Marketingová komunikace MA/MSc
University of Westminster
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 19 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* mezinárodní - Spojené království/EU: 16 000 GBP (za akademický rok)
Úvod
Shrnutí kurzu
Marketingová komunikace zahrnuje výběr a aplikaci hlavních komunikačních nástrojů, které má organizace k dispozici při plnění svých marketingových cílů. Tuto práci často provádějí specializované agentury a zahrnuje jak strategické myšlení, tak vývoj kreativních řešení. Vyžaduje kombinaci znalostí založených na výzkumu s praxí dovedností na vysoké úrovni, často extrémně kreativních. Kurz zahrnuje studium nástrojů, které jsou základem rozvoje strategie marcomms a mediálních platforem pro realizaci kampaně marcomms.
V rámci kurzu budete mít možnost studovat digitální marketing, který tvoří osnovu profesního diplomu v digitálním marketingu. To vás připraví na absolvování diplomových zkoušek po ukončení magisterského studia, pokud si to budete přát.
Kurz pokrývá hlavní techniky marketingové komunikace. Poskytuje vám dostatečný základ v marketingu, který vám umožní snadno pracovat s lidmi zapojenými do procesu marketingového řízení. Konečným cílem kurzu je zlepšit individuální vyhlídky na kariérní postup prostřednictvím znalostí o tom, jak aplikovat akademické učení na nejlepší praxi marketingové komunikace.
Kariérní možnosti
Jako absolvent budete připraveni na marketingové, reklamní a PR role po celém světě a napříč mnoha různými sektory ve specializovaných komunikačních agenturách, soukromých společnostech, neziskovkách, sociálních podnicích a vládních organizacích. Můžete dokonce následovat poradenskou cestu s cílem stát se svým vlastním šéfem.
Náš důraz na dovednosti, schopnosti a vlastnosti – s řadou příležitostí, jak tyto schopnosti aplikovat na projekty skutečného podnikání – vyučován v srdci Londýna, v blízkosti mnoha národních, mezinárodních a globálních zaměstnavatelů ve městě – nám poskytne přímou pracovní zkušenost. zlepšit svůj životopis a vyprávění při ucházení se o nové pozice. Tyto aplikované projekty nejen rozšíří vaše profesní sítě, ale přímo zvýší vyhlídky na brzkou zaměstnatelnost po ukončení studia.
S rostoucí globální sítí 3 000 zaměstnavatelů je tu naše služba pro kariéru a zaměstnatelnost, aby vás podpořila při dosahování vašeho plného potenciálu.
- Rozšiřte svou síť
Budujte spojení s kolegy a budoucími obchodními lídry. - Nastartujte svou kariéru
Naučte se používat sociální média při hledání práce nebo LinkedIn k nastartování své kariéry. - Rozvíjejte své CQ
Rozvíjejte svou kulturní inteligenci – neboli „CQ“ – studiem se studenty a zaměstnanci zastupujícími více než 100 národností.
Odkazy na průmysl
Tento kurz byl navržen s přispěním řady profesionálů z oboru, kteří pracují v oblasti poradenství v oblasti značky a marketingu, digitální a datové komunikace a kreativních a sociálních médií. Máme vynikající vztahy s příslušnými profesními orgány, včetně Institutu dat a marketingu (IDM), který existuje na podporu, povzbuzování a zlepšování marketingové výkonnosti pomocí rozvojových programů, které pomáhají studentům být nejlepšími; Chartered Institute of Public Relations (CIPR), jediný královský autorizovaný orgán pro PR profesionály na světě; a Institute of Practitioners in Advertising (IPA), zapsaný Royal Charter a obchodním orgánem a profesním institutem pro agentury v odvětví reklamy, médií a marketingové komunikace Spojeného království.
Zaměstnanci, kteří v současné době vyučují tento kurz, mají rozsáhlé odborné zkušenosti a mnozí nadále nabízejí nepřetržité poradenské služby. Mezi jejich role patřila práce s J Walterem Thompsonem v Bangkoku, v řízení výzkumu pro Mars, v marketingové komunikaci a kreativním řízení pro národní charitativní organizaci, velkou univerzitu a řetězec supermarketů, jako plánovací ředitel pro Bates Communications, jako výkonný ředitel marketingu. komunikační agentura a manažer komunikace pro Shell a Unilever.
Pracovní role
Absolventi tohoto kurzu mohou pokračovat v rolích, jako jsou:
- Vedoucí účtu
- Tvůrce/manažer značky
- Výkonný pracovník optimalizace kampaní/manažer kampaně
- Manažer klientského poradenství
- Manažer obsahu
- Stratég zákaznické zkušenosti
- Vedoucí digitálního marketingu/vedoucí digitálního oddělení
- Zakladatel a CEO
- Marketingový koordinátor/manažerka
- Nákupce médií
- PR referent/manažer
- Manažer prodeje a marketingu
- Správce sociálních sítí
Vystudovaní zaměstnavatelé
Absolventi tohoto kurzu našli uplatnění v organizacích, jako jsou:
- Adidas
- Aira
- AKQA
- CSM Sport a zábava
- Diageo
- Média DWA
- IMG Media
- M&C Saatchi
- McCann
- McLaren Automotive
- MediaCom
- Tisková asociace
- Propaganda
- Kvantová
- Rufus Leonard
- Nebe
- 7 hvězd
- Kmenové DDB
- Wavemaker
Westminsterská cena za zaměstnatelnost
Zaměstnavatelé si váží absolventů, kteří investovali do svého osobního a profesního rozvoje – a naše Westminsterská cena za zaměstnatelnost vám dává příležitost tyto aktivity a úspěchy formálně zdokumentovat a prokázat.
Cena je flexibilní a může být dokončena ve vašem vlastním čase a zahrnuje soubor základních a volitelných mimoškolních aktivit.
Činnosti mohou zahrnovat získávání zkušeností prostřednictvím práce na částečný úvazek nebo stáže, přihlášení se do univerzitního programu – jako je mentoring nebo výuka ve škole – nebo absolvování online cvičení.
Přijímací řízení
Osnovy
Cílem kurzu je zlepšit vaše kariérní vyhlídky prostřednictvím znalostí a porozumění osvědčeným postupům v oboru, vyvážené akademickou teorií. Osnovy jsou navrženy tak, aby vám umožnily porozumět kanálům a nástrojům marketingové komunikace, které jsou základem rozvoje integrované strategie marketingové komunikace, kterou dodáte k dokončení kurzu.
Zahrnuje jak vývoj komunikačního sdělení, tak možnosti médií a kanálů, které společně poskytují integrovanou marketingovou komunikační kampaň. To zahrnuje disciplíny brandingu, reklamy, public relations, propagačního marketingu a digitální marketingové komunikace (včetně přímého a interaktivního marketingu a sociálních médií) a je podpořeno hloubkovým porozuměním spotřebitelům získaným prostřednictvím výzkumu a průzkumu brandingu.
Všichni studenti budou zpočátku zapsáni na MA, aby vám dali čas ocenit odlišný důraz každého stupně a zamyslet se nad svými vlastními schopnostmi, silnými stránkami a budoucím kariérním rozvojem. O tom, zda pokračovat v magisterském studiu nebo pokračovat v magisterském studiu, se rozhodnete během prvního semestru studia. Nové možnosti umožňují zaměřit se buď na vývoj kreativních řešení, nebo na hlubší prozkoumání informací, které analýza dat nabízí pro efektivní marketingovou komunikaci.
Semestr 1
Začnete tím, že porozumíte psychologii, která je základem postojů, vnímání, rozhodovacích procesů a chování moderních spotřebitelů. Budete mít příležitost uplatnit své znalosti spotřebitelů v praxi tím, že navrhnete výzkum ke shromažďování a analýze dat a vytváření přehledů pro marketingovou komunikaci. Prozkoumáte širokou škálu médií a platforem, které přenášejí sdělení marketingové komunikace, včetně digitálních platforem, které revolučním způsobem přinášejí reklamu, programatický nákup, digitální zobrazování, růst nových médií a zvyšující se význam dat. Prozkoumáte také klíčové koncepty pro řízení značek jako strategických aktiv on-line i off-line, přičemž všechny mají za cíl vytvářet hodnotu pro zákazníky a vaši organizaci.
Semestr 2
S uznáním důležitosti marketingu vztahů se zákazníky (CRM) budete studovat přímé a datově založené koncepty v marketingové komunikaci spolu s kreativními, inovativními způsoby, jak zapojit spotřebitele do dialogu – od osobního prodeje po sofistikované mobilní aplikace. Zkoumáme řadu přístupů k marketingové komunikaci, od tradičních po nejmodernější. Naučíte se používat řadu současných digitálních nástrojů a technik, jako je Google Analytics a panely dat a sociálních médií, k hodnocení kanálů pro marketingovou komunikaci, včetně tvorby mobilních zařízení a obsahu. Ti, kteří studují MA, prozkoumají, jak kreativita a inovace mohou přidávat hodnotu při plánování marketingové komunikace, zatímco studenti magisterského studia zažijí řadu nástrojů a metod analýzy dat, které lze použít k rozhodování.
Projekt IMC je celoroční modul, který probíhá přes oba semestry a integruje veškeré vaše učení. Vypracujete dobře prozkoumanou a praktickou marketingovou komunikační strategii pro skutečnou společnost dle vašeho výběru.
Následující moduly naznačují, co budete v tomto kurzu studovat.
Základní moduly - MA/MSc
- Strategie značky (1. semestr)
- Psychologie a výzkum spotřebitelů (1. semestr)
- Správa reklamy (1. semestr)
- Digitální marketing a inovace (semestr 2)
- Propagační, přímý a vztahový marketing (semestr 2)
- Řízení vztahů s veřejností a reputace (semestr 2)
- Projekt integrované marketingové komunikace (celoroční modul)
Volitelný modul - MA
- Kreativní rozvoj – strategie a proces (semestr 2)
Volitelný modul - MSc
- Analýza dat pro marketingovou komunikaci (semestr 2)
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Univerzita se věnuje podpoře ambiciózních a vynikajících studentů a nabízíme širokou škálu stipendií oprávněným vysokoškolským studentům, které pokrývají všechny nebo část školného.
Galerie
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.