LéCOLE - The Event Thinking School

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

LéCOLE událost myslící škola, l'école d'excellence de l'événement

Škola ve službách svého sektoru

Síla této školy spočívá v její struktuře a řízení: Dvě hlavní odvětvové asociace, UNIMEV a LÉVÉNEMENT, budou největšími akcionáři vedle zakladatelů l'Institut de l'Événement. Tam je také mnoho událostí hráčů zapojených do prostředků školy a řízení.

Toto zastoupení zajišťuje, že vzdělávací obsah a dovednosti budou dodávány v dokonalém souladu s potřebami vyjádřenými v tomto odvětví. Zaměstnatelnost absolventů bude optimalizována úzkou a neustálou výměnou mezi pedagogickými pracovníky a hráči na trhu s akcími.

Není to jen škola, která poskytuje školení pro událostní průmysl, ale školu, která je speciálně navržena pro budoucí role v oboru událostí.

Investovali do LéCOLE

Studenti budou hosteni:

Prioritní aplikace pro trvalé role od odchozích studentů z lékole:

A'Tipic - Organizace akčních služeb - ADR Production - Algorythme - À Nous La Lune - Událost Arcance - Arep - Arthémuse - Auditoire - Biarritz Tourisme - Chaïkana - Crealians - Double 2 - Evropská kardiologická společnost - Événements D'elles - Exponantes - FC2 Akce - Foire Exposition De Clermont Cournon - Giglam - Akce GL - Grand Nancy Congrès Et Événements - Groupe FG Design - Zelená Événements - Groupe Ideactif - Groupe Novelty - Groupe S'Cape - Hopscotch Groupe - Jet Stim - JMT Francie - La 4D - Lévénement - Lever De Rideau - Magic Garden - Manifestory - Mondial Události - Monsieur Loyal - Mothership - Orléans Val De Loire Événements - Reims Événements - Rouen Expo Événements - Sagarmatha - Sociální dynamita - Sommet De L'élevage - Systémová událost - Unimev - Viparis



Chcete-li se připojit k LéCOLE, je třeba se připojit k oboru událostí

Kromě vytváření odborníků ve formátech událostí (interní konvence, semináře, výstavy, uvádění produktů na trh, konference, sportovní akce, kulturní akce, výstavní akce, veřejné akce atd.) LéCOLE také školí žáky, aby přemýšleli s myšlenkou plánovače událostí.

Správce událostí musí ovládat "mechaniku" události a musí být schopen "vytvořit událost" pro jakýkoli typ služby / produktu / značky / průmyslu / komunity napříč všemi typy formátů a médií. Musí také zvládnout různé fáze plánování, koordinace a monitorování projektu napříč všemi typy formátů a médií, které mají být zavedeny.

Thinking o událostech se zabývá všemi problémy marketingu, komunikace, podnikání nebo inovací.

Thinking o událostech je založen na zvědavosti, odvaze, očekávání, empatii, smyslu, podnikání a vynalézavosti studentů mimo jejich vzdělání.

Místa

Paříž

Adresa, 1. řádek
6, rue de Lisbonne
75008 Paříž, Île-de-France, Francie