
MSc in
MSc v digitální módní komunikaci
USI Università della Svizzera italiana

Klíčová informace
Umístění kampusu
Lugano, Švýcarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
CHF 4 000 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
30 Apr 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Žadatelé, jejichž oficiální bydliště bylo v době závěrečné zkoušky na střední škole (Maturità) ve Švýcarsku nebo Lichtenštejnsku, platí snížený semestrální poplatek 2 000 CHF za semestr.
Úvod
Fash ion je stále více digitální.
Módní průmysl potřebuje manažery komunikace, kteří:
- Zvládněte digitální trendy.
- Jsou si vědomi dlouhodobých sociokulturních procesů, které formují módu.
- Pochopte, jak etický rozměr módy a hlavní výzvy udržitelnosti ovlivňují společnost.
Chtěli byste získat:
- Komunikační dovednosti aplikované specificky na módní průmysl?
- Špičkové nástroje pro interakci v digitálním podnikatelském prostředí?
- Kulturní citlivost komunikovat na globalizovaném trhu?
Staňte se součástí prvního mezinárodního magisterského studia v oblasti digitální módní komunikace, které nabízí jako dvojitý titul Università della Svizzera Italiana a Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne (Paříž, Francie).
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Navštivte webové stránky univerzity a dozvíte se více o našich stipendiích.
Osnovy
Struktura a obsah
MSc v digitální módní komunikaci (DFC) se zaměřuje na přípravu vybraných studentů, aby mohli pokračovat v kariéře v módním průmyslu jako specialisté na digitální komunikaci .
Master je dvouletý (120 ECTS) Double Master's Degree nabízený společně USI - Università della Svizzera italiana a Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne a je celý poskytován v angličtině . Kurzy nabízené v Paříži budou také v angličtině. Program vyučuje renomovaná fakulta z obou institucí a velké množství hostujících lektorů a profesionálů z módního průmyslu, kteří se podělí o své praktické zkušenosti. Mobilita je součástí vzdělávacích zkušeností nabízených tímto mistrem. Studenti budou studovat na dvou různých místech (Lugano a Paříž) a žít ve dvou odlišných kulturách.
Stáž a diplomová práce
Kromě toho, že poskytuje studentům znalosti nezbytné k tomu, aby vynikali ve své budoucí kariéře, tento mistr vyžaduje, aby studenti tyto znalosti aplikovali a získali praktické zkušenosti prostřednictvím dvou hlavních činností: stáže a diplomové práce.
Stáž
Studenti jsou povinni absolvovat dvouměsíční stáž (9 ECTS) ve společnosti podle vlastního výběru. Díky aspektu mobility tohoto magistra budou mít studenti možnost vytvořit si mezinárodní síť kontaktů, které jim pomohou najít příležitost stáže, kterou si přejí.
Studenti mohou svou stáž během čtvrtého semestru absolvovat v libovolné lokalitě, kterou preferují.
Během tohoto semestru budou mít online kurz a svou diplomovou práci, což jim dává flexibilitu při hledání stáže mimo Švýcarsko nebo Francii, pokud si to přejí.
Diplomová práce
Během posledního semestru budou studenti zkoumat a psát svou magisterskou práci (18 ECTS) na téma dle vlastního výběru související s doménou komunikace digitální módy.
Univerzitní knihovna Luganského kampusu nabízí našim studentům bohatou sbírku odborné literatury dostupné online i offline. Institut digitálních technologií pro komunikaci nabízí technologie sledování očí a další užitečné nástroje pro výzkum digitální komunikace.
Podrobnější informace budou poskytnuty po zápisu do master.
Studijní cesty
Mobilita je důležitou součástí vzdělávacích zkušeností, které nabízí Master in Digital Fashion Communication. Studenti jsou nejen povinni studovat na dvou různých místech a žít v různých kulturách, ale jsou také povzbuzováni k tomu, aby se stěhovali a poznali nové skutečnosti v módním průmyslu prostřednictvím řady studijních cest.
Destinace budou vybrány mezi švýcarskými, italskými, španělskými a francouzskými módními historickými čtvrtěmi a průmyslovými uzly . Součástí prohlídek budou návštěvy továren, ateliérů, muzeí a sídla společnosti. Všechny související aktivity, které mohou zahrnovat prezentace historie případu poskytované manažery a odborníky z oboru, budou organizovány během prvních tří semestrů programu a budou mít akreditaci 3 ECTS jako jediný kurz.
Cestovné a pobytové náklady na studijní cesty nejsou zahrnuty ve školném a hradí je studenti.
Žebříčky
MEZINÁRODNÍ ŽEBŘÍČKY
USI v žebříčcích Times Higher Education (THE) a Quacquarelli Symonds World University Rankings (QS), které patří mezi celosvětově nejpopulárnější a nejznámější globální žebříčky - nejnovější dostupné údaje:
- QS World University Rankings 2023
240. celosvětově
(z 1500 zvažovaných univerzit) - Světový žebříček univerzit 2023
Rozsah 201-250
(z 1799 zvažovaných univerzit) - Nejlepší světové malé univerzity 2022
15. celosvětově
mezi malými univerzitami. - The Young University Ranking 2022
57. celosvětově
mezi „mladými“ univerzitami (mladší než 50 let) - QS Top 50 pod 50 2021
26. celosvětově
mezi „mladými“ univerzitami (mladší než 50 let)
U-MULTIRANK 2022
S 16 „A“ v uvažovaných ukazatelích je USI na 3. místě v žebříčku švýcarských univerzit ( Country Report Switzerland ).
POŘADÍ PODLE OBLASTI PŘEDMĚTU
Kromě celosvětového hodnocení univerzit dosáhla organizace USI významného pokroku v hodnocení podle oborů:
- Hodnocení předmětů
s významnými výsledky zejména v informatice, klinické a zdravotní, ekonomii. - Forschungsmonitoring
s vysokým skóre v žebříčcích, které měří dopad výzkumu v ekonomii, zejména pokud se odkazuje na nejprestižnější akademické časopisy v oboru.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Kariérní vyhlídky
Profesní příležitosti pro absolventy souvisí s řízením komunikace a strategií pro módní průmysl v jakémkoli typu společnosti, od malých start-upů až po velké mezinárodní korporace. Absolventi jsou připraveni pracovat ve funkcích, jako je marketing digitálních a sociálních médií, rozvoj značky, správa dat a e-commerce, reklama a PR a koordinace CSR.
I když se magister zaměřuje na módní komunikaci, absolventi by mohli pracovat v souvisejících odvětvích zkušené ekonomiky, např umění, kulturní dědictví, cestovní ruch, luxus.
Zaměstnatelnost
- 100% zaměstnán
- Průměrná doba do práce* 1,5 měsíce
(82 % do 3 měsíců: 45 % před promocí)