Naše historie
Od roku 1904 nabízí GW kurzy v oblasti vzdělávání. S méně než tucet fakulty nejprve, divize vzdělání se stala College učitelů v 1909, a pak nakonec škola vzdělání v 1928, s odděleními vzdělání, pedagogickou psychologií a domácí ekonomikou. V roce 1933 začala škola nabízet doktorské programy.
Po druhé světové válce se mnozí vracející se GI a vysloužilí vojenští důstojníci, z nichž někteří byli již vyškoleni v matematice a vědě, zúčastnili GW, aby získali vzdělání v oboru, což jim umožnilo vstup do druhé kariéry. Mnoho z těchto absolventů se rychle rozrostlo, aby se stali řediteli a vedoucími generace generací dětských boomerů, čímž poskytuje připravenou síť pro umisťování následných generací učitelů GW.
Na konci 60. let škola vyhledávala a obdržela vládní finanční prostředky na svůj nový speciální vzdělávací program a později oslovila komunitu prostřednictvím vzdělávacích poradců i učitelů. V roce 1977 byl název znovu změněn na Školu vzdělávání a lidského rozvoje.
V roce 1994 se škola stala postgraduální školou vzdělání a lidského rozvoje (GSEHD), když přešla na cílenější misi na postgraduální vzdělávání. Dnes jsou programy GSEHD organizovány v pěti odděleních: Poradenství a rozvoj člověka, Učební osnovy a Pedagogika, Vzdělávací vedení, Lidské a organizační učení a Speciální vzdělávání a Studie zdravotního postižení. Na těchto katedrách jsou umístěny magisterské, vzdělávací specialisty, doktorské a postgraduální certifikáty.

Naše vedení
Michael Feuer je děkanem postgraduální školy pro vzdělávání a lidský rozvoj a profesorem vzdělávací politiky na Univerzitě George Washingtona a bezprostředním minulým prezidentem Národní akademie školství. Na podzim roku 2014 prezident Obama jmenoval Deana Feuera členem představenstva Národní rady pro vzdělávací vědy.
Před nástupem do GW působil Dean Feuer v předchozích 17 letech na pozici Národní rady pro výzkum národních akademií, naposledy jako výkonný ředitel divize behaviorálních a sociálních věd a vzdělávání. Působil také jako vedoucí analytik a projektový ředitel na US Congress Office of Technology Assessment.
Feuer získal titul BA (cum laude) v anglické literatuře od Queens College v New Yorku, magisterského studia v oboru řízení veřejných prací na Wharton School a Ph.D. v analýze veřejné politiky z University of Pennsylvania. Studoval na hebrejské univerzitě v Jeruzalémě a Sorbonna byl v letech 1981-1986 na fakultě obchodní školy na Drexel University a vyučoval kurzy v oblasti politiky vzdělávání a výzkumu na Penn and Georgetown.
Feuer pravidelně konzultuje vzdělávací instituce a vládu v USA, Izraeli, Evropě a na Středním východě. Publikoval ve vzdělávacích, ekonomických a politických časopisech a měl recenze, eseje a básně v novinách a časopisech ve Washingtonu, Philadelphii, Los Angeles a New Yorku. Je také hostitelem vzdělávacího podcastu EdFix. Feuer je členem Americké asociace pro rozvoj vědy a Americké asociace pro vzdělávací výzkum.
"Vzdělávání je nejdůležitější investiční společnost. Díky pozoruhodné kapacitě a kalibru naší fakulty, studentů a zaměstnanců jsme připraveni čelit novým výzvám, využíváme inovačních principů a spolupráce jako mocných motorů změn."

Hodnoty GW
Co dělá GW jedinečným místem pro práci? Naše hodnoty a kultura, kterou vytvářejí. Tyto hodnoty sdílejí naši studenti, fakulty a zaměstnanci. Slouží jako vůdčí síla, utvářejí náš každodenní život v kampusu a pomáhají zajistit, abychom činili nejlepší rozhodnutí pro naši univerzitní komunitu.
Integrita
Ve svých slovech a činech jsme čestní a spravedliví.
Spolupráce
Dosahujeme více zapojením ostatních do sdílených procesů a rozhodování.
Respekt
Vážíme si lidí jako jednotlivců a zacházíme s nimi poctivě, soucitně a pečlivě.
Dokonalost
Rozlišujeme prostřednictvím znalostí a inovací.
Otevřenost
Jsme volně přístupní, vnímaví a sdílíme informace.
Rozmanitost
Ceníme si a zapojujeme lidi z různých kultur, pozadí a perspektiv do sledování našich společných cílů.
Odvaha
Podporujeme riskování, poučení z neúspěchu a vytrvalost v našem úsilí o dokonalost.
Obecná informace
- Naše areály pokrývají DC, Virginii a Maryland a také místa v Asii.
- Nabízíme 15 programů zcela online.
- Partnerství s 11 místními školními obvody nabízejí našim studentům cenné zážitky ve třídě.
- Naše programy přípravy učitelů jsou uznány a schváleny státem.
- Naše umístění v hlavním městě státu umožňuje studentům získat reálné zkušenosti ve vládě, nadacích, muzeích, veřejných školách, vysokých školách, profesních sdruženích a mezinárodních nevládních organizacích.