Keystone logo

10 MA Programy v Žurnalistika a masová komunikace Komunikace Komunikační management 2024

Filtry

Filtry

  • MA
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Komunikace
  • Komunikační management
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (10)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

MA Programy v Žurnalistika a masová komunikace Komunikace Komunikační management

MA, nebo Master of Arts, titul je zpravidla udělována postgraduální studenty, kteří absolvovali jeden nebo dva roky práce se zaměřením na jednu nebo dvě oblasti specializace. Tyto tituly jsou často používány k získání přístupu k dalšímu vzdělání, nebo jako cestu vstupu do lukrativních pracovních pozic. Most magisterské programy lze zadat pouze ti, kteří splňují určité předpoklady.

Co je MA v řízení komunikace? Tyto programy se často zaměřují na poskytování studentům hands-on příležitostí k řešení problémů, jimž čelí lídry v současných komunikačních organizacích. Kurzy mohou zahrnovat objekty, jako jsou vztahy s veřejností; obchod, události nebo vedení týmu; marketingových principů; vztahů se zákazníky; a principy delegace a spolupráci. Studenti se učí spletité managementu se zaměřením na odvětví komunikací.

V průběhu tohoto programu, studenti budou těžit z přístupu k zkušených pedagogů a vedoucích v oboru.Komunikační průmysl potřebuje vůdce s kompletním pochopení principů řízení a vedení. Studenti v tomto programu, rozvíjet dovednosti a znalosti potřebné k vyplnění manažerských pozic.

Náklady spojené s účastí v tomto programu se může lišit hodně z jedné školy do druhé. Chcete-li získat konkrétní informace o školné, knihy poplatky, bydlení a související výdaje, ty, kteří se zajímají o programu, by měly kontaktovat školy individuálně.

Existuje mnoho pracovních příležitostí pro ty, kteří absolvovat studijní program v oblasti řízení komunikace. Pozice je možné nalézt u bank, firem, vlády, think tanky a PR agentur. Jak se svět obrací stále více směrem k digitální ústředny podnikání, bude pozice i nadále otevírat v e-commerce pole. Pracovní tituly patří Communication Manager, zprostředkovatele, non-zisk správce, náborář a konzultant, mezi ostatními.

Máte-li zájem o účast na tomto typu programu, vyhledejte váš program dole a kontakt přímo vstup kanceláři školy dle Vašeho výběru vyplněním v hlavní formě.