Interuniversity Master v mobilní komunikaci a digitálním obsahu
Universidad de Murcia
Klíčová informace
Umístění kampusu
Murcia, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 280 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 3671,32 EUR: zahraniční studenti. Údaje zobrazené na této stránce nejsou oficiální, pouze informativní. Pro více informací kontaktujte sekretariát příslušného střediska.
Úvod
Magisterský soubor
Výukové centrum: | Fakulta komunikace a dokumentace |
Typ výuky: | Smíšené |
Jazyk: | Španělsky |
Trvání: | Jeden rok |
ECTS kredity: | 60 |
Název: | Interuniversity Master v mobilní komunikaci a digitálním obsahu |
Stipendia, granty a mobilita: | Národní / mezinárodní |
Cena za kredit: |
|
Odůvodnění
V posledním desetiletí čelí odvětví tradičních médií dokonalé bouři, ve které se sbíhají různé formy krize: financování, formáty obsahu, investice do reklamy, modely řízení, obchodní modely atd. Vývoj digitálních médií a obsahu (online, na vyhrazených zařízeních a / nebo mobilních zařízeních) představuje v této souvislosti významné výzvy pro budoucnost institucí (médií) a profesionálů (novináři, inzerenti, komunikátory ...), jejichž společenský význam je bezpochyby.
Podle poslední zprávy o informační společnosti ve Španělsku (2013) již dva ze tří uživatelů informací a obsahu k nim přistupují prostřednictvím digitálních zařízení. Téměř polovina času, který průměrný uživatel denně tráví spotřebou obsahu, se děje prostřednictvím mobilních digitálních obrazovek a v roce 2012 se Španělsko stalo zemí EU s největší flotilou pokročilých mobilních zařízení. Období největší poptávky po obsahu (zprávy, zábava, sociální propojení) je paradoxně také obdobím největší neurčitosti modelů správy podniků, obchodu a médií.
Stručně řečeno, všichni komunikační aktéři se musí přizpůsobit digitálnímu prostředí: společnosti, profesionálové, uživatelé, reklamní agentury atd. V tomto procesu transformace hraje ekosystém mobilních komunikací stále důležitější roli jako posilovač procesů iniciovaných v konvenčním internetu (integrace obsahu a sociálních sítí, růst ekonomiky osobních informací) a jako motor pro specifické transformace. (personalizace, geolokace, nové distribuční kanály, nové obchodní modely atd.).
Změny odvozené z digitálního prostředí tak představují na jedné straně vynikající výzkumné území a na druhé straně specifickou oblast školení nad rámec tradičních komunikačních struktur a formátů, které tvoří většinu nabídky vysokoškolského studia v této oblasti. .
Digitální prostředí zároveň s charakteristickou všestranností a dostupnými náklady vytváří horizont s vysokým potenciálem pro experimentování, inovace, samostatnou výdělečnou činnost a podnikání.
kompetence
Kromě obecných kompetencí magisterského studijního programu Interuniversity v oboru mobilní komunikace a digitálního obsahu, které jsou popsány ve španělském kvalifikačním rámci pro vysokoškolské vzdělávání, jsou specifické kompetence tohoto titulu (CET):
- Poznat a porozumět povaze, vývoji a kontextu produkčních aktérů ekosystému digitálního obsahu.
- Analyzujte a kontextově aplikujte charakteristické rysy nových formátů digitálního obsahu, jejich obchodních modelů a distribučních kanálů, jakož i jejich integraci s jinými formáty a platformami.
- Poznat a porozumět povaze a vývoji digitálního obsahu v ekosystému mobilní komunikace: jeho aktéři, formáty, struktury a scénáře pro spotřebitele.
- Porozumět a analyzovat současné transformace strategického, reklamního a značkového komunikačního systému odvozeného z rozvoje digitálního a mobilního prostředí.
- Znát a tvořivě aplikovat technologické přínosy mobility k inovacím v digitálním obsahu.
- Předpokládejme strategickou hodnotu správy osobních údajů při implementaci služeb spojených s digitálním a mobilním obsahem, jakož i její aplikaci na obchodní a distribuční kontrolní modely.
- Znát a hodnotit prostředí pro tvorbu a šíření (platformy) pro mobilní obsah, jakož i související nástroje, procesy, zdroje a náklady.
- Rozlišujte a efektivně využívejte současné nástroje a software pro úpravy, postprodukci a šíření digitálního obsahu.
- Vymezte, analyzujte a odhalte vědecké přísné procesy, jevy a případy v oblasti nového digitálního obsahu a mobilní komunikace.
- Porozumět, hodnotit a diskutovat o relevantních zkušenostech s vývojem projektů a služeb pro mobilní digitální obsah.
profil absolventa
Postgraduální student bude mít odborné znalosti o (a) trhu s digitálním obsahem (struktura a transformace obsahového průmyslu z rozvoje digitální a mobilní komunikace, nových hráčů, obchodních modelů, distribučních kanálů, nových reklamních modelů, regulační rámec atd.), b) nové formáty obsahu a kreativní strategie (transmediate integrace, multiscreen, integrace do sociálních sítí atd.) a c) nástroje a technologie (jazyky, platformy a nástroje pro vytváření digitálního obsahu pomocí zvláštní pozornost na mobilní zařízení) a nové technologie pro přidanou hodnotu digitálního obsahu (geolokace, rozšířená realita, správa profilů, cílená reklama atd.). Tento profil umožňuje podnikání v komunikaci, integraci do týmů digitálních médií a výzkum digitálního obsahu a kultury.