Magisterský studijní program a instrukce
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development
Klíčová informace
Umístění kampusu
Washington, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
USD 1 825 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* za kredit. Mohou být účtovány další poplatky
Úvod
Osvědčené postupy používané při výuce a učení, které zvyšují výsledky studentů ve školách i mimo ně, se neustále vyvíjejí. Osnovy a pedagogické nástroje používané v našich národních školách jsou základem pro vzdělávací a společenskou transformaci.
Magisterský program Kurikulum a instrukce, který se nachází ve Washingtonu DC, připravuje učitele a další pedagogické pracovníky na zvýšení odpovědnosti za plánování, implementaci, výzkum a hodnocení učebních plánů a výuky. Studenti mají možnost analyzovat a kritizovat současné standardy a ovlivnit budoucnost vzdělávání v prostředí K-16. Volitelné stáže poskytují studentům bezprostřední zkušenosti z místních škol a vzdělávacích organizací, které mají dopad na organizační a sociální změny. Unikátní pro program George Washington University, studenti v programu budou individualizovat svůj program výběrem koncentrace v oblasti čtení a gramotnosti, základního nebo středního vzdělání.
Studenti zapsaní v magisterském studijním programu Kurikulum a výuka (Interdisciplinární studia: Vzdělávání v gramotnosti a čtení) mají nárok na státní licenci jako kouč a čtenářský specialista, což může vést k dalším vedoucím funkcím na úrovni školy, okresu a státu.
Studenti zapsaní v magisterském studijním programu Učební plán a instrukce (základní vzdělávání nebo středoškolské koncentrace) mohou tak učinit souběžně s maturitním vysvědčením o začlenění mezinárodních perspektiv ve vzdělávání nebo s maturitním vysvědčením ve výuce anglických mluvčích jiných jazyků (TESOL). Kurzy mohou být použity k získání magisterského titulu a osvědčení.
Absolventi GSEHD jsou vybaveni znalostmi a výcvikem ke zlepšení vzdělávání K-16 v místních, národních a mezinárodních podmínkách. Absolventi tohoto programu se stali manažery vzdělávacích organizací, výzkumnými odborníky, vývojáři učebních osnov, vedoucími čtení a matematických intervencí, pedagogy anglického jazyka, odborníky na čtení a odborníky na gramotnost.
Proč GW Master v učebních osnovách a instrukcích?
- Pohodlný program: Kurzy jsou naplánovány jednou týdně v pozdních odpoledních a večerních hodinách (pondělí-čtvrtek), aby vyhovovaly harmonogramům pracujících profesionálů a pro stáže. Díky flexibilitě pro začátek na podzim, na jaře nebo v letních semestrech se program přizpůsobí vašemu harmonogramu a potřebám.
- Poloha: Není lepší místo k prozkoumání reformy vzdělávání než v srdci hlavního města našeho státu, Washington, DC. Vzhledem k naší jedinečné poloze v hlavním městě země mají absolventi možnost studovat a mít dopad na politiku, standardy a průběh vzdělávání. Naše umístění také poskytuje studentům v programu Učební plán a instrukce přístup k městským nebo příměstským; veřejné, charterové nebo soukromé školy. To umožňuje studentům zkoumat, porovnávat a porovnávat školy s velmi rozdílnými populacemi, strukturami a demografickými skupinami studentů. Studenti mají možnost absolvovat stáže v různých místních školách a vzdělávacích organizacích.
- Studijní pobyt v zahraničí: Studenti v rámci studijních programů mohou mít příležitost zúčastnit se krátkodobých studijních pobytů v zahraničí za účelem zápočtu. Tyto příležitosti umožňují studentům pokračovat ve své práci učenců prostřednictvím výzkumu a zkoumání jiných mezinárodních perspektiv.
Osnovy
Musí být splněny následující požadavky: minimálně 30 kreditních hodin (v závislosti na koncentraci) a absolvování komplexní zkoušky Master of Arts in Education and Human Development.
Základní kurzy
(Všechny koncentrace)
- EDUC 6114 Úvod do kvantitativního výzkumu
- CPED 6340 Vedení učitelů ve vzdělávání
- CPED 6608 Rozvoj a rozmanitost
Požadavky na základní vzdělávání
- CPED 6305 Základy teorie kurikula
- CPED 6606 Teorie učení a rozvoje
- CPED 6622 Základy rozvoje čtení
- CPED 6225 Úvod do mezinárodních učebních osnov
- EDUC 6615 Internacionalizace amerických škol
- 9 kreditů za volitelné předměty. Volitelné předměty by měly být vybrány po konzultaci s programovým poradcem.
Interdisciplinární studia: Požadavky na koncentraci gramotnosti a čtení:
- CPED 6223 Základní škola gramotnosti: interdisciplinární výuka a učení
- CPED 6289 Role vedoucích a čtenářů ve vzdělávání v oblasti gramotnosti
- CPED 6292 Cvičení 2: Vedení v interdisciplinární gramotnosti; Spolupráce, plánování a komunikace
- CPED 6624 Základy a výzkum výuky gramotnosti a čtení
- CPED 6626 Diagnostika čtení, hodnocení a řešení
- CPED 6628 Výuka a učení literatury v prostředí neformálního učení
- CPED 6691 Interdisciplinární adolescentní gramotnosti
Požadavky na středoškolské vzdělání:
- CPED 6305Základy teorie kurikula
- CPED 6239Practicum v učebních osnovách a instrukcích
- Zbývajících 21 kreditů by mělo být vybráno po konzultaci s odborným poradcem
Kariérní výhled
Nedávní absolventi se stali manažery rozvoje vedení učitelů na Teach for America, výzkumnými odborníky na amerických institutech pro výzkum, čtení a matematických intervenčních vůdců, pedagogy anglického jazyka a pedagogy na čtení a gramotnost.
Vstupné
- Zadání programu: léto, podzim
- Prerekvizity: Bakalářský titul
- Areál: Hlavní kampus
Požadavky na aplikace
- Online aplikace
- Životopis
- Prohlášení o účelu
- 2 doporučení
- Přepisy (neoficiální)
- Aplikační poplatek
* Pro mezinárodní žadatele mohou existovat další požadavky na žádosti