Výkonný mistr strategické komunikace
University of Technology Sydney
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Sydney, Austrálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jul 2023
* v AUD za relaci 24 cp
Úvod
Svět veřejné komunikace se rychle mění prostřednictvím digitalizace, analýzy „velkých dat“, nových platforem a kanálů a změny postojů a obav. To vede k měnícím se postupům a výzvám a novým etickým problémům. Výkonný mistr strategické komunikace UTS je založen na nejnovějším výzkumu a je vyučován kombinací vysokých akademických vědců a předních profesionálů v oboru. Všichni žadatelé musí absolvovat minimálně tříletou relevantní praxi v oboru komunikací. Ti, kteří nesplňují tento požadavek, mohou chtít zvážit Master of Strategic Communication (C04385).
Absolventi tohoto kurzu získají: pokročilé porozumění lidské komunikaci informované sociální psychologií, sociologií, sémiotikou, kulturními studiemi a dalšími disciplínami, schopnost syntetizovat komunikační teorii a současnou praxi, pokročilé schopnosti při vývoji komunikační strategie založené na výzkumu a analýze a citlivost na etické a právní otázky týkající se médií a komunikace, citlivost na inkluzivnost, spravedlnost a sociální spravedlnost, schopnost rozvíjet účinné komunikační strategie, které odrážejí mezikulturní a globální perspektivy, a pokročilé praktické dovednosti pro uplatnění strategické komunikace při řešení výzev a problémů.
Absolventi tohoto kurzu jsou vybaveni pro práci ve vyšších strategických plánovacích a manažerských rolích v podnikové, vládní, politické, organizační nebo marketingové komunikaci, reklamě, public relations nebo integrované komunikaci, včetně pozic souvisejících s marketingem a propagací, zapojením zúčastněných stran, komunikací zaměstnanců , vztahy s komunitou, vztahy s médii a veřejné záležitosti.
Výsledek programu
Absolventi tohoto předmětu získají pokročilé znalosti o lidské komunikaci orientované sociální psychologií, sociologií, sémiotikou, kulturními studiemi a dalšími disciplínami schopnost syntetizovat teorii komunikace a současnou praxi pokročilou schopnost rozvíjet komunikační strategie orientované výzkumem a analýzou citlivost na etické a právní otázky související s médii a komunikací citlivost na inkluzivitu, spravedlnost a sociální spravedlnost schopnost rozvíjet efektivní komunikační strategie, které odrážejí interkulturní a komunikační globální perspektivy, a pokročilé praktické dovednosti pro uplatnění strategické komunikace při řešení výzev a problémů.
Kariérní možnosti
Absolventi tohoto předmětu jsou připraveni pracovat ve vyšších strategických plánovacích a manažerských rolích v korporátní, vládní, politické, organizační, nebo marketingové komunikaci, reklama, public relations, nebo integrovaná komunikace, včetně pozic souvisejících s marketingem a propagací, zapojení zúčastněných stran, komunikace zaměstnanců, vztahy s komunitou, vztahy s médii a public affairs.