Keystone logo
Universidad de Murcia Magisterský titul z evropské srovnávací literatury
Universidad de Murcia

Magisterský titul z evropské srovnávací literatury

Murcia, Španělsko

1 Years

Španělština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 2 280 / per year *

Na kampusu

* 3671,32 EUR: zahraniční studenti. Údaje zobrazené na této stránce nejsou oficiální, pouze informativní. Pro více informací kontaktujte sekretariát příslušného střediska.

Úvod

Vysokoškolský magisterský titul z srovnávací literatury je koncipován jako iniciační magisterský titul z výzkumu literárních studií evropské tradice. Mistr je navržen jako způsob, jak specializovat již absolvovaného studenta na teoretické a metodologické znalosti srovnávací literatury a evropské literární vědy. V první dimenzi se zvláštním důrazem na teoreticky kritické proudy a metodologické přístupy větší platnosti a současného vlivu.

Magisterský studijní plán je ve svém vývoji koncipován jako podpora historického poznání evropské literární tradice prostřednictvím studia různých literárních tradic v jejich vzájemném propojení, tj. Jako sítě plynulé transverzality a vzájemného ovlivňování.

Program sleduje tyto obecné cíle hlavy:

  • Trénujte studenta ve studiu evropských literárních tradic, nechápejte ho jako doplněk paralelních příběhů, ale jako síť vzájemných vztahů. Nabízené kurzy proto ovlivňují období, žánry, témata nebo teoretické koncepce největšího promítání a vlivu v evropské kultuře. To usiluje o široké a systematické porozumění oboru, který pak umožňuje specializaci.
  • Propagovat znalosti hlavních trendů v teorii literatury a jejich aplikace při analýze literárních skutečností a kulturních jevů. To usiluje o aktuální školení zaměřené na nejnovější příspěvky (často také složitější a sofistikovanější) z oblasti kritické teorie a teorie literatury.
  • Trénujte studenty v protokolech literárního výzkumu: kompilace a bibliografický přehled, formulace diplomových a pracovních hypotéz, argumentace a řízení primárních a sekundárních zdrojů.
  • Školit výzkumné pracovníky, kteří jsou schopni zpracovávat nejnovější poznatky, teorie a metody literárních studií, aby vytvořili kvalitní výzkum, ve formě kritických studií, které umožňují rozvoj znalostí v oblasti srovnávacích studií literatury.
  • Z hlediska dovedností se studenti budou snažit podporovat přísný a kritický přístup k různým metodologiím a školám, které přistupují ke studiu literatury. Cílem bude, aby student nebyl schopen aplikovat na svůj výzkum nejvhodnější metodické a koncepční nástroje, ale také aby byl schopen rozeznat své limity a problémy.

Magisterský soubor

Výukové centrum: Dopisy fakulty
Typ výuky: Osobně
Jazyk: španělština
Doba trvání: Jeden rok
Kredity ECTS: 60
Kvalifikace: Magisterský titul v komparativní evropské literatuře
Cena za kredit:
  • V 1. registraci: 37,11 EUR
  • Při 2. registraci: 60,32 EUR
  • Ve 3. registraci: 69,59 EUR
  • Ve 4. nebo za sebou: 69,59 EUR

Odůvodnění

Vysokoškolský magisterský titul z srovnávací literatury je koncipován jako iniciační magisterský titul z výzkumu literárních studií evropské tradice. Mistr je navržen jako způsob, jak specializovat již absolvovaného studenta na teoretické a metodologické znalosti srovnávací literatury a evropské literární vědy. V první dimenzi se zvláštním důrazem na teoreticky kritické proudy a metodologické přístupy větší platnosti a současného vlivu. Magisterský studijní plán je ve svém vývoji koncipován jako podpora historického poznání evropské literární tradice prostřednictvím studia různých literárních tradic v jejich vzájemném propojení, tj. Jako sítě plynulé transverzality a vzájemného ovlivňování.

Mistr umožňuje prohloubit schopnost analyzovat literární texty s důrazem na jeho formální, historické, kontextové a koncepční prvky. Stejně tak bude rozvíjet fakulty, aby identifikovaly problémy a předměty studia a vybraly kritickou perspektivu, která jim umožní porozumět a prozkoumat s vyšším výkonem. V neposlední řadě seznámí studenty se znalostmi výzkumných protokolů v literárním studiu: bibliografické rešerše, tvorba hypotéz, výběr korpusu, metodická možnost, zhodnocení existující literatury, argumentace a důkaz.

kompetence

Základní kompetence

  • Znalost a porozumění, které poskytují základ nebo příležitost pro originalitu při vývoji a / nebo aplikování myšlenek, často v kontextu výzkumu.
  • Že studenti mohou uplatnit své znalosti a schopnost řešit problémy v nových nebo neznámém prostředí v širších (či multidisciplinárních) souvislostech týkajících se jejich oboru.
  • Studenti jsou schopni integrovat poznatky a zvládnout složitost a formulovat úsudky na základě informací, které byly neúplné nebo omezeno, zahrnuje úvahy o sociálních a etických povinností souvisejících s používáním svých znalostí a soudy.
  • Žáci umí jasným a jednoznačným způsobem sdělit své závěry a znalosti a konečné důvody, které je podporují specializovaným a nespecifickým divákům.
  • Žáci mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude převážně samostatně řízen nebo samostatný.

obecné dovednosti

  • Dokáže se správně vyjadřovat ve španělštině v oboru komparativní literatury.
  • Porozumět a vyjádřit se v cizím jazyce na úrovni B1 podle CEFR v oblasti srovnávací literatury.
  • Umět spravovat informace a znalosti v oblasti literárních studií a srovnávací literatury, včetně znalosti toho, jak používat jako uživatele základní nástroje informačních a komunikačních technologií (ICT).
  • Jednat s etickou etikou a intelektuální integritou při studiu a výzkumu srovnávací literatury, které bude student hodnocen na základě respektování kritérií přiřazování duševního vlastnictví a správného citování zdroje informací.
  • Schopnost promítnout znalosti, schopnosti a dovednosti získané ve studiích srovnávací literatury na podporu společnosti založené na hodnotách svobody, spravedlnosti, rovnosti a pluralismu, které bude možné hodnotit na základě neexistence výrazů. otravné nebo diskriminační vůči kulturním, etnickým, genderovým nebo sexuálním rozdílům jednotlivců nebo komunit.
  • Být schopen pracovat jako tým a být ve styku s jinými lidmi v oblasti literárních studií nebo různých profesních oborů.
  • Rozvíjet iniciační dovednosti pro výzkum v oboru studií srovnávací literatury.
  • Prokázat schopnost analýzy a syntézy v řízení informací a řešení problémů ve studiích srovnávací literatury.
  • Prokázat kreativitu v přístupu a vývoji pracovních hypotéz, analýzu a řešení problémů v oblasti studia srovnávací literatury.
  • Rozvíjejte kritického ducha v literárních srovnávacích studiích.

Průřezové kompetence

Žádná data

specifické dovednosti

  • Znát hlavní metodologie a teorie aplikace při studiu srovnávací literatury, se zvláštním důrazem na teoreticky kritické proudy a metodologické přístupy větší platnosti a vlivu.
  • Poznejte historii evropské literární tradice studiem různých tradic chápaných v jejich vzájemném propojení, tj. Jako sítě plynulé transverzality a vzájemného vlivu.
  • Osvojit si schopnost analyzovat literární texty s důrazem na jejich formální, historicko-kontextové a koncepční prvky.
  • Získat schopnost analyzovat a hodnotit, tj. Identifikovat problémy a témata studia a vybrat kritickou perspektivu, která jim umožní porozumět a prozkoumat s větším výkonem.
  • Znát protokoly literárního výzkumu: bibliografické rešerše, vytváření hypotéz, výběr korpusu, metodické možnosti vhodné pro cíl studie, zhodnocení existující literatury, jakož i protokoly argumentace a důkazu.

profil absolventa

Mistr v evropské srovnávací literatuře se snaží poskytnout studentům výstupní profil, který zaručuje, že:

  • Znát protokoly literárního výzkumu: kompilace a bibliografický přehled, formulace tezí a pracovních hypotéz, argumentace a řízení primárních a sekundárních zdrojů.
  • Umět aplikovat získané znalosti a jejich schopnost řešit problémy v nových nebo málo známých prostředích, a to jak v různých oborech srovnávacích literárních studií, tak v multidisciplinárních kontextech, v nichž je studium literárních jevů doplněno znalostmi vytvořené v jiných oborech znalostí.
  • Umět integrovat znalosti do teorie literatury a srovnávací literatury a čelit složitosti tvorby úsudků na základě informací, které jsou neúplné nebo omezené a zahrnují úvahy o společenských a etických povinnostech spojených s uplatňováním jejich znalostí a úsudků. .
  • Umíte jasným a jednoznačným způsobem sdělit své závěry a nejnovější znalosti a důvody, které je podporují, specializovaným i nespecializovaným divákům.
  • Mají učební dovednosti, které jim umožňují pokračovat ve studiu způsobem, který bude do značné míry řízen samostatně nebo autonomně.

O Škole

Otázky