
Magistr in
Mistr stálého školení v řízení módních společností Madridské obchodní komory
Universidad Rey Juan Carlos

Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Madrid, Španělsko
Jazyky
Španělština, Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 7 500
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
16 Oct 2023
Úvod
Módní průmysl je velmi náročný, neustále se vyvíjející, zaměřený na klienta a poznamenaný inovacemi. Toto odvětví integruje složitý hodnotový řetězec a vyžaduje specializované odborníky schopné řídit velmi konkurenční obchodní model v globálním prostředí, které vyžaduje inovace, rychlost a orientaci na zákazníka.
Stejně jako jiná odvětví prochází móda velkými proměnami: Omnichannel, technologie fyzických obchodů, nanotechnologie, radiofrekvenční identifikace oděvů, 3D tisk, rozšířená a virtuální realita, Big Data, neuromarketing, chytré materiály, nositelné oděvy, udržitelnost... Je to průmysl která kombinuje design a management, ve kterém je také vyžadována vášeň.
Pokroky v designu, tvorbě, výrobě a komunikaci postavily Španělsko do pozice jednoho z měřítek v tomto sektoru po celém světě, lídra ve vytváření inovativních, převratných obchodních modelů s operátory benchmarků po celém světě.
Na ekonomické úrovni představuje módní sektor ve Španělsku téměř 3 % HDP. Přímo či nepřímo v něm působí 10 % španělské obchodní struktury. 4 % zaměstnanosti ve Španělsku pochází z módy. Co se týče exportu, móda je ve Španělsku na 4. místě a vytváří 8 % z celkového počtu produktů, které putují za naše hranice.
Metodika Master in Fashion Business Management je eminentně praktická, aplikuje znalosti získané v teoretických lekcích na workshopech a praktických návštěvách firem v oboru, účasti na módních přehlídkách MBMFW atd.
Studenti, kteří absolvují magisterský titul a splní stanovené požadavky, získají magisterský titul v oboru Fashion Business Management, vydávaný společně Oficiální obchodní a průmyslovou komorou v Madridu a Univerzitou Rey Juan Carlos. Tento titul má charakter soukromého vyučování oatthe Rey Juan Carlos University.
Cíle
Master's bude mít tyto hlavní cíle:
- Poskytnout účastníkovi znalosti a techniky, nástroje a dovednosti potřebné k plnění manažerských úkolů s odbornou způsobilostí v módním sektoru.
- Poskytovat užitečné nástroje v každodenním životě profesionála v módním průmyslu, které pomáhají zlepšit týmové řízení, rozvoj manažerských dovedností, získávání nových prodejních technik, ekonomicko-finanční znalosti, strategické řízení, marketing, kreativitu, inovace udržitelnost, výroba a logistika.
- Zjistěte o trendech v oboru, různých existujících obchodních modelech a obchodních novinkách v tomto odvětví.
- Proveďte hloubkovou studii situace na módním trhu, abyste účastníkům poskytli globální socioekonomickou vizi, která usnadní analýzu různých zvláštností odvětvového prostředí.
- Znát a praktikovat právní, administrativní, finanční a daňové postupy nezbytné pro řízení módní společnosti.
- Umět vypracovat podnikatelský plán pro módní společnost.
Přijímací řízení
Osnovy
Módní průmysl
Obsah související s historií, sociologií a coolhuntingem módy, stejně jako konkrétní obsah odvětví a módního průmyslu. (6 ECTS)
Strategické řízení módních společností
Obsah související s inovacemi v módním průmyslu a se směřováním a řízením módních společností. (6 ECTS)
Výroba, logistika a udržitelnost módních společností
Obsah související s výrobou a logistikou módních společností, problémy odvětví z hlediska dodávek, výroby, mezinárodního obchodu, logistiky a důležitosti CSR a udržitelnosti módních společností, nové materiály, cirkulární obchodní modely atd. (6 ECTS)
Marketingové oddělení pro módní společnosti
Specifický marketingový obsah pro módní společnosti a také význam sociálních médií v módním průmyslu. (6 ECTS)
Finanční a daňová správa módních společností
Obsah týkající se podnikových financí, finančních trhů a nástrojů a obsahu zdanění podniků. (6 ECTS)
Manažerské schopnosti a týmový management
Obsah týkající se vedení, manažerských dovedností a vedení týmu (6 ECTS)
módní podnikání
Znalosti související s podnikáním módních společností, jako je generování nápadů pro vytváření módních společností, úspěšné příběhy módního podnikání, právní otázky atd. (6 ECTS)
Podnikatelský plán pro módní společnosti
Konkrétní znalost tvorby podnikání je vtělena do přípravy podnikatelského plánu pro módní společnosti. (6 ECTS)
Projekt závěrečného magistra
Vypracování a obhajoba diplomové práce. (1 2 ECTS)
Master of Permanent Training in Management of Fashion Companies nabízený Obchodní komorou v Madridu obvykle vyžaduje dokončení 60 kreditů ke splnění požadavků programu.
Výsledek programu
Obecné kompetence
- CG01. Schopnost analyzovat a vyhledávat informace z různých zdrojů.
- CG02. Schopnost integrovat znalosti a čelit složitosti formulování úsudků na základě informací, které zahrnují úvahy o společenské a etické odpovědnosti spojené s aplikací jejich znalostí a úsudků.
- CG03. Schopnost spravovat informace, které vám umožní přizpůsobit se různým ekonomickým a sociálním prostředím.
- CG04. Kritická a sebekritická schopnost být schopen prezentovat profesionální pozici, která se přizpůsobí aktuálnímu měnícímu se prostředí.
- CG05. Schopnost analyzovat a syntetizovat informace.
- CG06. Verbální a písemné komunikační dovednosti pro předávání nápadů a rozhodnutí s profesionalitou a přísností specializovanému i nespecializovanému publiku.
- CG07. Kapacita autonomního učení, která jim umožňuje aktualizovat se tváří v tvář novým výzvám.
Specifické kompetence:
- CE01. Provádět nezbytné kroky pro založení a rozjezd módní společnosti, plánování a řízení získávání potřebných finančních zdrojů, které usilují o ekonomickou a finanční ziskovost společnosti.
- CE02. Schopnost předvídat různé příležitosti, které mohou být módní společnosti předloženy, a vybrat nejlepší alternativu
- CE03. Identifikujte a vyhodnoťte prvky, které vytvářejí hodnotu pro společnost v módním průmyslu
- CE04. Osvojte si etické hodnoty nezbytné k výkonu profesionální činnosti v módním sektoru.
- CE05. Znát vzorce chování, které určují společenskou odpovědnost firem, a důležitost udržitelnosti v módních společnostech
- CE06. Znát právní rámec, který upravuje ekonomicko-finanční činnost módních společností
- CE07. Aplikujte znalosti z marketingu v módních společnostech a provádějte operativní rozhodnutí související s každým z prvků marketingového mixu a implementací
- CE08. Identifikace nového rozvoje podnikání, aby bylo možné úspěšně čelit měnícímu se prostředí
- CE09. Znát obchodní strategii, která nejlépe vyhovuje konkrétní situaci
- CE10. Znát nástroje a kritéria pro výběr trhů, plánování a vývoj módních produktů
- CE11. Schopnost vytvářet krátkodobé a dlouhodobé obchodní prognózy.