MA Kulturní ekonomika/Mezinárodní kulturní a obchodní studia
University of Passau
Klíčová informace
Umístění kampusu
Passau, Německo
Jazyky
Němec
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 - 6 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 87 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 87,00 eur semestrální poplatek za studentskou unii a semestrální vstupenku
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
zvláštnosti
- Jedinečná kombinace obchodu, kultury a jazyků v Německu
- 7 kulturních oblastí na výběr: anglo-americká kulturní oblast, frankofonní kulturní oblast, ibero-románská kulturní oblast, italská kulturní oblast, východní středoevropská kulturní oblast, jihovýchodní asijská kulturní oblast nebo německá kulturní oblast
- Osvojení si ekonomické nebo kulturologické terminologie
- orientovaný na praxi prostřednictvím projektové práce v oblasti kulturní ekonomiky
- Získání dvojitých diplomů na různých zahraničních univerzitách (Skotsko, Francie, Turecko) možné
Přijímací řízení
Osnovy
Sylabus programu
Program se skládá ze čtyř skupin modulů:
A) Základní moduly
B) Kulturní oblastní studie
C) Obchodní administrativa a ekonomika
D) Cizí jazyky
A) Základní moduly jsou dále rozděleny do dvou oblastí: teorie a metody jako jedna oblast a aplikované dovednosti jako druhá. Získáte fundované znalosti z interkulturní komunikace a srovnávacích kulturních studií, interkulturního managementu a akademického výzkumu. Kromě toho budete pracovat na kulturním projektu mimo univerzitu a zdokonalovat přenositelné dovednosti výběrem vlastních kurzů klíčových kompetencí vyučovaných profesionálními instruktory.
B) V této modulové skupině si upevníte své znalosti týkající se vámi zvoleného kulturního regionu až ve třech z následujících předmětů: kulturologie, literární věda, lingvistika, historie, geografie, politologie, sociologie, dějiny umění/vizuální kultury, interkulturní komunikace, komunikační studia, mediální studia, filozofie nebo digitální humanitní vědy.
C) V této skupině modulů si vyberete obchodní studia nebo ekonomické moduly: Obchodní moduly se zabývají mezinárodním tržně orientovaným řízením a organizací obchodu a také marketingem; ekonomické moduly zahrnují mezinárodní ekonomii, rozvojovou ekonomiku, hospodářskou politiku a behaviorální ekonomii.
D) Vyberete si dva z následujících cizích jazyků: čínštinu, češtinu, angličtinu, francouzštinu, němčinu (pro mluvčí jiných jazyků), indonéštinu, italštinu, polštinu, portugalštinu, ruštinu, španělštinu, thajštinu nebo vietnamštinu. Pokud máte v úmyslu zvolit si anglický jazyk, budete potřebovat pokročilé znalosti angličtiny. U ostatních jazyků se nepředpokládají žádné stávající jazykové znalosti (tj. jsou také dostupné ab initio). Pokud však stávající jazykové znalosti máte, budou zohledněny při rozřazovacím testu. K dispozici jsou oborově specifické jazykové programy se zaměřením na obchod/ekonomiku nebo kulturní studia.
Diplomovou práci budete psát na téma odvozené z modulové skupiny B nebo C.
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
International Business and International Relations MA (Hons)
- Dundee, Spojené království
Mezinárodní ekonomika a podnikání (MSc)
- Szeged, Maďarsko
Mezinárodní MBA (dvojitý titul)
- Bremen, Německo