Dvojitý magisterský titul v marketingu a financích
University of Groningen
Klíčová informace
Umístění kampusu
Groningen, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 314 / per year *
Uzávěrka přihlášek
01 May 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Studenti EU/EHP: 2209 EUR | studenti mimo EU/EHP: 16201 EUR
Úvod
Rádi byste si rozšířili a prohloubili své znalosti v oblasti Marketing Analytics a Data Science and Management v kombinaci s vedlejší specializací Finance? Pak je tento double degree program právě pro vás!
V Groningenu budete důkladně proškoleni o metodách, které jim umožní analyzovat a modelovat (sekundární, velká) data za účelem sledování marketingové výkonnosti firmy a vytváření nových poznatků o zákaznících. Informace a poznatky generované profilem Marketing Analytics and Data Science (MADS) (dříve známým jako Marketing Intelligence) se používají jako základ pro přijímání strategických a taktických marketingových rozhodnutí na základě výzkumu.
Druhá část v Münsteru je založena na dvou pilířích: hodnotově orientovaný marketing a finance. Naučíte se navrhovat marketingové programy, které vytvářejí hodnotu pro zákazníky i firmu, a jak měřit finanční dopady marketingových strategií.
Pro všechny studenty tohoto programu je diplomová práce (20 ECTS) napsána v Groningenu a výzkumná práce (10 ECTS) je napsána v Münsteru. Získáte dva tituly: MSc v marketingu s marketingovou analýzou a datovou vědou (MADS) a MSc v strategickém marketingovém managementu.
Proč studovat tento program v Groningenu?
- Dva magisterské tituly můžete získat studiem v Groningenu a na špičkové zahraniční univerzitě - Munster University za pouhé dva roky.
- Naše marketingové oddělení patří mezi 5 nejlepších marketingových oddělení v Evropě. Všechny programy jsou založeny na výzkumu a kombinují přednášky vysoce kvalitních lektorů, kteří vyučují bloky související s jejich výzkumem, například s přednáškami pro hosty, reálnými případy a simulačními hrami.
- Program byl mezinárodně akreditován AACSB a EQUIS, což zajišťuje vysoce kvalitní vzdělání, kterého dosahuje pouze 1 % univerzit po celém světě.
Přijímací řízení
Osnovy
Rok 1
V Groningenu budete následovat kurzy Marketing Analytics a Data Science (MADS) (40 ECTS) se zaměřením na pokročilé metody marketingového výzkumu a marketingové modelování. Napíšete také diplomovou práci v hodnotě 20 ECTS.
Kurzy
- Společnosti, značky a spotřebitelé (5 EC)
- datové inženýrství (5 EC)
- Data Science Methods (5 EC)
- volitelný MADS (5 EC)
- Marketing Management volitelný (5 EC)
- Marketing diplomové práce (20 EC)
- Metoda volitelná (10 EC)
- Statistické učení v marketingu (5 EC)
Rok 2
V Münsteru absolvujete kurzy strategického marketingového řízení a financí a napíšete 10 výzkumných prací ECTS.
Kurzy
- Studium na Munster University (60 EC)
Studovat v zahraničí
- Studium v zahraničí je vyžadováno
- Maximálně 60 EC
Naším partnerem pro double degree je Münster University, Münster, Německo.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Po absolvování programu získáte kvalifikaci pro řadu pozic v mezinárodních, nadnárodních nebo nadnárodních společnostech.
Pracovní příležitosti
Jako absolvent bude váš titul vysoce ceněn na trhu práce. Fakulta ekonomiky a podnikání je mezinárodně akreditována a patří k 1 % obchodních škol po celém světě akreditovaných jak EQUIS, tak AACSB.
Kariérní služby FEB
Když se stanete studentem fakulty, chceme vás podpořit v rozvoji vaší kariéry a posílit vaše dovednosti zaměstnatelnosti. Můžete se spolehnout na specializovaný tým Kariérních služeb v kampusu, který vám během studia nabídne širokou škálu kurzů, workshopů, akcí a kariérní podpory. Vše, co potřebujete pro vstup na trh práce.
Příklady práce
- Strategický marketingový konzultant (národní nebo mezinárodní)
- Průzkumník trhu
- Manažer vztahů se zákazníky
- Expert na informace o trhu
- Výzkumný pracovník na univerzitě (výzkumné magisterské a doktorské programy)
- Vědecký pracovník