
MSc in
MSc v oboru Mobility Engineering
Politecnico di Milano

Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 3 898 / per year *
Uzávěrka přihlášek
29 Feb 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Školné pro studenty ze zemí mimo EHP odpovídá automaticky plnému příspěvku ve výši 3898,20 €. Školné pro studenty EHP se pohybuje v rozmezí od 895,20 € do 3898,20 € ročně.
Úvod
Způsobilost
Bakalářský titul ve vědeckém nebo technickém oboru. Výbor hodnotí studenty s různým zázemím případ od případu.
Mise a cíle
Laurea Magistrale (odpovídající magisterskému studiu) školí odborníky, kteří jsou schopni řešit složitost systémů mobility a interakci kritických otázek týkajících se bezpečnosti, technologie, řízení, etiky a strategických aspektů systémů mobility a rozvoje měst. Program zahrnuje následující hlavní témata:
- Integrované systémy mobility
- Scénáře mobility a rozvoje měst
- Obchodní a finanční analýzy
- Vývoj technologie vozidel
- Správa a údržba majetku
- Infomobilita a podpora integrované mobility
Předměty
1. ročník
- Projektové finance a obchodní modely, Elektrické systémy pro mobilitu, Vědy o údajích a bezpečnost pro mobilitu, Dynamika kolejových vozidel a interakce kolejových vozidel, Urbanismus a Ekonomika dopravy, Bezpečnost v mobilitě.
2. ročník
- Infrastruktury a služby v oblasti mobility, Energie a emise v dopravních systémech, Etika dopravy. Studenti si pak mohou vybrat mezi dvěma skladbami: Mobility Technologies a Mobility Systems.
Kariérní možnosti
Absolventi s Laurea Magistrale v Mobility Engineering mohou řešit multidisciplinární přístup s komplexními systémy mobility a vztahy mezi různými otázkami a zejména s bezpečnostními problémy. Mohou plnit vysoké pozice v mnoha podnicích a organizacích, jako jsou provozovatelé veřejné dopravy a sdílení mobility, veřejná správa, dopravní průmysl (vozidla, služby a logistika), agentury pro řízení a kontrolu mobility a bezpečnosti dopravy, a to jak na \ t národní i mezinárodní úrovni.
aplikace
Žádost o program Laurea Magistrale (ekvivalent k titulu MSc) vyžaduje pouze několik kroků. Můžete požádat o dva magisterské programy současně (1. a 2. volba); pokud jste přijati k oběma, budete požádáni o přijetí studijního programu, který preferujete. Žadatelé architektury a designu budou mít druhou možnost hodnocení pouze v případě, že nebudou přijati k první volbě. Vyberte si tedy svůj preferovaný program jako svou první volbu.
Chcete-li zahájit proces hodnocení, musíte nahrát všechny požadované dokumenty a ujistit se, že vaše původní akademické přepisy obdrží Mezinárodní přijímací úřad ve stanovené lhůtě. Neúplné přihlášky (tj. Chybějící / neplatné dokumenty, bez ohledu na to, zda jsou online / odesílány poštou) budou automaticky odmítnuty. Mezinárodní úřad pro přijímací řízení vaši žádost posoudí pouze v případě, že vaše přepisy obdržíte ve stanovené lhůtě a pokud je vaše online přihláška kompletní.
Poplatky za uplatnění
Upozorňujeme, že Politecnico di Milano nevyžaduje žádný poplatek za podání žádosti, ani na naše programy Laurea Magistrale ani na jakýkoli druh stipendia. Všechny přihlášky nemají žádné poplatky. Až po přijetí budete požádáni o zaplacení nevratného "správního poplatku" ve výši cca 200,00 € , což je povinná regionální a administrativní daň, kterou musíte zaplatit předem, abyste potvrdili přijetí (příjemci stipendií v ceně). Bude odečtena od 2. splátky školného.
Je velmi důležité, aby každý žadatel osobně přistoupil k online službě svým identifikačním číslem (kódem osoby) a heslem, aby zkontroloval stav své žádosti a sdělení zaslaného Mezinárodním úřadem pro přijímací řízení.
Kromě toho musí přijatí studenti osobně kontaktovat italského diplomatického zástupce, který jim poskytne potřebné dokumenty a informace. Pokud tak neučiníte, mohlo by to způsobit odmítnutí víza.
Poplatky
Po potvrzení budete požádáni o zaplacení správního poplatku ve výši 172,20 €, a to buď kreditní kartou nebo bankovním převodem. Správní poplatek bude odečítán od druhé splátky a nebude vrácen v případě odstoupení od smlouvy.
Školné za každý akademický rok je rozděleno na dvě splátky. První splátka musí být zaplacena při zápisu, druhá ve lhůtách. Splatná částka musí být plně zaplacena a nemůže být rozdělena na další splátky.
Školné pro studenty EHP
- Školné pro studenty z EHP se pohybuje od cca 895,20 € do 3898,20 € za rok.
- První splátka odpovídá 895,20 €.
- Druhá splátka je variabilní. Vypočítává se na základě rodinných příjmů: studenti budou zařazeni do různých příjmových skupin podle prohlášení ISEE.
- Druhá splátka je také založena na počtu kreditů (CFU / ECTS) zahrnutých do studijního plánu.
- Studenti přijatí v 1. semestru mají obvykle standardní roční studijní plán mezi 46 a 73 CFU, což odpovídá 100% splatného školného.
- Studenti přijatí na 2. semestr mají obvykle standardní roční studijní plán ve výši cca 30 CFU, což odpovídá 50% splatného školného.
Školné pro studenty mimo EHP
- Školné pro studenty ze zemí mimo EHP odpovídá automaticky plnému příspěvku ve výši 3898,20 €.
- První splátka odpovídá 895,20 €.
- Druhá splátka odpovídá 3003 €. Tato částka může být upravena podle počtu kreditů (CFU / ECTS) zahrnutých do studijního plánu.
- Studenti přijatí v 1. semestru mají obvykle standardní roční studijní plán mezi 46 a 74 CFU, což odpovídá 100% splatného školného (3003 €).
- Studenti přijatí na 2. semestr mají obvykle standardní roční studijní plán ve výši cca 30 až 32 CFU, což odpovídá 50% školného (1501,50 €).
Osnovy
Předměty
1. ročník
- Projektové financování a obchodní modely, Elektrické systémy pro mobilitu, Data věda a zabezpečení pro mobilitu, Dynamika kolejových vozidel a interakce vlakových tratí, Urbanistické plánování a Ekonomika dopravy, Bezpečnost v mobilitě.
2. ročník
- Infrastruktury a služby mobility, Energie a emise v dopravních systémech, Etika dopravy. Studenti si pak mohou vybrat mezi dvěma okruhy: Mobility Technologies a Mobility Systems.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Absolventi s Laurea Magistrale v oboru Mobility Engineering se mohou prostřednictvím multidisciplinárního přístupu vypořádat se složitými systémy mobility a vztahy mezi různými problémy a zejména s problémy bezpečnosti. Mohou zastávat vysoké pozice v mnoha podnicích a organizacích, jako jsou provozovatelé veřejné dopravy a sdílené mobility, veřejná správa, dopravní průmysl (vozidla, služby a logistika), agentury pro řízení a kontrolu mobility a bezpečnosti dopravy, a to jak ve národní a mezinárodní úrovni.