
Magistr in
Magisterský titul v oboru podnikatelé
Universidad Rey Juan Carlos

Klíčová informace
Umístění kampusu
Móstoles, Španělsko
Jazyky
Španělština, Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 84 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
25 Sep 2023
* cena pro nerezidentní studenty mimo komunitu
Úvod
Jaké znalosti získám s tímto mistrem?
Magisterský titul v oboru podnikatelé je navržen tak, aby prosazoval základní cíl programu, kterým je podpořit vědecký výzkum studentů v oblasti výzev spojených s podnikatelským úsilím a komplexní zkoumání klíčových determinantů triumfu a neúspěchů pocházejících z podnikatelského úsilí. To zahrnuje důkladnou kontrolu role, kterou hrají instituce při podpoře zakládání podniků, spolu s prozkoumáním a formulací strategií zaměřených na zlepšení podmínek vedoucích k založení a udržení podniku v tržní ekonomice, a to z různých úhlů, jako jsou obchodní, právní, ekonomické a institucionální perspektivy.
Cíle
Mezi konkrétní cíle programu proto patří:
- Učte směry výzkumu v podnikání. Za tímto účelem jsou v průběhu výuky realizovány následující vzdělávací akce (36 ECTS kreditů): Vliv informačních technologií a systémů na podnikatelskou činnost, Business Administration pro podnikatele, Smlouvy o spolupráci pro podnikatele, Provozní management pro podnikatele, Ekonomické instituce a podnikatelská iniciativa v historii ekonomického myšlení, tržní procesy a dynamická efektivita institucí.
- Školení v metodologii informační analýzy v obchodním podnikání. Metodika výzkumu podnikání (společná pro všechny uvažované linie).
- Naučte se rozvíjet šetření v oblasti podnikatelů. Ve výzkumném období, které bude vyžadovat získání 24 kreditů ECTS, každý student připraví autorizovanou výzkumnou práci na jedno z následujících témat odvozených z jedné z linií výzkumu, pro kterou byl dříve vyškolen v předchozím období.
- "Strategie a organizace zakládání společností"
- „Vliv informačních technologií a systémů na zakládání společností“
- "Dohody o spolupráci pro podnikatelské společnosti"
- „Strategie rozvoje podnikání pro podnikatele“
- "Výzkum v zakládání podniků"
- „Aktuální trendy výzkumu v řízení a kontinuitě rodinného podniku“
- "Strategický management znalostí"
- „Změna a restrukturalizace podnikání: umístění rozhodnutí o přímých zahraničních investicích“
- "Nástroje pro rozhodování podnikatele: riziko, nejistota a multikriteria"
- „Ekonomické instituce a podnikání: vliv ekonomických institucí ve snaze vytvořit a udržet společnosti a institucionální politiky, které podporují vytváření společností“
Prezentovaný program pokrývá většinu současných směrů výzkumu v oblasti podnikatelů. S cílem dosáhnout excelence v kvalitě výzkumu navrhuje maximální účast všech lékařů s aktivními směry výzkumu v dané oblasti, kteří splňují kritéria vědecké excelence uznávaná oficiálními orgány, jako je ministerstvo školství a vědy. Podpoří také mobilitu profesorů, včetně tematických seminářů pořádaných hostujícími profesory z jiných univerzit, kteří rovněž splňují kritéria vědecké excelence.
Přijímací řízení
Osnovy
Dokončení klasického programu obvykle znamená získání 60 kreditů ECTS.
Magisterské studium Délka: Jeden akademický rok.
- 606201 Teorie rozhodování
- 606203 Obchodní administrativa pro podnikatele
- 606204 Smlouvy o spolupráci pro podnikatele
- 606207 Tržní procesy a dynamická efektivnost institucí
- 606205 Provozní ředitelství pro podnikatele
- 606206 Ekonomické instituce a podnikatelská iniciativa v dějinách ekonomického myšlení
- 606202 Vliv informačních technologií a systémů na podnikatelskou činnost
- 606218 Závěrečný magisterský projekt
Výsledek programu
Obecné dovednosti:
- Aby student získal dostatečné základní znalosti a porozumění k rozvoji a aplikaci originálních myšlenek v kontextu výzkumu. Hodnocení: Četba a prezentace relevantních výzkumných prací v oboru, jakož i návrhy na jejich zlepšení. Pokud by byly znalosti hodně teoretické, mohly být hodnoceny složením zkoušek;
- Že student je schopen uplatnit své znalosti a porozumění, stejně jako své dovednosti při řešení problémů, v novém nebo neznámém prostředí a v širokých souvislostech, v dialogu s odborníky/výzkumníky z jiných oborů, jako jsou lékaři, ekonomové, inženýři, sociologové, politologové, informatici aj. Hodnocení: Realizace a výstava prací, ve kterých se řeší problémy s multidisciplinárními potřebami;
- Že student je schopen reflektovat sociální a etické odpovědnosti spojené s aplikací jejich znalostí a úsudků. Hodnocení: Dokončení práce a účast studentů na fórech o sociálních otázkách;
- Aby student své závěry, poznatky a koncepční rámec, z něhož vycházejí, srozumitelně a bez dvojznačnosti sdělil odbornému i neodbornému publiku. Hodnocení: Výstava prací a účast na fórech;
- Že žák rozvíjí učební dovednosti, které mu umožňují pokračovat ve výcviku. Hodnocení: Čtení a provádění inovativních děl, která obsahují nová témata.
Obecné kompetence mistra
- V rámci obecné kompetence 1 je student schopen rozvíjet a aplikovat originální nápady v oblasti podnikání s využitím nástrojů a modelů pro analýzu dat. Hodnocení: Četba a veřejná prezentace výzkumných prací z oblasti podnikání a také inovativních návrhů jejich aplikace na reálné problémy. Pokud jsou myšlenky, které mají být vyvinuty, silně teoretické povahy, lze hodnocení provést složením zkoušek;
- V rámci obecné kompetence 2 je student schopen vést multidisciplinární týmy za účelem čelit a řešit rozhodovací problémy v oblasti podnikání. Hodnocení: Provádění a vystavení prací, v nichž se řeší podnikatelské problémy, které zahrnují všechny typy profesního a výzkumného prostředí;
- V kontextu obecné kompetence 3 student získá schopnost integrovat znalosti, čelit složitosti a také formulovat úsudky na základě nejistých informací prostřednictvím nástrojů analýzy dat, to vše na základě společensky užitečných funkcí. odpovědný. Hodnocení: Provedení práce, při které student eticky a společensky odpovědně využívá konkrétní nástroje pro podnikatelský problém;
- V kontextu obecné kompetence 4 je student schopen plně zdůvodnit alternativy/rozhodnutí, která musí být učiněna všem typům publika. Hodnocení: Výstava prací a účast na fórech.
- V rámci obecné kompetence 5 je student schopen pokračovat ve výcviku v oblasti podnikání prostřednictvím vedení špičkových publikací. Hodnocení: Čtení a provádění inovativních prací, které zahrnují nová témata nebo témata, která nejsou zahrnuta v magisterském studiu, ale která jsou pro studenta zajímavá.
- Konkrétně, kompetence podle královského výnosu uvedené níže jsou pokryty obecnými kompetencemi tohoto mistra, jak je uvedeno na konci každé základní kompetence:
- Že studenti vědí, jak aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích v širších nebo multidisciplinárních kontextech souvisejících s jejich oblastí studia: to je zaručeno obecnými dovednostmi 1, 2 a 3;
- Student je schopen integrovat znalosti a čelit složitosti formulování úsudků na základě informací, které, jsou neúplné nebo omezené, zahrnují úvahy o sociální a etické odpovědnosti spojené s aplikací jejich znalostí a úsudků: to je zaručeno obecnými dovednostmi 2 , 3 a 4;
- Aby studenti věděli, jak srozumitelným a jednoznačným způsobem sdělit své závěry specializovanému i nespecializovanému publiku, stejně jako konečné znalosti a důvody, které je podporují: to je zaručeno obecnými kompetencemi 3 a 4;
- Že studenti mají studijní dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu samostatně nebo samostatně: to je zaručeno obecnou kompetencí 5.
Vzdělávací program Master for Entrepreneurs pomůže studentům získat následující specifické dovednosti:
- Pokročilá znalost obchodních faktorů, které podporují podnikatelské povolání.
- Pokročilá znalost institucionálních faktorů, které podporují podnikatelské povolání.
- Pokročilá znalost obchodních faktorů, které brání podnikání v podnikání.
- Pokročilá znalost institucionálních faktorů, které brzdí podnikatelské povolání.
- Znalost metodik, které umožňují výzkum v oblasti podnikání.
- Znalost informačních a komunikačních technologií, které umožňují výzkum v oblasti podnikání.
- Jasné a praktické znalosti o tom, jak je studie koncipována, aby umožnila testování hypotézy v ekonomické oblasti a konkrétněji v oblasti podnikatelů.
- Technická a vědecká způsobilost, která umožňuje zajistit dosažení přesných a reprodukovatelných výsledků, ze kterých lze vyvozovat platné závěry v oblasti podnikání.
- Prokázat dobrou schopnost přístupu k databázím obsahujícím kvalitní vědeckou a technickou literaturu z oblasti ekonomického prostředí a konkrétněji související se zakládáním podniků prostřednictvím elektronického vyhledávání.
- Schopnost identifikovat významnou otázku nebo hypotézu o tématu nebo problému a formulovat cíle, návrh a monitorování projektu k řešení jeho řešení.
- Prokázat dobré ústní a písemné komunikační dovednosti k efektivní prezentaci výsledků výzkumu pro kritické hodnocení kolegy nebo recenzenty v ekonomické oblasti.
- Prokázat dobrou schopnost vědeckého šíření před nespecializovanou veřejností a věnovat zvláštní pozornost sociálním důsledkům vědeckého pokroku.
- Prokázat dobrou znalost etických aspektů profesionální praxe.
- Vypracovat diplomovou práci na základě výzkumné práce provedené studentem pod dohledem školitele, ve které musí prokázat, že získal těchto dvanáct specifických dovedností popsaných výše. Závěrečný magisterský projekt bude vtělen do písemného dokumentu, patnáctiminutové syntetické prezentace ostatním studentům a komisi pro kvalitu magisterského studia, která rozhodne, zda je práce vhodná či nikoliv.
Kromě toho bude vzdělávací program Master for Entrepreneurs podporovat rozvoj a upevňování obecných „průřezových“ kompetencí na úrovni vyšší, než je titul, důležitých pro profesní činnost v budoucnosti absolventů, mezi nimiž vynikají:
- Pochopení hodnoty a limitů vědecké metody.
- Schopnost kritického a sebekritického uvažování.
- Schopnost analyzovat a syntetizovat obchodní informace.
- Schopnost aplikovat znalosti do obchodní praxe.
- Schopnost řešit složité ekonomické problémy.
- Schopnost generovat nové nápady (kreativita).
- Iniciativa a podnikatelský duch.
- Schopnost sebehodnotit a rozpoznat potřebu neustálého osobního zlepšování.
- Schopnost samostatně aktualizovat ekonomické znalosti.
- Schopnost pracovat v multidisciplinárních týmech.
- Schopnost vyhledávat, analyzovat a spravovat ekonomické informace včetně schopnosti interpretovat a vyhodnocovat.
- Schopnost ovládat základní počítačové nástroje.
- Etický závazek.
- Ústní a písemná komunikace ve španělštině a angličtině.