Keystone logo
Universidad de Murcia PCEO Advanced Mathematics Masters and Teacher Training (Mathematics Speciality)
Universidad de Murcia

PCEO Advanced Mathematics Masters and Teacher Training (Mathematics Speciality)

Murcia, Španělsko

18 Months

Španělština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 1 892 / per year *

Na kampusu

* 2810,92 EUR: zahraniční studenti. Údaje zobrazené na této stránce nejsou oficiální, pouze informativní. Pro více informací kontaktujte sekretariát příslušného střediska.

Úvod

Tento společný plán byl navržen Universidad de Murcia aby umožnil studentům získat oba tituly, dosáhnout výcviku v i) zahájení výzkumu, aby mohl později vstoupit do doktorského programu, ii) přípravy učitelů a iii) profesní rozvoj.

Získání jak magisterských titulů z pokročilé matematiky (MMA), tak magisterského studia v oboru Učitelství učitelů matematiky (MFP) je dosaženo zapsáním alespoň 52 kreditů MFP uvedených v příloze I nařízení a 36 kreditů MMA, která bude odpovídat všem povinným kreditům jedné z pěti specialit (tj. 18 kreditů TFM a 18 kreditů předmětů speciality), nebo 18 kreditům TFM a 18 kreditů subjektů, tak, aby byly splněny alespoň předměty speciality použité v první tabulce uznání v příloze II nařízení. Zbytek předmětů každého velitele bude automaticky rozpoznán podle uznávacích tabulek, které jsou uvedeny v příloze II. Studenti, kteří si zvolili druhou alternativu v MMA, tj. 18 kreditů od TFM a 18 kreditů od předmětů různých specializací, musí zapsat alespoň 18 kreditů, které nezahrnují algebraickou geometrii, aplikovanou matematickou analýzu (II), geometrickou analýzu , Poloha, distribuce a doprava a Bayesovská statistika, protože se jedná o subjekty uznávané MFP (viz druhá tabulka v příloze II, oddíl „Žádná specialita“).

Přestože je tato společná itinerář navržena tak, aby byla dokončena v jednom roce, nemusí se studenti zapisovat z 36 kreditů MMA do jednoho kurzu. Aby však bylo zajištěno získání MFP na konci kurzu, musí si zapsat alespoň předměty potřebné k uznání 8 kreditů MFP, které nebyly dokončeny, jak je podrobně uvedeno v předchozím odstavci.

Podobně každý student, který získal MFP v předchozím kurzu, může potenciálně využít výhod kombinovaného titulu, i když za tímto účelem bude muset požádat akademické komise MMA o odpovídající uznání kreditů a udělit jej.

Studenti, kteří žádají o stipendium na ministerstvu školství, kultury a sportu, aby mohli platit za magisterské studium, by měli mít na paměti, že o jejich maximální částku je možné požádat pouze tehdy, jsou-li zapsáni alespoň do 60 kreditů magisterského studia. Proto, i když studují současně, budou se muset zapsat do celého MFP.

Magisterský soubor

Výukové centrum: Pedagogická fakulta a Matematická fakulta
Typ výuky: Tváří v tvář
Jazyk: Španělsky
Trvání: 1,5 roku
ECTS kredity: 88
Název: Master in Finance
Stipendia, granty a mobilita: Národní / mezinárodní
Cena za kredit:
  • V 1. registraci: 20,90 EUR
  • Při 2. registraci: 31,35 EUR
  • Ve 3. registraci: 67,93 EUR
  • Ve čtvrtém nebo v řadě: 94,06 EUR

Odůvodnění

Popis magisterského studia v oboru pokročilá matematika

Atraktivita magisterského stupně by mohla být odůvodněna sofistikovaností finančních trhů, rostoucím významem úvěrových trhů, neustálými inovačními procesy ve finančních produktech, faktory, které mimo jiné zdůrazňují důležitost solidního vzdělávání ve finančních záležitostech.

Popis vysokoškolského magisterského titulu v oboru Učitelství pro učitele

Přímým odkazem na navrhovaný titul je počáteční vzdělávací kurz, který Universidad de Murcia vyučuje pro účely vydávání Osvědčení o pedagogické způsobilosti (dále jen SZP) více než 35 let. Současný právní rámec pověřil Ústav pedagogických věd (dále jen ICE) integrovaný do každé univerzity, pedagogickou a didaktickou přípravu studentů vysokých škol (architekti, inženýři, absolventi, technici, technici a absolventi, kteří jsou držiteli titulu). ), kteří se chtěli věnovat středoškolskému vzdělání a stanovili dokončení obou cyklů SZP jako základní požadavek, aby byli způsobilí k přijetí do vyučovacích orgánů uvedené úrovně, s výjimkou titulů, které zahrnovaly rovnocenné vzdělávání, a dalších případy vyňaté ze zákona.

Nelze však zapomenout na to, že dalším referentem bezprostředně před uvedeným je úvodní výcvikový kurz pro sekundární učitele (FIPES) vyučovaný Školou středních škol (delegace Murcie), jehož studijní plán byl strukturováno do tří bloků: vzdělávací předpoklady, speciální didaktika a praxe. Nejstarší soubory (podle spisů ICE Universidad de Murcia ) pocházejí z akademického roku 1963/1964. Vyhláška č. 1678/1969 ze dne 24. července o zřízení Ústavů pedagogických věd (BOE č. 195 ze dne 8. 8. 1969) však byla v souladu s ustanoveními obecného školského zákona vytvořena v rámci státních univerzit je ICE pověřena mimo jiné misemi těmi, které střední škola učitelů středních škol prováděla, což by později zaniklo.

kompetence

Vysokoškolský titul z pokročilé matematiky

Základní kompetence

  • Znalost a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originalitu při vývoji a / nebo aplikování myšlenek, často v kontextu výzkumu.
  • Že studenti mohou uplatnit své znalosti a schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v širších (či multidisciplinárních) souvislostech týkajících se jejich oboru.
  • Studenti jsou schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezeno, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním svých znalostí a soudy.
  • Žáci umí jasným a jednoznačným způsobem sdělit své závěry a znalosti a konečné důvody, které je podporují specializovaným a nespecifickým divákům.
  • Žáci mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude převážně samostatně řízen nebo samostatný.

obecné dovednosti

  • Umět aplikovat matematické techniky v různých profesních činnostech.
  • Umět aplikovat matematické techniky při vývoji projektů R + D + i.
  • Být schopen aplikovat matematické výzkumné techniky v různých oborech, základní i aplikované matematice.
  • Umět aplikovat získané znalosti k řešení problémů v nových nebo málo známých prostředích jak v matematice, tak v obecnějších nebo multidisciplinárních kontextech, které se vztahují k jejich specializaci. (Meces / BOE (a)).
  • Být schopen integrovat znalosti a čelit složitosti formulace úsudků a dohadů z neúplných nebo omezených informací při aplikaci matematických technik a znalostí. (Meces / BOE (b)).
  • Umět jasným a jednoznačným způsobem komunikovat závěry a nejnovější znalosti a důvody, které je podporují, specializovaným i nespecializovaným publikům. (Meces / BOE (c))
  • Mít dovednosti učení, které jim umožňují pokračovat v budoucím studiu samostatně nebo autonomně. (Meces / BOE (d))
  • Být schopen pracovat ve skupinách a v multidisciplinárních týmech.

specifické dovednosti

  • Mít teoretické a praktické znalosti z oblasti matematických znalostí, abyste měli přístup k doktorskému studiu a dokončili doktorskou práci.
  • Umět kriticky číst odborné nebo výzkumné práce a zapracovat výsledky do své práce.
  • Umět abstraktně analyzovat a analyzovat informace o různých postupech, provádět logické zdůvodnění a identifikovat chyby.
  • Schopnost přenášet matematické výsledky do jiných oborů a činností.
  • Umět matematicky modelovat skutečné nebo teoretické problémy.
  • Znát techniky rozlišení a umět navrhnout postupy rozlišení pro studované matematické modely.
  • Spravujte počítačové nástroje, které pomáhají vyřešit studované problémy.

Univerzitní magisterské studium učitelů

V dokumentu RD 1393/2007 ze dne 29. října 2007, který zavádí organizaci oficiálního vysokoškolského vzdělávání (BOE ze dne 30. října 2007), jsou v příloze I oddíle 3.3. Uvedeny základní kompetence magisterského studia.

USNESENÍ ECI / 3858/2007 ze dne 27. prosince 2007, kterým se stanoví požadavky na ověření úředních univerzitních titulů, které umožňují povolání profesora povinného sekundárního vzdělávání a maturitního, odborného vzdělávání a výuky Jazyky. (BOE 29. prosince 2007) obsahuje do své sekce 3 dovednosti, které musí studenti získat.

Pokud jde o specifické kompetence generického modulu ve vztahu k příslušným subjektům, navrhuje se následující:

Předmět Učení a rozvoj osobnosti.

  • Znát charakteristiky studentů, jejich sociální kontexty a motivace.
  • Porozumět rozvoji osobnosti těchto studentů a možných dysfunkcí, které ovlivňují učení.
  • Vypracovat návrhy založené na získávání znalostí, dovedností a intelektuálních a emočních dovedností.
  • Identifikujte a naplánujte řešení vzdělávacích situací, které ovlivňují studenty s různou kapacitou a mírou učení.

Předmět Procesy a vzdělávací kontexty

  • Znát procesy interakce a komunikace ve třídě a ve středu, řešit a řešit možné problémy.
  • Znát historický vývoj vzdělávacího systému v naší zemi.
  • Znát a používat zdroje a informační strategie, doučování a akademickou a profesní orientaci.
  • Propagujte akce emočního vzdělávání, hodnot a školení občanů.
  • Podílet se na definici vzdělávacího projektu a na obecných činnostech centra podle kritérií zlepšování kvality, pozornosti k rozmanitosti, prevence problémů se učení a soužití.

Společnost, rodina a vzdělání

  • Vztahovat vzdělávání k životnímu prostředí a chápat výchovnou roli rodiny a komunity, a to jak při získávání dovedností a učení, tak ve vzdělávání s ohledem na práva a svobody, rovná práva a příležitosti mezi muži a ženami a rovného zacházení a nediskriminace osob se zdravotním postižením.
  • Znát historický vývoj rodiny, její různé typy a výskyt rodinného kontextu ve vzdělávání.
  • Osvojte si sociální dovednosti ve vztahu a orientaci na rodinu.

Kompetence konkrétního modulu v různých předmětech:

Předmět Doplňky pro disciplinární školení

  • Znát formativní a kulturní hodnotu předmětů odpovídající specializaci.
  • Znát obsah, který je studován v příslušných učeních.
  • Znát historii a nedávný vývoj předmětů a jejich perspektivy, aby předal jejich dynamickou vizi.
  • Znát kontexty a situace, ve kterých se různé kurikulární obsahy používají nebo používají.

Pro odbornou specialitu navíc:

  • Znát vývoj pracovního světa, vzájemné působení mezi společností a prací a kvalitu života, jakož i potřebu získat odpovídající školení, aby se přizpůsobilo změnám a změnám, které mohou profese vyžadovat.

Pro specializaci vzdělávací orientace také:

  • Znát procesy a zdroje pro předcházení problémům s učením a soužitím, postupy hodnocení a akademické a profesní orientace.

Předmět Učení a výuka odpovídajících předmětů

  • Znát teoretický a praktický vývoj výuky a učení odpovídajících předmětů.
  • Transformujte učební osnovy do pracovních a aktivitních programů.
  • Získat výběrová kritéria a vývoj vzdělávacích materiálů.
  • Propagujte prostředí, které usnadňuje učení a oceňuje přínos studentů.
  • Integrujte školení v audiovizuální a multimediální komunikaci do procesu výuky a učení
  • Znát strategie a techniky hodnocení a chápat hodnocení jako nástroj regulace a povzbuzení k úsilí.

Předmět Výuka inovací a iniciace k pedagogickému výzkumu

  • Znát a aplikovat inovativní návrhy výuky v oboru specializace.
  • Kriticky analyzovat výkon výuky, osvědčené postupy a vedení pomocí indikátorů kvality.
  • Identifikovat problémy spojené s výukou a učením předmětů specializace a navrhnout alternativy a řešení.
  • Znát a aplikovat základní pedagogické výzkumné a hodnoticí metodologie a techniky a být schopen navrhovat a rozvíjet výzkumné, inovační a hodnotící projekty.

Kompetence modulu Practicum a diplomové práce

  • Získat zkušenosti s plánováním, vyučováním a hodnocením předmětů odpovídajících specializaci.
  • Akreditujte dobrou znalost ústního a písemného projevu ve výuce.
  • Osvojte si sociální dovednosti a schopnosti nezbytné k vytvoření prostředí, které usnadní učení a soužití.
  • Účastnit se návrhů na zlepšení v různých oblastech činnosti založených na úvahách založených na praxi.
  • Znát realitu vzdělávacího centra a účastnit se příslušných oddělení.

Pro odbornou specialitu navíc:

  • Znát typologii odpovídající výrobním sektorům.
  • Porozumět nejběžnějším organizačním systémům pro společnosti.

Pro specializaci vzdělávací orientace také:

  • Cvičení v psychopedagogickém hodnocení.
  • Praxe poskytuje poradenství dalším odborníkům v oblasti vzdělávání, studentům a rodinám.

profil absolventa

Vysokoškolský titul z pokročilé matematiky

Kvalifikovaný matematik pro začlenění do doktorského programu schopného představovat a řešit výzkumné problémy v matematice a statistice.

Absolventi budou školeni k provádění výzkumných, vývojových a inovačních aktivit a budou schopni řešit složité problémy, které vyžadují pokročilé znalosti z matematiky a statistiky.

Univerzitní magisterské studium učitelů

Lidé školení k rozvoji profese učitele povinného sekundárního vzdělávání a bakalářského, odborného vzdělávání a výuky jazyků v oboru studovali.

O Škole

Otázky