Globální Master of Arts v mezinárodním vzdělávání (prezenční)
SIT Graduate Institute
Klíčová informace
Umístění kampusu
Washington, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 45 445
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Naučte se, jak čelit výzvám, kterým čelí mezinárodní pedagogové prostřednictvím tohoto pohlcujícího, program na plný úvazek.
Vezměte prosím na vědomí, že SIT vynaloží veškeré úsilí k udržení svých programů, jak je popsáno. Abychom však mohli reagovat na vznikající situace, jako je COVID-19, SIT možná bude muset programy změnit nebo zrušit.
Proč magisterský titul v mezinárodním vzdělávání?
SIT vyvinula svůj první magisterský titul v mezinárodním vzdělávání v roce 2000. Stavět na tomto respektovaném kurikulu, tento program nabízí hloubkový průzkum historického, politický, hospodářský, a sociální kontexty vzdělávání, překračování kulturních rozdílů a jazykových bariér. Program využívá kulturně pohlcující formát, takže se během života dozvíte o oblasti mezinárodní správy vzdělávání.
V tomto globálním formátu magisterského programu, prozkoumáte tři bohatě rozmanité vzdělávací systémy - ve Spojených státech, Španělsko, a Vietnam - abyste získali odborné znalosti v oblasti srovnávacích globálních studií; rozvoj programů a učebních osnov; výzkumné dovednosti; a mezikulturní učení. Naučíte se také a procvičujete konverzační španělštinu a vietnamštinu prostřednictvím výuky přizpůsobené vaší úrovni dovedností.
Začněte svůj program orientací ve Washingtonu, DC, kde potkáte svou kohortu, zúčastněte se intenzivního semináře s programovou židlí, a viSIT přední mezinárodní asociace, která začnou chápat kontext, ve kterém existují otázky a programy mezinárodního vzdělávání. Po orientaci cestujte do Bilbaa, Španělsko, známý svým přechodem z průmyslového města do prosperujícího uměleckého a kulturního centra. Tam, budete studovat vzdělávací praxi a politiku ve Španělsku a evropském regionu; naučit se provádět etický výzkum; dozvědět se o teoriích vzdělávání tak, jak se vztahují na dnešní globální kontext; a sledovat různé vzdělávací modely.
Během druhého semestru v Ho Či Minově městě, vysoce oktanová metropole známá svým mimořádným růstem a socioekonomickými změnami, dozvíte se o místní vzdělávací praxi a politice i o designu programu. Budete také cestovat do Hanoje, Vietnamské sídlo vlády, dozvědět se o vnitřním fungování národní vzdělávací politiky.
Oba semestry budou obsahovat týdenní exkurze do vzdělávacích programů, nevládní sdružení, školy, odborové svazy, a vládní ministerstva, aby zjistili, jak je aplikováno a prožíváno to, co je ve třídě zkoumáno. Každý semestr bude také obsahovat čtyřdenní výlet do jiného města nebo země v regionu, abyste mohli i nadále rozšiřovat své porozumění oboru.
Ve třetím a čtvrtém semestru, provedete nezávislé cvičení, abyste získali dovednosti na pracovišti v roli a místě podle vašeho výběru. Během kurzů Reflexní praxe obdržíte personalizované vedení a dokončíte vyvrcholený papír s originálním výzkumem, který se představí během virtuálního semináře o vyvrcholení.
Navrženo pro začínající profesionály, tento jedinečný SITmagisterský titul - jedna ze základních nabídek - vám ukáže, jak čelit obrovským výzvám mezinárodního pedagoga, umístění vás k rychlému pokroku v oboru.
Programové stránky
Washingtonu
Začněte svůj program jedním týdnem ve Washingtonu, DC, kde začnete poznávat své spolužáky, mezinárodní vzdělávací program, a SIT časem s vaší kohortou a návštěvami místních vzdělávacích asociací. Zahájíte také studium mezikulturní komunikace, vedení multikulturního týmu, a organizační vedení.
Bilbao, Španělsko
Studujte v Bilbau, největší město Baskicka na severovýchodě Španělska a region známý svou historií diferencované národní identity, jeho vlastní jazyk a tradice, a jeho přechod k autonomnějšímu vztahu se španělskou vládou. V tomto kulturně bohatém kontextu, budete mít tradiční třídy a týdenní výlety ve městě, které se vyvinulo ze starého, znečištěný, průmyslové centrum na centrum, které se stává známým svým uměním, jídlo, kultura, a architektura. Budete pokračovat ve studiu komunikace, týmová práce, a vedení, a dozvědět se o vzdělávací politice a praxi ve Španělsku a evropském regionu prostřednictvím čtyřdenní exkurze mimo Španělsko. Tento semestr zahrnuje také konverzační kurzy španělštiny.
Ho Či Minovo Město, Vietnam
Tato světová třída, kosmopolitní město je známé svou živou kulturou a bohatou historií. Zde získáte hlubší porozumění mezinárodnímu vzdělávání v zemi, která se stále potýká se svou poválečnou identitou, ale také se rychle stává jednou z nejsilnějších asijských ekonomik, která ohlašuje rychlé a rozsáhlé změny. Studujte vzdělávací praxi a politiku; návrh osnov; návrh programu, implementace, a hodnocení; a konverzační vietnamština.
Cvičení v místě výběru
Dokončete své dvousemestrální cvičení na jakémkoli místě po celém světě, kde můžete získat zákonné povolení. Během této doby, studenti také absolvují související kurzy online a dostávají individualizovanou podporu od svých poradců.
Přijímací řízení
Osnovy
Kurz
Odborníci v oblasti mezinárodního vzdělávání jsou nejúčinnější, když chápou kontext, problémy, dovednosti, a možné cesty vpřed ve svém oboru. SITGlobal Master's in International Education vám pomůže zjistit důležitost mezikulturních partnerství a porozumění nezbytného pro usnadnění kvalitních mezinárodních vzdělávacích programů prostřednictvím osobních zkušeností, když se přestěhujete na nové místo, komunikovat s partnery, a studovat jejich kulturu, Dějiny, a systémy; a žít s nimi a učit se z nich.
Tento program vyžaduje splnění požadavku jazykové a kulturní způsobilosti pro promoci.
Semestr jedna, Podzim: Bilbao, Španělsko (13 kreditů + studium jazyků)
- Základy mezikulturních služeb, vedení a managementu (3 kredity): Tento kurz seznamuje studenty s interkulturní komunikací, efektivní multikulturní týmový management, a organizační vedení a změna. Kurz začíná týdenním, osobní intenzivní seminář těsně po orientaci a bude pokračovat online dalších osm týdnů.
- Teorie a praxe v mezinárodním vzdělávání (3 kredity): Tento kurz seznamuje studenty s vzdělávacími teoriemi včetně neomarxistických a konfliktních teorií, komunistické teorie, strukturálního funkcionalismu, teorie lidského kapitálu, postkolonialismu a feministické teorie; proč jsou důležité; a jak se používají k rámování učení a práce v terénu. Kurz také zkoumá advokacii a občanskou / veřejnou diplomacii v rámci španělského, vietnamského a amerického kontextu.
- Praktický dotaz (3 kredity): Předmět seznamuje s principy kvalitativních výzkumných metod pro etický výzkum a šetření.
- Vzdělávací praxe a politika ve Španělsku (3 kredity): Tento kurz zkoumá historické, sociální, politické (postkonfliktní) a ekonomické (neoliberální) kontexty španělského vzdělávání. Zahrnuje exkurze do viSIT vzdělávacích programů a sdružení.
- Reflexní praxe 1 (1 kredit): Tento kurz poskytuje akademický rámec pro průběžnou orientaci, plány učení studentů, a úvahy o jejich mezikulturních zkušenostech/učení. V letním semestru, učební plán je zaměřen na pomoc studentům identifikovat a zajistit cvičení.
- Španělština: Studenti absolvují test umístění na začátku programu, aby zjistili vhodnou úroveň umístění pro konverzační kurz španělštiny. Poznámka: Vysokoškolský kredit se nezapočítává do magisterského studia.
Semestr dva, jaro: Ho Či Minovo Město, Vietnam (9 kreditů + studium jazyků, čas na praktický výzkum)
- Vzdělávací praxe a politika ve Vietnamu (3 kredity): Tento kurz zkoumá historické, sociální, politické (poválečné) a ekonomické (komunistické) kontexty vietnamského vzdělávání. Zahrnuje exkurze v rámci Ho Či Minova města do viSIT vzdělávacích programů a sdružení.
- &Návrh plánování programu IE (5 kreditů): Tento kurz provede studenty procesem vývoje a implementace programu. Témata zahrnují psaní návrhů, posouzení a hodnocení potřeb, rozvoj kurikula, teorie učení a rozvoje studentů, internacionalizace, marketing a nábor, logistika a personální obsazení, příprava rozpočtu, hodnocení rizik, zdraví a bezpečnost, a krizové řízení.
- Reflexní praxe 2 (1 kredit): Tento kurz poskytuje akademický rámec pro průběžnou orientaci, plány učení studentů, a úvahy o jejich mezikulturních zkušenostech/učení. V letním semestru, učební plán je zaměřen na pomoc studentům identifikovat a zajistit cvičení.
- Vietnamština: Studenti absolvují test umístění na začátku programu, aby zjistili vhodnou úroveň umístění pro konverzační vietnamský kurz. Poznámka: Vysokoškolský kredit se nezapočítává do magisterského studia.
Semestr třetí, léto: Cvičení a výzkum capstone v místě výběru studenta (8 kreditů)
Reflexní praxe zahrnuje:
- 12týdenní cvičení (minimálně 25 hodin/týden = 300 kontaktních hodin)
- 2 Reflexní praxe Otázkové eseje (15 hodin)
- Návrh na vyvrcholení (25 hodin)
- Aplikace Human Subjects Review (HSR) (20 hodin)
Semestr čtyři, Podzim: Praktikum a vyvrcholení výzkumu v místě výběru studenta; Capstone Seminář (8 kreditů)
Reflexní praxe zahrnuje:
- 10-týdenní cvičení (minimálně 25 hodin/týden = 250 kontaktních hodin)
- 2 Reflexní praxe Otázkové eseje (15 hodin)
- Capstone papír (60 hodin)
- Seminář Capstone (předběžně plánovaný virtuálně; 35 hodin)
Profesionální praktikum
Stěžejní pro SIT Global Master's in International Education je cvičení. To vám umožní aplikovat učení z učebny přímo na prostředí reálného světa a zároveň získat praktické odborné zkušenosti, které můžete okamžitě využít po absolvování.
Ve třetím a čtvrtém semestru programu, váš poradce vás podpoří při hledání schváleného, nezávislé cvičení, zatímco dokončujete svůj vyvrcholený papír.
Můžete se rozhodnout zůstat ve Vietnamu, vrátit se do Španělska, nebo dokončete své cvičení na jiném místě podle vašeho výběru. Cvičení může sestávat až z 40 hodin týdně práce; nicméně, počet získaných kreditů nebude kolísat.
Během fáze cvičení, zůstanete v kontaktu s fakultou a dalšími studenty a získáte kredit za zdokumentování integrace vašich znalostí a dovedností při práci v profesionálním kontextu. Zkušenosti z praxe vám také poskytnou příležitost rozšířit vaši profesionální síť.
Výsledek programu
Po úspěšném absolvování programu budou studenti schopni:
Vědomost
- Vyjádřit kritické porozumění vzdělávacím systémům po celém světě s důrazem na sociální spravedlnost, spravedlnost, začlenění, a rozmanitost.
- Prokázat znalost vlivných teorií v oblasti mezinárodního vzdělávání.
- Pochopte perspektivy, vztahy, role, a vlivy zúčastněných stran v oblasti mezinárodního vzdělávání.
- Vyjádřit, jak moc, privilegium, a útlak zprostředkovávají vzdělávací praktiky po celém světě.
- Vyjádřit, jak je mezinárodní vzdělávací politika rozvíjena a prováděna na institucionální úrovni, místní, Stát, regionální, národní, a mezinárodní úroveň.
Dovednosti
- Aplikujte základní výzkumné dovednosti včetně konceptualizace, navrhování, vedení a prezentace původního výzkumu v oblasti mezinárodního vzdělávání.
- Navrhovat, dodávat, a hodnotit mezinárodní vzdělávací programy (včetně přípravy návrhu, posouzení potřeb, návrh osnov, rozpočtování, řízení lidských zdrojů, zdraví a bezpečnost, krizové řízení, marketing, nábor, a hodnocení).
- Vytvářejte a implementujte obsah související s mezinárodním vzděláváním prostřednictvím psaní, usnadnění, a mluvení na veřejnosti.
Postoje
- Podporovat spravedlnost, začlenění, rozmanitost, a sociální spravedlnost ve vzdělávání.
- Dodržujte vysoké etické standardy a kritickou reflexivitu ve všech aspektech profesionální práce.
- Hodnota vzájemnosti ve znalostech- a sdílení dovedností.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Kariérní cesty
Studenti, kteří absolvovali tento titul, pracují v kariéře, jako je následující, mezi ostatními.
- Poradce pro studium v zahraničí
- Vzdělávací konzultant
- Univerzitní profesor, asistent nebo spolupracovník
- Specialista na vzdělávání velvyslanectví USA
- Programový designér
- Správce výměnných programů
- Správce programu vedení mládeže
- Komunitní pedagog
- Ředitel přijímacího řízení
- Úředník pro rozvoj země
- Důstojník pro přesídlení uprchlíků
- Přijímací řízení mezinárodních programů