Keystone logo
University of Skövde Mistr v digitálním vyprávění: Hra a kulturní dědictví
University of Skövde

Mistr v digitálním vyprávění: Hra a kulturní dědictví

Norrmalm, Švédsko

1 Years

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

02 Sep 2024

SEK 135 000 / per year *

Na kampusu

* celkový školný poplatek

Úvod

V magisterském programu Digitální narace: Hra a kulturní dědictví vytvoříte příběhy a naučíte se, jak je lze integrovat do počítačových her a dalších nových digitálních médií, zejména v souvislosti s kulturním dědictvím. Po dokončení programu získáte znalosti, které vám umožní pracovat v širokém spektru povolání a zároveň poskytnout základ pro další studium na vyšší úrovni.

Magisterský program začíná v podzimním semestru. Je nabízen v jednom akademickém roce (dva semestry).

Na začátku programu budete mít dobré příležitosti k navázání kontaktu s externím klientem. Tento klient může mít podobu herní společnosti, výzkumného projektu nebo veřejného subjektu (např. Místní, regionální nebo národní organizace pracující s kulturním dědictvím). Všechny kurzy studijního programu mohou být později začleněny do projektu, který bude veden ve spolupráci se stejnou externí stranou. Pokud jste se již spolu s dalšími studenty měli pustit do herního projektu, můžete jej začlenit do studijního programu.

Zaměření vašich studií

Program začíná kreativním projektem, který je ideálně veden ve spolupráci s externím klientem, a kurzem „Akademické perspektivy digitálního vyprávění a přenosu“. Souběžně s tímto projektem budete studovat kurz „Vyprávění v nových médiích jako oblast výzkumu“, kde se dozvíte více o relevantních teoriích této oblasti výzkumu.

Posledním kurzem podzimního semestru je „Identifikace akademických problémů ve výrobě v nových médiích“, kde budete svou práci povýšit na další úroveň. V rámci své specializace provedete analýzu potřeb a vyrobíte prototyp podle přání klienta. Klient je skutečný nebo smyšlený klient, v závislosti na typu projektu, se kterým jste se rozhodli pracovat.

Ve studijním projektu jarního semestru budete i nadále získávat hlubší znalosti teorie a metodologie - ideálně v rámci projektu a specializace jste začali během podzimního semestru.

Je tento program pro mě vhodný?

Digitální vyprávění: Hra a kulturní dědictví je vhodné pro studenty se vzděláním nebo povoláním v oblasti vývoje počítačových her, designu her, herní vědy a médií apod. Nejdůležitější je, že jste zvědaví, jak mohou hry propagovat kulturní dědictví a sdělovat je novým divákům a generacím. Je také užitečné, pokud máte autonomní přístup a jste otevřeni diskusi o nových myšlenkách.

Po ukončení studia

Po úspěšném dokončení studia budete moci pracovat s vyprávěním v různých podobách v herním průmyslu nebo v rámci nových nových forem digitálních médií. Akademická kvalifikace na pokročilé úrovni vám dává dovednosti vstoupit na rostoucí trh a přispět k inovacím v rámci nových digitálních technologií a nových obchodních příležitostí.

Tento program vám dává magisterský titul v oboru Média, estetika a vyprávění a lze jej kombinovat s dalšími pokročilými studiemi v oblasti vývoje počítačových her na University of Skövde . Je také možné pokračovat ve studiu další rok, abyste získali magisterský titul v oboru informačních technologií.

Výzkum v této oblasti

Výzkum v této oblasti probíhá na University of Skövde .

Pixabay / Pexels

131214_gamepad-video-game-controller-game-controller-controller-159393.jpeg

Požadavky na přijetí

Podmínkou pro získání titulu je bakalářský titul (ekvivalent švédského bakalářského titulu) s titulem z oblasti médií, estetiky a vyprávění nebo studia počítačových her apod.

Dalším požadavkem je prokázání dovedností v anglickém ekvivalentu studia na vyšší sekundární úrovni ve Švédsku známém jako kurz angličtiny 6 / kurz angličtiny B. To se obvykle prokazuje prostřednictvím mezinárodně uznávaného testu, např. IELTS nebo TOEFL nebo ekvivalentu.

Přijímací řízení

Ideální studenti

Kariérní možnosti

O Škole

Otázky