Přečtěte si oficiální popis

Mode Estah je škola pro pokročilá studia v oblasti módy a luxusu. soukromá škola v lidském měřítku, to je místo, kde si myslíme, a nebo příčné dovednosti vás plně vtáhne do pole.

Díky sdílené přesvědčení s profesionály, že know-how je hlavním přínosem, ModeEstah nabízí studentům širokou škálu školení, které řídit denní módy a luxusu sektor.

Škola vytváří svou pedagogiku s podniky podporovat rychle se měnící trh práce a profese, které jsou neustále se vyvíjející obohatit náš průmysl, design a inovace, vytvářet a dovednosti, image a komunikace, akcí a marketing, management a podnikání.

V soukromém vlastnictví, Mode Estah nabízí tři kurzy po zásobníku a zůstává nesporným vůdcem studií střídavě:

  • Curriculum designér niv.II (hlava certifikované státem)
  • Curriculum Modéliste Creator niv.II (hlava certifikované státem)
  • Fashion Vedení Curriculum design a luxusní niv.I (hlava certifikované státem)

Mode Estah přináší CNCP diplomů Level I a Level II pro tvorbu a inovaci, a pro řízení oděvního návrhářství a luxus.

Tento rok Mode Estah slaví 27 let. 27 let, módní společnosti a dát jim orientaton Mode Estah upravuje své programy, metody, organizace školy všemi vývoj módního průmyslu.

Programy se vyučují na:
Francouzština

Tato škola dále nabízí:

Manažerské kurzy

Mode Estah

Naší vůlí je vycvičit novou generaci vůdců ve světě módy, designu a luxusu. Komplexní kurzy poskytují vysoce kvalifikační školení a nabízejí specifickou přípravu na nejat ... [+]

Naší vůlí je vycvičit novou generaci vůdců ve světě módy, designu a luxusu. Komplexní kurzy poskytují vysoce kvalifikační školení a nabízejí specifickou přípravu na nejatraktivnější manažerské pozice ...

Módní průmysl čelí trojitému fenoménu internacionalizace, diverzifikace a demokratizace. V souvislosti s těmito mutacemi se musí společnosti přizpůsobit a tudíž usilovat o vysoce kvalifikované manažery, které pravděpodobně splní potřeby vysoce globálního trhu s významným mezinárodním otevřením.

Prostřednictvím tohoto kurzu budete asimilovat různé nástroje, jako jsou "produktové techniky" a "firemní strategie", specifické pro trhy luxusu, ready-to-wear a maloobchod. Abyste se stali budoucím manažerem značky, zjistíte, jak identifikovat cíl, definovat produkt, vypracovat strategii implementace produktů na trhu a implementovat potřebné nástroje od analýzy studie trhu až po odpovídající komunikační nástroje. Skutečná odborná znalost vám umožní zkontrolovat, zda výsledky odpovídají počátečnímu projektu ...... [-]

Francie Paris
Září 2019
Francouzština
Denní studium
3 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině

Défilé Promo 2015