Magistr v médiích a společnosti
Politécnico de Portalegre
Klíčová informace
Umístění kampusu
Portalegre, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 000 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Master in Media and Society integruje nabídku školení ESECS-IPP v oblasti komunikace, následovanou titulem v oboru žurnalistiky a komunikace. Tento magisterský titul je zaměřen nejen na držitele titulu v této oblasti, ale také na držitele diplomů v jiných studijních oborech (management, reklama a marketing, komunikační design, cestovní ruch atd.), Kteří si chtějí rozšířit cestu trénink na vyšší úrovni.
V tomto cyklu studia získají studenti vědecké a odborné školení v oblasti komunikačních věd, rozvíjejí větší kapacitu pro analýzu současných problémů médií a společnosti a jsou vybaveni schopnostmi analýzy, výroby a tvorby v kontextu médií.
Cyklus studia se skládá z kurikulární části v prvních dvou semestrech. Ve třetím a čtvrtém semestru se studenti mohou rozhodnout pro odbornou specializaci, prostřednictvím stáže v oblasti komunikace nebo žurnalistiky nebo prostřednictvím výzkumné cesty, ve které rozvíjejí disertační práci nebo projekt.
Přijímací řízení
Osnovy
1. ročník
1. semestr
- Metody výzkumu
- Mediální teorie a diskurz
- Příběhy nových médií a nové publikum
- Mediální násilí (možnost 1)
- Historie a teorie žurnalistiky (Možnost 1)
- Online komunikační strategie (možnost 1)
2. semestr
- Společnost nových médií
- Mediální a kulturní kritika
- Kyberkultura
- Teorie a studium informačních zdrojů (Volba 2)
- Vztahy s médii v digitálním prostředí (možnost 2)
- Nové souvislosti pro novinářskou produkci (možnost 2)
2. ročník
Letničky
- Disertační práce / Projekt / Stáž
Poplatek za studium programu
Galerie
Kariérní možnosti
- Integrujte komunikační kanceláře ve firmách, obcích a dalších institucích, které těží z komunikačních strategií a nástrojů;
- Rozvíjet činnost jako technik vztahů s médii a digitální komunikace;
- Rozvíjet činnost jako novinář v kontextu psaní v místních nebo celostátních médiích a zpravodajských agenturách;
- Integrujte výzkumné týmy.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA digitální směr
- London, Spojené království
Magistr v reklamě a digitální komunikaci
- Bucharest, Rumunsko
Soukromý magisterský titul v oboru komunikace a sportovní žurnalistiky
- Madrid, Španělsko