MSc v oboru ekonomie a obchodní administrativa - marketing, sociální média a digitalizace
University of Southern Denmark
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Odense, Dánsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* zdarma pro úplné studenty ze severských zemí nebo ze zemí EU/EHP a Švýcarska; 4 250 EUR za semestr pro studenty s občanstvím mimo EU/EHP nebo bez Švýcarska
Úvod
Organizace a průmyslová odvětví v budoucnosti ohromně požadují manažery, kteří chápou, jak lze sociální média a digitalizaci použít jako strategický nástroj pro zvýšení hodnoty firmy k zajištění konkurenční výhody. Tento program vám přesně poskytne požadované know-how, které vám umožní stát se takovým vedoucím manažerem v organizacích, a tím poskytne vynikající pracovní příležitosti.
Chcete vytvořit budoucí marketing značek v různých průmyslových odvětvích? Tento program nabízený v Campus Esbjerg vám poskytuje požadované kompetence, které vám umožní stát se takovým vedoucím marketingovým manažerem se zaměřením na sociální média a digitalizaci.
Profil MSc v oboru ekonomie a podnikání v marketingu, sociálních médiích a digitalizaci nabízí mimo jiné kurzy v sítích sociálních médií a marketingové komunikaci, digitálním obchodu a marketingu, chování spotřebitelů, řízení projektů a konkurenční strategii. Kromě toho získáte metodologické dovednosti v kvalitativním i kvantitativním výzkumu a můžete si vybrat mezi několika volitelnými předměty nabízenými speciálně pro tento program, jako je řízení značky a marketingová strategie, a volitelnými předměty z jiných magisterských studií nabízených v Campus Esbjerg.
Kombinace kurzů pokročilého managementu a marketingu, sociálních médií a digitalizace vás kvalifikuje k řízení rozvoje kompetencí a neustálého učení, které jsou nezbytnými dovednostmi pro přežití značek a organizací v intenzivnějším konkurenčním prostředí.
Díky kombinaci projektové práce, skupinové práce a přednášek porozumíte tomu, jak zvládat různé aspekty marketingu, sociálních médií a digitalizace v organizacích. Program se zaměřuje na rozvoj intenzivních know-how, tj. Schopnosti provádět podrobné a komplexní analýzy a odvozovat hodnotná manažerská řešení.
Profil běží v osmi čtvrtletích během dvou let. Každé čtvrtletí obsahuje dva kurzy. Budete mít až 8 přednášek týdně. Počet studentů v kurzech umožňuje intenzivní interakci s profesorem, který přednáší, a také diskuse mezi studenty. Tím se zvětší velikost aktivní obchodní slovní zásoby, kterou můžete později použít při diskusi o problémech souvisejících s těmito obory jako součást svého zaměstnání.
Kurzy na profilu jsou vyučovány v angličtině. Můžete však skládat zkoušky včetně své diplomové práce v dánštině, pokud učitel mluví dánsky.
Osnovy
Struktura programu
Master of Science in Economics and Business Administration vyžaduje dva roky denního studia, každý rok se skládá ze čtyř čtvrtletí. Profil v marketingu, sociálních médiích a digitalizaci se skládá z 60 povinných kurzů ECTS po 7,5 ECTS, 30 ECTS, které jsou volitelnými, a diplomové práce odpovídající 30 ECTS.
V prvních čtyřech čtvrtletích je nabízeno 8 povinných kurzů. Volitelné předměty jsou obvykle umístěny v pátém a šestém čtvrtletí. Volitelné předměty lze absolvovat v Campus Esbjerg nebo v zahraničí nebo mohou mít formu stáže. Práce je napsána v sedmém a osmém čtvrtletí.
Volitelné předměty – např
- Správa značky
- Marketingová strategie
- Společenská odpovědnost společnosti
- Zábavní trhy a podnikání
- Řízení rizik
- Zelené podnikání
- Stáž
Výsledek programu
Výsledky učení
Všechny profily MSc v oboru Ekonomika a obchodní administrativa na University of Southern Denmark sdílejí stejné obecné kompetence. Každý profil má oblast zaměření, ve které kandidát získá specifické znalosti, dovednosti a kompetence. Níže si můžete přečíst o obecných kompetencích a konkrétní oblasti zaměření profilu v marketingu, sociálních médiích a digitalizaci nabízených v Campus Esbjerg.
Obecné kompetence pro MSc v oboru Ekonomika a Business Administration
Znalosti a porozumění
Magisterský program Ekonomika a podniková ekonomika dodává znalosti, které v rámci zaměření profilu vycházejí z nejvyššího mezinárodního výzkumu v rámci studijního oboru. Absolvent je schopen porozumět a na vědeckém základě reflektovat znalosti oboru/oborů a umět identifikovat relevantní vědecké otázky.
Dovednosti
Absolvent umí kvalifikovaně volit a aplikovat vědecké metody a teorie pro sběr a analýzu kvantitativních a kvalitativních dat pro popis a komplexní analýzu vnitřních a vnějších podmínek firmy i teoretických otázek souvisejících s těmito oblastmi.
Absolvent umí na základě provedených analýz nastavit nové modely analýz a řešení problémů. Absolvent umí sdělovat své poznatky a diskutovat o odborných a vědeckých problémech s kolegy, vedením i okolní společností.
Kompetence
MSc v oboru ekonomie a obchodní administrativa může v rámci profilu řídit pracovní a rozvojové situace, které jsou složité, nepředvídatelné a vyžadují nové modely řešení. Absolvent umí samostatně iniciovat a realizovat odbornou a mezioborovou spolupráci a převzít odbornou odpovědnost.
Absolvent dokáže samostatně převzít odpovědnost za vlastní profesní rozvoj a specializaci.
MSc v oboru ekonomie a obchodní administrativa umožňuje absolventům pracovat na řešení odborných úkolů v rámci funkčních oblastí organizací s veřejným a soukromým sektorem.
Specifické kompetence pro profil v marketingu, sociálních médiích a digitalizaci
Těžištěm profilu je, jak mohou firmy zlepšit svou výkonnost na trhu analýzou a digitalizací svého podnikání a marketingu své organizace a stávajících produktů se zvláštním důrazem na sociální média jako hlavní komunikační kanál. Absolventi s tímto profilem mají tedy odborné znalosti v následujících předmětech: sítě sociálních médií a marketingová komunikace, spotřebitelské chování a digitalizace obchodu a marketingu a strategie a konkurence. Dále má absolvent znalosti a dovednosti v používání metod na podporu zlepšování tržní výkonnosti a rozvoje tržních příležitostí: metodologie výzkumu společenských věd a kvalitativní metody, projektové řízení, strategie a konkurence a metody kvantitativního výzkumu trhu. Nakonec magister získal kompetence v definování a ustavení vlastního učení samostatnou prací na seminárních projektech a diplomové práci.
Galerie
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti
Absolventi magisterského studia v oboru Ekonomika a Business Administration pracují prakticky ve všech administrativních oblastech v organizacích, jako je například marketing a řízení prodeje, řízení lidských zdrojů, řízení projektů nebo řízení inovací. MScs z University of Southern Denmark jsou obecně schopni po absolvování najít relevantní, atraktivní a dobře placená zaměstnání.
Mezi zaměstnáním, které absolventi získají, a kurzy, které absolvovali na profilu, který studovali, samozřejmě existuje vztah. Mnoho MScs je zaměstnáno ve specializovaných funkcích, zatímco jiní, zejména když získávají zkušenosti, nastupují do zaměstnání, které zahrnují nejen řízení, ale také vedení.
Příklady pracovních pozic ve specifické oblasti marketingu, sociálních médií a digitalizace jsou:
- Specialista na sociální sítě a/nebo koordinátor
- Správce komunity značky
- Digitální stratég
- Brand manažer
- Průzkumník trhu
Příklady pracovních profilů obecně jsou:
- Marketingový koordinátor
- Projektový manažer
- Osobní asistent generálního ředitele
- Konzultant pro management
- Manager místního prodeje
- Podnikatel/obchodní developer
- Vývojář produktu
- Univerzitní vědecký pracovník/profesor