Nejlepší univerzity, vysoké školy a obchodní školy v

Na této stránce si můžete vyhledat škol univerzit, obchodních škol v . Budete snadno najít všechny informace o top zařadil univerzitách v . Klikněte na "Přečtěte si více " pro podrobný popis univerzity a přehled studijních programů nabízených.

Hledat na vysokých školách v a prohlížet prostřednictvím svých programů najít ty, které vám nejlépe vyhovují. Získejte všechny informace o různých možnostech studia v a porovnat školného a délku studia. Můžete ušetřit čas a obraťte se na vysokých školách v přímo: vyplnit "Žádost o bezplatné informace o " formulář, který bude vás v kontaktu s přijímací kanceláři.

Zahajte vyhledávání pro budoucí vzdělávání hned!

3 Výsledky v Botswana

Stafford Global

Magistr Spojené arabské emiráty United Arab Emirates Online Saúdská Arábie Saudi Arabia Online Katar Qatar Online Bahrajn Bahrain Online Egypt Egypt Online Irák Iraq Online Jordánsko Jordan Online Kuvajt Kuwait Online Omán Oman Online Libanon Lebanon Online Spojené státy americké USA Online Kanada Canada Online Ghana Ghana Online Keňa Kenya Online Uganda Uganda Online Botswana Botswana Online Jihoafrická republika South Africa Online Mauricius Mauritius Online Tanzanie Tanzania Online Rwanda Rwanda Online Bulharsko Bulgaria Online Rumunsko Romania Online Srbsko Serbia Online Řecko Greece Online Turecko Turkey Online Chorvatsko Dubrovnik September 2018 + 48 více

O STAFORDU Poskytování programů distančního vzdělávání po více než dvě desetiletí Stafford poskytuje kvalitní vzdělávání více než 20 let. Firma slouží Blízkému východu a expanduje na celém světě. Ve společnosti Stafford nabízíme kurzy v různých oborech včetně výkonných MBA, doktorátů a diplomů. Naše instituce byla vždy vedena a řízena akademickými pracovníky. Jsme hrdí na to, že pracujeme pouze s nejvyššími univerzitami ve Velké Británii a vysvětlujeme nadprůměrnou spokoje… [+] nost a míru dokončení, kterou studenti získají na kurzech, které podporujeme. Naše vize Naší vizí je stavět na našich odborných znalostech, abychom rozšířili náš dosah na celosvětové úrovni. Naše poslání Naším posláním je poskytovat studentům celoživotního vzdělávání kvalitní vysokoškolské kurzy za přijatelné poplatky a zajistit, aby zapsaní studenti získali vynikající akademickou podporu pro úspěšné dokončení programů. Hodnota služby, kterou poskytujeme, umožnila tisícům absolventů posílit své kariérní vyhlídky a získat propagace. [-]


Botho University

Botswana Gaborone Lesotho Lesotho Online Botswana Online

Botho University byla založena v roce 1997 a rychle se rozvinula v průběhu let, aby se stala předním multidisciplinární vysoce kvalitní poskytovatel terciární vzdělávání. Botho University byl jeden z prvních místních institucí terciárního vzdělávání v Botswaně, které mají být akreditovány Rada pro rozvoj lidských zdrojů (HRDC). Všechny programy jsou schváleny Botswany úřad kvalifikací (BQA) a Rady o vysokém školství (CHE) v Lesothu. Botho University v současné době nabíz… [+] í programy prostřednictvím čtyř fakult totiž Fakulta podnikatelská a účetnictví, Fakulta výpočetní techniky, Fakulty strojní a aplikovaných věd a Fakulta pedagogická a distančního vzdělávání. Všechny naše programy byly vyvinuty se vstupy z průmyslu tak naši absolventi jsou připraveni šlápnout. V současné době nabízíme kvalifikace od úrovně certifikátu na magisterské úrovni s plány na místě pro doktorské programy, které mají být válí velmi brzy. S více než 6000 studentů a téměř 500 zaměstnanců a roste, Botho univerzita je dynamická a vzrušující místo. Botho University rovněž nabízí pestrou škálu programů pro odborníky a organizacemi v provozu. V rámci pedagogické fakulty a distančního vzdělávání, existuje více než 200 krátkodobé programy odborného rozvoje, které lze přizpůsobit tak, aby splňovaly požadavky klienta. Botho University také forayed do programů dálkového učení, s naší první várky studentů dálkového studia začínají tříd v únoru 2015. V současné době se nachází ve čtyřech různých areálech nacházejících se v Botswaně - Gaborone, Francistown a Maun - a Lesotha - Maseru. Strategické zaměření Botho University je zvýšit různorodost studentů tím, že přitahuje zahraniční studenty. Na rozdíl od Botswany a Lesotha, již máme celou řadu studentů z jiných zemí v regionu, jako je Jižní Africe, Namibii, Zimbabwe, Zambii, Demokratické republice Kongo a Etiopie mezi ostatními. Botho univerzita má také celou řadu mezinárodních partnerství s dobře známými mezinárodními institucemi, jako University of Venda v Jižní Africe, Teesside University ve Velké Británii, Ohio University, Black Hills State University a Wayne State University v USA, indické School of Mines a Manipal University v Indii. Studenti, kteří studují s Botho univerzity mají velkou příležitost využít těchto mezinárodních partnerství prostřednictvím našich výměnných programů studentů. Naši studenti zahájily průlomovou stáží projektů v Indii a cestoval do USA a Velké Británii získání mezinárodní expozice, přičemž se vše součástí naší nesmírné zaměřením na postgraduální zaměstnatelnosti. Botho University pevně věří v poskytuje svým studentům s vynikající prostředí pro vzdělávání. Máme neustále investovali do vynikající infrastruktura a nejnovější technologie řízené výukových zdrojů. Náš kampus v Gaborone je dobře známý pro bytí mezinárodních norem a mnoha národních i mezinárodních akcích byli drženi v našich prostorách vzhledem ke kvalitě těchto zařízení, včetně prestižních africké mládeže her v roce 2015. Náš nadcházející kampus v Francistown je již dělat titulky ze správných důvodů a plány jsou v pokročilé fázi vybudovat školní areál v Maun stejně. Akademický přísnost v kombinaci s vynikající kvalitou ve všech mimoškolních aktivit, zaručuje, že absolventi univerzity Botho mají silnou kombinaci dovedností. Jsme jedním z nejlepších zařadil sportovních institucí v Botswaně mít vyhrál všechny top uznání a mistrovství v zemi. To není překvapující vzhledem k tomu, že máme rozsáhlé sportovní zázemí pro basketbal, nohejbal, volejbal, fotbal a šachy. Botho University je řízen základním hodnotám excelence, vedení a inovace, a jeho cílem je, aby se stala centrem excelence v oblasti vyššího vzdělávání a hnací silou pozitivní společenské změny. Naše zaměření na kvalitu vyústila v Botho univerzitě stává jedinou univerzitou v Botswaně s BOS certifikace ISO 9001: 2008. S bezvadnou pověst pro kvalitu na trhu, absolventi Botho univerzity jsou průkopníkem v transformaci ekonomiky. Vize Botho univerzita chce být centrem excelence, inovace a vedení v vyššího vzdělávání a hnací silou pozitivního sociálních a ekonomických změn. Poslání Ovládání se silným finančním a životaschopný obchodní model, bude BU poskytovat kvalitní vzdělávací zkušenosti, neustále benchmarked na národní a mezinárodní akademické standardy produkovat dobře zaoblené, zaměstnatelnosti absolventů pro globální trh. [-]


AFDA

Jihoafrická republika Johannesburg Cape Town Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2019 + 2 více

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]