
Magistr in
Specializující se mistr v designu pro děti a hračky POLI.design

Úvod
Early Bird - 10%
Zaregistrujte se do 30. září 2021 a získejte Early Bird 10% slevu na školném! Zjistit více
Specializující se mistr v designu pro děti a hračky je organizován ve spolupráci s Assogiocattoli , která zastupuje italské výrobce a distributory pracující v tomto odvětví.
Itálie obecně vyniká designem (to znamená kulturou, metodou a praxí projektu a produkce) v několika oblastech, jako je móda, jídlo a kreativita aplikovaná na více aktivit, ale v produkcích hraček a péče o děti musí italský design hrát klíčovou roli. roli při budování rozpoznatelné identity.
„Design System“ a „System of Enterprise“ ukazují významné epizody, ale rozhodně ne ucelený a rozpoznatelný dohled nad výrobky pro děti, pro dětský nábytek, ve hrách a v hračkářství. Z tohoto scénáře vyplývá potřeba polytechnického a víceúčelového školení. Designéři a zejména strategičtí designéři mají za úkol vytvářet scénáře s porozuměním mnoha aspektům a dovednostem, které tvoří systém.
Master se bude konat v režimu e-learning + 2 workshopy v Miláně s mezinárodními společnostmi.
Titul udělený
Na konci kurzu obdrží studenti, kteří složí závěrečnou zkoušku, společný specializační magisterský titul „Design pro děti a hračky“ první úrovně od Politecnico di Milano.
Specializující mistr uděluje 60 kreditů, což odpovídá 60 ECTS.
Výsledek programu
Master in Design for Kids& je organizován ve spolupráci s Assogiocattoli, která zastupuje italské výrobce a distributory působící v tomto odvětví. Itálie obecně vyniká designem (tedy kulturou, metodou a praxí projektu a výroby) v několika oblastech, jako je móda, jídlo a kreativita aplikovaná na více aktivit, ale v produkci hraček a péče o děti musí italský design ještě hrát klíčovou roli při budování rozpoznatelné identity. „Design System“ a „System of Enterprise“ ukazují významné epizody, ale rozhodně ne soudržný a rozpoznatelný dohled nad dětskými výrobky, nábytkem pro děti, ve hře a v hračkářském sektoru. Z tohoto scénáře pochází potřeba polytechnického a multidovednostního výcviku.
Designéři a zejména strategické designéry mají roli při vytváření scénářů a porozumění mnoha aspektům a dovednostem, které tvoří systém. Navrhování hračky nebo produktu/služby pro děti potřebuje dovednosti navrhnout celý systém artefaktů, kolem dítěte a pro výrobky a služby.
Příliš často byly výrobky pro děti interpretovány jako deklinace již existujícího zboží, přetížené znaky, funkce a barvy vložené do záměrně nadbytečného obalu, nebo nezprostředkovaná reprodukce dospělého předmětu. Dnes technologie nabízí zajímavé příležitosti, ale často to není prostředek kvalifikovaného obsahu schopný generovat nové způsoby hraní, učení a socializace nebo stimulovat kreativitu a představivost, ale častěji je to self-referenční a není vhodný pro děti komponent.
Pokud dnes přemýšlíme o „designu pro děti“, uvědomíme si počet a typ dovedností potřebných k návrhu kvalitního produktu zaměřeného na svět dětí.
Kariérní možnosti
Master in Design for Kids& Toys má tři typy pracovních příležitostí:
- Profesionálové na volné noze a konzultanti, kteří jsou schopni myslet, rozvíjející se, a řízení.
Galerie
Osnovy
Frekvence
Školicí projekt je založen na modelu vzdáleného vzdělávání: prostřednictvím e-learningové platformy Moodle mohou studenti přistupovat k modulům teoretické přípravy, které mohou samostatně spravovat podle svých potřeb. Výukový přístup založený na e-learningu je umocněn neustálou podporou didaktických koordinátorů a lektorů v průběhu celého kurzu pomocí digitálních nástrojů, jako je platforma pro spolupráci Slack a Microsoft Teams pro plánování videokonferencí a individuálních setkání. setkání a cílené výměny e-mailů. V následující fázi program zahrnuje přístup založený na designu „learning by doing“ s workshopovými aktivitami, pro které je fyzická přítomnost na POLI.design důrazně doporučena, ale není povinná, a projektová práce vyvinutá během odborné stáže.
Didaktický plán
Vzdělávací projekt je založen na přístupu, který integruje moduly teoretické výuky v e-learningu s workshopovými aktivitami, pro které je fyzická přítomnost důrazně doporučena, ale není povinná, a projektová práce vyvinutá během odborné stáže.
Didaktické moduly
Teoretické vzdělávací moduly v e-learningovém režimu: studenti s využitím e-learningové platformy absolvují všechny e-learningové didaktické moduly, které si autonomně řídí časy a hodiny využití didaktického obsahu. Studenti budou během celého kurzu podporováni pomocí digitálních nástrojů, jako je platforma pro spolupráci Slack, Microsoft Teams pro plánování videokonferencí a individuálních schůzek a cílená výměna e-mailů. Na konci každého modulu budou muset studenti absolvovat test (kvíz nebo zprávu), aby si ověřili získané pojmy.
Teoretické vzdělávací moduly poskytované v e-learningovém režimu se týkají následujících předmětů:
- strategický design a designové myšlení
- návrh služeb
- marketing a komunikace
- společnosti, sektor a trhy
- technologií a materiálů
- zákony a bezpečnost
- pedagogika, psychologie, kognitivní ergonomie a neurovědy
- PÁRA
Dva designové workshopy (každý 1 měsíc): dva designérské workshopy mají za cíl prozkoumat scénáře inovace „Produkt-servisního systému“ pro svět dětí a hraček a navrhnout studentům cestu vývoje projektu orientovanou na inovace ve spolupráci se společnostmi a partnerem. institucí. Během workshopů a projektových aktivit bude představenstvo hrát koordinační roli při vytváření smíšených týmů, které spojují různé kompetence a zázemí, aby umocnily a zlepšily studijní zkušenosti studentů.
Odborná stáž (minimálně 475 hodin / 3+ měsíce): počínaje dovednostmi získanými v e-learningových modulech a během workshopů budou studenti požádáni o vypracování projektové práce během minimálně 3měsíční odborné stáže. Studenti budou vedeni při jejich výběru a procesu podávání žádostí a budou mít příležitost pracovat bok po boku s mezinárodními společnostmi a značkami působícími v referenčním sektoru. Během stáže bude uchazeč schopen samostatně vypracovat závěrečný projekt na základě praktických zkušeností během stáže a znalostí a zájmů získaných v průběhu magisterského studia.
Závěrečný projekt musí být dodán ve formě digitální prezentace a projednán na zkoušce za přítomnosti jmenované pedagogické komise.
Kurz nabízí následující didaktický program:
- Sdělení
- Design zaměřený na člověka
- Strategický design
- Psychologie
- Technologie a materiály
- Projektový management
- Předpisy
- Marketing
- Produkt-služba-systém
- ICT a robotika
- Podnikání a strategie
- Workshop 1
- Workshop 2
- Etapa
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
POLI.design nabízí komunitě Politecnico di Milano 50% slevu na účastnický poplatek za specializační magisterský nebo vysokoškolský kurz I. a II. úrovně / Postgraduální program / Kurz dalšího vzdělávání, který POLI.design spravuje a poskytuje. Sleva platí pro interní zaměstnance (tj. strukturované učitele a technické a administrativní pracovníky) s aktivními smlouvami na Politecnico di Milano a členy jejich domácností .
Jak to funguje:
Abyste mohli slevu využít, musíte:
- zaslat výběrovou přihlášku na vybraný kurz s příslušnými požadovanými dokumenty;
- úspěšně projít výběry;
- zaslat kopii rodinného stavu žadatele.