Magisterský titul v oboru designu, vizuální a multimediální komunikace
Sapienza University of Rome
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 1 500 / per year *
Uzávěrka přihlášek
29 Jul 2024
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
* za akademický rok
Úvod
Magisterský program v oboru designu, vizuální a multimediální komunikace (LM-12), založený v AY 2007/2008, který je nyní k dispozici také v angličtině, je vzdělávací program druhé úrovně v oblasti designu, jehož cílem je vyškolit designéra je schopen pojmout a ovládat komunikační artefakty, které interagují s každodenním životem z hlediska obsahu, estetických a technologických aspektů, ať už analogových nebo digitálních.
Během dvouletého období absolventi oboru Design, vizuální a multimediální komunikace získají dovednosti, nástroje a metodiky související s návrhem a výrobou komunikačních artefaktů v oborech typografie, grafiky, reklamy a publikační činnosti, multimédií, interaktivní a hypermediální komunikace , design a tvorba hmotných a nehmotných artefaktů, také pro sektor designu předvádění a vystavování.
Školicí aktivita se týká těchto hlavních tematických oblastí: design identity (tj. Institucionální a podnikový obraz a jeho úzký vztah s designem služeb); návrh písem, redakční grafika, návrh informačních a komunikačních systémů (infografika), komunikace veřejných služeb; multimediální a interaktivní design a komunikace, kinetická grafika, filmy a design nových médií; provedení designu a designu výstavy.
Vydání programu na období 2020–2021, které rovněž nabízí osnovy plně vyučované v angličtině, zahrnuje 8 integrovaných laboratoří, z nichž 3 se vztahují k vizuálnímu a grafickému designu, 3 integrované laboratoře týkající se oboru multimediálního designu, laboratoř Exhibit Design Laboratoř závěrečné syntézy. Kurzy fotografie, videa, teorie a praxe grafického, elektronického a digitálního umění, jakož i příspěvky z oborů sociologie kulturních procesů, z věd o zábavě, z oblasti filmu, divadla a televize a z počítače K dispozici je také inženýrství.
Absolventi budou schopni pracovat jak na volné noze, tak jako vedoucí pracovníci nebo vedoucí týmů v podnicích nebo komunikačních agenturách nebo v jiných organizacích, kde je komunikace nedílnou součástí podnikové mise.
Přijímací řízení
Osnovy
První rok
První semestr
- Knižní design a typografie
- Počítačové grafické a herní studio
- Studio obrazu a vyprávění
- Principy a postupy elektronické a digitální
Druhý semestr
- Návrh pro studio komunikace veřejného zájmu
- Performance design studio
- Studio multimediálního designu
Druhý rok
První semestr
- Studio designu a grafických jazyků
- Výstavní design studio
- Informační design studio
Druhý semestr
- Další užitečné dovednosti pro zařazení do světa práce
- Podle volby studenta
- Závěrečná zkouška
Galerie
Kariérní možnosti
Kurz poskytuje dovednosti, které umožňují pokrýt následující profesní role:-
- Umělecký ředitel a kreativní ředitel
- Digitální návrhář
- Informační designér
- Designér rozhraní/UX
- Motion Designer
- Interakční a herní designér
- Vyrobce videa
- Návrhář digitálního vzdělávání
Tato čísla lze nalézt v následujících sektorech
- Tradiční redakční služby pro role strategického a produktového plánování;
- Veřejné a soukromé subjekty pro profily věnované strategickému a produktovému designu v komunikačním klíči;
- Poradenské agentury, včetně strategických, pro grafickou komunikaci pro reklamu a identitu značky a produktu;
- Designově orientované společnosti a start-upy;
- Vzdělávací služby ve formálních a neformálních kontextech pro role plánování strategického designu.