DigiPen Bilbao

Úvod

Přečtěte si oficiální popis

Vítejte na DigiPen Institute of Technology ! Jsme akademická komunita stavitelů a věřících se sdílenou vášní pro hry, umění a technologie. Již více než 30 let as třemi mezinárodními areály v USA, Singapuru a Španělsku připravujeme studenty jako vy na širokou škálu povolání - děláme takovou práci, která napadá mysl a vzrušuje představivost.

Naše vzdělávací filozofie je jednoduchá, ale efektivní. Nejprve si vytvořte své znalosti a poté je aplikujte na projekty a úkoly v reálném světě, kde se rozhodnete, co vytvořit. V době, kdy budete absolvovat, budete mít hluboké porozumění zvolenému oboru a portfolio práce, díky kterému budete moci vyniknout mezi svými vrstevníky.

Kam odtud půjdeš? Absolventi DigiPen se ukázali být mezi nejvyhledávanějšími zaměstnanci v herním, simulačním a filmovém průmyslu i mimo něj. Kromě toho, že jim bylo připsáno více než 1 000 titulů komerčních her, i nadále posouvají hranice toho, čeho může technologie dosáhnout.

131850_Campusexterior.JPGDigiPen

Náš příběh

Společnost DigiPen byla založena společností Claude Comair v roce 1988 ve Vancouveru v Britské Kolumbii jako počítačová simulační a animační společnost. Se zvyšující se poptávkou po práci čelil pan Comair potížím při hledání kvalifikovaného personálu, který měl nejen základní znalosti o informatice, ale byl také obeznámen s nejnovější digitální technologií. Jako takový začal DigiPen nabízet specializovaný vzdělávací program v oblasti 3D počítačové animace. Brzy poté se společnost DigiPen spojila s Nintendo of America, aby vytvořila certifikační program v programování videoher.

Vzhledem k tomu, že se videohry vyvinuly z jednoduché 2D grafiky do sofistikovaných 3D světů, rostla potřeba kvalifikovaných zaměstnanců s pokročilým vzděláním v oblasti digitálního umění, designu a softwarového inženýrství. S ohledem na tuto rostoucí potřebu společnost DigiPen vymyslela a začala nabízet první bakalářský studijní program na světě ve vývoji videoher (bakalář přírodních věd v počítačové informatice v interaktivní interakci v reálném čase), který by studenty připravil na jedinečné výzvy při vytváření profesionálních 3D her a simulací software. V roce 1998 společnost DigiPen přemístila svůj kampus do Redmond ve Washingtonu a otevřela své dveře jako technologický institut DigiPen .

To, co začalo jako průkopnický přístup k simulaci a vzdělávání v oblasti vývoje her, se vyvinulo, aby zahrnovalo nové programy v oblasti digitálního umění a animace, počítačového inženýrství, designu her, designu hudby a zvuku a dalších specializací informatiky. Dnes, DigiPen nabízí devět bakalářských studijních programů a dva magisterské programy v areálu Redmond. DigiPen také nabízí studijní programy na dvou mezinárodních kampusech v Singapuru a Bilbau ve Španělsku a také prostřednictvím kooperativních vzdělávacích partnerství se školami v Jižní Koreji a Thajsku.

Máte vášeň a touhu stát se příštím úspěšným příběhem DigiPen ?

Globální dopad technologie DigiPen Institute of Technology

  • 1. škola na světě, která nabízí bakalářský titul ve vývoji videoher.
  • Zařadil na 4. nejvyšší školu designu her v roce 2019 podle Princetonovy recenze.
  • 550+ společností po celém světě najalo absolventy Digipen.
  • Za posledních 10 let se umístilo v top 5 nejlepších škol hry The Princeton Review za nejlepší herní design .
  • Hodnocení Business Insider se umístilo v Top 50 nejlepších počítačových věd a inženýrských škol .
  • Studentské hry DigiPen získaly 57 cen nezávislých her (více než kterákoli jiná škola).
  • Našim absolventům je připsáno 1 000 titulů komerčních her .

131846_merakiestudio2-21.jpgDigiPen

Najděte svou budoucnost v rozvíjejícím se průmyslu

Úspěch v odvětví videoher a animací vyžaduje inovaci, kreativitu a technickou dokonalost. Trh s vysoce kvalifikovanými pracovníky v těchto odvětvích je v celé Evropě velmi konkurenční a nutí mnoho společností, které nejsou schopny najít kvalifikované domácí zaměstnance, zaplatit vysoké náklady na přemístění zahraničních pracovníků z USA a Asie. Snažíme se řešit tento problém tím, že vzděláváme studenty v Evropě, aby se stali kvalifikovanými tvůrčími profesionály a byli připraveni vyhovět požadavkům rozšiřujícího se odvětví digitální interaktivní zábavy.

Stručná fakta *

  • Španělsko je čtvrtým největším spotřebitelem interaktivního softwaru a hardwaru v Evropě, který je sám třetím největším herním trhem na světě.
  • Pouze ve Španělsku existuje více než 480 aktivních studií pro vývoj her a dalších stovky po celé Evropě. Mnoho světově uznávaných vývojářů her, jako jsou Sony, Codemasters, Ubisoft, EA, Rockstar a Crytek, mají interní vývojová studia v Evropě.
  • Prognózy zaměstnanosti předpokládají do roku 2019 španělskému interaktivnímu zábavnímu průmyslu více než 10 000 nových pracovních míst.
  • V roce 2016 dosáhly tržby z videoher 1,16 miliardy EUR (prodáno 1 209 000 konzolí a 9 119 000 her).

* Zdroje: AEVI (Asociación Española de Videojuegos), DEV (Desarrollo Español de Videojuegos)

131848_merakiestudio2-17.jpgDigiPen

Beyond the College

Kromě toho, že se jedná o vysokou školu, je DigiPen globální technologickou institucí s více pobočkami.

ProjectFUN

Již více než 20 let poskytuje DigiPen's ProjectFUN vzrušující studijní příležitosti pro studenty od 15 let a více v řadě STEM a kreativních předmětů. Programy zahrnují Programování videoher 1 a 2, Umění a animace a Design postav.

Výzkum a vývoj DigiPen

Tým výzkumu a vývoje společnosti DigiPen, který zahrnuje absolventy a fakulty, partnery s globálními průmyslovými klienty - od leteckého světa až po profesionální automobilové závody - vyvíjí průlomovou technologii a inovativní softwarová řešení.

Herní studia DigiPen

Nejnovější snahou společnosti DigiPen je Singapurský kampus, který v roce 2015 spustil DigiPen Game Studios, vydavatelskou platformu pro nezávislé vývojáře her v jihovýchodní Asii.

Místa

Bilbao

Adresa, 1. řádek
Ribera de Zorrotzaurre, 2
Bilbao, Baskicko, Španělsko