktiv spojenou s image, pověst, viditelnosti a pověsti), aby byl zajištěn úspěch produktu, vytvářet podnikání a rozvíjet obchodní kapitál. Mistr je rozdělen do dvou edicích, první v listopadu v italském jazyce, druhá v únoru, v angličtině. Kariérní možnosti - Na konci magisterského studia může student pracovat ve firmách jako vedoucí značky, marketingový manažer, produktový manažer a pro konzultace jako projektový manažer, klientský manažer, strategista, značkový konzultant. Dalšími příležitostmi jsou reklamní a komunikační agentury jako Strategic Planner, Account Manager. Vstupní požadavky - Master v řízení značky a komunikaci vítá absolventy v oblasti komunikace, marketingu, humanitních věd nebo společenských věd, ekonomických a vědeckých disciplín; Absolventi v italských nebo zahraničních projekčních školách v tvůrčích oborech; Odborníci s minimálně dvouletou praxí v oboru. Metodika a struktura - Master in Brand Management a komunikace, nyní na 15. vydání, poskytuje střídání přednášek, konzultací, případových studií, workshopů a projektů v partnerstvích s firmami, jednotlivými nebo skupinovými projekty. Kurz má úzké spojení s profesionálním světem díky práci mezi partnery a pedagogickým pracovníkům, které tvoří tým odborníků z velkých firem, agentur a poradenských firem. Metodika Výuka se domnívá, že různé fáze procesu: od budování značky kapitálu, stanovení hodnot, polohovací a plánování marketingové aktivity,... [-]

Mgr. Design Interiéru

Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Itálie Milán

Cílem kurzu Master in Interior Design je poskytnout studentům metodologický rámec, strategické dovednosti a potřebné zkušenosti v oboru, aby reagovali na nové trendy a budoucí scénáře italského a mezinárodního designu. [+]

The Master kurzu v designu interiérů Má za cíl poskytnout studentům metodologický rámec, strategické dovednosti a potřebné zkušenosti z terénu, aby reagovali na nové trendy a budoucí scénáře italského a mezinárodního designu. Po absolvování kurzu je návrhář interiérů schopen řešit projekt nejen z technického a formálního hlediska, ale především ze strategického hlediska se zaměřením na potřeby současného spotřebitele a evoluční potřeby tohoto odvětví. Tato profesionální osobnost je schopna formulovat návrhy řešení silného emočního a smyslového obsahu, které zlepšují využití prostoru různými způsoby vyjadřování. Kariérní možnosti - Po absolvování magisterského kurzu vniká návrhář interiérů do profesionálního světa jako nezávislý pracovník, spolupracovník v architektonických nebo designových studiích nebo zaměstnanec v kreativním průmyslu, v showroomech, v komunikačních agenturách nebo organizacích událostí. Cíl - Kurz Master in Interior Design je správná specializace pro absolventy, italštiny a cizince v oblasti designu, architektury nebo příbuzných oborů, kteří chtějí obohatit své zkušenosti s designem, ale také pro profesionály s prokázanými zkušenostmi. Metodika a struktura - Cílem předmětu je výuka metodiky návrhu, která umožňuje studentům získat kvalitní kombinaci zkušeností analýzou současných spotřebitelských kódů vyjadřování a chování, identitu zákazníka, současných trendů v oblasti designu a materiálů. Studenti se naučí rozvíjet svůj vlastní expresivní jazyk a posílit ho svou kreativitou. Vytvářejí uspořádání projektů, které jsou zvláště přesné v barvách, materiálech, povrchových úpravách a světelných efektech a nabízejí nové smyslové a emocionální zážitky. Hlavní činností tříd je vyvíjení projektů strategické hodnoty, schopných uspokojit rozmanité potřeby konstrukčního průmyslu. Pod vedením fakulty sestávající převážně z odborníků a projektantů se projekty odehrávají v otevřeném... [-]

Videos

WORLD FOOD PROGRAMME

MOSTRA FOTOGRAFICA BOLLYWOOD FUORI E DENTRO AL SET IED TORINO

AMALIA - How it works (IED Milano) in collaboration with Swarovski Elements

Contact

IED Moda

Adresa, 1. řádek IED Design / Visual Communication / Management e Comunicazione via A. Sciesa, 4
20135 Milán, Itálie
Website http://www.ied.it/
Telefonní číslo +39 02 583361

Adresa, 1. řádek IED Fashion Via Pompeo Leoni, 3
20141 Milán, Itálie

Adresa, 1. řádek IED Master Via Bezzecca, 5
20135 Milán, Itálie