Přečtěte si oficiální popis

Dějiny

Založený Cartier v roce 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe poskytuje pouze výcvik ve světě žádané a podporovaný odborníky z oboru.

Od svého vzniku se setkal s neústupným úspěchem.

Pořadí číslo jedna pro vzdělávání studentů, kteří se zajímají o práci v oblasti luxusu, je specializovaným MBA odkazem ve francouzském a mezinárodním sektoru.

Sup Deluxe je Cartier Chair za posledních 30 let a každoročně vítá sto studentů z celého světa.

Redakční

Dnes je v každé profesi přítomen luxus. Obrovský potenciál tohoto odvětví v globální ekonomice je odrazem probíhající soutěže (v současnosti a v budoucnu) mezi značkami a skupinami.

Aby mladí manažeři uspěli v tomto oboru, musí získat úplné znalosti o svých kódech a technikách, zvládnout příslušné marketingové dovednosti a jejich specifickou aplikaci pro mezinárodní distribuci luxusních produktů.

Musí také vytvořit dobře uzavřenou síť kontaktů, která je nezbytná pro otevření dveří hlavních luxusních domů.

Nakonec si musí uvědomit, že luxus je vesmír v neustálém kreativním napětí. Potřebují se naučit živit tuto tvořivost při respektování tradice.

Institut Supérieur de Marketing du Luxe nabízí studentům a pracujícím profesionálům příležitost získat MBA specializovanou na Marketing luxusních značek a mezinárodní management. Toto školení je životně důležité pro získání znalostí o luxusních společnostech a otevření jejich dveří.

Sup Deluxe poskytuje klíče luxusnímu vesmíru prostřednictvím řady jedinečných příležitostí:

  • Exkluzivní program neustále v kontaktu s potřebami odvětví.
  • Jedinečná metoda výuky poskytovaná značkovými profesionály a domy.
  • Týdenní kontakt s rozhodovateli v luxusním světě.
  • Sponzorování každého studenta odborníkem z tohoto sektoru.
  • Návštěvy firem, odborných veletrhů, tvůrčích dílčích, výrobních center, logistických center atd.
  • Semináře ve Francii a v zahraničí.
  • Rozhovory s náborovými agenturami a řediteli lidských zdrojů.
  • Příležitosti pro setkání s tiskem a jinými médii.
  • Pravidelný přístup do sítě 1500 absolventů, kteří mají vysokou úroveň práce v luxusních společnostech.

Mise

Společnost Sup de Luxe určila tyto hlavní cíle:

  • Vybudovat chov mladých manažerů pro řadu profesí v tomto odvětví v úzké spolupráci se značkami,
  • Obhajovat hodnoty luxusu při animaci a obohacování observatoře a centra pro výzkum a studium luxusních referencí v celosvětovém měřítku,
  • Podporujte širokou obecnou kulturu tohoto odvětví prostřednictvím častého vydávání knih.
Programy se vyučují na:
  • Francouzština

Graduation MBA GLOBAL 2018