Mistr v oboru vizuální design a komunikace
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina, Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 21 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Evropská unie a ESVO: 21 000 EUR a mimoevropská unie: 26 000 EUR
Úvod
Deset mimořádných měsíců. Učte se od špičkových profesionálů v oboru.
Proč?
Pokud je světová geografie tvořena vzájemně komunikujícími nádobami, jaké nástroje potřebujeme, abychom si byli jisti, že naše poselství nezapadne? Vizuální design je disciplína, kterou praktikují ti, kteří rozvíjejí hlavní toky informací a obsahu. Za každým znakem následuje reakce. Po každém kroku vpřed následuje obchod nebo směna. Důležité je, že jsou vždy konstruktivní, spravedliví a zajímaví.
Schválení
Pro kvalitu a efektivitu svého didaktického modelu byl tento magisterský kurz schválen:
Ateliéry, se kterými budete studovat
Učit se přímo od praktiků je nejlepší způsob, jak získat nejpokročilejší vize a metody u zdroje. Na rozdíl od konvenčních Masters přináší Raffles Milano Masters praktické znalosti přímo do přednáškového sálu, přičemž přední grafičtí designéři zabírají řečnický pult v průběhu deseti měsíců.
- Ester Manitto
- Landor
- G Design
- FM Studio
- Pentagram
- Ogilvy
Raffles Talk
Každé pondělí večer v 18:30 zve Raffles Milano studenty, aby se setkali s velkou postavou na scéně designu, stylu a kultury projektu. Přímé naslouchání příběhům a nápadům, které ovlivňují trh a činí naši mysl progresivnější, je skvělou příležitostí k integraci akademických programů.
Ideální studenti
Tento kurz je určen návrhářům, kteří mají titul prvního stupně a/nebo získali nějaké odborné zkušenosti v otázkách týkajících se grafického designu, image, komunikace, produktu a publikování, a také všem obecně, kteří si myslí, že komunikace je životaschopná kariéra. možnost volby a silná podpora individuálního růstu. Toto je Mistr pro ty, kteří věří, že detaily rozhodují, a jsou přesvědčeni, že komunikace a zkušenost jsou vytvořeny na emocionální, kreativní a umělecké úrovni stejně jako na strategické úrovni.
Kariérní možnosti
Vizuální designéři nacházejí uplatnění v oblastech, kde se firmy musí vztahovat k veřejnosti, jako jsou redakce, produkční společnosti a start-upy. A samozřejmě také v designovém a komunikačním průmyslu, na volné noze nebo v galaxii lokálních i mezinárodních kanceláří a agentur grafického designu, brandingu, reklamy, digitálního designu a služeb. Od uživatelského rozhraní bankomatu po titulky televizních titulů, od balíčků sušenek po pokuty za překročení rychlosti, od novin, které čteme, po události, kterých se účastníme, až po ponožky, které nosíme, celý svět je obrovský důl příležitostí pro design.
Galerie
Osnovy
Společná práce a myšlení: studenti rozvíjejí – při navrhování – své dovednosti v kompozici, kresbě a používání typografie a fotografie, stejně jako základy zobrazování dat a prototypování jako technické a umělecké základy pro utváření myšlenek. Studenti zároveň experimentují s různými přístupy k výzkumu, aby pochopili problematiku designu a jeho vazeb a vytvořili nápady, které mají skutečný dopad. Projekty pokrývají různé oblasti image a kulturní, komerční a redakční komunikace a vytvářejí produkty pro fyzické i digitální aplikace.
Témata
- Výzkum
- Umělecký směr
- Branding
- Publikování
- Typografie a ikony
- Zobrazení dat
- Hledání cesty a značení
- Návrh digitálního a uživatelského rozhraní
- Generování konceptu
- Integrovaný grafický/komunikační design