Montpellier Business School

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Cíl globálního a udržitelného výkonu ve službách organizací, společností a jednotlivců.

Montpellier Business School , Grande Ecole, je dědicem dlouhé tradice výuky založené na potřebách podniků a trhů. Tato škola, založená v roce 1897 Obchodní a průmyslovou komorou v Montpellier, uspěla v neustálém zdokonalování své specializované výuky v oblasti manažerské vědy, aby přizpůsobila své kurzy neustálým změnám v místním a globálním ekonomickém prostředí.

Strategií instituce je „být přední evropskou školou managementu v regionu Occitanie, mezinárodně uznávanou za hodnoty, které propaguje, její akademickou dokonalost v oblasti manažerských inovací a podnikání a obavy o globální odpovědnost a výkonnost, která charakterizuje její činnosti, zúčastněné strany a výsledky. “.

Za účelem dosažení tohoto strategického cíle globálního a udržitelného výkonu přijala společnost Montpellier Business School , která se díky svým činnostem umísťuje v oblasti manažerských inovací a podnikání, základní hodnoty etiky, rozmanitosti, otevřenosti, odpovědnosti i globální výkon, vše inspirující jeho poslání, kterým je „vyškolit prostřednictvím programů vysokoškolského vzdělávání manažery, kteří jsou posíleni svou rozmanitostí, vědomi si své globální odpovědnosti, schopni využít svého smyslu pro inovace a firemní kulturu při výkonu svých profesních činností a přizpůsobit se neustálým změnám v místním, národním a mezinárodním prostředí “.

Kvalita její strategie a výsledků je mezinárodně uznávána. Její trojnásobná mezinárodní akreditace (AACSB, AMBA a EQUIS), její místo v žebříčku Financial Times Ranking nejlepších světových programů Master v managementu i místo ve francouzských žebříčcích svědčí o jeho vynikající mezinárodní reputaci.

Naše mise

Posláním společnosti Montpellier Business School je „prostřednictvím programů vysokoškolského vzdělávání vyškolit manažery, kteří jsou posíleni svou rozmanitostí, vědomi si své globální odpovědnosti při plnění svých úkolů a schopni přizpůsobit se změnám v místním, národním a mezinárodním prostředí“.

Naše hodnoty: závazek v kořeni každé akce

V Montpellier Business School vedou tři hlavní rodiny institucionálních hodnot každý aspekt fungování a výuky školy a každý den se projevují ve všech jejích činnostech a závazcích:

Etika: schopnost zapojit se do kritického uvažování o pravidlech lidského chování, ať jsou jakákoli; to znamená neustálé zpochybňování obecných akcí prostřednictvím jediného činu, aby bylo možné definovat „správnou věc“ na základě hodnot čestnosti, poctivosti a bezúhonnosti.

Otevřenost a rozmanitost: schopnost vypořádat se s rozmanitostí ve všech jejích formách, ať už dobrovolně nebo nedobrovolně, bez demagogického záměru, s inteligencí pozitivní otevřenosti.

Globální odpovědnost a výkon: neustálé hledání ekonomické, sociální a environmentální efektivity svých činností, ostré povědomí o jejich dopadech na všechny zúčastněné strany a ochota je transparentním způsobem ohlásit.

Implementace těchto hodnot je uznávána přísnými značkami:

  • EESPIG
  • Rozmanitost
  • Profesionální rovnost
  • Organizace spojených národů kompaktní
  • Globální kompaktní

Naše vzdělání

Inovace v jádru programů

Montpellier Business School založila svůj výzkum a výuku na inovacích v oblasti řízení a podnikání a na sociální odpovědnosti podniků.

Výzkumné práce na fakultě Montpellier Business School , která je složena z mnoha stálých učitelů-výzkumných pracovníků, pomáhá zajistit, aby výuka zůstala aktuální v obzvláště neustále se měnící oblasti manažerské vědy.

Cílem inovativních metod výuky je dále rozvíjet smysl pro zodpovědnost a kritické myšlení, které podporuje inovace studentů a podnikatelského ducha.

Montpellier Business School se také zavázala k udržitelnému partnerství v oblasti výzkumu a vzdělávání.

Na univerzitě v Montpellierově kampusu

  • Člen COMUE LR-U, Montpellier Business School je členem řídící laboratoře «Montpellier Recherche en Management», která sdružuje více než 200 výzkumných pracovníků a hraje hlavní roli na národní úrovni v oblasti výzkumu vědy o výzkumu.
  • Montpellier Business School , společně se SupAgro a University of Montpellier, je také klíčovým členem Labex Entreprendre, jediné „Laboratoře excelence“ věnované podnikání ve Francii.

Ale také na národní a mezinárodní úrovni

  • Existující spolupráce s více než 50 univerzitami a obchodními školami ve Francii.
  • Aktivní spolupráce s více než 25 zeměmi (hlavně v Evropě, ale také ve Spojených státech, Kanadě a Číně).

Místa

Montpellier

Adresa, 1. řádek
2300, avenue des Moulins
34185 Montpellier, Occitanie, Francie

Akreditace