Keystone logo
University Bocconi MSc v řízení marketingu
University Bocconi

MSc v řízení marketingu

2 Years

Angličtina

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 13 474 / per year

Na kampusu

Stipendia

Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium

Úvod

Marketing se stal hlavním hnacím motorem výkonnosti v organizacích i organizačních rozhodnutích. Program umožňuje studentům rozvíjet rozsáhlé odborné know-how v oblasti marketingového řízení díky jedinečné kombinaci obsahu kurzu.

Zahrnuje pokročilou přípravu do základních marketingových nástrojů a oblastí, jako jsou kvantitativní metody, právní otázky a strategie digitálního marketingu s vysoce inovativními přístupy a kompetencemi z různých akademických oborů, jako jsou neurózy nebo antropologické studie, a jejich dopad na oblasti související s marketingem, jako je například chování spotřebitelů.

Absolventi jsou připraveni uspět v rychle se měnícím globalizovaném obchodním světě s potřebnými znalostmi a dovednostmi, které jim umožňují nejen reagovat, ale aktivně vytvářet marketing budoucnosti.

Budou schopni vstoupit na trh práce v nejrůznějších odvětvích, od podnikání po podnikání až po podnikatele a spotřebitele, přičemž hrají různé role v oblasti marketingu. Mohou uspět ve výrobních, servisních, maloobchodních a poradenských společnostech, jakož i v agenturách pro průzkum trhu a komunikace.

Struktura programu

V prvním roce studenti studují koncepční a operační nástroje potřebné k pochopení životního prostředí a chování trhů ze strany poptávky a nabídky (konkurenční kontext, chování spotřebitelů a průmyslových odběratelů, analýza distribučních systémů) a významné aspekty marketingu managementu (strategický výhled, řízení produktů, rozvoj inovací a firemní komunikace).
Studenti se pak specializují na jednu z oblastí zaměřenou na odborné znalosti a budoucí kariérní volby tím, že vybírají jednu z hlavních oborů navrženou společností Bocconi nebo navrhují soubor kurzů, které budou vybrány z programů dostupných v rámci programu.

PRVNÍ ROK
v Bocconi (Milán)

První semestr
Hlavní témata:

  • Strategické marketingové nástroje

  • Market Sensing

  • Globální vize a ekonomické scénáře

Studenti získají orientaci na spotřebitele, rozvíjejí základy strategického marketingu a chápou, jak analyzovat průmyslové struktury a dynamiku.

Druhý semestr
Hlavní témata:

  • Nástroje Go-to-Market

  • Marketing Analytics

  • Inovace a konkurenční cesty

Tento semestr doplňuje pilíře marketingu, rozvíjí multidisciplinární soubor kompetencí pro řešení problémů a výzkum a umožní studentům získat solidní přístup k inovacím a konkurenčním výzvám.

DRUHÝ ROK
v Bocconi (Milán) a / nebo v zahraničí

Majors

  • Obchodní komunikace a sociální média

  • Distribuční sítě a maloobchod v digitální éře

  • Správa produktů a služeb

  • Velké datové a obchodní analýzy

Volná trať

  • 4 volitelné předměty

Studijní programy v zahraničí

  • Dvoustupňové s:
    ESADE Escuela Superior de Direccion de Empresas (Barcelona, ​​Španělsko)
    NHH Norská škola ekonomiky (Bergen, Norsko)
    Královská škola podnikání (Kingston, Kanada)
    Universidade Catolica Portuguesa (Lisabon, Portugalsko)
    Universität Mannheim (Mannheim, Německo)
    Univerzita Melbourne (Melbourne, Austrálie)
    WU Wirtschaftsuniversität Wien (Vídeň, Rakousko)

  • Exchange Programs

Stáž (povinná)
Cizí jazyky (dva jazyky)
Teze

Učební cíle

Master of Science v marketingovém managementu má tyto vzdělávací cíle:

  • poskytovat pokročilé studie marketingu v operativních i strategických oblastech s ohledem na národní a mezinárodní kontext;

  • rozvíjet úplné porozumění různých marketingových technik s odkazem na podnikání mezi podniky a podniky od spotřebitelů, včetně různých kulturních kontextů;

  • dokončete svou přípravu v oblasti podnikání, která poskytuje kompetence v oborech jako ekonomické, kvantitativní a právní, aby rozvíjely dovednosti v oblasti analýzy problémů v interdisciplinárních oblastech;

  • rozvíjet dovednosti v oblasti chování prostřednictvím ad hoc seminářů a prostřednictvím vstupních / výstupních třídních aktivit týkajících se kurzů, a to dovedností v oblasti komunikace, interakce, při řešení komplexních otázek;

  • podporovat plynulost angličtiny, aby fungovala efektivně a účinně; znalost druhého jazyka EU (v anglickém znění MSc: italština pro ne-italské rodilí mluvčí). Konečně, podporovat širokou kulturu pro rozvoj kritického myšlení a proniknout do nejmodernějších témat.

Kariérní možnosti

Pracovní příležitosti pro absolventy MSc v marketingovém managementu zahrnují:

  • Business-to-business a podnikání pro spotřebitele ve všech odvětvích

  • Klíčové oblasti marketingu, např. Analýza trhu, strategické marketingové plánování, implementace marketingu a monitoring

  • Příležitosti na mezinárodní scéně díky mezinárodní povědomí o síle značky Bocconi a její síti vztahů se společnostmi, institucemi veřejného sektoru a neziskovými organizacemi

  • Otvory ve výrobních, servisních, maloobchodních a poradenských společnostech, stejně jako s tržními výzkumnými a komunikačními agenturami

  • Široká škála startovacích pozic a rolí, jako je například manažer produktů a značek, reklamní stratég, analytik trhu, mediální plánovač, manažer klíčových účtů a zákazníků, obchodní a maloobchodní manažer, obchodní ředitel, manažer kategorie, manažer PR a událostí atd. .

O Škole

Otázky

Podobné kurzy