Keystone logo
York St John University MSc V Oboru Módní A Luxusní Marketing
York St John University

MSc V Oboru Módní A Luxusní Marketing

London, Spojené království

1 Years

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

GBP 9 300 / per year *

Na kampusu

* Domov a studenti EU ročně; Zahraniční studenti / studenti mimo EU: 12 750 GBP ročně

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

Buďte v čele módy a luxusního marketingu.

Přehled kurzu

Zkušenost je všechno. Luxusní marketing je o tom, jak značka lidi cítí. Je navržen tak, aby podporoval váš kariérní postup, stejně jako váš osobní a profesní rozvoj. Vychází z vašich dovedností zejména v oblasti módy a marketingu založeného na luxusu. Rozvíjíte kritické porozumění dimenzím, procesům, příležitostem a výzvám, kterým čelí organizace, které vytvářejí, navrhují, vyrábějí, distribuují, nabízejí a prodávají zboží a služby v konkurenčním, rychle se rozvíjejícím odvětví luxusu a módy.

Vstupní požadavky

  • Žadatelé budou mít v oboru příbuzného oboru minimálně 2: 2, avšak může být věnována pozornost žadatelům s 2: 2 ocenění v jakémkoli předmětu, pokud splní příslušné pracovní zkušenosti nebo dokáže prokázat silný pohled do oblasti studia.
  • Studenti, jejichž prvním jazykem není angličtina, budou vyžadováni k dosažení úrovně IELTS 6 nebo vyšší, která bude mít v libovolné oblasti méně než pásmo 6 nebo ekvivalent.

Obsah kurzu

Komunikace a připojení jsou zásadní pro úspěch každé luxusní značky. Spotřebitelské chování se stává stále složitější, jelikož lidé jsou náročnější a náročnější na své výrobky. Potřeby zákazníků se v posledních letech změnily, protože spotřebitelé rozvíjeli komplexnější povědomí o otázkách, jako je udržitelnost, pravost a transparentnost.

Tento MSc v luxusním a módním marketingu má moderní a špičkový přístup k luxusu a módní vzdělání. Řešením nových trendů v konzumerismu vyvine studenty, kteří mají organizační zaměření na dnešní spotřebitele, protože neustále přehodnocují své priority a zpochybňují to, co opravdu oceňují.

Pokryjete celou škálu marketingového mixu, dozvíte se o klíčových metodách, které značky používají k tomu, aby se vynikly na tomto exkluzivním trhu. Budete diskutovat o dopadu vizuálních sociálních sítí, odhalíte vyprávění příběhů o značkách a zjistíte dopad online platforem na diverzifikaci světa prodeje. Od zkušenostního marketingu až po digitální strategie, které dnes činí největší splash v reklamě, je tento kurz v popředí analýzy značek.

Vyzkoumejte osvědčené postupy v oblastech, jako je nová generace nápadů na podnikání, legální zakládání a ochranu, financování podniků a efektivní obchodní plánování.

Struktura kurzu

Učební plán poskytuje kariérní přehled o těchto průmyslových odvětvích a zajišťuje, že budete odjíždět s aktuálními znalostmi a příslušnými dovednostmi. Moderní a moderní moduly vám pomohou při přípravě vašich budoucích plánů kariéry. Integrovaný s filozofií programu je příležitost spojit a propojit teorii a praxi s příležitostmi se zapojit do umístění, obchodních stínování, poradenských projektů a živých podnikových výzkumných komisí.

Vylepšujete a rozvíjejte svou vlastní dovednost, která vám pomůže připravit se na práci v oblasti luxusu a módy, s potenciálem rozvíjet odborné znalosti a strategické dovednosti potřebné k vytváření a řízení udržitelné módy a luxusního podnikání. Pomůžeme vám zvýšit zaměstnatelnost prostřednictvím účasti na širokém spektru výukových a učebních zkušeností. Získáte příležitost získat zkušenosti z oboru a zapojit se do projektové práce prostřednictvím spolupráce se sítí průmyslových odborníků a odborníků ve vašem oboru. Bezpapírové pátky vám pomohou usnadnit čas pro získání zkušeností v oboru.

Budete se účastnit aktivních a podpůrných fór na základě praktických zkušeností z oblasti. Nabízíme vám podpůrnou platformu pro kritickou reflexi prostřednictvím aplikace akademických teorií na vaše skutečné pracovní situace. To se projeví prostřednictvím řady metod hodnocení, které se používají k odrazu organizačních činností.

Významným prvkem programu je každoroční exkurze, na které navštívíte mezinárodní módní města a zapojte se s vedoucími představiteli průmyslu, abyste prozkoumali procesy, které stojí za prezentací vlajkových obchodů, které nabízejí světový zážitek luxusu. Budete také slyšet od mezinárodních módních a luxusních značek, jak navrhují, vyvíjejí a uvádějí na trh zboží v souladu se stále se měnícími potřebami trhu.

Moduly

Všechny moduly jsou povinné:

Podnikání luxusního a módního marketingu, 15 kreditů

Schopnost rozpoznat a uspokojit potřeby zákazníků nikdy nebyla tak důležitá, s nedávným posunem v konzumu směrem k promyšlenějším a uváženějším nákupům. Dozvíte se o teorii a operacích souvisejících s marketingem v luxusním a módním průmyslu a získáte představu o tom, jak mohou organizace identifikovat a řešit potřeby interních a externích zúčastněných stran.

Seznámíte se s konkrétními marketingovými koncepty, jako je marketingový mix, Porterova metodologie „pěti sil“, mix marketingové komunikace a proces vývoje produktu. Zvážíte širší pochopení definice marketingu, role marketingu, jeho funkcí a různých konceptů, které mohou marketingovému praktikovi pomoci. Poté se zaměříte na aplikaci a přizpůsobení marketingové teorie světu luxusu a módy.

Teorie a praxe zážitkového luxusu, 15 kreditů

Prozkoumáte kontext současných teorií, praktik, trendů a pracovních modelů, které se vyvinuly v sektoru luxusního spotřebního zboží a služeb, se zaměřením na rozvíjející se odvětví luxusního cestování, motoristického sportu, pohostinnosti a činností.

Tím, že objevíme, jak luxusní módní domy mohou vytvářet smysluplné zážitky a zážitkové luxusní okamžiky se spotřebiteli, vám tento modul umožní pochopit, kriticky zhodnotit a aplikovat koncepční rámce a teorii v oblasti globálních luxusních služeb a ocenit rafinovanější oblasti luxusních služeb. Budete rozvíjet své porozumění organizační kultuře luxusních služeb a pohostinnosti.

Přednášky se budou zabývat tématy včetně kontextu odvětví luxusního spotřebního zboží, charakteristik služeb a produktů luxusní značky, politické ekonomiky luxusních značek, úlohy spotřebitelů v tomto odvětví a hlavních trendů v těchto odvětvích. Naučíte se, jak vytvořit autentické a smysluplné vztahy se spotřebiteli luxusních produktů a jak tyto vztahy rozvíjet a zároveň vytvářet prvotřídní luxusní zážitky.

Globální trendy a vývoj v přepychu, 15 kreditů

Tempo změn v luxusním sektoru je rychlé. Nejúspěšnější luxusní společnosti jsou pravidelně vyzývány a musí přehodnotit své strategické směřování, aby zůstaly relevantní pro spotřebitele.

Aby byly luxusní podniky konkurenceschopné, musí pochopit hlavní problémy, které mění toto odvětví. V rámci tohoto modulu prozkoumáte trendy a vývoj, které přetváří luxusní trh, a vyhodnotíte marketingové metodiky, které by se měly luxusní podniky vyvíjet v reakci na změny spotřebitelů. Na základě nejnovějších poznatků z odvětví a údajů o trhu spojíme učení případové studie s živou prací na projektu a hostíme přednášející z celého odvětví luxusního průmyslu.

Zaměříte se na analýzu makro-environmentálních tlaků na luxusní sektor a na to, jak se v poslední době vyvinuly. To zahrnuje soustředění se na měnící se radikální změny v očekáváních spotřebitelů a významné pokroky v digitálním světě, učení se, jak luxusní společnosti mohou nejlépe reagovat na krátkodobé trendy a dlouhodobé změny potřebné k přežití. Budou prozkoumány modely nového konzumerismu se zaměřením na to, jak luxusní organizace mohou reagovat na globální trendy v etických postupech, udržitelnosti, autentičnosti, obsahu vytvořeném spotřebiteli a sdílení ekonomiky.

Móda Nákup, Merchandising A Logistics, 15 kreditů

Umístěním produktu do centra módy a luxusního marketingového procesu tento modul nastíní, jak je marketingový úspěch určován vhodností, silou a výrazností produktů a služeb vyvinutých nebo získaných módními a luxusními podniky.

Na základě znalostí a poznatků vyvinutých jinými moduly v programu, které zkoumají koncepty, jako jsou spotřebitelské a tržní trendy a zásady účinného řízení značky, se tento modul zaměří na klíčové dovednosti v oblasti analýzy údajů, kontroly finanční výkonnosti a plánování projektů. Na základě poznatků a odborných znalostí předních online trendových agentur, jako jsou WGSN a InStyle, spolu s odbornými znalostmi a zkušenostmi nákupců módy a luxusu představujících rozmanitou škálu podniků vytvoříte síť kontaktů a ocenění spolehlivých digitálních zdrojů. .

Důvodem modulu je vystavit vás co nejživotnějším způsobem složitosti, výzvám a požadavkům spojeným s vývojem efektivního nákupního plánu a provozního rozpočtu. Nejdůležitější je, že tento modul vám poskytuje příležitost k výslechu etických otázek a problémů udržitelnosti spojených s procesem zadávání zakázek ve všech oblastech dodavatelského řetězce módy a luxusu. Od analýzy špičkového výzkumu týkajícího se pokroku v oblasti ekologického a planetárního nákupu, bude modul také poskytovat zvláštní zaměření na výhody a výzvy spojené s zaujetím etické nákupní pozice.

Zkušenosti z oboru, 15 kreditů

Tento modul je nezbytnou a rozlišující součástí přípravy na vaše úspěšné zaměstnání v průmyslu nebo řízení vlastního podnikání. Jako budoucí průmyslový specialista nebo vlastník firmy je zásadní, abyste zažili dynamiku průmyslu v prostředí, ve kterém můžete empiricky aplikovat teoretické znalosti. Pochopení významu budování vztahů a propojení s průmyslem bude pro váš úspěch na pracovišti rozhodující.

Cílem modulu je poskytnout vám příležitosti:

  • Ukažte své dovednosti v oblasti plánování, výzkumu a řízení času
  • Rozvíjet vhodné klíčové dovednosti potřebné pro efektivní účast v profesionálním prostředí, včetně personální organizace, komunikace a stanovování cílů
  • Zamyslete se nad teoretickými znalostmi a porozuměním a aplikujte je v praxi
  • Kriticky posoudit profesionální organizační prostředí, shrnout osvědčené postupy a příležitosti ke zlepšení
  • Rozvíjejte řadu relevantních dovedností pro vlastní prezentaci, které podpoří vaše profesní ambice
  • Kompletní oborový průmyslový projekt

Luxusní značka strategie, 15 kreditů

Využijte strategický pohled na dynamické vlastnosti a příležitosti v globálním průmyslu luxusního zboží a služeb, jedné z nejrychleji rostoucích oblastí v současnosti. Tento modul, postavený na principu výroby a vývoje luxusní značky, vám poskytne detailní pohled na luxus, branding a správu v celém řetězci hodnot.

Témata zahrnují přehled některých hlavních úspěchů a selhání vývoje značky v luxusním světě, umístění luxusní značky, stanovení cen, právní otázky, návrh a implementaci strategií luxusní značky, kreativitu v řízení luxusní značky a vytváření udržitelných, etických a autentických značek. Analýzou současných módních společností se seznámíte s nejnovějšími teoriemi a profesionálně orientovanými implikacemi v oblasti řízení luxusní značky. Po úspěšném absolvování kurzu získáte znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšný vývoj, implementaci a správu luxusních marketingových kampaní značky.

Globální módní značky a komunikace Omnichannel, 15 kreditů

Marketingová komunikace zahrnuje metody, procesy, významy, vnímání a akce spojené se způsobem, jakým jsou produkty, služby a značky prezentovány, které jsou publikem posuzovány. Globální trh se skládá z komplexního souboru konkurentů bojujících o zákazníky v rychle se měnícím prostředí, přičemž se denně objevují nové společnosti. Malé podniky, internetové operace a globální konglomeráty jsou součástí celosvětového luxusního a módního marketingového prostředí.

Těmto společnostem je k dispozici neustále se rozšiřující řada mediálních a vizuálních komunikačních platforem, aby mohly prodávat své výrobky. Proto se reklamní a marketingové metody neustále zvyšují a přizpůsobují, protože počet způsobů, jak neustále oslovovat potenciální zákazníky a rozšiřovat alternativní metody.

S ohledem na tyto sofistikované a nepřehledné tržní podmínky musí manažeři módního a luxusního marketingu budoucnosti komunikovat autentické a přesvědčivé značky prostřednictvím omnichannelského přístupu. V rámci tohoto modulu prozkoumáte a prozkoumáte tyto výzvy a prozkoumáte důsledky účinné marketingové komunikace v mezinárodním měřítku a na všech platformách. Modul vám poskytuje kritické znalosti o relevantních teoriích a modelech marketingové komunikace a průmyslových příkladech od předních značek a začínajících společností ve světě luxusu a módy.

Historie módy a současná kultura, 15 kreditů

V rámci tohoto modulu se seznámíte s historií módy, se zaměřením na analýzu oděvů, doplňků a jejich reakcí na kulturní změny v průběhu času. Budete spolupracovat i jednotlivě na analýze minulých i současných konceptů globální módy, provedení analýzy stylů a děl hlavních módních domů a nových návrhářů.

Tento modul se zaměřuje na interpretaci znaků v dnešní módní kultuře a důsledky stylingu v módě. Představuje rozmanité vztahy mezi módním průmyslem, dalšími oblastmi kreativity a populární kultury. Proto bude kriticky analyzována vazba mezi kulturou a módou se zaměřením na význam klíčových designérů a roli maloobchodníků při uspokojování požadavků spotřebitelů.

V vzrušující centrální případové studii prozkoumáte samotný Londýn, objevíte mnoho ikonických značek dědictví přítomných v Londýně a zvažujete jejich vývoj v průběhu času. Kromě přednášek a seminářů navštívíte současné maloobchodníky, výstavy a galerie, včetně Victoria & Albert Museum a Londýnského muzea.

Módní a luxusní projekt Capstone, 60 kreditů

Projekt Capstone je mnohostranný modul, který vám umožní absolvovat řadu různých tras až po dokončení kurzu. Cílem tohoto modulu je povzbudit vás, abyste vybrali trasu, kde můžete prokázat porozumění a znalosti získané z kurzu, a ukázat, jak to lze aplikovat praktickým nebo teoretickým způsobem v konkrétním prostředí nebo kontextu.

Existují čtyři možné trasy:

  • Disertační práce
  • Projekt obchodního poradenství - který bude zahrnovat pokus o vyřešení obchodního problému ve vaší organizaci
  • Nový obchodní projekt - navrhnete počáteční podnik a poskytnete všechny podpůrné materiály a zdůvodnění potřebné k prokázání, že myšlenka má skutečný potenciál a zásluhy
  • Připojte se k podnikání - připojíte se k organizaci, se kterou neznáte, a budete jednat jako konzultant prozkoumáním nové možnosti trhu nebo prozkoumáním obchodního problému

Učení a učení

Uvědomujeme si, že možná budete mít spoustu praktických znalostí a zkušeností, které vám tento kurz přinese. Podporujeme to v rámci programu a chceme, aby si studenti aktivně navzájem sdíleli své myšlenky a zkušenosti. Nebojte se, pokud jste se nějakou dobu nezabývali formálním vzděláváním - nabídneme vám podporu studijních dovedností, konvencí akademické analýzy a psaní v celém programu.

Filozofie programu je založena na sdružování relevantních akademických teorií a praktických zkušeností, abyste mohli učinit hlubší porozumění a rozvíjet se jako jednotlivce a jako vůdce. Podporujeme vás, abyste se účastnili, jelikož zdroje pro učení výslovně zahrnují znalosti, zkušenosti a dovednosti všech členů kurzu a zaměstnanců.

Začneme intenzivním čtyřtýdenním modulem, po kterém následují tři osmitýdenní moduly každý semestr. V druhém semestru budete mít příležitost získat zkušenosti z oboru. Všechny moduly jsou dodávány s využitím řady strategií výuky, učení a hodnocení. Mezi ně patří přednášky, semináře, program hostujících řečníků, konzultace, workshopy, využití materiálů online a učební aktivity ve stylu Global Café. Aktivity v třídách, on-line diskuse a cvičení pro řešení problémů vám umožní získat zpětnou vazbu o vašich znalostech a porozumění před jakýmkoli formálním souhrnným hodnocením.

Hodnocení a zpětná vazba

Budete posuzováni prostřednictvím programu práce, který provedete při studiu každého modulu. To zahrnuje prezentace, kritické eseje, portfolia, reflexní časopisy a případové studie. Poskytneme vám příležitosti k formální odezvě hodnocení, abyste informovali o své práci před podáním od každého modulu lektora. Dostanete podrobnou zpětnou vazbu ohledně hodnocení, která vám pomůže při vývoji a neustálém zlepšování vašeho výkonu v průběhu programu. Poradenství bude poskytováno v souvislosti s vývojem, dalšími oblastmi výzkumu a pokyny, jak zvýšit znalosti předmětu.

Výzkumné příležitosti

Budeme využívat naši rozsáhlou síť průmyslových vztahů a partnerství v Londýně a dalších zemích, abychom vám poskytli příležitosti k tomu, abyste se zapojili do pracovních stáží, obchodních konzultací nebo podnikového výzkumu.

*Předmět k dosažení.

Poplatky a financování

Postgraduální školné 2019-20

Postgraduální studium je velká investice a je prokázáno, že zvyšuje hodnotu vašeho vzdělávání *, což znamená, že se budete učit více, vydělávat více a dosáhnout více. Existuje řada způsobů, jak získat pomoc při financování postgraduálního studia, od stipendií a půjček až po granty na výzkum.

* Tito absolventi postgraduálního titulu získají v průměru o 6 000 GBP ročně více než ti, kteří mají pouze vysokoškolskou kvalifikaci. - na základě údajů z let 2015–16 o cílech absolventů vysokých škol (DHLE).

Školné York St John University školné v letech 2019-20 do postgraduálního studia MA / MSc je:

  • 9 300 GBP ročně pro studenty UK / EU, Jersey, Guernsey a Isle of Man.
  • 12 750 GBP ročně pro mezinárodní studenty ze zemí mimo EU.

O Škole

Otázky

Podobné kurzy