Magistr v designu produktů a interiérů
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
10 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 21 000 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Školné pro studenty z Evropské unie a EFTA
Úvod
Deset mimořádných měsíců s učiteli mezinárodního postavení. Jedinečná příležitost učit se přímo od protagonistů. Mistr Raffles Milano: konečně se nad tím někdo zamyslel.
Vedoucí kurzu: Marc Sadler, průmyslový designér
Marc Sadler, Francouz narozený v Rakousku, žil a pracoval jako designér ve Francii, USA, Asii a Itálii. Jeden z prvních absolventů Esthétique industrielle na ENSAD v Paříži s prací o plastech, byl průkopníkem experimentování materiálů a kontaminace mezi technologiemi, které se staly charakteristickými aspekty jeho činnosti. Na začátku 70. let vyvinul první lyžařskou botu z plně recyklovatelného termoplastického materiálu, kterou industrializoval italský Caber (později Lotto). Dnes je díky svému eklekticismu konzultantem pro společnosti v každém odvětví průmyslu. Za ta léta získal významná ocenění a uznání na mezinárodní úrovni, včetně 4 Compassi d'Oro ADI (1994, 2001, 2008 a 2014). Chránič zad navržený pro Dainese je ve stálé sbírce MOMA v New Yorku a lampa Mite od Foscarini je součástí designové kolekce Centre Pompidou v Paříži. Je nadšený malováním a kresbou, až je považuje za své nejautentičtější zájmy.
Zjistěte „Proč si vybrat Raffles Milano“ a seznamte se s mistrem v produktovém a interiérovém designu s vedoucím kurzu Marcem Sadlerem.
Proč?
Proč designové projekty, které vypadají, že mají všechny pověření, neprošly testem trhu? Existuje recept na úspěch? Odpověď zní: neexistují žádné recepty. Je tu talent, energie, vážnost projektu. Je zde pochopení složitosti světa a schopnost modelovat se na něm. Existuje houževnatost, analýza a učení.
Student roku
Na konci každého akademického roku RM uděluje nejlepší talent každého ročníku kurzu.
Uznání je přiznáno studentovi, který se pro akademickou kariéru a portfolio vyznačil v hodnocení komise interních pedagogů a komise externích odborníků, která byla v tomto případě vyzvána k posouzení portfolia zaručeného anonymitou.
projekt Učitelé
Učit se přímo od protagonistů znamená osvojovat si nejpokročilejší vize a metody přímo u zdroje. Na rozdíl od tradičních Masters, Raffles Milano Masters přinášejí znalosti do třídy díky 10 profesionálům na špičce trhu, kteří se během deseti měsíců ve třídě střídají.
Každý profesionál stráví se studenty měsíc. 8 měsíců po dobu 4 týdnů a 2 měsíce po dobu 3 týdnů.
Každý týden je 6 hodin denně a 8 hodin denně s odborníkem.
Na konci každého měsíce obdrží student hodnocení provedeného projektu.
Někteří z odborníků mohli být během magisterského studia nahrazeni, jiní profesionálové na špičce trhu, přičemž úroveň mezinárodní fakulty zůstala beze změny.
- Danilo De Rossi (designér)
- Lorenzo Gecchelin (architekt a designér)
- Makio Hasuike (průmyslový designér)
- Yossef Schvetz
- Barbara Tornaghi (průmyslová designérka)
- Motoki Yoshio (návrhář)
Metoda výuky
K dispozici jsou také teoretické znalosti a dovednosti, které se naučíte na útěku a vyžadují studii ad hoc. Není známo, kdy to bude užitečné, ale jedna věc je jistá: budou sloužit.
Z tohoto důvodu mají studenti během 10 měsíců 200 hodin lekcí s metodickými učiteli, lekce jsou distribuovány během 10 měsíců magisterského studia.
Někteří učitelé metod mohli být během magisterského studia nahrazeni, přičemž úroveň fakulty zůstala nezměněna.
- Alice Barki (průmyslový designér)
- Marco Capellini (architekt)
- Mindert De Koningh (Patternmaker)
- Laura Lisi (překladatelka / tlumočnice)
- Anna Santi (výzkumná pracovnice)
- Giulio Vinaccia (designér)
firmy
Za téměř třicet let činnosti Raffles Group vybudovala pevnou síť partnerů, kteří spolupracují na tříletých kurzech a v magisterském studiu. Pověst společností a kvalita rozvinutých vztahů jsou zárukou rozhodně plodného setkání mezi vzdělávacím a podnikatelským světem.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapur, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC - Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, mahagon, Max Mara, MediaCorp, metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewellers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Tomboly mluví
Každé pondělí večer v 18:30 zve Raffles Milano studenty, aby se setkali s velkou osobností designové scény, stylu a kultury projektu. Poslouchat naživo příběhy a nápady, které ovlivňují trh a rozvíjejí naše myšlení, je příležitostí velké hloubky, která doplňuje akademické programy.
Ideální studenti
kdo je
Master je zaměřen na absolventy v oboru designu a architektury, stejně jako na mladé designéry, projektanty a profesionály, kteří jsou zvědaví a dychtiví otevřít se novým estetickým obzorům. Budou budoucími protagonisty kreativního plánování. Budou to oni, kdo bude psát designovou agendu zítřka, ve firmách, v architektonických a designových studiích, ve výzkumných skupinách, ve velkých globálních organizacích a také v odborných kontextech a oborech, které si dnes ještě neumíme představit.
Kariérní možnosti
Profesní příležitosti
Master je navržen tak, aby studentům poskytl metodický a dovednostní „soubor nástrojů“, který jim umožňuje efektivně navrhovat produkty ve velmi široké škále průmyslových odvětví.
Přijímací řízení
Osnovy
program
Studenti mají možnost experimentovat s různými přístupy k navrhování podle různých typů partnerů. Návrh výzkumu je extrémně proaktivní a ve prospěch neobvyklých formálních nebo konstruktivních řešení. V exekučním designu se designér stává obchodníkem, schopným nabízet řešení, která lze integrovat do konsolidované výroby, ale také osobnostně. Přelomový design konečně ponechává více prostoru pro čistou kreativitu za předpokladu, že existuje základ pro dobrý výzkum a dobré provedení.
témata
- Know-how materiálů a výrobních procesů.
- Koncepční vývoj nových materiálů a povrchů.
- Vývoj nové estetiky a grafiky.
- Nové produkty a nové modely distribuce.
- Nové hranice produktu: nomádské produkty.
- Nové hranice výroby: proměna 3D tisku.