MA Music Business (online mix)
Tileyard Education
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online United Kingdom
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
GBP 10 600
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
MA Music Business (Online Blended) je jednoroční, praktický a průmyslově zaměřený magisterský titul, poskytovaný prostřednictvím kombinace online interaktivních médií a osobního doručování a je určen pro zkušený, aspirující nebo zavedený kreativní průmysl. hudební podnikatel, který se snaží učit se interaktivně online, vyvažuje svůj profesionální životní styl a pracovní závazky s flexibilnějším přístupem ke studiu a kariéře.
Studenti mají přístup k Tileyard Education zatímco prezenční výuka sestává z 10denního kreativního hudebního obchodního kempu, který probíhá přímo na místě v Tileyard London, největší nezávislé hudební komunitě v svět.
Tileyard je domovem více než 110 profesionálních nahrávacích studií a 250 hudebních a zábavních podniků včetně Spitfire Audio, Arturia, Apple Music, A&G Songs, Believe Digital, Electric Pineapple, Focusrite, Pioneer DJ, Ella Eyre, Joel Corry, Good Soldier, The Prodigy , Pendulum, Noel Gallagher, Martyn Ware, Goetz Botzenhardt, Jon Kelly, Paul Whalley, Tom Fuller, Dru Masters a mnoho dalších.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Online studie kombinovaného učení
Online doručování využívá interaktivní video obsah a podpůrné písemné materiály, posílené živými online konferencemi, videohovory a workshopy. Učení studentů se kontroluje pomocí kombinace:
- Sebehodnotící cvičení
- Cvičení hodnocená vrstevníky
- Učitel/mentor označil úkoly
- Interaktivní výukové programy
Součástí kurzu budou příspěvky ve formě:
- Psané eseje, reflexní účty a zprávy
- Audio artefakty
- Video prezentace (živé a nahrané)
Zpětná vazba a zpětná vazba jsou poskytovány pomocí kombinace diskusních fór, písemného doručení a video/audio zpráv. Podpora je k dispozici také prostřednictvím e-mailu, živého chatu a videohovorů.
Termín 1: Nadace (60 kreditů)
- Creative Music Management
- Podnikání
- Právní a obchodní záležitosti
Termín 2: Vývoj (60 kreditů)
- Nové technologie v hudbě a zábavě
- Zábavní marketing
- Správa živých událostí
Termín 3: Tvorba (60 kreditů)
- Kreativní obchodní projekt
Výsledek programu
Termín 1: Creative Music Management
Modul se zaměřuje na vzájemně propojené a spolupracující zainteresované strany a činnosti prováděné při produkci, distribuci a marketingu komerčně vydané hudby. Začíná zmapováním a kritickým hodnocením managementu labelu, vydavatele a kreativního umělce v jeho historickém kontextu spolu s analýzou toho, jak se tato krajina vyvíjí a jak se přizpůsobuje konkurenční dynamice. Modul pokračuje auditem těchto klíčových entit kreativního řízení, funkcí rolí, rozpočtu a proměnných časové osy. Také podrobně popisuje všechny právní a smluvní body hudebního a zábavního průmyslu zahrnující nahrávání, publikování, správu, živé vysílání, digitální vysílání, synchronizaci a licencování značek, nové nástroje, techniky a případové studie ve fyzickém a digitálním světě. Použité případové studie budou vycházet z Velké Británie a širší mezinárodní hudební scény a budou zahrnovat jak velké vydavatelství, tak nezávislé společnosti. Studenti mají příležitost pracovat ve skupinách na formulování a provádění profesionální komerční strategie a obsahu pro nezávislého hudebního umělce dle vašeho výběru, přičemž soutěží o malý propagační rozpočet od Tileyard. Skupiny prezentují analýzu a zpětnou vazbu pozvaným hostujícím řečníkům, lektorům a současníkům.
Termín 1: Podnikání
Modul poskytuje studentům komplexní a detailní základy manažerské ekonomie, štíhlého řízení podniku, ekonomiky globální komerční zábavy a podnikání. Součástí tohoto modulu je také mapování a vyhodnocování současných zdrojů, cest a metod k financování kreativních projektů.
Termín 1: Právní a obchodní záležitosti
20 kreditů / 40 hodin výuky Hodnocení: Případová studie, Esej
Modul poskytující podrobnou analýzu smluv, bodů vyjednávání a nových strategií rozvoje podnikání v hudebním a zábavním sektoru z právního hlediska. Modul analyzuje aktuální smlouvy o nahrávání, vydávání, managementu, živých akcích, turné, festivalech, nových technologiích, IP licencování a zahájení podnikání a vytváří fórum pro diskusi o strategiích pro zprostředkování obchodu, vyjednávání a řešení konfliktů.
Termín 2: Nová technologie v hudbě a zábavě
20 kreditů / 40 hodin výuky Hodnocení: Esej, Prezentace Tento modul zkoumá a analyzuje dopad nových technologií na hudební a zábavní průmysl. To zahrnuje rozčlenění složek digitálního světa, mapování klíčových zainteresovaných stran a analýzu začínajících společností, platforem, aplikací a nových technologií v návaznosti na potravinový řetězec tvorby, výroby, distribuce, marketingu a prodeje. Případové studie začínajících společností vyvíjejících a adaptujících nové technologie pro hudební průmysl budou zahrnuty spolu s novým programem technologického akcelerátoru.
Termín 2: Marketing zábavy
20 kreditů / 40 hodin výuky Hodnocení: Referát, Prezentace
Modul poskytuje kritické hodnocení a analýzu principů a praktik marketingu, fyzického i digitálního, se specifickým odkazem na případové studie z oblasti zábavy, mládeže, médií a marketingových kampaní. Zaměří se na sociologickou, psychologickou a spotřebitelskou dynamiku chování, která je vlastní brandingu, propagaci a komunikaci vnímané hodnoty.
Termín 2: Správa živých akcí
20 kreditů / 40 hodin výuky Hodnocení: Portfolio
Kompaktní modul poskytující kritickou analýzu a hodnocení mechaniky, toků příjmů a souvisejících nákladů v odvětví živé hudby, kultury a akcí. Modul se zaměří na řízení jednotlivých koncertů živé hudby, britských a mezinárodních turné, festivalů, firemních a značkových akcí, merchandisingu a vlivu digitálních technologií. Studenti uslyší z první ruky případové studie od současných i současných umělců a dalších hudebních profesionálů. Praktické hodnocení bude výzvou pro studenty, aby uspořádali živou hudební akci na místě v Tileyard Studios.
Termín 3: Creative Business Project
60 kreditů / 30 hodin výuky Hodnocení: Zpráva (12 000 slov)
Prezentace Tento modul poskytuje studentovi příležitost konsolidovat své učení do obchodního plánu a prezentace investorů pro nový produkt, službu nebo kreativní kampaň. Úvodní hodiny představí projekt a rozvinou výzkumné dovednosti. Dodávky zahrnují úplný obchodní plán, analýzu průzkumu trhu, finance, jakýkoli právní status nebo status vlastnictví duševního vlastnictví, jakékoli prototypy nebo demo produkty nebo platformy, obchodní tým, časovou osu výstupů, nabídku investorů a související prezentaci. Kromě odevzdání posudků ke známkování studenti živě prezentují svůj obchodní případ investičnímu fondu Tileyard Studios. Modul je podporován počáteční sérií tříd v metodách akademického výzkumu, kritické a reflektivní analýze a technikách projektového řízení. Po dobu trvání modulu vám také bude přidělen oborový mentor, který vám pomůže řídit rozvoj vaší práce. Schůzky s vaším mentorem budou probíhat formou pravidelných schůzek přes Skype.
Poplatek za studium programu
Ohlasy studentů
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Správa hudby (MA)
- Berlin, Německo
Hudební obchodní management MA
- London, Spojené království
- Online
Master of Arts v oboru globální zábavy a hudebního podnikání
- Valencian Community, Španělsko