Master v marketingu inteligenci
Towson University - College of Business & Economics
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* In-stát. Out-of-státu a International
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Mistr v Marketing Intelligence
Co je to marketing inteligence?
Marketing inteligence je integrace marketingového výzkumu, strategie, analytiky, správy dat a interaktivního marketingu. Towson univerzita je magisterský studijní program v marketingu inteligenci s vloženým Post-Baccalaureate Certificate in interaktivní marketing je navržen s aplikovaným, zážitkové učení zaměření na základě potřeb průmyslu. Prostřednictvím přísných kurzu a hands-na výzkum, se dozvíte, jak získat, analyzovat a využívat marketingových dat a získat zkušenosti nezbytné k zadání pozice odpovědný za strategická rozhodnutí na vysoké úrovni.
Proč získat magisterský titul v oboru marketingu inteligenci?
S digitální marketingové možnosti rychle se rozvíjející, firmy potřebují jedince, kteří mohou vytvářet, provádět a vyhodnocovat data-řízený strategie marketingu. Ve skutečnosti, Bureau of Labor Statistics projektů zaměstnanosti výzkumu trhu analytiků růst o 32 procent 2012 - 2022.
Jako absolvent Towson marketingový Intelligence magisterském programu, budete mít kvalifikaci pro pracovní místa, jako jsou:
- Marketing Intelligence Analyst
- Digital Marketing Manager
- Marketing Research Analyst
- Customer Insight Specialist
Více o programu
Přijetí do magisterského studijního programu v marketingu inteligence je konkurenceschopná. Osnovy vyžaduje 30 jednotek, které mohou být dokončeny ve dvou-rok navrhl sekvenci kurzu.
Požadavky na přijetí
Program je v současné době připouští pouze termínu podzim 2015. Uzávěrka aplikovat je srpen 1.. Přednost budou mít na studenty, jejichž aplikace a materiály byly přijaty do 1. července. Jaro vstupné není k dispozici v tomto okamžiku.
Vstup na Master of Science v oboru v marketingu Inteligence je konkurenceschopná. Požadavky způsobilosti jsou:
- Bakalářského titulu z regionálně akreditované vysoké škole nebo vysoké škole
- Kumulativní GPA 3,00 (na stupnici od 4,00) nebo ekvivalent v posledních 60 jednotek absolventa nebo bakalářské práce. Podmíněný vstup může být udělena s minimální GPA 2.75.
- Graduate Record zkouška (GRE) nebo Graduate Management Přijímací Test (GMAT). Alespoň jeden skóre musí být předloženy.
Chcete-li použít, kompletní Absolvent Vstupné aplikace, Následující dodatečné informace budou požadovány v rámci on-line aplikace:
- Dva doporučující dopisy od jednotlivců, kteří mohou dosvědčit, vaší schopnosti odolávat úskalí postgraduální vzdělání. (E-mailové adresy doporučujícím musí být uvedeny v žádosti).
- Jedno- až dvě stránky osobní prohlášení popisující vaší minulosti relevantní zkušenosti, vaše profesní cíle a jak očekáváte tento program na podporu těchto cílů
- Životopis
- Zahraniční studenti mohou podléhat dodatečným požadavkům. Podívejte se na webové stránky přijímací pro více informací.
Studenti bez bakalářský ročníkové práce v oblasti statistiky a programování může být nutné k dokončení další ročníkové práce v těchto oblastech před přijetím programu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Specializované Master® Business Intelligence & Analytics
- Cergy, Francie
Master Management v oblasti financí a účetnictví
- Berlin, Německo
Master in Data Analysis, Intelligence and Security
- Rennes, Francie
- Paris, Francie