Keystone logo
St Cloud State University MS ve strategické mediální komunikaci
St Cloud State University

MS ve strategické mediální komunikaci

St. Cloud, Spojené státy americké

2 Years

Angličtina

Plný úvazek, Poloviční úvazek

16 Jun 2024

Aug 2024

USD 4 650 / per semester *

Dálkové studium

* Rezident Minnesoty a reciprocita za semestr; Nerezident za semestr: 7 065 $

Úvod

Každé odvětví potřebuje důvtipné obsahové stratégy a multimediální vypravěče. Myslíte, že nemáte čas? Můžete získat titul za pouhých pět semestrů, přičemž dva kurzy za semestr. Tento program připravuje pracující profesionály na kariérní postup jako lídry ve strategické mediální komunikaci. Fakulta s oceněnými průmyslovými zkušenostmi pomůže studentům zdokonalit dovednosti v oblasti strategie a vývoje multimediálního obsahu, analytiky, etického vedení a různých přístupů ke globálním strategickým komunikačním praktikám.

Hlavní body programu

  • Získejte titul za pět semestrů online , přičemž dva kurzy za semestr.
  • Učte se spolu s fakultou s desetiletími oceňovaných průmyslových zkušeností v oblasti reklamy, public relations, značkování obsahu, žurnalistiky, multimediálního vyprávění příběhů a sportovního vysílání.
  • Možnosti absolvování třísemestrálního absolventského certifikátu ve strategické digitální komunikaci nebo strategickém komunikačním vedení.
  • Vypracujte a obhájte projektový plán aplikované strategické komunikace pro organizaci dle vašeho výběru, včetně místa vašeho zaměstnání nebo dobrovolnické organizace.
  • Přispívejte vzdáleně obsahem pro oceněnou 24hodinovou rozhlasovou stanici St. Cloud State, studentské noviny a HD televizní stanici.
  • Dostupné stáže a stáže.

Studentské organizace

  • KVSC-FM (univerzitní rozhlasová stanice)
  • Univerzitní kronika (noviny kampusu)
  • Univerzitní televizní stanice (UTVS)

Fakta a statistika univerzity

  • 90 postgraduálních programů vedoucích k absolventským certifikátům, magisterským a doktorským titulům
  • Ročně je uděleno více než 3 00 postgraduálních asistentů
  • Postgraduální asistenti dostávají stipendium až 9 250 $ ročně a úhradu školného za až devět absolventských kreditů za semestr.

Vyvrcholení projektu

Jako částečné naplnění MS ve strategické mediální komunikaci studenti dokončí vrcholný projekt sestávající z aplikovaného strategického mediálního komunikačního plánu a obrany. Studenti vypracují plán řešení problému v oboru strategické komunikace. Plán bude přímo použitelný pro zlepšení interní nebo externí marketingové komunikace organizace, procesu, služby, postupu, nápadu nebo produktu.

Kandidát na magisterské studium bude:

  • Jasně definujte problém nebo problém, který je třeba řešit nebo řešit prostřednictvím aplikovaného projektu.
  • Prozkoumejte a oznamte minulé a současné metody nebo postupy používané k řešení problému.
  • Získejte přístup k literatuře související s jejich dotazem a nahlaste ji.
  • Navrhněte a proveďte primární výzkum.
  • Vypracujte komplexní plán projektu a obhájte plán.

Studenti zahájí své vrcholné projekty ve druhém semestru studia, včetně vypracování návrhu a také navrhování a provádění výzkumu. Tato práce bude neúvěrová. V posledním semestru studia se studenti zapíší do MCOM 699 Captone (3 kredity), aby dokončili zprávu o plánu projektu a obhájili svůj plán ve formální prezentaci.

Přijímací řízení

Kariérní možnosti

O Škole

Otázky