Il Sole 24 ORE Business School

Úvod

Read the Official Description

24 Ore Business School vyvinula inovativní a specializované obchodní školení a programy profesního rozvoje, jehož cílem je pomáhat nedávných absolventů právě začíná svou kariéru získávat nové znalosti a dovednosti, stejně jako zralé manažery a odborníky, kteří potřebují aktualizovat stávající dovednosti nebo rozvíjet nové oblasti odborných znalostí , Programy jsou určeny pro jednotlivce, kteří pracují ve veřejném i soukromém sektoru.

Zaměření na různé potřeby mladých manažerů a odborníků, učební osnovy jsou průběžně aktualizovány tak, aby zohlednily nejnovější obchodní trendy. Zkušení vydavatelé se zázemím v oblasti vzdělávání identifikovat klíčová témata, kterým se do pohybu bohatý dialog mezi odborníky, novináři a více než 6000 manažerů, kteří se účastní každý rok. Sole 24 programů ORE Vzdělávací cílem je poskytnout konkrétní průpravu v oblasti ekonomie, financí a řízení.

Sole 24 programy ORE vzdělávání zahrnují:

  • Každoroční akce - Stupně Specializovaný Mistr je - Výkonný Master - Kurzy a konference - E-learning - In-house vzdělávání - rozvoj odborného

Business School nabízí:

Magisterský plný úvazek program, který zahrnuje pracovní zkušenosti získané prostřednictvím stáží, které poskytují mladým studentům větší konkurenční výhodu vstoupit na pracovní sílu na vyšší úroveň kvalifikace a odbornosti. Executive24 Mistr je určen pro zaneprázdněné manažery a podnikatele, kteří musí být v rovnováze jejich profesních povinností s jejich potřebou neustálého učení v dynamickém světě. Program střídá distanční vzdělávání s on-kampusu zasedání umožnit pružnější vzdělávací zkušenosti. Master24 je určen pro self-studenty a je založen na inovativní vzorce distanční, který využívá multimediální učebny, který zahrnuje vstup a interakci s odborníky. Účastníci vzdělávacích programů mají přístup k Sole 24 Ore to obrovské bohatství vysoce kvalitních, multimediálním zdrojům. Fakulta zahrnují vysoce kvalifikované italské a mezinárodní odborníky, kteří mají zkušenosti jak ve svých oborech, stejně jako ve třídě. Využívají pragmatický přístup, který je orientován na potřeby obchodní profesionály. 150 stipendií studentům k dispozici.

Business School byla vždy věnována zvláštní pozornost v rozvoji a udržování silných vztahů s některými z nejvýznamnějších společností a poradenských firem v Itálii a po celém světě. V současné době spolupracujeme s více než 600 mezinárodně uznávaných obchodních partnerů. Tato síť umožňuje Sole 24 Ore integrovat obchodní realitu do svých vzdělávacích programů, čímž poskytuje solidní a praktických aplikací pro učení.

E-learningová platforma Sole 24 Ore v umožňuje studentům sdílet dokumenty, zprávy a vytvořit komunitu.

Stáže jsou nedílnou součástí magisterského programu a představují významnou příležitost pro absolventy vstoupit na trh práce. Rozšířená síť kontaktů z podnikové, profesní a finančního sektoru, spolu s přípravou poskytovanou magisterském studijním programu, poskytnout studentům příležitost vstoupit do důležitých podniků v Itálii i ze zahraničí.

Kariéra umístění následuje po úspěšném absolvování magisterského studia a skládá se ze zavedení kvalifikovaných uchazečů organizacím, odpovídající životopisy studentů (životopis), s ohledem na potřeby firem. Cílem je zajistit, aby absolventi získali relevantní a smysluplné zkušenosti, které jim umožní pokračovat v jejich profesní rozvoj.

This school offers programs in:
  • Angličtina

Zobrazit magisterské programy » Vidět Magistr - HealthcareStudies » Vidět Summer courses » Vidět Kurzy »

Programs

Tato škola dále nabízí:

Magistr

Daňové Masters (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master daňová Sole 24 Ore je tréninkový program v oblasti daní a podnikových záležitostí, které si klade za cíl vyškolit odborníky schopné pracovat v administrativních a daňových záležitostech s vysokou úrovní přípravy a odborných znalostí. [+]

Il master Tax Il Sole 24 Ore je tréninkový program v oblasti daní a podnikových záležitostech s cílem školení mladých odborníků schopných pracovat ve správních a daňových záležitostech s vysokým stupněm vzdělání a odbornosti. Profesionální čísla, která velitel hodlá trénovat, jsou zejména ty, které diplomovaný účetní, daňový právník a živnostenské daně Expert. STRUKTURA 24. Daňový mistr, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, je celková délka 12 měsíců trénink: 140 dní školení v učebně 4 měsíce stáž na významných odborných úřadů, finančních úřadů a obchodní poradenské firmy. Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Mistr řeší následující témata: Daň z přidané hodnoty Daně z příjmu: jednotlivci Účetní závěrka a konsolidované skupiny zůstanou OIC národní účetní standardy a mezinárodními účetními standardy IAS / IFRS IRES a zdanění Bankrot a obchodní krize zákon o obchodních společnostech Mimořádné firemní operace Mezinárodní zdanění Ostatní nepřímé daně Tento systém shromažďování, odhalování a sankce Soudní spory, daňové spory a novinky týkající se sladění STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. PŘÍJEMCI Zákon o dani Master je zaměřena na: absolventi ekonomie absolventi Law mladí profesionálové FAKULTA Učitelé jsou Master of daňových expertů a profesionály, kteří po léta spolupracoval s řadou publikační činnosti... [-]

Daňové Masters (Roma) - Cesta Do Italštiny

Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2018 Itálie Řím

Master daňová Sole 24 Ore je tréninkový program v oblasti daní a podnikových záležitostech s cílem školení mladých odborníků schopných pracovat v administrativně-daňové oblasti s vysokou úrovní přípravy a odborných znalostí. Odborníci že velitel hodlá trénovat jsou zejména plavidel pronajatých účetní, daňový právník a obchodní daně Expert. [+]

Il master Tax Il Sole 24 Ore je tréninkový program v oblasti daní a podnikových záležitostech s cílem školení mladých odborníků schopných pracovat ve správních a daňových záležitostech s vysokým stupněm vzdělání a odbornosti. Profesionální čísla, která velitel hodlá trénovat, jsou zejména ty, které diplomovaný účetní, daňový právník a živnostenské daně Expert. STRUKTURA 24 ° mistr daňové právo, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 12 měsících tréninku: 140 dní školení v učebně 4 měsíce stáž na významných odborných úřadů, finančních úřadů a obchodní poradenské firmy. Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Mistr řeší následující témata: Daň z přidané hodnoty Daně z příjmu: jednotlivci Účetní závěrka a konsolidované skupiny zůstanou OIC národní účetní standardy a mezinárodními účetními standardy IAS / IFRS IRES a zdanění Bankrot a obchodní krize zákon o obchodních společnostech Mimořádné firemní operace Mezinárodní zdanění Ostatní nepřímé daně Tento systém shromažďování, odhalování a sankce Soudní spory, daňové spory a novinky týkající se sladění STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. PŘÍJEMCI Zákon o dani Master je zaměřena na: absolventi ekonomie absolventi Law mladí profesionálové FAKULTA Učitelé jsou Master of daňových expertů a profesionály, kteří po léta spolupracoval s řadou... [-]

Luxusním řízení (Milan) - Anglický Program,

Campus forma Denní studium 9 měsíců November 2017 Itálie Milán

Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. [+]

mezinárodní mistr luxusní správa Oficiální webové stránky Móda, Luxury & Vyrobeno v Itálii: výrazná specializace v jedné z nejdůležitějších oblastí italského excelence. CÍLE a profesionální OPENINGS Naše mezinárodní mistr v luxusním managementu poskytuje studentům technických znalostí a manažerských schopností nutných k budovat kariéru v luxusním průmyslu. To poskytuje studentům možnost učit se ze zkušeností manažerů a odborníků pracujících na trhu luxusního zboží, jakož i na stáž do významných firem a vytvořit trvalou síť v tomto odvětví. Předchozí čtyři italské vydání tohoto mistra dodané naší Business School zaručit konsolidované zkušenosti a pokračující vztahy s nejprestižnějších světových luxusních značek. Na konci kurzu hlavními oblastmi rozmísťování a profesionálních otvory jsou v podnicích, poradenské firmy, podnikatelských sdružení a institucí z odvětví módy, luxusního zboží a životního stylu, v následující funkce: marketing komunikace a události řízení značky maloobchodní merchandising visual merchandising maloobchodní operace e-commerce a v těchto luxusních odvětvích: fashion (kůže a luxusní zboží) design hodinky a šperky parfémy a kosmetika automotive lodičky hotellerie jídlo a víno TARGET Mistr je zaměřen na mladé absolventy a posledním roce absolvoval studenty se zájmem o budování své kariéry ve světě luxusu, módy a životního stylu. Předmět je vyučován výhradně v angličtině. Doby trvání a struktury 9 měsíců: 5 měsíců na plný úvazek tříd v Miláně a 4 měsíce stáž Master vyžaduje plný úvazek povinnou školní docházku. Program začíná 20.listopadu 2017 a je rozdělen do dvou fází: Teorie a praxe po dobu 100 dnů ve třídě a workshopy (kurzy se konají od pondělí do pátku) Hands-on zkušeností přes 4... [-]

Magisterský Titul V Oblasti Energetiky A Ochrany životního Prostředí (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Itálie Řím

Master Energy and Environmental Management navržen v tomto duchu, aby mladí absolventi technických a manažerských dovedností potřebných pro vstup dnes s profesionalitou a kompetencí v probíhajícím procesu změny v této důležité oblasti. [+]

Podniky, veřejné instituce a mezinárodní organizace stále více projevují větší důraz na účinnost zelených otázek a úspory energie a udržitelnosti životního prostředí. Tak se zrodil že je třeba zahrnout vysoce specializovaných odborníků schopných řídit programy rozvoje a implementovat orientované Energy Management inovačních projektů, řízení životního prostředí, energetickou all'efficientismo s důrazem na dopadu na poli nových technologií. Master Energy and Environmental Management navržen v tomto duchu, aby mladí absolventi technických a manažerských dovedností potřebných pro vstup dnes s profesionalitou a kompetencí v probíhajícím procesu změny v této důležité oblasti. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce devíti měsíců: 5 na plný úvazek ve třídě 4 stáže u průmyslových staveb PROGRAM Program je rozdělen do modulů pro tematických oblastech, doplněných o praktická cvičení, semináře, projektové práce a návštěvy firem: Ekonomika podniku Energie, utility a environmentální politika: měnící se průmysl Dodavatelský řetězec: od výroby až po distribuci Energetická účinnost při konečném použití: Bílý Economy Total Quality Management a certifikace ochrany životního prostředí environmentální komunikace, zelený marketing a korporátní odpovědnost vůči životnímu prostředí Ocenění investic a financování projektů v odvětví energetiky a životního prostředí Nové technologie a informační systémy používané pro energetiku a životní prostředí světě PŘÍJEMCI Mladí absolventi ve strojírenství a ve všech ekonomických a právních, technických a kvantitativní, staré i nové soustavy a zahraniční studenti drží titul nebo rovnocennou kvalifikaci. FAKULTA Výuka je svěřena odborníkům, právníci a obchodních mužů a žen s přesným didaktiky a čistě operativní přístup zajišťuje důkladné a praktickou výuku předmětu. přijímacím řízením... [-]

Magisterský Titul V Oblasti Filmu A Audiovizuální Management (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 8 měsíců October 2018 Itálie Řím

Řídící filmu a audiovizuální mistr ve spolupráci s Cinecittà, je navržen tak, aby vlak manažery schopni identifikovat a přijímat strategie a nástroje pro správu pro efektivní hospodářskou a finanční řízení audiovizuálních a mediálních produktů. [+]

Řídící filmu a audiovizuální mistr ve spolupráci s Cinecittà, je navržen tak, aby vlak manažery schopni identifikovat a přijímat strategie a nástroje pro správu pro efektivní hospodářskou a finanční řízení audiovizuálních a mediálních produktů. Cílem je poskytnout mladým lidem, zejména mají zájem o vstup do tohoto sektoru, který prochází hlubokými změnami, potřebný pro přípravu čelit jednotlivé etapy, které tvoří produkce a postprodukce audiovizuálních produktů: od návrhu až po produkci a postprodukci. Efektivní využití jazyka, ekonomické řízení projektu, identifikace zdrojů financování, distribuce a komunikace hotového výrobku na dostupných různých platformách dnes jsou některá z témat, které mají být řešeny v četných dílnách a obchodních domů, které charakterizují Master. Master obsahuje několik sezení venkovních filmových kulis, v produkčních a postprodukčních a televizních stanic. STRUKTURA Master filmu a audiovizuální Management, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 8 měsících tréninku: Čtyři měsíce ve třídě 4 měsíce stáž na adrese: Média: televizor, rádio, noviny, internetové stránky Servisní společnost: poskytovatelé obsahu výroba a distribuce domy Organizace společnosti filmových událostí Odborné poradenské společnosti při realizaci kulturních projektů Start - up kulturu: vlastní - podnikání a inkubátory Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Kurz je rozdělen do tří hlavních částí: teoretickou výuku kontroly na konci každého modulu a projektové práce, stáží. Učebna Program... [-]

Magisterský Titul V Oboru Bankovnictví A Financí (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master Banking & Finance Vedení si klade za cíl poskytnout mladým absolventům technických a manažerských dovedností potřebných k pochopení finanční trhy a fungování banky a vstoupit profesionálně v probíhajícím procesu změny v této oblasti. [+]

Mistr bankovnictví a financí má za cíl poskytnout mladým absolventům technických a manažerských dovedností potřebných pro pochopení finanční trhy a fungování banky a vstoupit profesionálně v rámci probíhajícího procesu změny v této oblasti. Master se vyznačuje úplnosti tréninkového plánu, pro prestiž učitelů a posudek a bohatství kontaktů ve finančním světě a na poradenství, které mají vždy za předpokladu konkrétní účastníkům příležitost vstoupit do světa práce. STRUKTURA Master Banking & Finance Vedení na plný úvazek, omezený počet a povinná účast v celkové délce 10 měsíců tréninku: Šest měsíců činil více než 120 dnů třídě 4 měsíce stáž u velkých bank, finančních institucí, poradenských firem, společností. Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání relace jsou plánována s ohledem na využití Business School Il Sole 24 Ore e-learningové platformy, specializované webové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů, letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Mistr řeší následující témata: Přípravné kurzy Prvky Makroekonomie Prvky finanční matematiky Základní statistiky 1. modul - Business Bank: současné situaci a vyhlídky na rozvoji mezi skenování, Multichannel CONTROL a nových modelů Finanční trhy: Instituce, nástrojů a regulačních Regulace finančních trhů a institucí finanční nástroje Akciové indexy 2. modul - struktura a organizace banky: GOVERNANCE, compliance a interní audit Organizace banky správy modely pro bankovní systém Funkce compliance Nové modely dohledu a kontroly Modul 3 - obchodní linie a vývoj produktů a služeb v oblasti Bank of New situace na trhu 4. modul - REPORT BANK-PODNIKU v novém regulačním a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Ekonomie A Managementu ‚umění A Kulturní Dědictví (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Cílem Master plný úvazek Ekonomika a management "umění a kulturní dědictví je cílem vyškolit odborníky schopné, aby se vešly ve větších firem a uměleckých institucí a kulturní dědictví v Itálii i v zahraničí, stejně jako v poradenských firem specializujících se na realizace uměleckých a kulturních projektů. [+]

Cílem Master plný úvazek Ekonomika a management "umění a kulturní dědictví je cílem vyškolit odborníky schopné, aby se vešly ve větších firem a uměleckých institucí a kulturní dědictví v Itálii i v zahraničí, stejně jako v poradenských firem specializujících se na realizace uměleckých a kulturních projektů. STRUKTURA Master, na plný úvazek, uzavřené a povinná účast počtu, o celkové délce 10 měsíců: 6 učebny a 4 výcvikového kurzu stage.PROGRAMMAIl je rozdělena do tří hlavních částí: teoretickou výuku kontroly na konci každého modul a projektové práce, stáže. Učebna Program je rozdělen do modulů po dobu celkem 120 dní ve třídě a obličeje, s praktickým a inovativní přístup, následující otázky: Předpokladem Základní Ekonomika Základním soudobých dějin umění I formy studia "Umění systém": struktura a charakteristiky daného sektoru Uměleckého trhu a investice do uměleckého bohatství Organizaci a řízení institucí a uměleckých a kulturních projektů Marketing a komunikace institucí a uměleckých a kulturních projektů Technologie a multimediální posílit umění a kulturního dědictví Právo a legislativa kulturního dědictví a kulturních aktivit veřejných politik a soukromého financování kulturních projektů Umění a kultura území a cestovního ruchu Kulturní průmysl: film, audiovizuální a divadlo. logické řízení a kazuistiky STAGE Praxe je nedílnou součástí výcvikového kurzu, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. Konkrétně se jedná o hlavní kariérní příležitosti jsou: národní a mezinárodní neziskové kulturní instituce: muzea, nadace a galerie; státní kulturní instituce a mezinárodní zisk; tržní společnost: aukční síně, umělecké galerie, obchody se starožitnostmi, veletrhy; Banky, pojišťovny a společnosti, které investují do kulturních projektů;... [-]

Magisterský Titul V Oboru Ekonomie A Managementu ‚umění A Kulturní Dědictví (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Řím

Cílem Master je vyškolit odborníky schopné, aby se vešly ve větších společnostech a uměleckými institucemi a kulturního dědictví v Itálii i v zahraničí, stejně jako v konzultačních firmách specializujících se na tvorbě uměleckých a kulturních projektů. [+]

Cílem Master je vyškolit odborníky schopné, aby se vešly ve větších společnostech a uměleckými institucemi a kulturního dědictví v Itálii i v zahraničí, stejně jako v konzultačních firmách specializujících se na tvorbě uměleckých a kulturních projektů. Master zejména umožňuje členům, aby: Dokončení úrovně vysokoškolské vzdělávání prostřednictvím najímání a odborných znalostí; Posílení individuálních dovedností prostřednictvím neustálého používání nástrojů aktivní učení, tak favorizovat začlenění do společnosti; Zajistit stálý vztah s podnikatelskou sférou na základě účasti svědků z hlavních společností na trhu s uměním a kulturou. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 10 měsíců (6 až čtyři učebny a stáže) .PROGRAMMAIl učebna program je rozdělen do následujících témat: "Umění systém": struktura a charakteristiky daného sektoru Uměleckého trhu investice do umění Právo a legislativa kulturního dědictví a kulturních aktivit Organizaci a řízení institucí a uměleckých a kulturních projektů Marketingový kulturních institucí a uměleckých produktů Kulturní a umělecké komunikační produkt strategie Technologie a multimediální posílit umění a kulturního dědictví veřejných politik a soukromého financování kulturních projektů kulturní turistika Goodwill inovativní začínající podniky v kulturní sféře. STAGE Praxe je nedílnou součástí výcvikového kurzu, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. Konkrétně se jedná o hlavní kariérní příležitosti jsou: národní a mezinárodní neziskové kulturní instituce: muzea, nadace a galerie; státní kulturní instituce a mezinárodní zisk; tržní společnost: aukční síně, umělecké galerie, obchody se starožitnostmi, veletrhy; Banky, pojišťovny a společnosti, které investují do kulturních projektů; bankovními nadacemi s kolekcí a kulturní účely; mezinárodních agentur spolupráce; Média: televize,... [-]

Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Digitálních Médií (v Italštině)

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Itálie Milán

Mistr komunikace a Digital Media se zaměřuje na poskytování jasný mladý kandidáty, praktické a strategické dovednosti potřebné dnes komunikaci odborníky. [+]

Mistr komunikace a Digital Media se zaměřuje na poskytování jasný mladý kandidáty, praktické a strategické dovednosti potřebné dnes komunikaci odborníky. STRUKTURA Mistr komunikace a Digital Media, na plný úvazek, uzavřené a povinná účast počtu, o celkové délce devíti měsících tréninku: Pět měsíců školení v učebně 4-6 měsíců stáž ve firmách, reklamní agentury, mediální centra, poradenské firmy Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Mistr komunikace a digitální média zahrnuje následující témata: Obchodní komunikace v novém digitálním prostředí Tradiční nástroje integrované obchodní komunikaci Komunikovat značku: vytvářet, spravovat a inovovat hodnoty značky Vnějších vztahů, tisková kancelář a akce: Integrace tradiční a digitální média Nové kanály digitální komunikace Digitální strategie: operační nástroje digitální komunikace Vytvářet a spravovat obsah a online vztahy Krizové řízení a soudní spory PR Právní rámec v novém digitálním prostředí Nové formy reklamy Ekonomické aspekty komunikačních činností: Rozpočet a sledování výsledků Projektové práce ve spolupráci s předními společnostmi v průmyslu jako v minulých vydáních: Deborah, Dentsu Aegis, Nestlé, sisal, Discovery, Ducati. Studijní cesta 3 dny v Dublin k návštěvě evropského ústředí z největších technologických firem a digitální STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. PŘÍJEMCI Master je otevřen pro absolventy a vysokoškoláky v každém předmětu s... [-]

Magisterský Titul V Oboru Lidských Zdrojů (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master plný úvazek Human Resources poskytuje organizační modely, nové nástroje řízení zaměstnanosti a rozvoje lidských zdrojů. [+]

Master plný úvazek Human Resources poskytuje organizační modely, nové nástroje řízení zaměstnanosti a rozvoje lidských zdrojů. CÍL Cílem Master of Human Resources je poskytnout mladým absolventům znalosti, dovednosti a nástroje potřebné k efektivně pracovat v osobních směrech národních i nadnárodních společností a vedoucí poradenská firma. STRUKTURA Master, v omezeném množství a povinné docházky a na plný úvazek, je na plný úvazek hřiště s o celkové délce 10 měsíců školení, včetně: 6 měsíců třídě 4 měsíce stáž PROGRAM Magisterský HR Program navazuje modulární konstrukci a nabízí kompletní a důkladný přehled o problematice řízení lidských zdrojů. Mezi témat, jsou tedy v právních a správních hledisek personálního řízení, témata týkající se výběru, organizačního rozvoje, hodnocení, školení zaměstnanců a systému odměn. Itineráře aspekty týkající se vnitřní komunikace a řízení znalostí, řízení rozmanitosti a nejvíce inovativní nástroje pro řízení organizační změny, to vše klíč k rozvoji podnikatelského systému v současné ekonomické situaci. Master byla dále rozšířena o vedení vlastního trasy k profesi a aktualizován na základě nových příležitostí, které na webu ve světě vysokého představitele. Jsou také součástí vzdělávacích manažerských seminářů věnovaných rozvoji interpersonální dovednosti a samozřejmě HR Inglese s rodilými mluvčími. STAGE Na konci fáze třídě je naplánováno na najímání jako stážistů po dobu 4-6 měsíců na adrese: kancelářích národních a nadnárodních společností zaměstnanců, Societa 'manažerského poradenství a organizace společnosti "Výzkum a poradenství , PŘÍJEMCI Mistr je zaměřen na mladé absolventy a vysokoškoláky v humanitních oborech, sociálně-ekonomické a giuridiche.FACULTYLa výuky a "svěřených manažery a odborníky z STUDIOUna settore.BORSE studia známky rovnající se nebo větší... [-]

Magisterský Titul V Oboru Lidských Zdrojů (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Řím

Cílem Master of Human Resources v Business School Il Sole 24 Ore je vybavit mladé absolventy s znalosti, dovednosti a nástroje potřebné k efektivně pracovat v osobních směrech národních i nadnárodních společností a poradenských firem řízení. [+]

Cílem Master of Human Resources v Business School Il Sole 24 Ore je vybavit mladé absolventy s znalosti, dovednosti a nástroje potřebné k efektivně pracovat v osobních směrech národních i nadnárodních společností a poradenských firem řízení. STRUKTURA Master, v omezeném množství a povinné docházky a na plný úvazek, je na plný úvazek hřiště s o celkové délce 10 měsíců přípravy uvedeného 6 měsíců třídě 4 měsíce stáž. PROGRAM Magisterský HR Program navazuje modulární konstrukci a nabízí kompletní a důkladný přehled o problematice řízení lidských zdrojů. Mezi témat, jsou tedy v právních a správních hledisek personálního řízení, témata týkající se výběru, organizačního rozvoje, hodnocení, školení zaměstnanců a systému odměn. Itineráře aspekty týkající se vnitřní komunikace a řízení znalostí, řízení rozmanitosti a nejvíce inovativní nástroje pro řízení organizační změny, to vše klíč k rozvoji podnikatelského systému v současné ekonomické situaci. Master byla dále rozšířena o vedení vlastního trasy k profesi a aktualizován na základě nových příležitostí, které na webu ve světě vysokého představitele. Master poskytuje mnoho projektové práce na skutečných případů a obchodních návštěv: v předchozích letech, měli účastníci možnost navštívit Enel, Colgate-Palmolive. Jsou také součástí školení kurzu manažerských seminářů věnovaných rozvoji interpersonální dovednosti a HR Corso Inglese s rodilými učiteli. STAGE Po školení v učebnách je vložit do stáží po dobu 4-6 měsíců na adrese: kancelářích národních a nadnárodních společností zaměstnanců, SOCIETA 'manažerského poradenství a organizace společnosti "vyhledávání a výběru zaměstnanců. HR24COMMUNITY Všichni absolventi Mistra budou mít přístup ke komunitě absolventy mistra lidských zdrojů Sole 24 Ore, hloubka prostoru, fóra, obrazy,... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu Potravin A Vína (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Milán

Mistr si klade za cíl vyškolit nové profesní profily technické a potravinářské manažera s rozsáhlými znalostmi průmyslu a potravinářství procesů. [+]

Mistr si klade za cíl vyškolit nové profesní profily technické a potravinářské manažera s rozsáhlými znalostmi průmyslu a potravinářství procesů. STRUKTURA Full-time mistr, omezený počet a povinná účast, má trvání 11 měsíců (5 z 6 třídách a stáže). PROGRAM Program je rozdělen do následujících hlavních bodech: Základy managementu: prvky ekonomie a řízení podniku Základní principy výživy a dietetiky Systém jídlo a víno a zemědělsko-potravinářský Ekonomika a potravinářský podnik Řízení Marketing, komunikaci a rozvoj podnikání v oblasti potravin a vína internacionalizace strategie. Zaměřit se na země Asie, Afriky, USA technických a manažerských dovedností doprava potravin a řízení rizik Zahájení start-up v potravinách a víno. STAGE Mistr si klade za cíl vyškolit profesionální určena na pokrytí strategické role v rámci společnosti, které úspěšně působí v potravinářském a vinařských může pracovat v: Společnosti patřící do odvětví potravin Společnosti patřící do GDO Malé a střední podniky působící v odvětví potravin a vína vinařství průmyslových sdružení Podniky výroby a zpracování provozovatelé HoReCa Subjekty zapojené do propagace zemědělsko-potravinářských produktů PŘÍJEMCI Mistr je zaměřen na mladé absolventy a vysokoškoláky v ekonomické dicipline, ve strojírenství řízení, komunikačních věd a politicko-právních studií. Hotel je vhodný pro ty, kdo absolvoval ve vědě a to zejména v oblasti potravinářské vědy, chemii, biologii a strojírenství (rostlinné potravy). FAKULTA Výuka je svěřeno manažery, poradci a odborníky z průmyslu, přes osvědčenou metodu výuky, zajistit postupný učení a plný hmoty. přijímacím řízením Mistr je omezená a vyžaduje výběrové řízení, jehož cílem je posouzení technické dovednosti získané během studia, individuálních postojů a motivaci kandidátů. Chcete-li začít... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu Potravin A Vína (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Řím

Masters of Food & Wine Business School Il Sole 24 Ore si klade za cíl vychovávat nové technické pracovní profily a jídlo a víno manažerům důkladné pochopení a potravinářská procesů. [+]

Masters of Food & Wine Business School Il Sole 24 Ore si klade za cíl vychovávat nové technické pracovní profily a jídlo a víno manažerům důkladné pochopení a potravinářská procesů. STRUKTURA Master Food & Wine řízení na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, má trvání 11 měsíců: 5 měsíců na plný úvazek školení v učebnách 6 měsíců stáž v zařízeních vín a potravinářském průmyslu PROGRAM Učebna Program je rozdělen do následujících hlavních bodech: Základy managementu: prvky ekonomie a řízení podniku Základní principy výživy a dietetiky Systém jídlo a víno a zemědělsko-potravinářský Ekonomika a potravinářský podnik Řízení Marketing, komunikaci a rozvoj podnikání v oblasti potravin a vína internacionalizace strategie. Zaměřit se na země Asie, Afriky, USA technických a manažerských dovedností doprava potravin a řízení rizik Zahájení start-up v potravinách a víno. K dispozici bude řada projektových prací ve spolupráci se společností v tomto odvětví, a to jak pro vývoj nových produktů - s marketingovými manažery, obchodní manažery a produktových manažerů - a to jak v otázkách vývozu a internacionalizace. Některé firmy pracuje s Master: Chr.Hansen, Felicetti, AlceNero, Mila a Molinari. Během měsíců účastníků ve třídě také provádět prohlídky podniků a zařízení, potravin a vína průmyslu. Některé firmy navštívili v současných a minulých vydáních: Home of Chocolate Perugina, Relais Chateaux Falconer, Peroni, Buongiornovino, Monini (olej), Urbani Tartufi, Chuť Florencii. STAGE Mistr si klade za cíl vyškolit profesionální určena na pokrytí strategické role v rámci společnosti, které úspěšně působí v potravinářském a vinařských může pracovat v: Společnosti patřící do odvětví potravin Společnosti... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu Potravinářský Průmysl (Parma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Parma

Master Food Industry Management je multidisciplinární a inovativní tréninkový program, který si klade za cíl přenést manažerské, ekonomické dovednosti, manažerské a komunikační nyní musí fungovat v rámci korporace, sdružení a konzultačních firem působících v potravinářském a zemědělsko food. [+]

Master Food Industry Management je multidisciplinární a inovativní tréninkový program, který si klade za cíl přenést manažerské, ekonomické dovednosti, manažerské a komunikační nyní musí fungovat v rámci korporace, sdružení a konzultačních firem působících v potravinářském a zemědělsko food. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 11 měsíců, včetně 5 z 6 učebny a praxe. PROGRAM Kurz je strukturován takto: zemědělsko-potravinářského hospodářství Ekonomika a strategie v zemědělsko-potravinářském trhu informačních systémů a statistických nástrojů pro řízení trhů branding strategie Chování spotřebitele Výzkum a vývoj v potravinářském sektoru Kontrola jakosti v zemědělsko-potravinářském řetězci Systémy a balicí procesy Politických a obchodních marketingové nástroje Řízení dodavatelského řetězce Rozvoj osobních dovedností a procesů správy STAGE Master nabízí přírodní zdroj zaměstnanosti v odvětví potravinářského průmyslu, stejně jako zajímavé otvory v rámci zemědělsko-potravinářských podniků, konsorcií a sdružení producentů, rozvoj a propagaci potravinářských výrobků firmy, stejně jako výzkumných střediscích, která zabývající se VaV, balení, značky a komunikace. PŘÍJEMCI Mistr je zaměřen na mladé absolventy vědeckých a obchodních stupňů od dvou různých univerzitních kurzů. Vyzývá jak pro ty, kteří ukončili studium v ​​oborech ekonomie, managementu inženýrství, komunikační vědy, a těm, kteří absolvovali ve vědě, a to zejména v oblasti potravinářské vědy , chemie, strojírenství (rostlinné potravy). Master je rovněž zaměřen na děti podnikatelů v tomto odvětví, mají zájem o rozvoj rodinného podniku. FAKULTA Výuka je svěřeno manažery, profesionály a prestižních akademických pracovníků s prokázanou vyučovací metody, která zaručí postupný a úplný výuku předmětu. přijímacím řízením Master má omezený počet a poskytuje screeningu kandidátů a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Digitální Strategie (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Řím

Sdělení a digitální strategie mistr Marketing má za cíl převést do účastníků, a to prostřednictvím inovativní a víceoborových osnov, metodik a marketingových a komunikačních technik. Kurz také poskytuje znalosti nových médií a integrace sítí s marketingových a komunikačních aktivit. [+]

Sdělení a digitální strategie mistr Marketing má za cíl převést do účastníků, a to prostřednictvím inovativní a víceoborových osnov, metodik a marketingových a komunikačních technik. Kurz také poskytuje Znalost nové integrace médií a síťové marketingové a komunikační činnosti. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, O celkové délce 10 měsíců: 6 teoretickou výuku 4 měsíce stáž u firem, agentur a poradenských společností zabývajících v oblasti marketingu a komunikace. PROGRAM Magisterský studijní program navazuje na modulární konstrukci a nabízí kompletní a důkladný přehled o problematice marketingu a komunikace: přípravné kurzy (obchodní systém, obchodní strategie, základy obchodní administrativa, legislativní rámec) Trh, spotřebitele a digitálních médií: nová referenční scénář Marketing a Konkurenční analýza marketing účetnictví Marketing Services Mezinárodní marketing Distribuční politika a správa kanálů Nové komunikační strategie: integrace on- a off-line kanálů Digitální strategie: nová generace marketingu mezi angažovanosti a sociální média E-business a e-commerceLe nové digitální profese Program je ukončen, workshopy, obchodní hry, projektové práce na konkrétních případech (např. Findus, AIRB & B), firemní návštěvy (Účastníci, jako příklad, na Findus) venkovní a jeden Studie Tour v Dublinu Evropské ústředí z nejlepších IT firem, jako je sociální Facebook, Google, Twitter a Salesforce. STAGE Dílna, která je součástí kurzu je důležitých příležitostí vstoupit do světa práce, Čtyři měsíce „školení v práci“ na velké korporace, společnosti ‚poradenské a reklamní agentury‘ Pro dokončení procesu učení. PŘÍJEMCI Mistr je zaměřen na mladé absolventy a vysokoškoláky v socio-ekonomických, humanitních, právní a technicko-vědecký zájem a motivaci k kariéru v oblasti marketingu a komunikace. FAKULTA Výuka a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketingu, Komunikace A Digitální Strategii (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Sdělení a digitální strategie mistr Marketing je intenzivní postgraduální kurz pro práci v marketingu, komunikace a digitální svět. Prostřednictvím inovativního a multidisciplinárního vzdělávacího programu, Master marketing a digitální komunikační strategie dává účastníkům příležitost k zabezpečené stáže v nadnárodních, společnosti, komunikace a web marketingové agentury, poradenské firmy. [+]

Sdělení a digitální strategie Mistr Marketing je intenzivní cestu po maturitě pracovat marketing, komunikace a digitální svět, Prostřednictvím inovativního a multidisciplinárního vzdělávacího programu, Master Marketing a digitální komunikační strategie dává účastníkům příležitost zajištěné stáže v nadnárodních společnostech, komunikace a web marketingové agentury, poradenské firmy. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 10 měsíců: 6 měsíců školení v učebně 4 měsíce stáž u firem, agentur a poradenských společností zabývajících v oblasti marketingu a komunikace. Na podporu naší třídě, existuje e-learning platform kde můžete nahlédnout do dokumentů, letáků, multimediálních kurzů a interakci s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Magisterský studijní program navazuje na modulární konstrukci a nabízí kompletní a důkladný přehled o problematice marketingu a komunikace: přípravné kurzy (obchodní systém, obchodní strategie, základy obchodní administrativa, legislativní rámec) Trh, spotřebitele a digitálních médií: nová referenční scénář Marketing a Konkurenční analýza marketing účetnictví Marketing Services Mezinárodní marketing Distribuční politika a správa kanálů Nové komunikační strategie: integrace on- a off-line kanálů Digitální strategie: nová generace marketingu mezi angažovanosti a sociální média Program je ukončen, návštěv a projektové práce ve spolupráci se společnostmi. V posledních vydáních byly zapojeny: CocaCola HBC Lottomatica Carlsberg, IKEA, Timberland, sisal, L'Oreal, Virgin Active, Exon Mobil, mobilní pošta, The Walt Disney Company, Dentsu Aegis Media, Eni, Nestlé Waters, San Pellegrino, Philips, Findus, Technogym, Microsoft, Airbnb, HP, Mars. Master obsahuje Studijní cesta do DublinuKterý je jedním z nejdůležitějších míst v Evropě v oblasti web marketing a přítomnost evropské ústředí nadnárodních společností v tech průmyslu a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Obchodní Komunikaci, Lobbying A Institucionální Vztahy (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Řím

Cílem Master of Business sdělení, lobbováním a Public Affairs je vyškolit odborníky z praxe ve specializovaných institucionálních vztahů při návrhu, plánování a kontrolu firemních komunikačních aktivit, politiky a lobování s vysoce operativní a pragmatického přístupu. [+]

Cílem Master of Business sdělení, lobbováním a Public Affairs je vyškolit odborníky z praxe ve specializovaných institucionálních vztahů při návrhu, plánování a kontrolu firemních komunikačních aktivit, politiky a lobování s vysoce operativní a pragmatického přístupu. Mistr umožňuje uživatelům: dokončení úrovně vysokoškolského vzdělání tím, že rekrutuje odborné znalosti v oblasti institucionálního řízení vztahů; využívání informačních a komunikačních technologií pro lobbing a zastupování zájmů; zvýšit, a to prostřednictvím neustálého používání nástrojů aktivní učení, individuálních schopností za účelem podpory jejich pracovního začlenění do implikoval pozicích velkou odpovědností; zajistit stálý vztah s podnikatelskou sférou na základě účasti svědků ze strany orgánů Společenství, z veřejné obchodní společnosti, soukromých firem a organizací třetího sektoru. STRUKTURA Master Full-Time Business Communication, Lobbing a Public Affairs je omezen a účast je povinná a má celkovou dobu trvání 11 měsíců: 120 dní školení v učebně 6 měsíců stáž. Na podporu výuky ve třídě, distanční vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy, specializované webové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete prohlížet dokumenty, letáky, multimediální kurzy a interakci s kolegy a učitele iv kolaborativní učení. PROGRAM Magisterský program firemní komunikace, lobbingu a veřejných záležitostí se zabývá praktickým a inovativní přístup, následující otázky: Obchodní komunikace; Vnější vztahy a tisková kancelář v digitálním věku; Web a digitální komunikace krizové komunikace a sociální odpovědnosti podniků; Lobbying, zastupování zájmů a institucionální vztahy Kořeny venkovní průvodcem: Poslanecká sněmovna Krizová jednotka Ministerstva zahraničních věcí Informační kancelář v Itálii Evropského parlamentu Capitol Studijní cesta do Bruselu STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters,... [-]

Magisterský Titul V Oboru Podnikového řízení Financí (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master Corporate Finance Vedení si klade za cíl zprostředkovat účastníkům technik a interpersonální dovednosti potřebné dovednosti, aby úspěšně integrovat do řízení a kontroly podniků financí v rámci bank a poradenských firem, rozvoj speciální dovednosti v práci na počítači, komunikace a využívání firemního ekonomických informací. [+]

Master Corporate Finance Vedení si klade za cíl zprostředkovat účastníkům technik a interpersonální dovednosti potřebné dovednosti, aby úspěšně integrovat do řízení a kontroly podniků financí v rámci bank a poradenských firem, rozvoj speciální dovednosti v práci na počítači, komunikace a využívání firemního ekonomických informací. STRUKTURA Master Corporate Finance Management, na plný úvazek, uzavřené a povinná účast počtu, o celkové délce 10 měsíců školení: 120 dní školení v učebně 5 dní distančního vzdělávání 4 měsíce stáž u společností, bank a poradenských firem Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Výcvikový kurz zahrnuje následující témata: reálnou ekonomiku a finanční trhy Finanční účetnictví: Rozpočet, plánování a kontrola řízení Operativní finanční prostředky z hotovosti k řízení rizik Business Banking: aktuální scénář a vyhlídky Zpráva Bank and Business Strategická finanční možnosti Tyto finanční transakce korporátní Trhy: nástroje a regulace vnitřní kontroly a corporate governance Dokončení magisterském studijním programu: Laboratoř finančního modelování Obchodní hry a simulace ekonomického řízení a strategického podnikání Vedení laboratoře a rozvoj měkkých dovedností semináře Business Inglese Podpora podnikání Controlling Setkání s novináři redakční hospodářství a financí a Plus24 STAGE Dokončené školení ve třídě a podstupovat pravidelné kontroly, účastníci začnou stáž trvající čtyři měsíce na vedoucí národních i mezinárodních společností a poradenských firem, která jim umožňuje kontrolovat na místě získaných dovedností. PŘÍJEMCI Master je... [-]

Magisterský Titul V Oboru Právo A Podnikání (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Řím

Redakční lídr v oblasti informačních právní skupiny, právo Master and Business je komplexní vzdělávací program zaměřený zapojit mladé lidi k povolání podnikový právník a právní poradce. [+]

Redakční lídr v oblasti informačních právní skupiny, právo Master and Business je komplexní vzdělávací program zaměřený zapojit mladé lidi k povolání podnikový právník a právní poradce. Díky záštitou AIGI a podporou nejcitovanějších advokátních kanceláří na trhu, mistr převádí důkladná příprava na hlavních právních otázkách se týkají podniku, zejména obchodní a korporátní právo, národními a mezinárodními smlouvami, insolvenční a konkurzní řízení, korporátní spory governance, mezinárodní právo a Evropského společenství. Cesta do dnešního dne s nejnovějšími právními předpisy a v souladu s potřebami a dovedností nezbytných na trhu, jedinečné pro výuku bohatství, pro prestiže učitelů se podílejí i na významných profesních příležitostí, jež absolventům v minulých vydáních. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná docházka, se vyvíjí v 10 měsících tréninku: 115 dní školení v učebně 4 měsíce stáž Na podporu výuky ve třídě je k dispozici, s použitím e-learningové platformy, specializované webové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete prohlížet dokumenty, letáky, multimediální kurzy a interakci s vrstevníky a učiteli také v kolaborativní učení. PROGRAM Mistr řeší následující témata: právo obchodních společností a správa a řízení Obchodní smlouvy vpravo Ttributario úpadkové právo správní právo bankovní, finanční a pojišťovací Hospodářské trestní právo pracovní právo a odborová Trust disciplína Antimonopolní a soutěžní právo Průmyslové právo a duševní vlastnictví Důvěrnost a ochrana soukromí STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. PŘÍJEMCI Mistr Právo a podnikání is určen pro absolventy práv. FAKULTA Výuka je svěřeno právníci, vedoucí právní... [-]

Magisterský Titul V Oboru Rozhlasového Obsahu A Správy (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Itálie Milán

Nový mistr rozhlas a nová média a Content Management je inovativní kurz pořádaný Il Sole 24 Ore Business School ve spolupráci s RDS a Radio 24 a určené pro mladé absolventy, kteří chtějí začít kariéru "uvnitř rádia a obecněji ve světě svět audio produktů (web, reklama), jakož i mladí lidé s krátkou zkušeností v oboru, kteří se chtějí zdokonalovat své dovednosti a získat komplexní výcvik a strukturovaná s cílem profesního růstu. [+]

nová Master Radio a New Media & Content Management Jedná se o inovativní kurz organizovaný Business School Il Sole 24 Ore ve spolupráci s rádiem 24 a RDS a je zaměřen na mladé absolventy, kteří chtějí začít kariéru všechny ‚uvnitř rádia a obecně na celém světě ve světě audio produktů (web, reklama), jakož i mladí lidé s malou zkušeností v oboru, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti a získat vzdělání plné a strukturované s ohledem na profesní růst. CÍL Un Jeden školení na italském trhu poskytování nástrojů a odborných znalostí k řešení různé profese rozhlasové světěOd vytvoření programu pro rozhlas k provádění programu, z autorova díla o které souvisí s management, marketing a události. Mistr rozhlas a nová média a Content Management představuje aktuální a konkrétní nástroje znát trh, modely, velikosti, umístění a aktuální realitu italské a mezinárodní rádio, a pochopit, jak se vyvíjejí modely difúze, přes vývoj technologií a v síti. Prozkoumat svět audio produkce při pohledu na alternativních kanálů z digitálního na webu, a řeší všechny problémy spojené s marketing a reklama, Konečně poskytuje základní prvky, které rovněž čelí samostatnou profesní dráhu, a to prostřednictvím znalostí regulačního rámce, principy řízení a ekonomické udržitelnosti. STRUKTURA Master Full-Time Radio a New Media & Content Management, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce devíti měsících tréninku: 5 měsíců na plný úvazek ve třídě 4 měsíce stáž u rozhlasu 24, RDS, další národní a mezinárodní rádiové sítě, mediální skupiny, stejně jako komunikační a reklamní agentury. To se bude konat... [-]

Magisterský Titul V Oboru Sportovní řízení Podniku (Roma) - Cesta V Italštině

Online & Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Itálie Řím

Master of Business Management Sport Business School Il Sole 24 Ore si klade za cíl poskytnout účastníkům technické znalosti a manažerské dovednosti potřebné k obsluze ve sportovním trhu. [+]

Master Sport Business Management Business School of Il Sole 24 Ore si klade za cíl poskytnout účastníkům s technickými znalostmi a manažerských dovedností pro práci ve sportovním trhu. Cesta, po úvodní části v obecném managementu, řeší vysoce integrované specializované moduly zaměřené na: přenos marketingové znalosti, ekonomickou kontrolu, získávání finančních prostředků, komunikaci a správu událostí; vypracovat postupy pro organizaci a řízení sportovních zařízení; analyzovat způsoby, jak podporovat rozvoj a řízení lidského kapitálu. STRUKTURA Master, uzavřené a povinná účast počtu, o celkové délce devíti měsících tréninku: 85 dní školení v učebně 15 dní distančního vzdělávání 4 měsíce stáž u sportovních klubů, organizací a institucí v tomto odvětví, svazy, asociace, nadnárodní společnosti, které investují v odvětví sportu, stejně jako specializované poradenské firmy v tomto odvětví. PROGRAM Velitel obsahuje následující témata: Obchod Sport: pravidla a struktura odvětví Sports Marketing Ve sportovním komunikaci mezi tradičními a digitálních nástrojů Sponzorských darů, vysílacích práv, licencí, merchandisingu a příjmy sportu Sportovní akce a sportovní turistiku Sportovní vyžití: regulace, plánování a financování Správa, kontroly a zdanění ve sportovních úspěchů Mistr také umožňuje studentům neustále konfrontováni se světem podnikání a sportovních organizací (Sdružení, spolky, propagační agentury, firmy a sportovní centra) pracující na obchodní případy a skutečná práce na projektuA četné důkaz o úspěšných sportů. Studenti budou také podílet na aktivní výstavby sportovní události. Dokončí tréninku obchodní kurz inglese, manažerský workshop, zaměřený na posílení relační dovednosti a osobní vlastnosti. STAGE Dílna, která je součástí tréninku, je důležitým výsadní vstup příležitosti a zrychlil v pracovním světě. Zejména hlavní pracovní příležitosti Jsou to:... [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení, Strategie A Obchodní Inovace (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Milán

Velitel si klade za cíl vyškolit budoucí manažery a podnikatele schopné přispět k úspěchu podniků tím, že poskytuje technické a manažerské dovednosti potřebné pro vstup dnes s profesionalitou a kompetencí v probíhajícím procesu změny. [+]

Mistr si klade za cíl školit budoucí manažery a podnikatele, které jsou schopny přispět k úspěchu podniků tím, že poskytuje technické a manažerské dovednosti potřebné pro vstup dnes s profesionalitou a kompetencí v oblasti probíhajícího procesu změny. Tyto dovednosti jsou dnes základním přidanou hodnotou pro kvalifikované vstup do světa práce a především operovat uvnitř nejvíce strategických funkcí pro rozvoj podnikání, stejně jako plně vstoupit do poradenské činnosti. Master rovněž poskytuje nástroje, které pomáhají pochopit a implementovat procesy inovace a digitální transformace. STRUKTURA 16. Mistr Management, obchodního rozvoje podnikání, na plný úvazek, omezených množstvích a povinné docházky, o celkové délce 11 měsíců, z toho 7 školení v učebně a čtyřech měsících stáží ve firmách, korporace nebo poradenských firem , Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Mistr řeší následující témata: Základy managementu: prvky ekonomie a řízení podniku Společnost Systém modelů a nástrojů pro řízení podniku Strategie a inovací v podnikání Finance a řízení regulace marketing lidské zdroje Průmysl 4.0 a Supply Chain Management Projektový management Firemní Internacionalizace Malé a střední podniky a rodinné podnikání Spuštění start up Digitální transformace STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters, má trvat nejméně 4 měsíce a představuje významným zdrojem příjmů privilegované příležitostí a zrychlil v obchodním světě. Konkrétně se jedná o hlavní... [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Designu (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master Design Management je inovativní a multidisciplinární tréninkový program, který si klade za cíl přenést manažerské, ekonomické, manažerské a komunikace, které chybí u těch, kteří provádějí technické studie s cílem vytvořit novou profesionální a kompletní, to znamená schopné - v souladu s novým potřebám trhu - nebyla schopna zvládnout "projekt" v rámci společnosti nebo studie, počínaje od strategie a návrhu produktu / služby na komunikaci a maloobchodní aspekty. [+]

Master Design Management je inovativní a multidisciplinární tréninkový program, který si klade za cíl přenést manažerské, ekonomické, manažerské a komunikace, které chybí u těch, kteří provádějí technické studie s cílem vytvořit novou profesionální a kompletní, to znamená schopné - v souladu s novým potřebám trhu - nebyla schopna zvládnout "projekt" v rámci společnosti nebo studie, počínaje od strategie a návrhu produktu / služby na komunikaci a maloobchodní aspekty. STRUKTURA Master, na plný úvazek, počet uzavřen a povinná účast, o celkové délce 10 měsíců, z nichž 6 učebny a 4 stage.PROGRAMMAIl mistr je strukturován takto: Základy managementu: prvky ekonomie a obchodní organizace Design: Ekonomika a struktura průmyslu Projektový management: správa konstrukčních a inovačních projektů Strategie pro inovace a rozvoj obchodu Tvůrčí proces na podporu inovací v designu orientovaných firem Marketing a komunikace: diferencovat přes návrh řízení značky Web a nová digitální média: dopad na marketingové činnosti a řízení značky Začátek podnikatelského projektu: od nápadu až po obchodního plánu 2017 ročník mistra bude obohacen o projektové práci zadala přímo společnosti, včetně kanálů, Collistar a Milan smlouva District. Účastníci budou pak dělat nějaké venkovní sezení na realitu excelence ve výzkumu, vývoje a inovací v podnicích a showroomů v průmyslu. STAGE Master obsahuje 4-měsíční stáž u předních společností, poradenské firmy či kanceláře. PŘÍJEMCI Master je určeno pro absolventy v architektuře, designu, obchodu a inženýrství, ale také profily s humanistickou a právnickým vzděláním, které jsou vysoce motivováni, aby se specializují na tuto oblast. Hlavními profesní příležitosti na konci řízení mistr designu jsou: Projektový management a... [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Maloobchodu A Prodeje (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master Retail & řízení prodeje je zaměřen na vzdělávání odborných a příslušnými údaji, které mohou úspěšně integrovat ve společnosti funkcích v oblasti maloobchodu, obchodu a obchodní, získávání cílené specializaci a výrazná v tom, co je v současné době jedním z nejdynamičtějších oblastí vložení. [+]

Mistr Retail Sales & Management navržen tak, aby vlak specializované a kompetentní osobnosti, které lze úspěšně integrovat do společnosti v roce Maloobchodní funkce, Obchod a prodej, získávání cílená specializace a výrazný v těch, které jsou v současné době jedním z nejdynamičtějších oblastí vložení. Master of Business School Il Sole 24 Ore je výsledkem spolupráce a konfrontace s některými z nejvýznamnějších firem v tomto odvětví, a má za cíl poskytnout mladým lidem integrované a výrazné kompetence, aby se vešly do těchto stále strategických oblastí pro podnikání business, aby porozumět chování nové spotřebitele a řídí výběr distribučních kanálů, a to iv digitálním. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, v celkové délce 10 měsíců, 6 a 4 tréninkové stáži, počátek školní aktivity 13.listopadu 2017, Předmět je rozdělen do tří fází: školení v učebnách, 110 dní (7 hodin denně) on-line školení, 10 dní řidičské školení, integrované a doplňující školení v učebně. Pole zážitek díky vedení stáž čtyř měsíců, od firem, poradenských firem a výzkumných ústavů. PROGRAM Předpokladem Prvky ekonomie a obchodní organizace Základní spotřebitelů a maloobchodní marketing I formy studia Nové distribuční scénáře v Itálii Struktura a obchodní organizace v éře multi-kanálové Spotřebitel: rozhodnutí a nákupního chování Nové distribuční strategie a maloobchodní koncepty Retail marketingový mix Oblasti pro spolupráci mezi průmyslovými podniky a distribuce Shopper marketing soukromé značky Obchod Design: komunikovat komerční vývěsní štít identitu přes prostor Vedení a motivace lidských zdrojů Řízení vztahů se zákazníky: komunikace a vyjednávání loajality zákazníků: aktivity poprodejní a loajality zákazníků Dodavatelského řetězce Ekonomika prodeje... [-]

Magisterský Titul V Oboru řízení Podnikových Financí (Roma) - Cesta V Italštině

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Řím

Master Corporate Finance Management je postgraduální kurz, který si klade za cíl vyškolit budoucí manažery schopny fungovat v těch strategických odvětvích pro sledování a rozvoj podnikání: finance, systém řízení a plánování obchodu. [+]

Master Corporate Finance Management je postgraduální kurz, který si klade za cíl vyškolit budoucí manažery schopny fungovat v těch strategických odvětvích pro sledování a rozvoj podnikání: finance, systém řízení a plánování obchodu. Cílem je především zprostředkovat účastníkům znalosti, technické dovednosti a nyní potřebuje k úspěšné integraci do řízení a kontroly podniků financí sociálních dovedností a poradenské firmy tím, že rozvíjí dovednosti v oblasti výpočetní techniky, komunikace a použití firemního ekonomických informací. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 10 měsíců: 6 měsíců školení v učebně 4 měsíce stáž PROGRAM Master of programu Corporate Finance Management je strukturován takto: Finanční účetnictví: Rozpočet, kontrola plánování a řízení Corporate Finance oceňování podniku, podnikové finance a private equity vnitřní kontroly a corporate governance: nomartive Zprávy a odpovědnost vedení Dokončit program workshopů a Business Game Master s real obchodních případů simulací s výstavbou podnikatelského plánu pro podnikové přemístění, žádostí o financování, rozpočty kalkulace. STAGE Dokončené školení ve třídě a podstupovat pravidelné kontroly, účastníci začnou stáž trvající čtyři měsíce na vedoucí národních i mezinárodních společností a poradenských firem, která jim umožňuje kontrolovat na místě získaných dovedností. PŘÍJEMCI Master je určena pro absolventy a vysokoškoláky v ekonomii, management strojírenství, politické vědy a statistiky, s bakalářský titul nebo vyšší. ostatní tituly jsou přijaty za předpokladu, že jsou doprovázeny stručným zkušeností v oboru. FAKULTA Výuka je prováděna poradců, manažerů, odborníků a akademiků s prokázanou vyučovací metody, která zajišťuje postupné a úplné výuku předmětu. přijímacím řízením Master má omezený počet a poskytuje screeningu kandidátů... [-]

Magistr V řízení Industrie Krásy (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Milán

Master se vyznačuje její praktické a operativní přístup výuky a přítomností prestižních reference od manažerů a úspěšných podnikatelů, stejně jako výlety a venkovní sezení v hlavních průmyslových značek. Mezi tématy, bude zvláštní pozornost věnována novým maloobchodních kanálů, e-komerce, až digitálních a nových nástrojů pro sociální média marketing. [+]

Inovativní program zaměřený na získání technické a manažerské dovednosti, aby se vešly do sektoru, který krásy a wellness, roste a roste potřeba specifické dovednosti. Poučení z řídící jednotky, zcela v italském jazyce, Se vyznačují tím, praktické a provozní řezaných přednášek a přítomnosti prestižních výpovědí manažerů a úspěšných podnikatelů, stejně jako výlety a venkovní sezení v hlavních průmyslových značek. Mezi tématy, bude zvláštní pozornost věnována novým maloobchodních kanálů, e-komerce, až digitálních a nových nástrojů pro sociální média marketing. Dostatečný prostor bude také věnován zkušenosti zákazníků a nové spotřebitelské nákupu zpracovává 3.0 a internacionalizace strategie průmyslu. STRUKTURA 1. Mistr v kosmetickém průmyslu Management, plný úvazek, počet uzavřen a povinná účast, o celkové délce 11 měsíců tréninku: - 5 měsíců školení v učebně - 6 měsíců stáž na podporu výuky ve třídě se distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete prohlížet dokumenty, letáky, multimediální kurzy a komunikovat s kolegy a také učitelé kolaborativní učení. PROGRAM Modul 1 - Základy managementu: prvky ekonomie a řízení podniku 2. modul - Pole krásy, wellness a životní styl. ekonomická velikost a struktura trhu 3. Modul - zkušenosti zákazníků a nové spotřebitelské nákupních procesů 4. modul - Marketing, oceňování a řízení značky 5. Module - obchodní politiky, řízení maloobchodu a e-commerce 6. Module - Komunikace a propagace výrobku mezi tradičními a digitálních nástrojů 7. Module - CSR, inovace a rozvoj podnikání 8. Formulář - internacionalizace procesů STAGE Praxe je nedílnou součástí... [-]

Master In Marketing Management (parmskou) - Cesty V Italštině

Campus forma Denní studium 12 měsíců October 2018 Itálie Parma

Mistr je zaměřen na mladé absolventy a vysokoškoláky v sociálně-ekonomické a humanitní vědy, právní a vědecké povahy se silnými kognitivními schopnostmi, interpersonální a řešení problémů dovednosti, zájem o práci v marketingu, prodeje a komunikace obchodních podniků a průmyslový, v komunikačních agenturách a výzkumu a poradenské společnosti. [+]

Master má následující cíle: dokončení úrovně vysokoškolského vzdělání tím, že rekrutuje odborné znalosti v oblasti marketingu získávají výrazné kompetence hraniční otázky týkající se strategie a marketingové politiky zvýšit, a to prostřednictvím neustálého používání nástrojů aktivní učení, individuální dovednosti s cílem podpořit začlenění do společnosti implikoval pozic velkou odpovědností zajistit stálý vztah s podnikatelskou sférou, a to prostřednictvím zapojení svědků z významných společností působících na trhu spotřebního zboží. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 12 měsíců: 6 měsíců školení v učebně 6 stáž u průmyslových staveb PROGRAM Učebna Program je rozdělen do 6 hlavních modulů: NADACE: čtyři přípravné typ modulů, které jsou určeny k zarovnání základní znalosti z oblasti ekonomiky a řízení přírody a prosazovat formy socializace mezi účastníky. PROSTŘEDÍ kompetencí: analyzování a diskutovat o tématech a nástroje vztahující se k strategickému marketingu a analýzy konkurenčního prostředí, ve kterém účetní jednotka působí. MARKETING inteligence: schopnost porozumět, analyzovat a plně vyhodnotit vnitřní a vnější prostředí týkající se zákazníky, konkurenty, trh a průmysl, ve kterém daná společnost pohybuje s cílem zlepšit rozhodovací procesy. MARKETING klíčové kompetence: studium modelů a nástrojů pro správu provozního marketingu, se zvláštním důrazem na hraničních otázkách. DISTRIBUCE MARKETING Řízení komunikace: komunikace jako marketingový nástroj TRADE MARKETING A řízení dodavatelských řetězců PŘÍJEMCI Mladí absolventi a vysokoškoláci v socio-ekonomických, humanitních, právní a vědecké povahy se silnými kognitivních schopností, mezilidských a řešení problémů dovednosti, zájem o práci v marketingu, prodeje a komunikace v oblasti obchodu a průmyslu, agentur komunikace a výzkum a poradenskou společnost. přijímacím... [-]

Master Sportovní Obchodní Management (Milan) - Italská Cesta

Online & Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Itálie Milán

Sport Business Management Mistr je zaměřen na mladé absolventy se zájmem o získání a rozvoj manažerských a manažerských dovedností v oblasti sportu nebo v příbuzných oborech. [+]

Il Vedení Master Sport Business Je zaměřen na mladé absolventy se zájmem o získání a rozvoj manažerských a manažerských dovedností v oblasti sportu nebo v souvisejících oborech. Mezi hlavní vzdělávací cíle Master jsou: Oceňování přímé znalosti získané v motorsportu, se znalostí a manažerských dovedností; Přenos znalostí o modelech, logické, technických a ekonomických kontrolních nástrojů, získávání finančních prostředků a příjmů v oblasti sportu, komunikaci a vedení události a sportovních zařízení; Rozvíjet své dovednosti v řízení vyjednávání a týmové práce; Prohloubení strategií a nástrojů k provádění páky marketing a digitální komunikace s cílem integrace mezi off-line a on-line. STRUKTURA Master Sport Business Management, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce devíti měsících tréninku: 85 dní školení v učebně 15 dní distančního vzdělávání 4 měsíce stáž ve společnostech ve sportovním odvětví, poradenské firmy, specializované agentury, instituce, sdružení a organizací. Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Master Sport Business Management řeší následující témata: Obchod Sport: pravidla a struktura odvětví Marketing ve sportu Ve sportovním komunikaci mezi tradičními a digitálních nástrojů Sponzorských darů, vysílacích práv, licencí, merchandisingu a příjmy sportu Sportovní akce a sportovní turistiku Sportovní vyžití: regulace, plánování a financování Správa, kontroly a zdanění ve sportovních úspěchů Retail & Sales v oblasti sportu International Study Tour ZASEDÁNÍ dříve vystavených ve... [-]

Masters V Exportu Managementu A Mezinárodního Obchodu (Roma) - Cesty V Italštině

Campus forma Denní studium 11 měsíců October 2018 Itálie Řím

Mistr si klade za cíl vychovávat nové odborníky specializující se na problematiku firemních internacionalizaci, atrakce investic, zahraničního obchodu, přístup k financování evropského a mezinárodního designu. [+]

Mistr si klade za cíl vychovávat nové odborníky specializující se na problematiku firemních internacionalizaci, atrakce investic, zahraničního obchodu, přístup k financování evropského a mezinárodního designu. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 11 měsících tréninku: 100 dní školení v učebně 6 měsíců stáže ve firmách, korporace nebo poradenských firem Na podporu výuky ve třídě, distančního vzdělávání sezení jsou plánovány s využitím e-learningové platformy Business School v Sole 24 Ore, specializované internetové prostředí, jehož prostřednictvím, ve vzdáleném režimu, můžete nahlédnout do dokumentů , letáky, multimediální kurzy a komunikovat s vrstevníky a učiteli iv kolaborativní učení. PROGRAM Mistr řeší následující témata: Scénáře a strategie pro mezinárodní rozvoj na zahraničních trzích Marketing a mezinárodní obchod Financování a investice pro internacionalizaci: právní, daňové a finanční Stavba podnikatelského záměru pro oblast mezinárodního obchodu Správa a řízení mezinárodních projektů Project PROVOZNÍ zasedání a dílny Laboratorní analýza pro jednotlivé země a zemí zaměřením Laboratorní e-business Laboratorní Manažerské Laboratorní činnosti Ceco Počítačová učebna Studijní cesta V BRUSELU Setkání s evropskými institucemi a mezinárodními odborníků na design. STAGE Praxe je nedílnou součástí studijního plánu, do jaké míry Masters, představuje významnou příležitost k privilegované vstup a zrychlil v obchodním světě. PŘÍJEMCI Master je otevřen pro absolventy všech ekonomie a práva, sociálně-humanistických a technicko-kvantitativní, staré i nové soustavy i zahraniční studenty, kteří jsou držiteli vzdělání nebo rovnocennou kvalifikaci. FAKULTA Výuka je svěřena odborníkům, manažeři, konzultanti s osvědčenou metodou výuky zajišťují postupné a úplné výuku předmětu. Jsou to odborníci, kteří po léta spolupracoval s četnými publikační... [-]

Masters V Luxusním řízení A Módy (Milan) - Italská Cesta

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milán

Mistr si klade za cíl poskytnout technické, provozní a manažerské dovednosti integrovat profesionálně v rychle rostoucí odvětví. Cesta si klade za cíl přípravu odborníků s rozsáhlými a příčného profilu: manažeři luxusních podniků musí být skutečně schopen kombinovat tvořivost a schopnost inovovat se schopností číst, interpretovat a předvídat podnikání prostřednictvím znalostí a řízení specifických druhů nářadí. [+]

Mistr si klade za cíl poskytnout technické, provozní a manažerské dovednosti integrovat profesionálně v rychle rostoucí odvětví. Cesta si klade za cíl přípravu odborníků s rozsáhlými a příčného profilu: manažeři luxusních podniků musí být skutečně schopen kombinovat tvořivost a schopnost inovovat se schopností číst, interpretovat a předvídat podnikání prostřednictvím znalostí a řízení specifických druhů nářadí. Mistr se rodí z partnerství mezi Business School Sole 24 Ore a poradenské společnosti Newton Řízení inovací a je charakterizován prestiže učitelů a odborníků zúčastněných. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 10 měsíců: 6 měsíců školení v učebně 4 měsíce stáž Tato cesta vyniká i pro praktické a operativní přístup výuky: v průběhu měsíce třídě, ve skutečnosti, tam jsou četné projektové práce v terénu a interaktivních workshopů. A konečně, síť kontaktů s předními zařízením a průmyslu poradenské firmy nabídne účastníkům významné příležitosti vstoupit do světa práce. PROGRAM Magisterský studijní program navazuje na modulární konstrukci a nabízí kompletní a důkladný přehled o Luxury & Fashion světě. Význam luxus v polích a na světových trzích Made v Itálii včera, dnes a zítra Noví spotřebitelé luxusního zboží podnikatelských organizací a základní ekonomika Módní průmysl, luxus a životní styl Hodnota řetězce v sektoru luxusního zboží Inovace, tvořivost a výrazné faktory v luxusním Význam marketingu v luxusním Web a nová digitální média: nové hranice pro marketing luxusního zboží Projektový management: projektový management Komunikace, media relations a mezi tradičními a digitálních mediálních událostí internacionalizace strategie Tyto distribuční kanály se zaměřením na maloobchod Tyto e-commerce... [-]

Master V Luxusním, Móda A řízení Maloobchodu (Roma) - Cesty V Italštině

Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Řím

Master Luxury, móda a Retail Management poskytuje technické, administrativní a manažerské dovednosti aktuálně potřebné k integrovat profesionálně ve firmách v oblasti módy a luxusního, rychle rostoucí a stále vyžadují specifické dovednosti vhodně tvarované. [+]

Master Luxury, móda a Retail Management poskytuje technické, administrativní a manažerské dovednosti aktuálně potřebné k integrovat profesionálně ve firmách v oblasti módy a luxusního, rychle rostoucí a stále vyžadují specifické dovednosti vhodně tvarované. Magisterský cílem je vyškolit odborníky schopné úspěšně integrovat do významných společností v oblasti luxusu a módy v Itálii a v zahraničí, jakož i poradenské firmy specializující se na módu a maloobchodu. STRUKTURA Master, na plný úvazek, omezený počet a povinná účast, o celkové délce 10 měsíců: 6 měsíců školení v učebně 4 měsíce stáž ve firmách sektoru luxusního zboží. PROGRAM Magisterský program nabízí komplexní a důkladný přehled o světě luxusu a módy, řeší následující témata: Význam luxus v polích a na světových trzích Made in Italy včera, dnes a zítra Noví spotřebitelé luxusního zboží Módní průmysl, luxus a životní styl Marketingový v luxusním, webu a nových digitálních médií: nové hranice pro marketing luxusního zboží Projektový management: projektový management Komunikace, media relations a mezi tradičními a digitálních mediálních událostí Tyto strategie internacionalizace Tyto distribuční kanály se zaměřením na maloobchod, e-commerce a příležitosti "e-stopek Maloobchodní merchandising, vizuální merchandising, a další odborníci ve světě luxusu a životního stylu STAGE Praxe je nedílnou součástí výcvikového kurzu, představuje významnou příležitost vstoupit do světa práce. Čtyři měsíce "školení v práci" u velkých společností, které působí ve světě luxusu a módy pro dokončení procesu učení. Cílem Master je vyškolit odborníky schopné úspěšně integrovat ve velkých společností v odvětví luxusního a módy v Itálii a v zahraničí, jakož i poradenské firmy specializující se na módu... [-]

Contact

Il Sole 24 ORE

Adresa, 1. řádek GRUPPO 24ORE Via Monte Rosa 91
20149 Milán, Itálie
Telefonní číslo +39 02 30221