Keystone logo
Universidad de Murcia Magisterský titul z ekonomického rozvoje a mezinárodní spolupráce
Universidad de Murcia

Magisterský titul z ekonomického rozvoje a mezinárodní spolupráce

Murcia, Španělsko

1 Years

Španělština

Plný úvazek

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 2 280 / per year *

Na kampusu

* 3671,32 EUR: zahraniční studenti. Údaje zobrazené na této stránce nejsou oficiální, pouze informativní. Pro více informací kontaktujte sekretariát příslušného střediska.

Úvod

Magisterský titul v ekonomickém rozvoji a mezinárodní spolupráci školí své studenty jako profesionály v oblasti udržitelného lidského rozvoje a mezinárodní spolupráce. Naším cílem je znát a porozumět chudobě a rozvoji a tomu, jak zasáhnout, aby doprovázely procesy posilování postavení znevýhodněných komunit. Učení probíhá tváří v tvář a je interaktivní: ústřední roli hrají praktické postupy, týmová práce, projektové a zážitkové učení. Nezbytným prvkem v tréninkovém procesu studenta je absolvování stáže v organizacích a nevládních organizacích s rozvojovými projekty.

Tento magisterský program trvá jeden akademický rok (60 ECTS) a jeho cílem je rozvíjet technické, politické a sociální dovednosti nezbytné pro začlenění studenta na trh práce, aby byl schopen vykonávat svou práci ve veřejných a soukromých institucích v rozvinutých i méně rozvinutých zemích. rozvinuté země. .

Magisterský soubor

Výukové centrum: Ekonomicko-správní fakulta
Typ výuky: Tváří v tvář
Jazyk: Španělsky
Trvání: Jeden rok
ECTS kredity: 60
Název: Master in Finance
Cena za kredit:
  • V 1. registraci: 37,11 EUR
  • Při 2. registraci: 60,32 EUR
  • Ve 3. registraci: 69,59 EUR
  • Ve 4. nebo za sebou: 69,59 EUR

Odůvodnění

Současný vývoj světové ekonomiky odhalil hlubokou asymetrii na úrovni hospodářského rozvoje zemí. I když se úroveň příjmů malé skupiny zemí v posledních desetiletích výrazně zvýšila, velká skupina zemí se i nadále snaží dosahovat úrovní příjmů, které jim umožní splnit jejich nejnaléhavější potřeby, přičemž jsou prakticky vyloučeny z ekonomických toků a mezinárodní obchod. Důvody těchto rozdílů jsou rozmanité a složité a je nezbytné prozkoumat možné příčiny a politická řešení, která ekonomika nabízí situaci ekonomické stagnace v zemích třetího světa.

Na druhé straně mezinárodní společenství, které si je vědomo těchto rozdílů, vytvořilo komplexní systém spolupráce, který každoročně mobilizuje velké množství lidských a finančních zdrojů zaměřených na snížení těchto rozdílů.

V současné době se mezinárodní geopolitický a ekonomický kontext podstatně změnil, což vedlo k tomu, že cíle politiky pomoci dárcovských zemí byly upraveny a přizpůsobeny novým trendům, mezi něž patří i nová témata, jako je rozvoj. lidský nebo udržitelný rozvoj.

Z tohoto nového rámce vychází nová koncepce rozvoje, která je nyní vysvětlena nejen ekonomickými argumenty, ale také interakcí sociálních a environmentálních aspektů. Ekonomika již není hlavním určujícím faktorem rozvoje a sdílí vedoucí roli s ostatními vědami, což nás nutí přezkoumat roli, kterou hraje v procesu rozvoje.

kompetence

obecné dovednosti

  • Kriticky analyzovat současný systém mezinárodní spolupráce a přispět k jeho zlepšení prostřednictvím konkrétních návrhů.
  • Účastnit se navrhování a řízení politik, které podporují spravedlivý a udržitelný rozvoj
  • Interpretovat informace a socioekonomické ukazatele z různých zemí a teritorií.
  • Aplikovat aktualizované metody a techniky analýzy rozvojových programů a projektů.
  • Rozšiřujte z aplikace získaných znalostí principy solidarity a ekonomické spravedlnosti mezi zeměmi a teritorii.
  • Provádět diagnózy, navrhovat řešení, dohodnout se na alternativách a rozhodovat o strategickém plánování rozvoje.

specifické dovednosti

  • Vypracovat odvětvové a regionální strategie rozvoje a spolupráce.
  • Provádět místní, regionální a mezinárodní studie ekonomického spojování.
  • Použijte metodu plánování projektu založenou na přístupu logického rámce.
  • Připravte si diagnózy situace k identifikaci rozvojových programů a projektů.
  • Posoudit dopad akcí spolupráce.
  • Aplikovat monitorovací a analytické systémy pro zdroje projektu (finanční, lidské, technické atd.)
  • Připravovat konjunkturální zprávy o úrovni rozvoje a předkládat výkonné zprávy rozhodovacím orgánům agentů dvoustranné, mnohostranné a decentralizované spolupráce.
  • Dynamizujte vývojové prostředky za účelem podpory endogenních vývojových procesů.
  • Zprostředkovatel v konfliktech a navrhování řešení.

profil absolventa

Na konci Master získá student následující obecné kompetence:

  • Kriticky analyzovat současný systém mezinárodní spolupráce a přispět k jeho zlepšení prostřednictvím konkrétních návrhů.
  • Podílet se na navrhování a řízení politik, které podporují spravedlivý a udržitelný rozvoj.
  • Interpretovat informace a socioekonomické ukazatele z různých zemí a teritorií.
  • Aplikovat aktualizované metody a techniky analýzy rozvojových programů a projektů.
  • Rozšiřujte z aplikace získaných znalostí principy solidarity a ekonomické spravedlnosti mezi zeměmi a teritorii.
  • Provádět diagnózy, navrhovat řešení, dohodnout se na alternativách a rozhodovat o strategickém plánování rozvoje.

Konkrétní kompetence spojené s profesionální povahou magisterského studia by byly:

  • Vypracovat odvětvové a regionální strategie rozvoje a spolupráce.
  • Provádět místní, regionální a mezinárodní studie ekonomického spojování.
  • Použijte metodu plánování projektu založenou na přístupu logického rámce.
  • Připravte si diagnózy situace k identifikaci rozvojových programů a projektů.
  • Vyhodnotit dopad akcí spolupráce,
  • Aplikovat monitorovací a analytické systémy pro zdroje projektu (finanční, lidské, technické atd.)
  • Připravovat konjunkturální zprávy o úrovni rozvoje a předkládat výkonné zprávy rozhodovacím orgánům agentů dvoustranné, mnohostranné a decentralizované spolupráce.
  • Znát zdroje a linie financování programů spolupráce a projektů a předkládat návrhy na financování.
  • Dynamizujte vývojové prostředky za účelem podpory endogenních vývojových procesů.
  • Zprostředkovatel v konfliktech a navrhování řešení.

O Škole

Otázky