
MSc in
Master of Science v aplikované vývojové psychologii
University of Pittsburgh School of Education

Klíčová informace
Umístění kampusu
Pittsburgh, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 947 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Rezident PA: 947 USD za kredit, 11 765 USD za období; Non-PA Resident: 1 630 USD za kredit, 19 949 USD za období
Úvod
MS v aplikované vývojové psychologii (ADP) buduje dovednosti, které budete potřebovat k řešení různorodých potřeb dětí, mládeže a rodin v různých prostředích, včetně komunitních organizací, škol, nemocnic, advokačních organizací, rezidenčních léčebných programů. školní programy a servisní agentury. Tento přísný čtyřsemestrální program spojuje náročné ročníkové práce s komunitní praxí, díky níž absolventi vynikají v pracovní oblasti.
Rychlá fakta
- Délka programu: 2 akademické roky (4 semestry)
- Úvazek: plný nebo částečný úvazek
- Termín zápisu: podzim
- Požadavky na kurz: 36 kreditů
- Formát: S výjimkou několika volitelných a online kurzů jsou kurzy ADP MS nabízeny večer.
- Uzávěrka přihlášek: Průběžné přijímací řízení; Prioritu dětského života mají žádosti doručené do 1. března.
- Požadavky na přijetí: GRE zkouška není vyžadována
Pokyny pro přijetí magistra
Aby vaše přijímací materiály byly zváženy pro naše magisterské programy, musí obsahovat následující základní prvky. Navštivte prosím webovou stránku programu, který vás zajímá, a zjistěte, zda existují další požadavky programu.
Online aplikace
- Přihlášky se podávají prostřednictvím online formuláře žádosti Pitt Education
- Existuje nevratný poplatek za podání žádosti ve výši 50 USD (USD), který se platí kreditní kartou
- Vaše online přihláška musí obsahovat (a.) prohlášení o cíli, (b.) váš životopis nebo životopis a (c.) kontaktní údaje tří akademických nebo profesionálních kontaktů, které budou později pozvány k poskytnutí doporučujících dopisů
- Pokyny pro vaše prohlášení o cíli jsou následující: „Podělte se prosím o své důvody, proč studovat na University of Pittsburgh School of Education , se zaměřením na své dlouhodobé cíle a jak vám váš akademický program pomůže těchto cílů dosáhnout. Zahrňte všechny aspekty svých zkušeností, dovedností a pozadí, které mohou přijímací komisi pomoci při hodnocení vaší vhodnosti pro program, o který se ucházíte. Váš cíl by měl mít maximálně 750 slov."
Prominutí poplatku za aplikaci podle potřeby
Žadatelé mohou mít nárok na prominutí poplatku za žádost podle potřeby z důvodu:
- Způsobilost pell za poslední tři roky
- Nedávná účast ve federálních, státních nebo místních programech, které pomáhají studentům z rodin s nízkými příjmy
- Kvalifikace pro veřejnou podporu
- Jinak prokazatelné finanční potíže, včetně mimořádných výdajů nebo neočekávaných lékařských účtů
Pokud se domníváte, že máte nárok na prominutí poplatku na základě potřeby, odešlete svou žádost ZDE. Náš přijímací personál vaši žádost zkontroluje a kontaktuje vás, aby vám pomohl s vyplněním vaší žádosti. Pedagogická škola si vyhrazuje právo vyžádat si veškerou potřebnou dokumentaci.
Podání přepisu
- Oficiální přepisy z každé instituce, která se dříve zúčastnila, nám můžete zaslat elektronicky na adresu [email protected] nebo nám je zaslat poštou na adresu „School of Education Admissions and Enrollment Services, 5500 Posvar Hall, 230 South Bouquet Street, Pittsburgh, PA 15260“
- Žádné kurzy, které jste absolvovali, nebo tituly, které jste získali na University of Pittsburgh po roce 2008, není třeba zasílat. Naše kancelář může tyto přepisy získat interně.
Další požadavky pouze na programy přípravy učitelů
- Pro uchazeče o magisterský studijní program (MAT) a MOSAIC - Dokončení dokumentace 30 hodin formuláře o zkušenostech souvisejících se vzděláváním.
- Pro uchazeče o magisterský program ve výuce (MAT) - Dokončení naší online recenze přepisu.
- Pro žadatele o vzdělávání v cizích jazycích - Absolvování ústního pohovoru o odborné způsobilosti (OPI) bude naplánováno prostřednictvím Americké rady pro výuku cizího jazyka (ACTFL).
Osnovy
Podrobnosti o programu
Prostřednictvím kombinace výzkumu a odborné praxe, studenti v této životně důležité oblasti získávají kompetence a odborné znalosti při aplikaci znalostí vývoje a postupů založených na důkazech k řešení problémů v reálném světě v reálném prostředí. Aplikovaní vývojáři jsou odborníci na interdisciplinární spolupráci; využívají své znalosti současného výzkumu a metod založených na důkazech k navrhování, realizaci a hodnocení inovativních intervencí a programů pro děti, mládež a rodiny; zdůrazňují principy pozitivní psychologie k podpoře úspěchu všech dětí a mládeže, zejména těch, kteří jsou ohroženi vývojovým rizikem a/nebo mají vývojové/vzdělávací potíže.
Studenti MS se mohou rozhodnout soustředit se do jedné z následujících specializovaných oblastí studia a praxe:
Metody aplikovaného výzkumu pro organizace sloužící dětem a mládeží (ARMO)
Specializace Applied Research Methods for Child and Mládež sloužící organizacím (ARMO) se zaměřuje na školení odborníků aplikovaného výzkumu, kteří jsou schopni produkovat relevantní, užitečný výzkum pro hodnocení a posílení klíčových programů pro rozvoj dětí a mládeže. Od organizací sloužících dětem a mládežnům se stále více očekává, že budou shromažďovat a analyzovat různé údaje za účelem sledování výsledků, zlepšit výkon, a prokázat účinnost. Organizace, které slouží dětem a rodinám, nicméně, často jsou přepracované a nedostatečně financované, takže takové úsilí zaměřené na data je zatěžující. Uspořádat potřeby dětských a mládežnických organizací, specializace ARMO školí odborníky v rámci praktického modelu, aplikovaný výzkum k hodnocení fungování programu, výkon, a výsledky a také přispět k celkovým znalostem.
Behaviorální zdraví ve školách a komunitách (BHSC)
Specializace Behaviorální zdraví ve školách a komunitách (BHSC) obhajuje zlepšení přístupu a kvality péče o rodiny a děti a mládež s vývojovými, sociálně-emocionálními a behaviorálními obtížemi. Specializace BHSC je vhodná pro studenty, kteří se zajímají o konzultační a přímé poskytování behaviorálních zdravotních služeb, vývojové služby pro děti se zdravotním postižením, a správa programu; Specialisté BHSC také zdůrazňují práci zaměřenou na politiku, vzdělávání, a obhajoba. Studenti se seznámí s emocionálními poruchami a poruchami chování, intervence a léčby založené na důkazech pro jednotlivce a skupiny, vývoj programu, a využití zdrojů a dat k zodpovězení identifikovaných otázek a poskytování nezbytných služeb. Po dokončení programu, studenti této specializace splňují všechny požadavky na výuku založené na důkazech pro licenci PA Behavior Specialist License. Studenti se mohou rozhodnout také pokračovat v osvědčení o analýze aplikovaného chování (BCBA) s nějakým dalším plánováním a prací v kurzu. Specializace BHSC není klinicky zaměřeným učebním plánem; proto, nepřipravuje studenty, aby požádali o profesní psychologii nebo poradenskou licenci nebo aby pracovali jako profesionálové, licencovaní poradci, terapeuti, školní psychologové, nebo školní poradci, buď ve veřejné nebo soukromé praxi.
Děti se zvláštními potřebami zdravotní péče s možností dětského života (CSHCN)
Specializace Děti se speciálními zdravotními potřebami (s možností dětského života; CSHCN) připravuje studenty na přímou práci s rodinami a dětmi, které mají zvláštní zdravotní potřeby v interdisciplinárních prostředích, jako jsou dětské nemocnice, přechodné programy (tj. programy „step down“) a komunitní organizace. Zvýšení chudoby a zdravotního postižení vedlo ke zvýšení prevalence dětí, které trpí chronickými zdravotními podmínkami a potřebami. Studenti ve specializaci CSHCN jsou vyškoleni v prevenci a intervenční podpoře vývojové zdravotní péče, aby uspokojili sociální sítě dětí, emocionální, a behaviorální potřeby v různých zdravotních a spojeneckých zdravotních prostředích. Po dokončení programu, studenti, kteří mají zájem požádat o osvědčení o životě dítěte (dohlíženo Národní radou pro život dětí) vůle: splnili očekávané požadavky na práci v kurzu. Uchazeči se musí přihlásit a dosáhnout úspěšného skóre na národní certifikační zkoušce, aby získali osvědčení o praxi.
Duševní zdraví kojenců (IMH)
Specializace Duševní zdraví kojenců (IMH) dává studentům příležitost získat odborné dovednosti a znalosti pro práci s velmi malými dětmi (0 až 3 roky věku) a jejich rodinami, pokud jde o propagaci, prevenci a intervenci pro optimální sociálně-emocionální vývoj pro děti. Školení bude v souladu s nedávno zakoupenými pokyny pro kompetence IMH a připraví studenty IMH, aby byli „připraveni“ na schválení IMH prostřednictvím procesu, který určí stát Pensylvánie. Duševní zdraví kojenců je rostoucím oborem studia a praxe. V systémech podávání v raném dětství existuje několik potenciálních pracovních příležitostí včetně; Domácí návštěvní programy, Část C IDEA poskytovatelé včasné intervence, Dítě, Pracovníci mládeže a rodiny, Pedagogové rané péče, poskytovatelé behaviorálního zdraví (sociální pracovníci, licencovaní profesionální poradci, psychologové), a více.
Mimo školní vzdělávání (OSL)
Specializace Out-of-School Learning (OSL) je určena k přípravě profesionálních odborníků, kteří podporují pozitivní vývoj dětí a mládeže v různých mimoškolních prostředích. Účast dětí a mládeže na organizovaných aktivitách mimo školu se dramaticky zvýšila, což stimulovalo růst v této nově vznikající profesní oblasti. Specializace OSL zahrnuje vývojově ekologickou perspektivu, která klade důraz jak na vývoj dítěte, tak dopad kontextů na rozvíjející se jedince. Je založen na myšlence, že růst aktivit OSL poskytuje bohatou příležitost pro vytváření a koordinaci vývojově pozitivních prostorů.
Učební osnovy
Stupeň Master of Science vyžaduje 36 kreditů rozdělených následovně: Základní kurzy aplikované vývojové psychologie (ADP) (18 kreditů), Specializační kurzy (12 kreditů) a kurzy Community-Based Practice Learning (s vyvrcholeným projektem) (6 kreditů).
Základní kurzy
Všichni studenti prezenčního studia v 36-kreditním programu Master of Science (MS) v oboru Aplikovaná vývojová psychologie (ADP) absolvují společný soubor (18 kreditů) základních základních kurzů v prvním ročníku.
- PSYED 2503 - Vývoj: Koncepce v raném dětství
- PSYED 2504 - Vývoj: Střední dětství/Dospívání
- PSYED 2510 - Hodnocení vývoje dětí v kontextech reálného světa
- PSYED 2530 - Aplikovaná vývojová psychologie (ADP): Profesní identita a vedení
- PSYED 2542 - Intervence založené na důkazech v kontextech reálného světa I
- PSYED 2543 - Intervence založené na důkazech v kontextech reálného světa 2
Specializační kurzy
(Ostatní předměty mohou být zvoleny na základě specializace se souhlasem poradce)
Vyberte si 18,0 kreditů z následujících předmětů:
Ve druhém ročníku programu studenti absolvují hloubkové studium a školení v kurzech sladěných s vybranou oblastí koncentrace/specializace a absolvují komunitní praxi, která se skládá z umístění v terénu a rozvoj magisterského vyvrcholení projektu. Studenti ADP MS si v současné době mohou vybrat z pěti koncentrací; ARMO, BHSC, CHSCN. CYD, a IMH, nebo, mohou navrhnout svůj vlastní studijní kurz se souhlasem poradce. Podívejte se na typickou nabídku kurzů podle koncentrace níže. Možnosti ADP MS zahrnují absolvování osvědčení o analýze aplikovaného chování, Studium v zahraničí, a absolvování dalších volitelných kurzů.
- PSYED 2018 - Statistika 1: Popisná a inferenční statistika
- PSYED 2113 - Vývojová psychopatologie
- PSYED 2141 - Práce dětí a mládeže 1 - Úvod
- IL 2505 - Autismus: charakteristika a intervence
- PSYED 2632 - Design aplikovaného výzkumu
- PSYED 2532 - Psychosociální aspekty nemoci
- PSYED 2520 - Úvod do poradenství
- PSYED 2521 - Teorie, význam a praxe hry a aktivity
- PSYED 2349 - Praxe života dětí v nemocnicích
- PSYED 2524 - Behaviorální hodnocení a intervence
- PSYED 2003 - Reflexní konzultace
- PSYED 2005 - Vývoj kojenců
- PSYED 2006 - Intervence duševního zdraví kojenců I
- PSYED 2007 - Základy duševního zdraví kojenců 1
Požadavky na stupeň
Program ADP MS vyžaduje, aby studenti úspěšně dokončili projekt Capstone ve druhém roce na komunitním místě (spolupracujeme s více než 150 komunitními partnery!). Capstones se velmi liší v závislosti na zájmech a potřebách studenta a komunitního partnera.
Předpoklady
- 3.0 GPA
- Kurzy výzkumných metod a vývojové psychologie
- Zkušenosti s prací s dětmi nebo dospívajícími
Kariéra Pathways
- Komunitní program Administrátoři, ředitelé a vedoucí
- Vývojoví specialisté
- Advokát dítěte a mládeže
- Domácí Návštěvníci
- Behavior Specialist Consultants (BSC)
- Pracovníci s mládeží
- Specialisté na dětský život
- Specialisté na behaviorální zdraví
- Učitelé se silným vzděláváním v aplikovaném vývoji
- Výzkumní spolupracovníci
- Fakulta v komunitě a čtyřleté vysoké školy
- Ochranné služby pro děti