Keystone logo
Universidad de Murcia Magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky
Universidad de Murcia

Magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky

Murcia, Španělsko

1 Years

Španělština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 2 280 / per year *

Na kampusu

* 3671,32 EUR: zahraniční studenti. Údaje zobrazené na této stránce nejsou oficiální, pouze informativní. Pro více informací kontaktujte sekretariát příslušného střediska.

Úvod

Vysokoškolský magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky (MALTA) je společný magisterský titul z Fakulty dopisů, který nabízí nezbytné školení pro budoucí výzkumné pracovníky v různých oborech teoretické a aplikované lingvistiky, jakož i vysokou specializaci pro ty, kteří chtějí vyšší stupeň akademické školení a aktualizace v profesionálních aplikacích jazyka a lingvistiky, s více než 100 výzkumnými liniemi a flexibilní strukturou nabídky výuky, kterou vyučují odborníci uznávané národní a mezinárodní prestiže.

Magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky má následující cíle:

  • Poskytuje solidní kvalitní výzkumné školení specializované na některé z nejvíce konsolidovaných oblastí teoretického a aplikovaného lingvistického výzkumu.
  • Umožňuje začlenění do výzkumných skupin veřejných a soukromých univerzit nebo do výzkumných středisek.
  • Poskytuje potřebné školení v metodologii vědeckého výzkumu aplikované na vybraný obor lingvistika.
  • Nabízí pokročilé školení v oblasti znalostí lidského jazyka, které mohou být zajímavé v různých profesních oborech.
  • Poskytuje možnosti konsolidace a zdokonalení specifických jazykových znalostí všem profesionálům, kteří jsou zvláště spojeni s veřejným používáním jazyka, jako jsou komunikátoři, interkulturní mediátoři, vyjednavači, lingvističtí poradci atd., Kromě pedagogů.

Magisterský soubor

Výukové centrum: Fakulta dopisů
Typ výuky: Tváří v tvář
Jazyk: Španělsky
Trvání: Jeden rok
ECTS kredity: 60
Název: Magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky
Stipendia, granty a mobilita: Národní / mezinárodní
Cena za kredit:
  • V 1. registraci: 37,11 EUR
  • Při 2. registraci: 60,32 EUR
  • Ve 3. registraci: 69,59 EUR
  • Ve 4. nebo za sebou: 69,59 EUR

Odůvodnění

Vysokoškolský magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky (MALTA) je společný postgraduální titul z Fakulty dopisů, který:

  • Poskytuje postgraduálnímu studentovi nezbytnou inicializaci pro budoucí výzkumné pracovníky v různých oborech teoretické a aplikované lingvistiky a vysokou specializaci pro ty, kteří chtějí vyšší stupeň akademického vzdělání a aktualizaci v profesionálních aplikacích jazyka a lingvistiky.
  • Shromažďuje nabídku lingvistiky různých filologií Fakulty dopisů na postgraduální úrovni, sdružuje její hlavní odborníky s prokázanou praxí a konsolidovanými odbornými zkušenostmi.
  • Mezi svými odborníky má více než 100 výzkumných linií z pohledu 8 oblastí znalostí a 14 výzkumných skupin na UMU.
  • Představuje flexibilní strukturu, která umožňuje přizpůsobit design kurikula prostřednictvím 84 volitelných kreditů, 9 povinných a 12 diplomových prací.

Akademický zájem magisterského titulu (MALTA) je zvláště patrný v tom, že představuje kontinuitu lingvistického studia na naší univerzitě, vzhledem k tomu, že nabídka bakalářských titulů neobsahuje žádný konkrétní titul, který by pokrýval tento typ studia. Pouze některé bakalářské tituly v oboru humanitních oborů nabízejí předměty s lingvistickým obsahem, ve větší či menší míře, v závislosti na případu a vždy odkazující na konkrétní jazyky; předměty, které musí sdílet tituly se specificky literárními studiemi různých jazyků a kultur, bez možnosti exkluzivní projekce lingvistických studií. V tomto smyslu by nabídka tohoto magisterského titulu obsadila zjevnou prázdnotu, což by umožnilo studentům, u kterých je začal zvláštní zájem o lingvistické studium, pokračovat na úrovni specializace, jakou je úroveň navrhovaná MALTA.

Skutečnost, že univerzitní magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky byl koncipován jako magisterský studijní program pro výzkum, otevírá možnost doktorského studia a otevírá cestu pro vzdělávání výzkumných pracovníků v jazykové oblasti.

kompetence

Obecný cíl Mistra je ztělesněn řadou studijních kompetencí, které musí studenti během magisterského studia dosáhnout a které jsou povinny udělit odpovídající titul. Tyto cíle proto vyžadují specifické základní, obecné a specifické kompetence.

Základní kompetence

Zaručeny budou přinejmenším ty, které jsou uvedeny v dokumentu RD 1393/2007 (ve znění 861/2010), kterým se stanoví pořadí oficiálního vysokoškolského vzdělání v oblasti kompetencí, které mají být dosaženy v magisterském studiu, a ty, které se objeví, budou zaručeny. ve španělském rámci kvalifikací pro vysokoškolské vzdělávání (MECES). Základní kompetence tohoto studijního plánu umožňují a garantují, že studenti:

  • Mít a rozumět jazykovým a jazykovým znalostem, které poskytují základ nebo příležitost být originální ve vývoji a / nebo aplikaci myšlenek, často v kontextu výzkumu.
  • Že umí aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích jak v jazykové, lingvistické, tak v širších (nebo multidisciplinárních) kontextech souvisejících s jejich studijním oborem.
  • Že budou schopni integrovat jazykové znalosti a čelit složitosti formulace soudů na základě informací, které jsou neúplné nebo omezené a zahrnují úvahy o společenské a etické odpovědnosti spojené s uplatňováním jejich znalostí a úsudků.
  • Že vědí, jak své závěry - a konečné znalosti a důvody, které je podporují - sdělovat jasným a jednoznačným způsobem specializovaným a nespecializovaným divákům.
  • Že mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude muset být do značné míry řízen samostatně nebo autonomně.

obecné dovednosti

  • Znát tradiční a nedávný epistemologický a metodologický vývoj v teoretické a aplikované lingvistice. Souvisí se základními dovednostmi CB1, CB3 a CB5.
  • Vědět, jak aplikovat nejnovější metodologické znalosti na řešení specifických problémů v oblasti teoretického nebo aplikovaného lingvistického výzkumu. Souvisí se základními kompetencemi CB1, CB2 a CB3.
  • Prokázat mistrovství v používání dokumentárních zdrojů specifických pro lingvistiku.
  • Znát základní postupy pro analýzu kvantitativních a kvalitativních údajů. Souvisí se základními dovednostmi CB2 a CB3.
  • Znát nejpokročilejší a nejnovější techniky lingvistické analýzy v teoretické a aplikované oblasti. Souvisí se základními kompetencemi CB2, CB3 a CB5.
  • Porozumět etickému rozměru jazyka při jeho společenském použití. Souvisí se základními dovednostmi CB2 a CB4.
  • Kriticky zhodnotit teorie a empirické příspěvky v různých oborech lingvistických znalostí. Souvisí se základními znalostmi CB5
  • Být schopen izolovat a kriticky zhodnotit základní prvky výzkumné práce v oblasti lingvistiky. Souvisí se základními dovednostmi CB2 a CB3.

Vztah mezi základními dovednostmi a obecnými dovednostmi diplomu

CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
CG1 * * *
CG2 * * *
CG3 * *
CG4 * *
CG5 * * *
CG6 * *
CG7 *
CG8 * *

specifické dovednosti

  • Dostatečně identifikujte výzkumné otázky synchronní a diachronické popisné lingvistiky. Souvisí s klíčovou kompetencí CB3
  • Interdisciplinární vztah mezi lingvistickými znalostmi a vývojem různých teoretických a aplikovaných věd souvisejících s lingvistikou. Souvisí se základními kompetencemi CB1, CB2 a CB3.
  • Aplikujte příslušnou analytickou techniku pro konkrétní studované lingvistické pole. Souvisí se základními kompetencemi CB2, CB3 a CB5.
  • Identifikujte korelace mezi sociálními faktory a lingvistickými faktory pomocí metodiky Sociolinguistics.
  • Znát povahu a fungování lexikonu přirozených jazyků. Souvisí se základní kompetencí CB3.

Vztah mezi základními dovednostmi a specifickými dovednostmi daného stupně

CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
SEČ1 *
CET2 * * * *
CET3 * * *
CET4 * *
CET5 *

profil absolventa

Studijní plán tohoto magisterského studia bere v úvahu, že jakákoli odborná činnost musí být vykonávána:

  • Z úcty k základním právům a rovnoprávnosti mezi muži a ženami by měly být do učebních osnov případně zahrnuty učení související s uvedenými právy.
  • Z dodržování a prosazování lidských práv a zásad univerzální přístupnosti a designu pro všechny v souladu s ustanoveními desátého závěrečného ustanovení zákona 51/2003 ze dne 2. prosince o rovných příležitostech, nediskriminaci a přístupnosti univerzálnost osob se zdravotním postižením a měla by v případě potřeby zahrnovat učební osnovy týkající se těchto práv a zásad.
  • V souladu s hodnotami kultury míru a demokratických hodnot a měla by v případě potřeby zahrnovat učební osnovy související s těmito hodnotami.

Na základě výše uvedeného má magisterský titul z teoretické a aplikované lingvistiky následující cíle:

  • Umožnit absolventům bakalářských titulů v oboru humanitních věd, aby se vzdělávali jako výzkumní pracovníci v některých z nejvíce konsolidovaných oblastí lingvistického výzkumu.
  • Vyškolit výzkumné pracovníky v oblasti lingvistiky, aby se připojili k existujícím výzkumným skupinám na Filozofické fakultě Universidad de Murcia , na Filozofických fakultách a / nebo humanitních oborech jiných veřejných nebo soukromých vysokých škol nebo ve výzkumných střediscích.
  • Poskytnout studentům odpovídající specializaci prostřednictvím solidních znalostí z vědeckého hlediska, které prohlubují a rozšiřují předchozí jazykové znalosti, což jim umožňuje provádět kvalitní výzkum
  • Umožnit absolventům humanitních stupňů, různých stupňů a různých studijních plánů, pokročilému školení v oblasti znalostí lidského jazyka, které by mohlo být zajímavé v různých profesních oborech.
  • Trénujte studenty v metodologii výzkumu aplikované na vybraný obor lingvistika
  • Nabídnout možnosti konsolidace a zdokonalení jazykových znalostí všem profesionálům, kteří jsou zvláště spojeni s veřejným používáním jazyka, jako jsou komunikátoři, interkulturní mediátoři, vyjednavači atd.

Tyto cíle proto vyžadují specifické základní, obecné a specifické kompetence. Zaručeny budou přinejmenším ty, které jsou uvedeny v dokumentu RD 1393/2007 (ve znění 861/2010), kterým se stanoví pořadí oficiálního vysokoškolského vzdělání v oblasti kompetencí, které mají být dosaženy v magisterském studiu, a ty, které se objeví, budou zaručeny. ve španělském rámci kvalifikací pro vysokoškolské vzdělávání (MECES). Základní kompetence tohoto studijního plánu umožňují a garantují, že studenti:

  • Mít a rozumět jazykovým a jazykovým znalostem, které poskytují základ nebo příležitost být originální ve vývoji a / nebo aplikaci myšlenek, často v kontextu výzkumu.
  • Že umí aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích jak v jazykové, lingvistické, tak v širších (nebo multidisciplinárních) kontextech souvisejících s jejich studijním oborem.
  • Že budou schopni integrovat jazykové znalosti a čelit složitosti formulace soudů na základě informací, které jsou neúplné nebo omezené a zahrnují úvahy o společenské a etické odpovědnosti spojené s uplatňováním jejich znalostí a úsudků.
  • Že vědí, jak své závěry - a konečné znalosti a důvody, které je podporují - sdělovat jasným a jednoznačným způsobem specializovaným a nespecializovaným divákům.
  • Že mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude muset být do značné míry řízen samostatně nebo autonomně.

O Škole

Otázky